سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

چگونه تلویزیون ال جی را به ماهواره وصل کنیم 1402

یعنی کیفیت بالای تصاویر و فیلم ها را به خوبی درون این تلویزیون دریافت می کنند. از دیگر ویژگی هایی که تلویزیون ال جی 65 اینچ 65NANO80 دارد این است که بازی ها را با بهترین کیفیت و رنگ بندی برای شما به اجرا در می آورد. شما می توانید هر یک از بازی های مورد نظر خود را با هر کیفیتی که دارند درون این تلویزیون به خوبی مشاهده کنید. درون این تلویزیون شما می توانید به خوبی حرکت های سریع را مشاهده کنید و جزئیاتی که درون تصاویر وجود دارد را هم به بهترین شکل ممکن دریافت نمایید. کیفیت تصاویر به گونه ای است که گویی شما لحظه فیلم برداری در صحنه حضور داشته اید. همین ویژگی نشان دهنده کیفیت بالای آن می باشد. بنابراین این ویژگی بیشتر به ددی آن دسته از افرادی می خورد که زیاد با تلویزیون خود بازی می کنند. دقت داشته باشید که جزئیات تصاویر در بازی اهمیت زیادی دارد و اینکه تصویر اکشن هم به خوبی نشان داده شوند مهم است.

{به همین دلیل طولعمر آنها چ بسیار بالا است.|وصل شدن گوشی به تلویزیون Lg|تلویزیون ۲۴اینچ ال جی|تلویزیون ال جی ۵۵ اینچ فورکی}

اما اگر در انتخاب، کیفیت تصویر و صدا برای ما مهمتر از سایر موارد باشد، باید به سراغ محصولات فوقالعاده باکیفیت سونی برویم. اما بهطور کلی محصولات هر دو برند کیفیت ساخت و طولعمر بالایی دارند و نسبت به سایر موارد موجود در بازار بهترین عملکرد را دارند. اما کیفیت ساخت تولیدات الجی نسبت به سونی و دیگر رقبای آن پایینتر است. زیرا گزارش خرابی و نقص فنی در محصولات آن نسبت به دیگر موارد بهنسبت بالا بوده و این امر از کیفیت ساخت پایین محصولات LG نشات میگیرد. در بین همه لوازم صوتی و تصویری موجود با برندهای مختلف همیشه کمترین میزان خرابی در رابطه با محصولات سونی گزارش میشود. محصولات سونی در همیشه زمینهها کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل طولعمر آنها چ بسیار بالا است. به همین دلیل کیفیت ساخت لوازم صوتی و تصویری سونی زبانزد بوده و با رضایت بالای کاربران به همراه است. همچنین قطعاتی که این کمپانی باتجربه برای تولید محصول انتخاب میکند بهترین و باکیفیتترین موارد موجود هستند.

تلویزیون ال جی چنده

این زمان پاسخگویی مناسب برای صحنههای سریع در بازیهای ورزشی باعث میشود که حتی کوچکترین جزئیات بازی را از دست ندهید. یکی از مواردی که اغلب تلویزیونها امتیاز کمی را برای آن کسب میکنند نمایش فیلمهای HDR است. پنل 120 هرتز، پشتیبانی از HDMI 2.1 و VRR جزو برترین امکانات گیمینگ تلویزیون هستند. این تلویزیون با نمایش رنگ مشکی در بهترین حالت به نمایش جزئیات زیادی در تصاویر HDR کمک میکند. همچنین تأخیر در ورودی کم و سرعت پاسخگویی مناسب در این تلویزیون فراهم شده که در ادامه به طور مفصل در مورد آنها توضیح خواهیم داد تا با امکانات گیمینگ تلویزیون B1 بیشتر آشنا شوید. این در حالی است که تلویزیون B1 الجی دارای امتیازی بینظیر برای نمایش فیلمهای HDR میباشد. یکی از مواردی که الجی تمرکز زیادی را در سال 2021 روی آن قرار داده بخش بازیهای ویدیویی در تلویزیون است. این تلویزیون نیز همچون بسیاری از تلویزیونهای 2021 الجی از امکانات عالی گیمینگ برخوردار میشود. به همین دلیل جزئیات کامل تصویر حفظ میشود و علاوه بر این طیف رنگی بسیار گستردهای برای نمایش محتوای HDR پشتیبانی میشود.

