سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

معرفی 5 مدل برتر تلویزیون ال جی +راهنمای خرید تلویزیون ال جی +عکس

تلویزیون ال جی 49Nano80 جزو تلویزیون های نانوسل ارزان قیمت در سال 2020 به حساب می آید. این مدل در سایزهای متنوعی عرضه شده است تا بتواند برای محیط های مختلف مناسب باشد. اگر قصد خرید مدل بالاتری از تلویزیون های نانوسل را دارید می توانید بررسی تلویزیون ال جی NANO86 را مطالعه کنید. محصول واقعی ممکن است با کالای نشان داده شده متفاوت باشد. خرید تلویزیون ال جی برای مشاهده عکس های واقعی محصول به گالری تصویر محصول در بالای صفحه مراجعه کنید. برنامه ها بسته به مدل تلویزیون و منطقه جغرافیایی ممکن است در دسترس نباشند. محتوای سرویس های مختلف بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند. امکانات این تلویزیون بسته به منطقه جغرافیایی مختلف ممکن است تفاوت هایی داشته باشند. دستیار صوتی گوگل و الکسا ممکن است در زمان فروش این تلویزیون در دسترس نباشد و طی یک آپدیت در آینده منتشر شود. تلویزیون NANO80 ال جی بسته به انتخاب شما می تواند برای منازل یا محیط های کوچک تا بزرگ مناسب باشد. رنگ مشکی آن نیز سبب شده تا به خوبی با هر محیطی هماهنگ شود. با این وجود در ساخت آن از مواد با کیفیتی استفاده شده و طراحی زیبای آن را کامل می کند. ریموت کنترل و عملکرد آن با توجه به مدل تلویزیون ممکن است متفاوت باشد.

  • سیستم عامل : WEBOS 3.0
  • خانه و آشپزخانه
  • فروش ویژه
  • زاویه دید
  • مصرف برق در حالت آماده به کار
  • تعداد ورودی USB : دو پورت
  • بصورت آفلاین استفاده می شود ، نیازی به اتصال نیست
  • کولر گازی پاناسونیک

2. روی کنترل تلویزیون خود دکمه Home را فشار دهید. اگر فضای ذخیرهسازی تلویزیون ال جی پر شود چه اتفاقی میافتد؟ راهکار چیست؟ تنها راه برای دریافت این برنامهها تغییر کشور خدمات در تلویزیون هوشمند ال جی است. چون ممکن است برنامههایی وجود داشته باشد که بخواهید روی تلویزیون ال جی خود نصب کنید اما در کشور در دسترس نباشند. توجه داشته باشید که گاهی نمیتوانید بعضی برنامهها را نصب کنید. 4. در بالای صفحه، دسته برنامهها را خواهید دید. 7. پس از نصب، میتوانید برنامه را روی تلویزیون هوشمند ال جی خود راهاندازی کنید. 5. آن را انتخاب کنید تا لیست برنامههای موجود در فروشگاه محتوای ال جی را وارد کنید. 6. برنامهای را که میخواهید اضافه کنید انتخاب کنید و دکمه نصب را فشار دهید. 3. با این کار فروشگاه محتوای ال جی باز میشود. همیشه میتوانید یک درایو حافظه خارجی مانند USB را برای ذخیره برنامههای خود، به تلویزیون ال جی متصل کنید.


