سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

معرفی دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی نسخه گلوبال Mi Air Purifier 4 Pro

معرفی دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی نسخه گلوبال Mi Air Purifier 4 Pro

تصفیه هوا شیائومی pro
نمایندگی تصفیه هوا شیائومی در تهران
تصفیه هوا شیائومی ترب


تصفیه کننده هوا شیائومی مدل max
دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل air purifier 4 lite

تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro

قیمت تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro

دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی Smart Air Purifier 4 Pro
دستگاه تصفیه کننده هوا هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro

دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی نسخه گلوبال Mi Air Purifier 4 Pro


دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی 4 پرو طراحی مینیمال و مدرنی دارد و به لطف سیستم فیلتر مخصوص شیائومی و عملکرد 360 درجه، هوای محیط را در زمانی کوتاه تصفیه می‌کند. نمایشگر، وای‌فای داخلی، اتصال به اپلیکیشن، عمر مفید 12 ماهه فیلتر و تنظیم سرعت خودکار تصفیه هوا از ویژگی‌های مثبت دستگاه است.


دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی Mi Air Purifier 4 Pro


جانشین قدرتمند دستگاه تصفیه Xiaomi Smart Air Purifier Pro، دستگاه تصفیه هوای شیائومی Air Purifier 4 Pro نام دارد که با آپدیت‌های منحصر بفردش، در حذف آلدئیدها، انتشار رایحه خوش، از بین بردن باکتری و خاصیت ضد ویروسی عملکرد بهتری را به نماش می‌گذارد. طبق ادعای شیائومی، بازده این محصول 183 درصد بالاتر از نسل های گذشته است. اگر برای یک فضای 60 متری به دنبال دستگاه تصفیه کننده هوا هستید، حذف فرمالدئید و ذرات معلق را بع دستگاه تصفیه هوای شیائومی Air Purifier 4 Pro بسپارید.

 
 
طراحی دستگاه تصفیه هوا
شیائومی در جدیدترین دستگاه تصفیه کننده هوای خود از طراحی مینیمال و فرم فاکتور مکعب مستطیلی آشنا استفاده کرده است. این دستگاه که با عنوان Smart Air Purifier 4 Pro به بازار عرضه شده است از رنگ سفید بهره می‌برد که در قسمت جلویی دریچه ورودی هوا به همراه نمایشگر دایره‌ای کوچک، ظاهری جذاب و مدرن به محصول داده است.
همچنین بدنه دستگاه از پلاستیک ABS ساخته شده است که به مرور زمان تغییر رنگ نمی‌دهد و در برابر ضربه و خراش مقاومت رضایت بخشی دارد. ابعاد محصول 275 در 275 در 680 میلی‌متر و وزن آن معادل 6.8 کیلوگرم است. فرم فاکتور مناسب دستگاه باعث می‌شود تا به راحتی بتوان آن را کنار میز تلویزیون پشت مبل‌ها و بر روی سطوح مختلف مانند کانتر آشپزخانه قرار داد.

ظرفیت دستگاه تصفیه
مهمترین معیاری که باید برای انتخاب دستگاه تصفیه هوا در نظر بگیرید، فضای تحت پوشش آن است. دستگاه را برای فضای چند متری می‌خواهید؟ دستگاه تصفیه هوای شیائومی Smart Air Purifier 4 Pro برای فضای 35 تا 60 متری طراحی شده و توصیه ما این است که برای بهبود بازده، در فضای 40 تا 50 متری به کار گرفته شود.
نرخ CADR نیز خروجی هوای تصفیه را نشان می‌دهد و تضمینی بر عملکرد پاکسازی هوا توسط دستگاه تصفیه است. در واقع CADR بالاتر، ظرفیت تصفیه بیشتر داشته و می‌تواند فضای بزرگتری را پوشش دهد. نرخ CADR در این محصول حدود 8330 لیتر در دقیقه بوده و به طور غیر مستیقم اشاره می‌کند که حداکثر اتاق 60 مترمربعی برای این دستگاه مناسب است.