· آداپتور را با دقت کنترل کنید تا از افتادن یا برخورد با آن جلوگیری شود. باتری ها را در آتش دور نریزید. باتری ها نباید در معرض گرمای بیش از حد قرار گیرند. حمل تلویزیون های بزرگتر ممکن است به 2 یا بیشتر برسد. از اتصال کوتاه ، جدا شدن یا اجازه داغ شدن بیش از حد باتری ها خودداری کنید. اگر شاخه های سیم برق خیس یا پوشیده از گرد و غبار هستند ، دوشاخه برق را کاملاً خشک کنید یا گرد و غبار را پاک کنید. را در مکانی امن و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. فشار ندهید و فشار را روی صفحه جلوی تلویزیون وارد نکنید. ضربه می تواند به آداپتور آسیب برساند. · برای کاهش خطر آتش سوزی یا برق گرفتگی ، تلویزیون را با دست های خیس لمس نکنید. · در حال جابجایی - هنگام جابجایی ، اطمینان حاصل کنید که محصول خاموش ، از برق وصل شده و همه کابل ها برداشته شده اند.

از لیست دستگاه های موجود روی تلویزیون خود ضربه بزنید. در صورت نیاز؛ به تلویزیون خود مجوز دسترسی به دستگاه را بدهید. بسته به تلویزیون ممکن است لازم باشد که برای تکمیل اتصال پین را وارد کنید و یا مجوز دسترسی را ارائه دهید. مطمئن شوید که تلویزیون روشن است و به اکانت SmartThings خود متصل هستید. با استفاده از گوشی یا تبلت خود؛ برنامه SmartThings را باز کنید و تلویزیون مد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از اینکه کارتان تمام شد؛ روی آیکن Smart View گوشی خود ضربه بزنید و سپس Disconnect را انتخاب کنید. در صفحه تنظیمات تلویزیون سامسونگ خود؛ More options (سه نقطه عمودی) را انتخاب کنید و بعد روی Mirror screen (Smart View) تپ کنید. حالا صفحه گوشی یا تبلت شما در تلویزیون نشان داده می شود. با استفاده از برنامه SmartThings می توانید صفحه نمایش گوی یا تبلت خود را در تلویزیون به اشتراک بگذارید.

در میان تلویزیون های 65 اینچ هوشمند صفحه تخت، تلویزیون های منحنی هم وجود دارد که از جمله آنها میتوان به تلویزیون 65 اینچ منحنی سامسونگ اشاره کرد. اولین و مهمترین موضوعی که در انتخاب یک تلویزیون 65 اینچ باید در نظر داشته باشید کیفیت تصویر است. کیفیت تصویر تلویزیون ارتباط مستقیمی با جنس پنل آن دارد. بعد از تحویل گرفتن و تسویه کالا، به شماره هایی که در برگ گارانتی همراه محصول است تماس میگیرید تا نمایندگی برای کارهای نصب و راه اندازی خدمت شما برسد. فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو علاوه بر تلویزیون محصولات لوازم خانگی مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و کولر گازی را نیز مورد بررسی قرار میدهد. در برند های ال جی، سونی و سامسونگ، بهترین تلویزیون 65 اینچ را باید در دسته ی پرچمداران این سه برند مشاهده کرد. برای انتخاب بهترین تلویزیون 65 اینچ 2022 باید یکسری نکات را در نظر داشته باشید. تمامی محصولات داراگی 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند. هنگام تحویل گرفتن محصول جلوی درب منزل خودتون کالا توسط پیک ما به صورت کامل برای شما تست میشود تا از سلامت و اصالت محصول مطمئن بشید.