نحوه ی جستجوی کانال در تلویزیون ال جی

این در حالی است که برخی فروشندگان ریموت کنترل های ساده را با ریموتهای هوشمند جایگزین میکنند و همین مسئله قیمت نهاییی محصول را کاهش میدهد. نکته مهم راهنمای خرید تلویزیون LG بر اساس ریموت: اگر در برخی از فروشگاهها تلاش کردند شما را راضی کنند که قیمت محصول در فروشگاه آنها کمتر است حتما در مورد نوع ریموت سوال بپرسید. قابلیت جذاب اتصال گوشی به صورت هوشمند در چند سال اخیر اهمیت ویژهای برای خریداران پیدا کرده است. بدون شک تمامی محصولات ال جی که در سالهای اخیر طراحی و تولید شدهاند و در بازار ایران به فروش میرسند از گیرنده دیجیتال داخلی برخوردارند و شما نیازی به تهیه گیرنده دیجیتال ندارید. خرید تلویزیون ال جی سایز 75 اینچ و تلویزیون ال جی گیرنده دیجیتال داخلی/خارجی دارد یا خیر؟ یکی از پر تکرارترین سوالاتی که برای خرید تلویزیون ال جی به ذهن خریدار میآید، مجهز بودن به گیرنده دیجیتال است. به این منظور که بدانید آیا فروشنده ریموت اصلی را با نسخه تقلبی جایگزین کرده است یا خیر! اما در مورد گیرنده دیجیتال خارجی باید یک نکته مهم به اطلاعتان برسانم.

چگونه تلویزیون ال جی را به گوشی وصل کنیم

بر روی تصویر خط میافتد. لامپهای کوچک بکلایت که نور پسزمینه تلویزیونهای نانوسل را تامین میکنند، ممکن است بسوزند و از کار بیفتند. ✔️ آیا تعمیرات Nanocell در این مرکز با ضمانت همراه است ؟ عیبیابی دقیق تلویزیون تنها با شنیدن ایراد آن مشکل است و در بسیاری از موارد لازم است تا کارشناسان تعمیر تلویزیون نانوسل (nanocell) از نزدیک دستگاه را بررسی کنند. ریست شدن یا خاموش و روشن شدن پیاپی تلویزیون، معمولا به دلیل ایراد در برد اصلی یا نرمافزار روی آن است. ✔️ آیا تعمیرات تلویزیون های Nanocell در منزل انجام می شود ؟ در این صورت برای تعمیر تلویزیون نانوسل (nanocell) نیاز به تعویض لامپهای بکلایت وجود دارد. اما تلویزیون های nanocell و LED الجی معمولا دچار چند ایراد متداول میشود که آنها را در ادامه بررسی خواهیم کرد. ذکر این نکته ضروری بهنظر میرسد که تعمیرات تخصصی تلویزیونهای Nanocell بستگی به شرکت تولیدکنندۀ تلویزیون و مدل آن دارد. با توجه به این نکته بهتر است بههنگام مشاهدۀ خرابی و ایراد در دستگاه خود با متخصص ماهر تعمیر تلویزیون نانوسل (Nanocell) تماس بگیرید. روشن نشدن تلویزیون در بیش از 80 درصد مواقع به دلیل ایراد در منبع تغذیه است و با تعمیر خازنهای برد، مشکل رفع خواهد شد. کارشناسان تعمیر تلویزیون نانوسل (nanocell) به خوبی و در اسرع وقت از پس حل این مشکلات شناختهشده برمیآیند. تلویزیون های امروزی به دلیل بزرگی ابعاد و یا سنگینی، جابجایی آن بسیار دشوار است. این ایراد ممکن است به دو دلیل باشد؛ خرابی بکلایت یا ایراد در بردها. همانطور که بالاتر ذکر شد تلویزیونهای شرکتهای مختلف، مدلها و سریهای متنوعی دارد که هر کدام ممکن است خرابیهای مختص خود را داشته باشد و راهحلها و تعمیرات مخصوصی می طلبد.

