سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

نقد و بررسی لپ تاپ گیمینگ در مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایران

برای اینکه قسطا کارت داشته باشید، ابتدا به سایت قسطا مراجعه نمایید و یک اکانت برای خود ایجاد کنید. از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله صمیمانه سپاسگزاریم. مزیت های خرید اقساطی از قسطا این است که شما می توانید امتیاز الکترونیکی بدون ضامن دریافت کنید، سود بازپرداخت اقساط کمترین میزان ممکن است و همچنین تمامی مراحل دریافت قسطا کارت به صورت غیرحضوری قابل انجام است. پس از ایجاد اکانت، مراحل ثبت درخواست قسطا کارت را به ترتیب طی نمایید و مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید. لطفا در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید. پس از دریافت مدارک، قسطا از طریق سیستم اعتبارسنجی خود، اعتبار فرد متقاضی را بررسی کرده و در صورت تایید، قسطا کارت برای او صادر می شود. مراجعه کنید و با استفاده از قسطا کارت هزینه آن را نقدا پرداخت کرده و بعدا آن هزینه را در قالب چند قسط به قسطا بپردازید. مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایران پس از دریافت قسطا کارت شما می توانید به هر فروشگاهی که مد نظر دارید برای خرید لپ تاپ اقساطی یا هر کالای دیگری مثل خرید گوشی هواوی اقساطی و … همکاران ما با کمال میل و در کوتاه ترین زمان ممکن به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

تبلت برای کارهای دم دستی و سبک طراحی شده .

تبلت بیشتر برای وصل شدن به اینترنت در قالب دستگاهی سبک و سریع ، با صفحه نمایش لمسی طراحی شده . از نظر هر فرد لپ تاپ مناسب یه جوریه . وزن ، قیمت ، پورت ها ، اندازه نمایشگر و … پردازنده های اینتل الان خیلی رو بورسه . عبارت ” لپ تاپ مناسب ” یک عبارت کلی هست و بستگی به طرز فکر ، نیاز ، بودجه و یک سری عوامل دیگه داره . قیمت یک لپ تاپ مناسب در بازار ایران چقدر است ؟ در واقع پردازنده مهمترین نقش رو در تعیین قیمت لپ تاپ داره . تبلت برای کارهای دم دستی و سبک طراحی شده . لپ تاپ ها رو میشه بر اساس پردازنده یا CPU داخل اونا دسته بندی کرد . چیزهایی هستن که باید در نظر بگیرید . اما با لپ تاپ کارهای سنگین و بازی های گرافیک بالا رو میشه انجام داد . پس منم در حالت کلی جواب میدم و میگم که هر لپ تاپ برای چه کاری مناسبه .

لپتاپهای با قیمت مناسبتر دارای صفحه نمایشهای 1366×768 هستند، اما اگر بودجهتان اجازه میدهد، توصیه میکنیم که 1920×1080 تهیه کنید که همچنین از آن به عنوان Full HD یا 1080p یاد میشود. در این بخش از راهنمای خرید لپتاپ و پیشنهاد خرید لپ تاپ خوب است بدانید که پردازنده گرافیکی قدرتمند یکی دیگر از مشخصات یک لپ تاپ خوب به حساب میآید. برخی از لپتاپهای پیشرفتهتر دارای صفحههای نمایشی با اندازه 2560×1600 یا 3200×1800 یا حتی 3840×2160 هستند که همگی تصویری شفاف دارند و برق بیشتری مصرف میکنند و عمر باتری کمتری دارند. اگر بازیهای کامپیوتری انجام نمیدهید، اشیای سه بعدی طراحی نمیکنید یا به ویرایش ویدئوهایی با رزولوشن بالا نمیپردازید، تراشه گرافیکی یکپارچه (نوعی که حافظه سیستم را به اشتراک میگذارد) برای شما مناسب خواهد بود؛ مخصوصا گرافیکهای آنبورد آیریس Xe اینتل. در ادامه مشاوره خرید لپ تاپ و راهنمای خرید لپتاپ ، از دیگر ویژگی های یک لپ تاپ خوب لمسی بودن نمایشگر آن است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ دل