پشتیبانی از اپلیکیشن Mi Home
از برنامه Mi Home/Xiaomi Home برای فعال کردن دستگاه تصفیه هوا استفاده می‌شود که قابلیت های مفیدی نظیر کنترل از راه دور، زمان روشن/خاموش، کیفیت هوا، قفل کودک، هشدار زمان تعویض فیلتر و همگام سازی با دیگر لوازم هوشمند خانه را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین به جز نمایشگر OLED دایره ای که اطلاعات خوبی را در اختیار شما می‌گذارد، می‌توانید از طریق اپلیکیشن Mi Home نیز ارتباط خوبی را با دستگاه تصفیه هوای Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro برقرار کنید. مفیدترین داده های نمایشی روی نمایشگر، نوار رنگی کیفیت هواست که رنج بین هوای پاک تا هوای خطرناک را به اطلاع شما می‌رساند.
دستگاه تصفیه کننده هوای هوشمند شیائومی مدل Air Purifier 4 Pro
آلودگی هوا ، ویروس های واگیردار و آلرژی های فصلی به جزء جدایی ناپذیر از زندگی بشر تبدیل شده است؛ بدون شک، اصلی ترین دلیل تداوم و شیوع روز افزون اینگونه بیماری ها ، انسان ها هستند. زیرا با رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، زنجیروار ویروس را به همدیگر منتقل می کنند. هر چقدر هم که به نکات بهداشتی اهمیت دهید و نظافت را رعایت کنید باز هم احتمال ابتلا به بیماری های واگیر وجود دارد. به این دلیل که ویروس درهوا پراکنده است و از راه تنفس می تواند وارد بدن شود. موثرترین و بهترین روش برای پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری های ویروسی، تهویه فضا به وسیله دستگاه تصفیه هوا می باشد. اگر می خواهید از سلامتی خانواده خود در برابر آلودگی هوا ، ویروس های واگیردار و آلرژی های فصلی محافظت کنید، دستگاه تصفیه هوای Air Purifier 4 Pro  مدل AC-M15- SC یک انتخاب بسیار مفید و کارآمد برای شما است.

مشخصات کلی دستگاه تصفیه هوای هوشمند Air Purifier 4 Pro چیست؟
طراحی و ساخت :
قالب این دستگاه با ابعاد 27.5 × 27.5 × 68 سانتی متر به شکل یک مکعب مستطیل زیبا و ساده طراحی شده است تا با هر نوع دکوراسیون داخلی ست شود. از طرفی وزن 6.8 کیلوگرمی آن به راحتی قابل حمل است. این یعنی شما می توانید این دستگاه را در اتاق کار، اتاق خواب یا در بخش پذیرایی منزل قرار دهید و با خیال راحت نفسی تازه کنید. بدنه این محصول با متریالی از جنس پلاستیک ABS (آکریلونیتریل بوتادین استایرن) تشکیل شده که از مقاومت بالای در برابر ضربه ، سایش ، حلال ها و هر گونه صدمات احتمالی برخوردار است.

نمایشگر:
 قسمت بالای پنل جلویی دستگاه تصفیه هوای Air Purifier 4 pro یک صفحه نمایش لمسی OLED تعبیه شده که علاوه بر نمایش وضعیت، برای تغییر حالت های مختلف نیز کارایی دارد. این نمایشگر به طور هوشمند تغییرات نور را درک می کند و در هنگام شب و با تاریک شدن منزل نور خود را کم می کند تا مزاحمتی برای شما ایجاد نکند.