https://p30weblog.ir/lighting-features-achilles-heel-of-old-lg-tv/

برای تغییر تنظیمات dns در تلویزیون ال جی میتوانید از راهنمای زیر استفاده کنید. ۵. گزینه Set Automatically را غیرفعال کنید. ۱. دکمه Home یا SETTING را بزنید و ALL Settings را انتخاب کنید. برای تعمیر تلویزیون در منزل میتوانید در سایت یا اپلیکیشن ما درخواست ثبت کنید. ۲. از منوی باز شده، Network را انتخاب کنید. در این تب نوع اتصالی که برقرار است را انتخاب کنید. با استفاده از این تنظیمات تلویزیون ال جی مرحله به مرحله میتوانید به راحتی و مانند یک نصاب حرفهای دستگاه خود را از نظر کانال، اینترنت و تصویر، ست کنید. اگر برای تنظیم سایر منوهای تلویزیون هوشمند ال جی خود به کمک بیشتری نیاز دارید میتوانید از کارشناسان آچارباز کمک بگیرید. ۴. برای تغییر آن، گزینه EDIT را انتخاب کنید. ۶. حالا آدرس DNS خود را تغییر دهید. در جدول بالا میتوانید یک لیست از آدرسهای DNS قابل اعتماد را ببینید. ۳. مانند تصویر زیر، میتوانید DNS خود را ببینید. معمولا تغییر تنظیمات ip تلویزیون ال جی و DNS آن میتواند خطرناک باشد؛ چون به هر آدرس DNS نمیتوان اعتماد کرد.

از مدلهای بی نظیر سال 2021، تلویزیون 50 اینچ ال جی NANO80 است که در دسته تلویزیون های نانوسل جای گرفته و به گفته ال جی، این فناوری تحول عظیمی در صنعت نمایش تلویزیون های جدید است. در حال حاضر برگ برنده ال جی در این است که روی تلویزیونهای خوش قیمت و متنوع تمرکز کرده. یک تلویزیون نانوسل قادر به نمایش 8 میلیون پیکسل است و می تواند میلیاردها رنگ غنی را در عین حال روی نمایشگر پیاده سازد. تلویزیون ال جی NANO80 مدل 2021، از کیفیت تصویر فورکی بهره می برد و این به همراه فناوری نانوسل، وضوح را به طور چشمگیری بهبود بخشیده اند. نانوسلها سهم بزرگی از دنیای خوش آب و رنگ تلویزیونهای ال جی را به خود اختصاص دادهاند و اکنون تلویزیون نانو 80، در این میان خوش درخشیده است. قیمت تلویزیون 77 اینچ ال جی مدل 77C1 این تلویزیون، با تصویر فورکی و قابلیت های گیمینگ، موفق شده به یکی از پرفروشترینهای سال تبدیل شود. تلویزیون NANO80 ال جی به سیستم عامل وب او اس نسخه 6.0 مجهز شده است یا بهتر است بگوییم ارتقا داده شده است!

{پایه وسط 43LM5700 دارای قابلیت اتصال به AirPlay 2 می باشد.|در واقع گوشی هوشمند شما تبدیل به ریموت کنترل می شود.|که باعث می شود سرعت ارتباط بالاتر رود.|قیمت تلویزیون ال جی 32 اینچ Led|قیمت تلویزیون پلاسما ال جی ۴۲ اینچ|تلویزیون ال جی کره ای اصل}

و به شبکه داخلی نیز متصل هستند را کنترل نمایید. شما می توانید فایلها و محتواهای مورد علاقه ی خود در دستگاه اپل خود را بر روی صفحه نمایش بزرگتر به نمایش بگذارید. در واقع AirPlay 2 نسبت به نسخه ی قبلی ارتقا پیدا کرده که می تواند امکان پخش همزمان در چند دستگاه را داشته باشد. تلویزیون ال جی پایه وسط 43LM5700 دارای قابلیت اتصال به AirPlay 2 می باشد. در واقع گوشی هوشمند شما تبدیل به ریموت کنترل می شود. از فناوری AirPlay 2 برای ارتباط از Wi Fi بجای بلوتوث استفاده می کند. که باعث می شود سرعت ارتباط بالاتر رود. این برنامه در سیستم عامل های اندروید و IOS قابل نصب می باشد. همچنین شما با استفاده از این برنامه می توانید عکس ها و فیلم ها و آهنگ های مورد علاقه ی خود در گوشی موبایل را بر روی صفحه نمایش بزرگ پخش کنید. شما حتی می توانید از طریق اینترنت هنگامی که خارج از خانه هستید نیز لوازم خانگی خود را کنترل نمایید. قیمت تلویزیون 77 اینچ ال جی مدل 77C2 همچنین می توانید عکس ها و فایل ها و فیلم ها و محتواهای خود را از دستگاههای iPhone، iPad و Mac نیز بر روی صفحه نمایش تلویزیون 43LM5700 را با کیفیت 4K تماشا کنید. با دانلود این برنامه بر روی گوشی موبایل خود می توانید کنترل کاملی روی تلویزیون خود داشته باشید. و از فاصله ی دورتر می توانید آهنگ ها و فیلم های خود را روی تلویزیون پخش کنید. تلویزیون ال جی 43LM5700 دارای برنامه LG TV Plus می باشد .