  • مدیریت دارین مارکت 28 ژانویه 2021 / 7:42 ب.ظ
  • خرید تلویزیون 65 اینچ
  • طراحی نسبتا قدیمی و ساده
  • ضخیم بودن پشت تلویزیون در میان رده ها
  • U: UHD LED
  • کیفیت ساخت متوسط در قیاس با سونی

در مقایسه تلویزیونهای نانو 90 ال جی و AU9000 سامسونگ از نظر قابلیتهای گیمینگ یا Game Optimizer نیز این دو تلویزیون باز هم دارای تفاوتهای فراوانی بوده که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. تلویزیونهای AU9000 علاوه بر دستیارهای صوتی Alexa و Google Assistant دارای دستیار صوتی Bixby بوده که در تلویزیونهای نانو 90 دسترسی به آن ممکن نمیباشد. تلویزیونهای نانو 90 ال جی دارای ریموت کنترل جادویی با طراحی آرگونومیک و دکمههای فیزیکی کاربردی بیشتر و قابلیتهای هوشمند مختلف مانند، اسکرول، نشانگر، کلیک، دکمههای فیزیکی اختصاصی کاربردی و میکروفون داخلی جهت انتقال فرمانهای صوتی به تلویزیون میباشند. در مقایسه تلویزیون نانو 90 ال جی و AU9000 سامسونگ از نظر نرمافزاری و امکانات هوشمند نیز این دو تلویزیون هر کدام از سیستم عاملهای متفاوتی برخوردار بوده و نحوه عملکرد متفاوتی دارند. در مقایسه تلویزیونهای نانو 90 ال جی و AU9000 سامسونگ در بخش پورتها و درگاههای ارتباطی نیز این تلویزیونها دارای تفاوتها و شباهتهایی هستند که در ادامه مطلب برای شما بیان خواهیم کرد. در مقایسه تلویزیونهای نانو 90 ال جی و AU9000 سامسونگ از نظر طراحی ریموت کنترل نیز متفاوت بوده و ریموت کنترلهای آنها با هم فرق دارند. تلویزیونهای نانو 90 دارای سیستم عامل انحصاری Webos نسخه 6.0 با رابط کاربری آسان و راحت و تلویزیونهای AU9000 سامسونگ دارای سیستم عامل TIZEN نسخه 6.0 با رابط کاربری بسیار راحت و آسان میباشند. البته شاید در معرفی سیستم عامل با هم یکی نباشند اما در بیشتر عملکردها و امکانات هوشمند ارائه شده کاملا مشابه بوده و تفاوت چندانی با هم ندارند. البته این دو تلویزیون هر دو دارای ریموت کنترل جادویی با قابلیتهای مختلف بوده که البته از نظر طراحی با هم متفاوت هستند.

این سیستم صوتی برای ایجاد یک حالت فراگیر از فناوری Ultra Surround استفاده میکند. پردازنده نسل چهار آلفا 7 شامل نسخه جدیدی از AI Sound Pro الجی است که دو قابلیت مهم را به سری ۲۰۲۱ میافزاید. پردازنده هوشمند و جدید α7 Gen4 AI Processor 4K فناوری بینظیر نمایشگر نانوسل را بهبود بخشیده تا تصاویری ارائه کند که بیش از همیشه واقعی هستند، رنگهایی باورنکردنی و غنی دارند و از وضوح و عمق بالایی برخوردارند. این الگوریتم پیشرفته قادر است کاهش نویز دقیقتر و بهتری را امکانپذیر کرده و وضوح تصاویر را با به حداقل رساندن عناصر مزاحم و ایجاد تصاویر صافتر میسر کند. عنصر اصلی در پردازنده مبتکرانه α7 Gen4 AI Processor 4K فرایند کاهش نویز چهار مرحلهای است که دو برابر قدرتمندتر از فناوریهای متداول در ارتقای کیفیت تصویر محسوب میشود. پردازنده آلفا 7 عناصر دیگر نظیر شفافیت، نسبت تصویر و صحت رنگ را نیز که مربوط به ارائه تصاویر واقعی هستند ارتقا میدهد.