این نمایشگر به صورت دیجیتالی مقدار ذرات PM2.5/PM10 را در محیط اطراف ، دمای هوا ، رطوبت هوا و ... نشان می دهد. این ذرات که قطری برابر با 2.5 میکرون یا کمتر دارند. آنقدر کوچک (100 برابر کوچکتر از قطر موی انسان) هستند که می‌توانند حتی به کوچکترین مجاری هوای ریه‌ها نفوذ کنند. خط نشانگر درون این صفحه­ نمایش با چهر رنگ مختلف مقدار این ذرات و میزان تمیزی هوای محیط تحت پوشش خود را به شما اطلاع می دهد. به این صورت که وقتی قرمز رنگ است هشدار می دهد که کیفیت هوا ناسالم است و آلودگی زیادی در محیط وجود دارد؛ هنگامی که نشانگر نارنجی می­ شود و اطلاع می دهد که آلودگی هوا در حد متوسط است، وقتی این خط به رنگ زرد تبدیل می شود یعنی هوای کمی آلوده است و در نهایت وقتی رنگ سبز را نشان می دهد کیفیت هوای محیط بسیار مطلوب بوده و شما می توانید در هوای پاک و تمیز نفس عمیق بکشید.

نحوه عملکرد:
حسگر بسیار حساس و دقیق Air Purifier 4 pro با درک ذرات غبار تا ابعاد 3 نانومتر می تواند به سرعت آلودگی هوا را تشخیص دهد و دستگاه را برای حذف آن فعال کند. این محصول، قادر است به صورت 360 درجه، 8330 لیتر هوای پاک و تمیز را در دقیقه آزاد کند. این کار باعث می شود حجم هوایی به وسعت 500 متر مکعب بر ساعت CADR به خوبی تصفیه شود. البته بهترین حالت برای این دستگاه این است که آن را در محیطی تا ابعاد 60 متر مربع قرار دهید تا کارایی خارق العاده خود را به شما نشان دهد. به عنوان مثال می تواند هوای یک سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن 40 متری را در عرض 15 دقیقه و یک اتاق خواب 30 متری را در 11 دقیقه، برای تنفس شما کاملاً پاک و تمیز کنید.

 clean air output per unit time :CADR به معنای خروجی هوای پاک در واحد زمان که به اصطلاح به آن آهنگ تحویل هوای پاک گفته می­ شود. این عبارت شاخصی بر حسب فوت مکعب در دقیقه است که میزان هوای خروجی که همه ذرات آلاینده مورد نظر از آن گرفته شده باشد را نشان می دهد. این شاخص توسط انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایالات متحده (AHAM) طراحی شده است. شاخص آهنگ تحویل هوای پاک به مشتریان کمک می‌کند بتوانند میزان اثر بخشی دستگاه تصفیه هوا را مورد ارزیابی قرار دهند.

فیلتر:
 کمپانی شیائومی در ساختار Air Purifier 4 pro سه لایه فیلتر مخصوص به کار برده است که نسبت به فیلتر معمولی HEPA عملکرد فوق العاده ای دارد. لایه ی اولی برای حذف مو، گرد و غبار و جرم های بزرگ می باشد. لایه دوم از یک فیلتر HEPA درجه یک تشکیل شده که 99.97 درصد باکتری‌ ها، دود سیگار، ویروس ها، شپش و مو حیوانات خانگی و انواع مواد آلرژی زا تا قطر 0.3 میکرون را از هوا جدا می کند. این لایه همچنین در برابر ذرات ریز 0.1 میکرونی نیز موثر است. لایه سوم اما از جنس کربن فعال بوده و ترکیبات آلی و سایر گازهای سمی را جذب می کند و تا 250 متر مکعب گاز فرمالدهید (Formaldehyde) را از هوا پاک می کند. این گاز با بوی تند و زننده‌، یکی از متداول ترین آلاینده های ساختمانی به ‌شمار می‌آید و به شدت سرطان زا است. علاوه بر این، کیفیت بالای متریال تشکیل دهنده این فیلتر، طول عمری 6 تا 12 ماه ( بستگی به میزان استفاده) دارد تا نیازی به صرف هزینه ی اضافی حاصل از تعویض مکرر آن نباشد.