قیمت تلویزیون Oled منحنی ال جی

فناوری Pure Colors یکی دیگر از قابلیتهایی است که تلویزیون نانوسل الجی مدل LG NanoCell TV Nano80 استفاده نموده است. تلویزیون به دلیل استفاده زیاد و سلیقههای متفاوت اعضای خانواده، باید بیشترین امکانات را در خود جای دهد. به لطف استفاده از قابلیت Local Dimming، کیفیت و سرعت تصویر تلویزیون ال جی مدل Nanao80 تضمین خواهد نمود. تلویزیون LG NanoCell TV با ایجاد رنگهای زنده و پویا و همچنین زاویه دید مناسب، یکی از بهترین گزینهها برای خرید محسوب میشود و تمام امکانات را در اختیار مصرفکننده قرار خواهد داد. همچنین به دلیل سرعت رفرش تصویر بالا و تصاویر بدون لرزش بهترین گزینه برای خرید گیمور ها خواهد بود. ال جی با صدای کاملاً سه بعدی و فراگیر میتواند حس حضور در ورزشگاه را فراهم خواهد نمود. قیمت تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65CX  امکان پشتیبانی از فایلهای HDR10 Pro و HLG Pro نیز در تلویزیونهای اسمارت LG Nano80 میسر میباشد. تلویزیونی با رنگهای کاملاً طبیعی و سرعت تصویر بالا قطعاً بیشترین تأثیر را در جلب رضایت کاربر خواهد داشت. جدیدترین تلویزیون 2020 ال جی مدل LG NanoCell 4K TV Nano80 از تکنولوژی 4K و SUHD بهره گرفته است. تلویزیونهای نانوسل ال جی به اوج کیفیت خود رسیدهاند و با هزینه کمتر نسبت به رقیبان بیشترین کارایی مثبت را ارائه خواهند داد. ال جی در تلویزیون جدید خود مدل LG Nano80 از پردازندهی 4 هستهای، سیستم عامل webOS و هوش مصنوعی AI ThinQ بهمنظور افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون و راحتی هر چه بیشتر کاربر بهره گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان آف خرید در ارتباط باشید.

UP8000 در HDR نیز روشنایی نسبتا ضعیفی دارد و ممکن است در نمایش برخی از صحنهها شما را دلسرد کند. اما اگر در کنار یک تصویر مناسب، مقرون به صرفه بودن تلویزیون برایتان نیز مهم است، تلویزیونهایی با پنل IPS به راحتی پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. به طور کلی این محصول را نیز میتوان به دلیل قابلیتهای پرکاربرد و از همه مهمتر قیمت مناسب، بهترین تلویزیون ال جی 2021 دانست. نشانگر آن عملکرد بدون تاخیر و روانی دارد و احساس بینظیری را به شما هدیه خواهد داد. به همراه این محصول یک ریموت کنترل بسیار باکیفیت عرضه میشود که کاملا مشابه کنترل تلویزیون NANO90 2021 است. تمامی محصولاتی که در این مطلب معرفی شدند جز تلویزیونهای پرطرفدار و باکیفیت بازار میباشند. از دیگر ویژگیهای آن میتوان به پشتیبانی از محتواهایی با کیفیت 720P،1080P،4K اشاره کرد. اگر کیفیت تصویر بینقص برای شما اولویت دارد بهتر است که به سراغ پنلهای OLED بروید. برای خرید یک تلویزیون ایرانی باکیفیت مطلب “بهترین تلویزیون ایرانی” را بخوانید. تلویزیون ال جی مدل UP8000 دارای رابط هوشمند webOS میباشد که برای استفاده بسیار روان و آسان است.