{روش حذف تبلیغات تلویزیون ال جی|اپ تلویزیون ال جی|تلویزیون ال جی چقدر است}

طراحی تلویزیون شیائومی فوق العاده زیبا و ظریف بوده و از پایههای دو شاخه فلزی در طراحی آن استفاده شده است. کنتراست این تلویزیون فوق العاده است و با طیف رنگی گستردهای که ارائه میدهد قادر به نمایش رنگهای بسیار زیبا و خاص میباشد. در این تلویزیون از رابط کاربری محبوب Android استفاده شده که امکانات بینظیری همچون دسترسی نامحدود به دانلود اپلیکیشن را فراهم میکند. البته زاویه دید در تلویزیون X9000H بسیار محدود بوده که این تا حدی ممکن است ناامید کننده باشد. کیفیت تصویر در این تلویزیون 4K میباشد و به لطف پردازنده تصویر X1 تصاویری زیبا و با کیفیت را به نمایش میگذارد. روشنایی عالی در محتوای SDR و یکنواختی خاکستری عالی از ویژگیهای مثبت کیفیت تصویر در این تلویزیون هستند. چراکه در زاویههای اطراف تلویزیون افت کیفیت تصویر رخ میدهد. در این تلویزیون از ویژگی نوردهی موضعی (Local Dimming) استفاده شده تا روشنایی صفحه نمایش به بهترین نحو تنظیم شود. یکنواختی خاکستری عالی به نمایش رنگهای تیره در واقعی ترین حالت ممکن کمک میکند و گرادیان آن به نمایش طیف رنگی گسترده میانجامد.

{تنظیم ماهواره تلویزیون ال جی رسیور دار|تنظیم تلویزیون ال جی رسیور دار|تلویزیون ال جی ۴۹اینج}

برای اسکرول کردن باید از قسمتی که شبیه به دکمه ویل موس (دکمه متحرک وسط موس) است. برای کلیک کردن هم باید از دکمه OK استفاده کنید. اسکرول کردن با دکمههای جهتنمای ریموت کنترل نیز امکانپذیر است (درست مانند زمانی که از دکمههای صفحهکلید کامپیوتر برای اسکرول کردن به سمت بالا و پایین یا چپ و راست استفاده میکنید). برای ظاهر شدن نشانگر ریموت کنترل هم میتوانید دکمه OK را بزنید و هم میتوانید خود ریموت را برای چند ثانیه تکان دهید. نشانگر موس از دقت و سرعت بالایی برخوردار است و برای اینکه نشانگر را به قسمت موردنظر خود هدایت کنید کافی است ریموت کنترل را درست همانند موس بهآرامی به جهات مختلف حرکت دهید. برای مخفی کردن موس بهصورت موقتی نیز تنها کافی است یکی از دکمههای جهتنمای ریموت کنترل را بزنید. شما میتوانید با استفاده از میکروفون تعبیهشده در داخل ریموت کنترل هوشمند الجی و با بهرهمندی از دستیارهای مجازی الکسای آمازون و گوگل اسیستنت به تلویزیون فرمان صوتی بدهید. با این دکمه میتوانید در تمام محیط کاربری تلویزیون اسکرول کنید؛ حتی در فهرست کانالها!

شیائومی در تولید لوازم الکترونیکی بسیار موفق بوده و به موفقیتهای بسیاری دست یافته است. تلویزیون شیائومی با استفاده از پنل های LED تصاویری درخشان و سریع را به نمایش گذاشته و از هر زاویه تصویری کامل و دقیق را ایجاد خواهد کرد. تلویزیونهای Xiaomi در سایزهای متفاوت به بازار معرفی شده و هر نوع نیازی را کاملاً برطرف خواهد کرد. تلویزیون شیائومی به لطف استفاده از سیستم عامل Android بیشترین امکانات و قابلیتها را در اختیار کاربر قرار داده و بیننده را کاملاً سرگرم خواهد کرد. شیائومی در ساخت تلویزیونهای خود از سیستم عامل اندروید کمک گرفته است. حال شیائومی به تولید تلویزیون نیز پرداخته است و تلویزیونهایی با کیفیت و امکانات بسیار را تولید نموده است. شیائومی از ظاهر بسیار زیبا و قابلیتهای چشمگیر کمک گرفته تا در بازار طرفداران خود را راضی نماید. قیمت تلویزیونهای شیائومی بسیار ایده آل و مناسب بوده و کیفیتی بسیار مناسب را به نمایش خواهد گذاشت. شیائومی در تولید گوشی موبایل فوق العاده عمل کرد و اکنون به یکی از برترین گزینههای خرید تبدیل شده است.