برجستهترین ویژگی این لپ تاپ، وجود پردازندههای نسل دهم اینتل است. پیشرفتهای ظریف در طراحی، عمر باتری طولانی و پردازندههای نسل 11 اینتل، لپ تاپ لنوو Yoga 9i را به بهترین لپ تاپ لنوو ۲۰۲۱ تبدیل میکند. جانشین Yoga C940 فوقالعاده، لپ تاپ لنوو Yoga 9i دارای یک فرمول اثبات شده است و آن را اصلاح کرده است. از نظر قیمت لپ تاپ لنوو 2021، کمی بیشتر از حد انتظار هستند. نکات مثبت دیگر در مورد لپ تاپ لنوو Yoga 9i پوشش وبکم و یک اسلات برای Active Pen بهبود یافته و همچنین حسگر اثر انگشت است.نقد و بررسی لپ تاپ گیمینگ  اینها دلیلی هستند که لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon نسل هشتم از بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021 است. لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon نسل هشتم جدیدترین لپ تاپ لنوو 2021 است که با خرید آن، عملکرد سریع، باتری با عمر طولانی و نمایش جذاب 1080p را دریافت میکنید. این ویژگیها، طراحی با دوام و قدرتمند و کیبورد زیبا و عالی هستند. این لپ تاپ دارای ویژگیهای کلاسیک لپ تاپهای ThinkPad است. همه این ویژگیها در یک لپ تاپ سبک وزن جای گرفته است.

یعنی میتوانید رم و حافظه آن را ارتقا دهید.

شرکتی را در نظر بگیرید که برای بسیاری از کارمندانش از قبل لپ تاپ خریده است و حالا بعد از مدتی میخواهد تمامی سیستمهایش را به روز کند. دومین مزیت خرید لپ تاپ استوک این است که شاید ۹۰درصد این لپ تاپها قابل ارتقا هستند. اولین و شاید مهمترین مزیت لپ تاپ استوک این است که شما نسبت به کالایی که میخرید هزینه بسیار کمتر و مناسبتری پرداخت میکنید. حالا که کاملا متوجه شدیم که لپ تاپ های استوک چیست باید به مزایای خرید لپ تاپ های استوک بپردازیم. محصول مشابه یا نوی بسیاری از مدلهای لپ تاپ استوک اگر در بازار موجود باشد، قیمتی دو تا سه برابری دارد که در این وضع اقتصادی ناپایدار اصلا مقرون به صرفه نیست. یعنی میتوانید رم و حافظه آن را ارتقا دهید. خریدار لپ تاپها به آن شرکت رفته، آنهایی که ظاهر مناسبی دارند را خریده و به عنوان وارد کننده لپ تاپ استوک آنها را به کشورهای مختلف خاورمیانه و …

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایسوس

یکی از آنها قیمت کالا و مقایسه آن با محصولات مشابه از نظر قیمتی و دیگری بررسی قدیمی یا جدید بودن آن لپتاپ است. را برایتان بهوجود آورد. بنابراین اگر قصد خرید دارید بهتر است این لیست را مشاهده کنید. خرید لپ تاپ قدیمی تنها بهخاطر ارزانتر بودن آن، میتواند در آینده مشکلاتی چون پیدا نشدن قطعات و… در لیستهای این یادداشت بیشتر لپتاپهای جدید و پرطرفدار بازار جهانی معرفی و بررسی شدهاند، حال آنکه برخی از این لپتاپها در بازار ایران ممکن است کمتر پیدا شوند یا بسیار گران باشند. رم آن 4 گیگابایت، حافظه داخلی 1 ترابایت و پردازنده Celeron دارد و حدود 6 ساعت شارژ نگه میدارد. اگر با لپتاپ خود برنامه سنگینی اجرا نمیکنید، این لپتاپ یکی از بهترین و بهینهترین انتخابهایتان میتواند باشد. این لپ تاپ ایسر 15 اینچی با قیمت 3 میلیون و نیم در بازار ایران، یکی از معدود لپتاپهایی است که قیمت خوبی به نسبت کارایی و امکانات خود دارد. بنابراین بهتر است دور قدیمیترها را خط بکشید!

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ لنوو

این لپ تاپ ها در اثر رطوبت ، گرما و خراشیدگی و این حرفا کمتر آسیب میبینن . لپ تاپ قسطی بخرم یا نه ؟ این مسئله ارتباط مستقیم به جیبتون داره اما تجربه شخصی محمد رضا امین زاده اثبات کرده لپ تاپ قسطی خیلی بیشتر از قیمت واقعیش واستون در میاد . یکی قیمت فروش خود فروشنده که 2 میلیون میشه 2 میلیون 300 و یکی هم اسکوند قسط پول هست که تو دراز مدت حدود 50 تا 100 هزار به لپ تاپ اضافه میکنه . لپ تاپی که 2 میلیون هست در 2 مرحله افزایش قیمت پیدا می کنه . البته مسئله قسط و این حرفا بیشتر به صورت محله ای پیش میاد و بازار از این خبرا نیست مگر اینکه آشنا باشین یا چک معتبر بدید . اما کسی که دنبال جواب سوال بیشترین خرابی در لپ تاپ ها میگرده احتمال زیاد پول برای خرید لپ تاپ سونی و اپل نداره . لپ تاپ استوک یعنی چه ؟