تلویزیون 50 اینچ ال جی با توجه به ابعاد مناسبی که دارد گزینه مناسبی برای بسیاری از منازل امروزی است. برای خرید میتوانید بدون هزینه ثبت سفارش خود را انجام دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و یا به صورت مستقیم با مشاوران میتاکالا در تماس باشید. تمامی تلویزیون های ال جی 50 اینچی که از سال های 2020 به بعد تولید شد تمامی امکانات هوشمند (اسمارت)، کیفیت 4K، قابل اتصال به موبایل و بلوتوث را دارا میباشد تا از این بابت خیال خریداران راحت باشد. شما در این صفحه میتوانید قیمت انواع مدل های تلویزیون 50 اینچ برند ال جی را مشاهده کنید که در سال های 2020 - 2021 و 2022 تولید شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این تلویزیونها میتوانید بر روی تلویزیون مورد نظر خود کلیک کنید تا با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری بیشتری از تلویزیون آشنا شوید. ابعاد حدود 1233x716x44.2 میلیمتر تلویزیون ال جی 50 اینچ باعث شده است تا انتخاب بسیاری از افراد باشد و برای فاصلهی 2.5 تا 3 متر از تلویزیون بهترین انتخاب است.

{حدود ۱۰ تا ۱۵ ثانیه کافی میباشد، تا منوی مخفی ظاهر شود.|قیمت تلویزیون 60 اینچ سونی|بلوتوث تلویزیون ال جی اسمارت کجاست|قیمت ال ای دی ۴۹ اینچ ال جی}

علاوه بر موارد ذکر شده، تنظیم حالت Hotel mode و Golden eye و شناسایی USB از دیگر ویژگیهای مفید منوی مخفی تلویزیون ال جی میباشد. روشهای فعال سازی منوی مخفی تلویزیون ال جی؟ روش اول: در این روش شما میبایست دکمهی OK را روی کنترل تلویزیون، پنل یا صفحه تلویزیون پیدا نمایید. بعدا این دو دکمه را بصورت همزمان با هم فشار بدهید و حدود ۷ ثانیه نگه دارید تا منوی مخفی، برای شما نمایان شود. روش دوم: در روش دوم هم نیاز دارید تا دکمهی OK را فشار بدهید، البته این بار میبایست هم وقت، دکمهی روی کنترل، که مربوط به کم نمودن صدا میباشد، را هم فشار بدهید. در این حالت چند ثانیه بیش از روش ابتدا فشار دادن دکمهها را ادامه بدهید. حدود ۱۰ تا ۱۵ ثانیه کافی میباشد، تا منوی مخفی ظاهر شود. روش سوم: روش سوم هم همچون روش ابتدا، با فشار دادن همزمان دو دکمه که یکی روی کنترل و دیگری روی پنل تلویزیون قرار گرفته میباشد، انجام میشود.

{تلویزیون ۴۳ ال جی|تلویزیون الجی|تلویزیون فول اچ دی ال جی}

این حالت برای تماشای تصاویر با حرکات سریع مناسب است. برخی از کاربران ترجیح میدهند که تنظیمات تصویر تلویزیون ال جی را به صورت دستی تغییر دهند تا کیفیت تصویر بهتری داشته باشند. اگر با فعال شدن HDR تصویر شما، کمنور شد میتوانید از قسمت تنظیمات میزان روشنایی تصویر را بیشتر کنید. HDR یکی از ویژگیهای تصویر است که به صورت خودکار برای ورودیهای تلویزیون ال جی فعال میشود. اگر به تماشای مسابقات ورزشی علاقه زیادی دارید، این حالت مناسب تماشای تلویزیون شماست. تنظیمات DNS در تلویزیون ال جی برای افزایش سرعت و دور زدن محدودیتهای جغرافیایی انجام میشود. این حالت از تنظیمات رنگ و تصویر تلویزیون ال جی، به گونهای است که با توجه به نوع محتوای در حال پخش تنظیم میشود. برای اطمینان از فعال بودن HDR تلویزیون میتوانید به قسمت تنظیمات ورودی (معمولا HDMI یا آنتن) بروید و از فعال بود گزینه HDMI Deep Color اطمینان حاصل کنید.