برای افزایش طول عمر این فیلتر می‌توانید از محافظ فیلتر گرد و غبار دستگاه تصفیه هوا شیائومی استفاده کند.

کنترل از را دور:
 از طریق اسکن QR CODE داخل دفترچه راهنما یا دانلودرهای مرجع مانند گوگل پلی و اَپ اِستور می تواند اپلیکیشن Mi Home  و یا Xiaomi Home را دانلود کنید. از طریق این نرم افزار با گوشی هوشمند خود به دستگاه تصفیه هوای Air Purifier 4 pro ، متصل شده و مانند یک ریموت کنترل  آن را هدایت  کنید. برای مثال پیش از رسیدن به خانه آن را روشن کنید تا در لحظه رسیدن بتوانید هوای تمیز، پاک و تصفیه شده ای را تنفس کنید. همچنین می توانید تعیین کنید چه زمانی این دستگاه خاموش یا روشن شود یا کیفیت هوای منزل را نیز از داخل آن مشاهده کنید. همچنین می توانید سرعت تصفیه هوا را در این اپلیکیشن تغییر دهید و دما و رطوبت محیط را نیز که توسط سنسورهای دستگاه دریافت شده، در آن مشاهده کنید.

کم مصرف و بی صدا:
از مهم‌ترین مواردی که در خرید یک دستگاه تصفیه هوا باید به آن توجه داشته باشید، میزان تولید صدا و مصرف انرژی است. به این دلیل که احتمال دارد این دستگاه تقریباً 24 ساعت شبانه روز روشن باشد و اگر قرار باشد با ایجاد آلودگی صوتی باعث سلب آسایش شود و با مصرف بی رویه برق هزینه‌ها را بالا ببرد، در مدت کوتاهی دردسرساز می‌شود؛ از این رو دستگاه تصفیه هوای Air Purifier 4 pro به واسطه یک کابل با قدرت ورودی 100-240V  50 / 60Hz به برق متصل می شود و انرژِی مصرفی آن نهایتاً تا 60 وات می رسد که تقریباً برابر با یک لامپ کم مصرف است. میزان صدایی که از این دستگاه تولید می شود بین 33.7 دسی بل می باشد. این قدرت صدا از یک مکالمه عادی با صدای معمول که 70 دسی بل می باشد خیلی کمتر است.

فایل PDF مشخصات دستگاه تصفیه کننده هوای هوشمند شیائومی مدل Air Purifier 4 Pro


مجهز به یک فیلتر سه کاره
دستگاه تصفیه هوای شیائومی Air Purifier 4 Pro فیلتراسیون ذرات را تا 500 مترمکعب در ساعت و فیلتراسیون فرمالدئیدها را تا 70 مترمکعب در ساعت انجام می‌دهد. نرخ فیلتر آلدئیدها در این دستگاه، 185 درصد افزایش یافته و می‌توان ادعا کرد این دستگاه یکی از بهترین ها در این زمینه محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد ب اتوجه به مشخصات، در هر ساعت حذف فرمالدئید 95 درصد و حذف تولوئن بالاتر از 96 درصد است. این یعنی اغلب گازهای سمی مجالی برای انتشار و آسیب به سلامت شما پیدا نمی‌کنند.
همچنین باید گفت فیلتر دستگاه تصفیه هوای Purifier 4 Pro از یک ساختار لمینت پنج لایه‌ ساخته شده که اگر کاغذ آن را باز کنید، 2400 سانتی‌متر مربع بوده و بزرگتر از نمونه‌های مشابه است. هر ذره‌ای شامل ذرات معلق، گردوغبار، مو و شوره حیوانات خانگی از فیلتراسیون سخت گیرانه آن‌ها عبور نمی‌کنند. حتی انتشار بوها و ماندگار شدنشان در فضا جلوگیری می‌کند.