ال» (Micro USB MHL)، پشتیبانی میکنند.

یو. اسبی ام. اچ. پس از خرید این کابل، کافی است تا یک سر آن را به درگاه «یو. کابلهای «میکرو یواسبی» به «اچ. اس. بی سی» مجهز هستند بهصورت پیشفرض دارای کابل مخصوصِ این کار نمیباشند و باید این کابل را جداگانه خریداری نمایید. اچ. ال» مجهز است بهراحتی میتوانید با استفاده از این کابلها، گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید. ال» (Micro USB MHL)، پشتیبانی میکنند. کابلهای «یو. اس. بی. دی. ام. آی» تلویزیون متصل کنید و از تماشای محتوای گوشی در تلویزیون لذت ببرید. انجام این کار نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و کافی است تا گوشی را بوسیله این کابلها به درگاه «اچ. دی. ام. آی» (کابل ام. اگر گوشی هوشمند اندرویدی شما به درگاه «ام. دی. ام. آی» از طریق درگاه «یو. اس. بی سی» که در گوشی هوشمند قرار دارد متصل نمایید و سر دیگر آن را به درگاه «اچ. سی» به «اچ. دی. تجربه نشانداده است گوشیهایی که به قابلیت خروجی «اچ.

فرکانس تصویر آن 50 هرتز است و می تواند از این جهت که محتوای 25 فریم رو به افزایش هستند، بسیار کاربردی باشد. معمولا در محیط کم نور فیلم های سینمایی جذابیت بیشتری را ایجاد می کند و تلویزیون UP7750 می تواند این جذابیت را با نوع پنلی که دارد افزایش دهد. برای نمایش فیلم ها، شما کنتراست تصویر و نمایش رنگ مشکی را در بهینه ترین حالت نیاز دارید. تلویزیون 50UP7750 دارای پنل VA است ومی تواند کنتراست بالایی را به نمایش بگذارد. البته محتوای 120 فریم در رزولوشن 4k بسیار کمیاب هستند. فیلم هایی که دامنه رنگی تیره دارند با این تلویزیون به خوبی نمایش داده می شوند. محتوای 4K می توانند نرخ فریم 30 تا 120 فریم را داشته باشند. محتوای 4K در این تلویزیون در نرخ 30 و یا 50 هرتز نمایش داده می شود. پورت های HDMI در این تلویزیون دارای ورژن 2.0 بوده و می توانند پهنای باند 18 گیگابایت را داشته باشند. در این تلویزیون کیفیت 4K است.

{مقایسه تلویزیون ال جی با سونی|قیمت تلویزیون ال جی 58|قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ 4k بانه}

همراه با پردازنده ALPHA9 از الگوریتم های هوش مصنوعی استفاده شده است و شما می توانید تصاویری بدون نویز را دریافت کنید. حاشیه های باریک اطراف صفحه نمایش به شما کمک می کند تا روی سوژه های خود بهتر تمرکز کنید. در این دستگاه شما می توانید از 4 پورت HDMI، 3 پورت USB؛ پورت ورودی اترنت؛ ورودی آنتن، خروجی هدفون؛ خروجی صدای دیجیتال استفاده کنید. نانو 97 که یک تلویزیون هوشمند 2020 ال جی است از فناوری نانوسل؛ سیستم عامل WebOS؛ فرامین صوتی از طریق دستیار گوگل و الکسا؛ فناوری های True Color Accuracy, Advanced Color enhancer و غیره پشتیبانی می کند. شما می توانید این تلویزیون را روی میز یا به دیوار نصب کنید. این دستگاه از ظاهری ظریف و نازک برخوردار است؛ پایه های آن به شکل دو پایه شاخه ای طراحی شده است و دو طرف صفحه نمایش را نگه داشته اند. تلویزیون Nano97 را می توان دستگاه قدرتمندتر از تلویزیون Nano95 دانست.