{هزینه کنید، بسیار مهم است.|مطلع شدید ، بحث مونتاژ هم مهم می شود.|آخرین مدل تلویزیون ال جی|قیمت تلویزیون ۵۲ اینچ ال جی|تلویزیون ال جی ۵۰ اینچ هوشمند}

هم انجام می شوند. برای مثال ممکن است کاربر نیازی به برقراری ارتباطات اینترنتی در تلویزیون نداشته باشد. اگر قبل از این به مونتاژ توجه نمیکردید حتما از این به بعد آن را بررسی کنید. اینکه شما تا چه اندازه می توانید برای خرید تلویزیون ال جی هزینه کنید، بسیار مهم است. حال که از راز بزرگ تلویزیون ال جی مطلع شدید ، بحث مونتاژ هم مهم می شود. در چنین شرایطی می توان محدوده ی بودجه ی مورد نظر را در جهت داشتن کیفیت تصویر بالاتر خرج نمود. مسلما با بودجه ی بیشتر شاهد امکانات بیشتری نیز خواهید بود، اما انتظارات شما هم از قابلیت های مختلف تلویزیون حائز اهمیت است. وگرنه قطعات تحت لیسانس کمپانی ال جی کره ساخته میشوند و همگی اصل هستند. ساخت تلویزیون با مونتاژ های متفاوت یک دلیل می تواند داشته باشد آن هم نیروی کار ارزان تر است. در فرآیند خرید تلویزیون ال جی همواره دو نکته ی مهم وجود دارد که باید دیگر معیارهای خرید را براساس آن ها شکل دهید.

در خرید خود سود میکنیم.

هر چند تلویزیونهای ال جی به تراشه AI Sound مجهز هستند و کیفیت صدایشان زیاد است اما با این حال باز سونی در زمینه کیفیت صدا هم از ال جی پیشی میگیرد. تلویزیونهای سونی در زمینه گیمینگ از تلویزیونهای ال جی عقب هستند تا حدی که در تلویزیونهایی که از کیفیت 4K پشتیبانی میکنند، لگ 12 میلی ثانیه وجود دارد. تعداد پورتهای HDMI 2.1 نیز در تلویزیونهای سونی نصف تلویزیونهای ال جی یعنی دو عدد است. هزینهای که بابت خرید یک تلویزیون 55 اینچی سونی باید بپردازید برابر با هزینه خرید یک تلویزیون 65 اینچی ال جی است. سیستم صوتی در تلویزیونهای سونی در قسمت پشتی پنلها تعبیه میشوند، به همین دلیل صداهایی هوشمند و فراگیر را از این تلویزیونها خواهید شنید. اگر به معادل دلاری هم بخواهیم تلویزیونهای ال جی و سونی را بخریم، باز هم با خرید تلویزیونهای ال جی در خرید خود سود میکنیم. تلویزیونهای ال جی که از تصاویر با کیفیت 4K پشتیبانی میکنند، دارای لگ 5 میلی ثانیه هستند و نرخ نوسازی یا رفرششان نیز 120 هرتز است. همچنین قابلیت Surround نیز در تلویزیونهای سونی وجود دارد. هر چند تلویزیونهای ال جی از لحاظ کیفیت صدا در جایگاه خوبی قرار دارند و کاربران از صدای آنها شکایتی ندارند، اما با این حال سونی گوی سبقت را از لحاظ کیفیت صدا از ال جی میرباید. اگر به دنبال یک تلویزیون گیمینگ عالی هستید، بدون شک برند ال جی بهترین گزینه برای شماست. این برند تلویزیونهایی تولید میکند که لگ یا Latecy بسیار کمی دارند. تلویزیونهای سونی قیمت بالا و اینچ پایینتری دارند اما با این حال کیفیت فوقالعادهای را برایتان به ارمغان میآورند. پورتهای HDMI 2.1 نیز در این تلویزیونها 4 عدد است. تلویزیونهای ال جی نیز با قیمت پایین، اینچ بالایی را برایتان به همراه دارند ولی با این حال از لحاظ کیفیت نسبت به برند سونی عقب هستند.