عملکرد فیلتر تصفیه هوا
چیپ کنترل داخلی به صورت خودکار و پیوسته کیفیت هوای محیط را رصد می‌کند. در صورتی که ذرات آلاینده، بوی نامطبوع و آلودگی‌هایی مانند دود سیگار در هوای محیط تشخیص داده شود، مکش هوا و فرآیند تصفیه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.



دستگاه تصفیه کننده هوا 4 پرو میجیا با هدف حذف کارآمد آلدهیدها و انجام عملکردهای خوشبو کنندگی، ضد باکتریایی و ضد ویروسی، دارای چندین ارتقاء است. این دستگاه بر طراحی ورودی هوای محیطی 360 درجه متکی است و حداکثر 8330 لیتر هوای پاک در دقیقه را ارائه می‌دهد که معادل فضای 10 متر مربعی اتاق کودک است.
دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی Smart Air Purifier 4 Pro
20 کاربر در حال مشاهده این محصول
دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی 4 پرو طراحی مینیمال و مدرنی دارد و به لطف سیستم فیلتر مخصوص شیائومی و عملکرد 360 درجه، هوای محیط را در زمانی کوتاه تصفیه می‌کند. نمایشگر، وای‌فای داخلی، اتصال به اپلیکیشن، عمر مفید 12 ماهه فیلتر و تنظیم سرعت خودکار تصفیه هوا از ویژگی‌های مثبت دستگاه است.

شناسه محصول :
2800001350429-p
دسته بندی ها: دستگاه تصفیه کننده هوا, دستگاه تصفیه کننده هوا, هوای پاک
دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی Smart Air Purifier 4 Pro
دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی 4 پرو طراحی مینیمال و مدرنی دارد و به لطف سیستم فیلتر مخصوص شیائومی و عملکرد 360 درجه، هوای محیط را در زمانی کوتاه تصفیه می‌کند. نمایشگر، وای‌فای داخلی، اتصال به اپلیکیشن، عمر مفید 12 ماهه فیلتر و تنظیم سرعت خودکار تصفیه هوا از ویژگی‌های مثبت دستگاه است.


طراحی
شیائومی در جدیدترین دستگاه تصفیه کننده هوای خود از طراحی مینیمال و فرم فاکتور مکعب مستطیلی آشنا استفاده کرده است. این دستگاه که با عنوان Smart Air Purifier 4 Pro به بازار عرضه شده است از رنگ سفید بهره می‌برد که در قسمت جلویی دریچه ورودی هوا به همراه نمایشگر دایره‌ای کوچک، ظاهری جذاب و مدرن به محصول داده است.

بدنه دستگاه از پلاستیک ABS ساخته شده است که به مرور زمان تغییر رنگ نمی‌دهد و در برابر ضربه و خراش مقاومت رضایت بخشی دارد. ابعاد محصول 275 در 275 در 680 میلی‌متر و وزن آن معادل 6.8 کیلوگرم است. فرم فاکتور مناسب دستگاه باعث می‌شود تا به راحتی بتوان آن را کنار میز تلویزیون پشت مبل‌ها و بر روی سطوح مختلف مانند کانتر آشپزخانه قرار داد.


تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro
تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro


ویژگی‌ها
نمایشگر دستگاه اطلاعاتی در خصوص کیفیت هوای محیط را ارائه می‌دهد. کاربر می‌تواند در هر لحظه مقادیر مربوط به ذرات PM2.5 و PM10 را مشاهده کند. در قسمت پایینی نمایشگر دو دکمه لمسی برای کنترل تنظیمات دستگاه تعبیه شده است که به راحتی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

وضعیت هوای محیط با استفاده از یک نوار رنگی نمایش داده می‌شود. رنگ سبز، زرد، نارنجی و قرمز به ترتیب نشان دهنده هوای تمیز و با کیفیت، آلودگی کم، آلودگی متوسط و آلودگی زیاد است.

تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro
تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro

در قسمت بالایی کاور دریچه خروجی هوا تعبیه شده است که با استفاده از یک پیچ‌گوشتی به راحتی می‌توانید آن را جدا کنید. با جدا شدن کاور، امکان نظافت قسمت داخلی محفظه را دارید. کاورهای مشبک مخصوص دریچه ورودی هوا نیز با استفاده از نیروی مغناطیسی در جای خود قرار گرفته‌اند که به راحتی امکان جداسازی آنها و دسترسی به فیلتر هوا وجود دارد.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی Smart Air Purifier 4 Pro از ماژول وای‌فای داخلی بهره می‌برد و قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن Mi Home شیائومی را دارد. در اپلیکیشن می‌توانید قابلیت‌هایی مانند یون منفی را فعال و عمر باقیمانده فیلتر را مشاهده کنید.

در این اپلیکیشن همچنین امکان دسترسی به تایمر، کنترل از راه دور دستگاه، تغییر تنظیمات، مشاهده کیفیت هوای محیط و قفل کودک میسر شده است. دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی از کنترل صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از دستیارهای صوتی هوشمند گوگل اسیستنت و آمازون الکسا استفاده کنید.

تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro
تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro

عملکرد
چیپ کنترل داخلی به صورت خودکار و پیوسته کیفیت هوای محیط را رصد می‌کند. در صورتی که ذرات آلاینده، بوی نامطبوع و آلودگی‌هایی مانند دود سیگار در هوای محیط تشخیص داده شود، مکش هوا و فرآیند تصفیه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

خروجی هوای دستگاه در هر دقیقه 8330 لیتر است و می‌تواند مساحتی معادل 35 تا 60 متر مربع را پوشش دهد. تصفیه هوای یک محیط 40 متر مربعی فقط 15 دقیقه طول می‌کشد. صدای تولید شده توسط دستگاه حتی در بالاترین سرعت تصفیه، بسیار پایین و کمتر از 65 دسی‌بل است.

تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro
تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro

فیلتر به کار رفته در این دستگاه به صورت استوانه‌ای طراحی شده و عملکردی 360 درجه‌ای دارد. سیستم فیلتر Smart Air Purifier 4 Pro از دو فیلتر عملکرد بالای شیائومی با طراحی زیگ زاگی و فیلتر کربن فعال تشکیل شده است. فیلتر مخصوص شیائومی مساحتی معادل 24 هزار سانتی‌متر مربعی را پوشش می‌دهد و فیلتر کربن فعال حاوی 650 هزار میلی‌گرم کربن فعال است.

این سیستم فیلتر قادر است تا 99.97 درصد از ذرات آلاینده به کوچکی 0.3 میکرومتر را از هوای ورودی حذف کند. موی حیوانات، ذرات آلرژن، گرد و خاک، دود سیگار، شوره و الیاف پنبه موجود در هوای محیط به راحتی توسط این سیستم جذب می‌شود.

تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro
تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro

فیلتر کربن فعال نیز با جذب بوهای نامطبوع مانند بوی حیوانات خانگی، آشپزی، فرمالدهید و تولوئن و سایر بوها، هوای محیط را برای آسایش بیشتر آماده می‌کند. سیستم فیلتر Smart Air Purifier 4 Pro بسته به شرایط استفاده بین 6 تا 12 ماه عمر مفید دارد.

Air Purifier
Humidifier
mi
mi Air Purifier
xiaomi
xiaomi Air Purifier
xiaomi Humidifier

تصفیه هوا
تصفیه هوا شیائومی
تصفیه هوا شیاومی

صویه هوا
دستگاه بخور
دستگاه تصفیه
دستگاه تصفیه هوا
دستگاه رطوبت ساز
دستگله بوخور
دسگاه تصفیه شیائومی
دسگاه تصفیه شیاومی
دسگاه تصفیه هوا شیائومی
رطوبت ساز
رطوبت ساز شیائومی
رطوبت ساز شیاومی
شیائومی

هواساز
هواساز شیائومی
هواساز شیاومی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.