تلویزیون ال جی ۵۵o

از موارد قابل توجه در ظاهر تلویزیون Nanocell 90 ال جی، عدم وجود هرگونه درگاه و یا دکمهی اضافی در بخش جلویی آن است. پردازشگر a7 Gen3 از جدیدترین و قدرتمند ترین نوع پردازشگرهای تلویزیون است که توسط ال جی طراحی و بکارگرفته شده است. نوع پردازشگر و توان آن در پردازش تصاویر از مواردی است که در کیفیت تصاویر به نمایش درآمده بسیار تاثیر گذار است. این مدل از تلویزیون 65 ال جی قادر است تصاویری را با رزولوشن 2160 × 3840 معادل 4k به نمایش درآورد. این ویژگی موجب شده تا در قسمت جلویی بسیار ساده و بر زیبایی تلویزیون بیافزاید. تلویزیون 65 اینچ نانو 90 ال جی دارای نمایشگری با ابعاد 65 اینچ است که در ساخت آن از فناوری NanoCell استفاده شده است. هدف از استفاده از a7 Gen3 شناسایی تصاویری است که کیفیت آنها کمتر از فورکی می باشد(تصاویر Full HD و یا HD). دکمه های مربوط به تنظیمان در بخش کناری قرار گرفته و همچنین درگاه های ارتباطی متعدد آن نیز به بخش پشتی تلویزیون انتقال پیدا کرده اند.

بهترین مدل ال ای دی ال جی

با توجه به اینکه برندهایی همچون پاناسونیک، فیلیپس و سونی نیز این نوع تلویزیونها را روانه بازار کردهاند، دیگر میتوان گفت که تنها ال جی نیست که در این حوزه فعالیت میکند. چه به دنبال یک تلویزیون کار راه انداز باشید چه بهترین مدل بازار را بخواهید، مهمترین فاکتوری که باید مشخص کنید، اندازه نمایشگر است. در مورد اینکه به مرور زمان صفحه نمایش به چه صورت باقی میماند کسی چیزی نمیداند، به عنوان مثال در صورتی که تصویری استاتیک و ثابت به مدتی طولانی پخش شود، آیا حالت شبح در تصاویر دیده میشود یا خیر. قیمتها از دو هزار دلار برای تلویزیونهای 55 اینچی تا 5 هزار دلار یا بیشتر برای مدلهای Ultra HD 4K با اندازه 65 اینچی متفاوت است. اندازه را باید با توجه به تعداد افرادی که بهصورت معمول و بهطور همزمان در خانه شما تلویزیون تماشا میکنند، مشخص کنید. بسیاری از مدلها دارای رزولوشن Ultra HD 4K هستند، اما تعدادی از مدلهای OLED HD هنوز هم وجود دارند.

تلویزیون بانه ای ال جی

کاملا راحت به اینترنت متصل شوید و ساعت ها به وب گردی مشغول شوید. نکته بسیار شگفت انگیز وجود سیستم عامل تایزن نسخه ۶٫۵ می باشد. از بهترین مدل تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲ می توان به تلویزیون Q70B Samsung, تلویزیون Q60B Samsung, تلویزیون BU8000 Samsung اشاره کرد که در ادامه به معرفی دو مدل پروفروش تر تلویزیون سامسونگ آن میپردازیم. می توان این سری از تلویزیون ها را نیز جزء تلویزیون های کریستالی نامید. توجه کنید که اگر می خواهید خرید تلویزیون زیر قیمت بازار را تجربه کنید, بد نیست که سراغ خرید تلویزیون سامسونگ از بانه بروید و از گارانتی ۵ ساله و مشاوره رایگان آن بهره مند شوید. تلویزیون سامسونگ BU8000 نسخه جدید AU8000 است که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شده است. این سیستم عامل بسیار روان و پرقدرت است و می تواند باعث سرگرمی کاربر شود. سامسونگ این محصول را از سایز ۴۳ اینچ تا سایز ۸۵ اینچ به بازار عرضه کرده است! سامسونگ هم بی کار ننشسته و مثل رقیب کره ای, چندین مدل مختلف ۲۰۲۲ را به بازار عرضه کرده است.