همچنین عمر باتری آن نیز بسیار بهتر است و با یک بار شارژ تا 18.5 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد به فعالیت خود ادامه میدهد. البته در مدل 13 اینچ شما تا حد زیادی محدودیت دارید و فقط 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار شما گذاشته میشود. با انتخاب مدل 15 اینچی رم و حافظه 2 برابر خواهند شد و میتوانید از نهایت قدرت این لپتاپ سامسونگ استفاده کنید. همچنین به لطف طراحی 1 در 2 فلکس 2 آلفا شما میتوانید نمایشگر را در هر زاویهای قرار دهید. نکته قابل توجه بعدی نمایشگر خیره کننده QLED آن است که حتی زیر تابش مستقیم نور آفتاب نیز به اندازه کافی نور در اختیار شما قرار میدهد. لپ تاپ سامسونگ 2019 گلکسی بوک فلکس یکی از برترین لپ تاپ های سامسونگ است. سامسونگ این لپ تاپ را به صورت 2 در 1 طراحی کرده و کاربر میتواند نمایشگر را تا 360 درجه چرخانده و از آن به عنوان تبلت نیز استفاده کند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ فروشگاه

همچنین در ویندوزفون با محدودیتهای امنیتی و کارهایی که بر روی کارتهای حافظه وضع میشود، میتوان از حافظه جانبی، استفاده محدودی کرد. بر خلاف پیشرفت روز افزون سخت افزارهای گوشی اعم از پردازنده، صفحه نمایش، دوربین و… ، تاکنون شاهد پیشرفت چشمگیری در بخش تکنولوژی های مربوط به باتری نبوده ایم. به طوری که در بهترین نمونه های بازار شاهد شارژ شدن کامل گوشی با ظرفیت بیشتر از 4000 میلی آمپر در زمان کمتر از 40 دقیقه هستیم. البته این به آن معنی نیست که به موازات بالا بردن ظرفیت، زمان شارژ شدن گوشی نیز افزایش پیدا کند. شرکت های تولید کننده به جز بالا بردن ظرفیت باتری ها و به تبع آن بیشتر کردن ضخامت گوشی، نوآوری دیگری را برای این بخش به ارمغان نیاورده اند. نتیجه این اقدامات در نهایت به چند ساعت شارژدهی بیشتر گوشی محدود شده است که در بهترین حالت و تحت استفاده متوسط از گوشی، ممکن است این زمان به 2 روز نیز برسد. خوشبختانه این بخش شاهد پیشرفت های به مراتب بزرگتر و چشمگیری بوده است. در مجموع میزان حافظهی داخلی مورد نیاز هر شخص با دیگری متفاوت است.

علاوه بر نمایشگر اصلی زیبا، باتری با دوام و خوبی هم دارد. لپتاپ Asus ZenBook 3 به عنوان برترین لپ تاپ Asus 2021، دارای نمایشگر واضح و وزنی سبک و قابل حمل است. لپتاپ ZenBook 3 به عنوان یکی از لپ تاپ های جدید ایسوس و از سبکترین و باریکترین لپ تاپهای این برند بشمار میرود. ایسوس در این لپتاپ نام پد مجازی را در ترک پد (Trackpad) دستگاه قرار داده است و به همین خاطر مانند تاچ بار (Touch bar) اپل عمل میکند. اما طراحی کیبورد آن عجیب است و پورت Thunderbolt 3 ندارد. اما محل قرارگیری حسگر اثر انگشت در جای مناسبی نیست و فقط یک پورت یا درگاه USB-C دارد. قیمت گرانی دارد، اما با توجه به مشخصاتش گزینه فوقالعادهای به نظر میرسد. این لپ تاپ با توجه به مشخصاتش، به طور کلی از عملکرد خوبی برخوردار است. لپتاپ Asus ZenBook 13 UX333FAC به عنوان بهترین لپ تاپ ایسوس 2021 دارای نام پد (Numpad) بوده و عمر باتری بسیار با دوامی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.