تلویزیون نانوسل 55 اینچ ال جی NANO80 جدید ترین تلویزیون نانوسل برند LG در سال 2020 میلادی می باشد. تلویزیون نانوسل 55 اینچ ال جی NANO80 با کیفیت Real 4K NanoCell در ابعاد 55 اینچ از نوع صفحه تخت با قطر دقیق 139 سانتی متر و قاب بسیار باریک طراحی شده است. این تلویزیون از سری 8 محصولات برند LG بوده و تولید سال 2020 می باشد. این تلویزیون برای پردازش تصاویر مجهز به جدیدترین پردازنده نسل سوم آلفا 7 می باشد. پایه های آن دو شاخه ای و به رنگ مشکی مات می باشد. و همچنین با ویژگی هایی چون: خروجی همزمان Simultaneous Audio Output، همگام سازی LG Sound Sync، کنترل تطبیق صدا Adaptive Sound Control و حالت صدای فراگیر Surround Mode با تکنولوژی DTS Virtual:X / Ultra Surround، رمز گشای DTS Decoder، تنظیم صدا توسط هوش مصنوعی به صورت خودکار AI Sound، طراحی بلندگوهای Down Firing، قابلیت هوشمند تشخیص صدا، تبدیل صدا به متن، بلندگو های هوشمند سازگار Smart Speaker Compatible، پخش صوت و موزیک از طریق بلوتوث Bluetooth Audio Playback، پشتیبانی از فرمت صوتی Dolby Atmos و سیستم کاهنده ی نویز صدا Clear Voice III صدا ها را بدون نویز و بسیار واضح پخش می کند. این تلویزیون به لطف فناوری ارتقاء کیفیت Resolution Upscaler، تصاویر را با کیفیت عالی و وضوح هرچه بیشتر به نمایش می گذارد. این پردازنده 4 هسته ای می باشد. این نمایشگر دارای 6 حالت مختلف صدا(Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) می باشد تا تصاویر را با صدا های واقعی خود برایتان پخش کند. تلویزیون نانوسل 55 اینچ ال جی NANO80 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است که توان صوتی آن ها مجموعا 20 وات می باشد.

این توانایی حتی در نسل های قبلی این تلویزیون پیشتاز بوده است. لگ 5 میلی ثانیه در کیفیت 4K و نرخ نوسازی 120 هرتز، این تلویزیون را برای کنسول های نسل جدید به همپایی بی رقیب تبدیل می کند. از طرفی وجود 4 پورت HDMI 2.1، دست شما را باز می گذارد. این در حالی است که در تلویزیون SONY، شما با لگ 12 میلی ثانیه برای نرخ نوسازی 120 هرتز در کیفیت 4K مواجه هستید و تنها به دو پورت HDMI 2.1 دسترسی دارید. ALLM، VRR، FreeSync و G-Sync همگی قابلیت هایی هستند در تلویزیون ال جی در اختیار شماست. برتری دیگر تلویزیون ال جی در این بخش، منوی Optimizer این تلویزیون برای بازی در ژانر های مختلف است که امکان تنظیماتی خاص برای بازری را فراهم می کند. باز هم باید گفت علی رغم عملکرد فوق العاده سونی، در مقایسه تلویزیون ال جی و سونی، ال جی برنده این رقابت است.

منبع: https://moloudimall.com

نظرات 1 + ارسال نظر
وجدان بیدار دوشنبه 28 آذر 1401 ساعت 18:54 https://zhobin66.blogsky.com/

نمیدونم چرا این مارک ال جی رو یکم مقدار باهاش مشکل دارم بخاطر اون تلویزیون لامپی اش که بد تعمیر بودن همیشه باهاشون گرفتاری داشتیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.