{فایل ایپرام تلویزیون ال جی|حذف کانال تلویزیون ال جی|ال ای دی اسمارت ال جی}

توجه ویژه شرکت ال جی به عرصه رقابت با برندهای مشهور جهانی در زمینه تلویزیون سبب شده است در سالهای اخیر تلویزیونهای این شرکت از امکانات کاربردی و متنوع بسیاری در کنار طراحی شیک و کاربر پسند برخوردار گردند. قابلیت Active HDR از استانداردهای جدید به کار رفته در ابن محصول است. از جمله محصولات جدید این شرکت عرضه شده در سال 2019، می توان به تلویزیون اسمارت UM7300 با اندازه 50 اینچ و کیفیت تصویر 4K اشاره نمود. این تلویزیون با هارمونی مناسب رنگ و طراحی زیبا و هنرمندانه بسیار جذاب و کاربر پسند است. مجموعه این قابلیتها سبب شده اند تلویزیونهای این شرکت از بهترینهای بازار بوده و توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب نمایند و در رده پر فروش ترینها قرار گیرند. دیزاین این محصول به گونه ای است که به راحتی با هر محیط و دکوراسیونی هماهنگ شده و جلوه ای شیک و زیبا به آن می بخشد. این تلویزیون اسمارت 4K با قابلیت HDR از فرمتهای تصویری HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند.

طبق یک قاعدهی کلی برای جلوگیری از مخدوش شدن تصویر، اگر تلویزیون HD دارید، سه برابر ارتفاع نمایشگر و اگر تلویزیون شما 4K است، 1.5 برابر ارتفاع آن از دستگاه فاصله بگیرید. در همین حال، تولیدکنندگان تلویزیون به سمت طراحی و تولید تلویزیونهایUltra HD یا در اصطلاح 4K روی آوردهاند. رزولوشن یعنی تعداد پیکسلهای تصویر که بر روی صفحه نمایش تشکیل شده و بر حسب ردیفهای افقی و عمودی توصیف میشود. اما چند سالی است که رزولوشن 1920 در 1080 یا Full HD بهنوعی به استاندارد تبدیل شده است. ضمن اینکه پیکسلها به راحتی قابل تشخیص نیستند و میتوانید از فاصله کمتری تلویزیون تماشا کنید. تراکم پیکسلیِ بیشتر، به جزئیات بیشتر و در نتیجه تصویر واضحتر منجر خواهد شد. تعداد پیکسل مدلهای 4K چهار برابر نمایشگرهای فول اچ دی یعنی 3840 در 2160 پیکسل است.بزرگترین مزیت تلویزیونهای 4K این است که اجزای کوچک تصویر مثل نوشتهها، جزئیات بیشتری دارند و خواناتر هستند. اغلب تلویزیونهای سایز کوچک و ارزانقیمت حداقل رزولوشن HD یعنی 1280 در 720 پیکسل دارند.

سلام و وقت به خیر؛ لطفا دستگاه رو به روز رسانی آنلاین کرده و مجدد کانال یابی کنید. سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید. اگه ست تاپ باکس با این ویژگیها تهیه کنید میتونید استفاده کنید. دستگاه رو به صورت آنلاین به روز رسانی کردید؟ باسلام.tvمن فرمتhevcرا پشتیبانی می کند.اما فناوریHDR HLGدا پشتیبانی نمیکند.اینطور که صداو سیما گفته برای دریافت شبکه های4Kلازمه.میشه نتیجه گرفت که TV من در نهایت قادر به گرفتن به شبکه4Kنیست. با سلام دستگاه من4k هست اما ازHDRحمایت نمی کند. سلام و وقت به خیر؛ اگه دستگاه شما قابلیت HDR نداشته باشه کاری نمیشه انجام داد. Tc است میخوام بدون شبکه4kسیما را میگره. سلام و وقت به خیر؛ کارخانه ال جی اعلام کرده برای دریافت شبکههای HD لازمه دستگاه به روز رسانی آنلاین بشه اما قابلیت HDR به دستگاه اضافه نمیشه و ممکنه این کانال رو نمایش نده. به طور کلی کارخانه ال جی اعلام کرده برای دریافت شبکههای HD لازمه دستگاه به روز رسانی آنلاین بشه اما قابلیت HDR به دستگاه اضافه نمیشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.