سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

راهنمای خرید چای ساز و معرفی 11 تا از محبوب ترین و کاربردی ترین چای سازهای بازار ایران


این روزها چای دیگر یک نوشیدنی ساده محسوب نمی شود. نوشیدن چای در میان مردم ایران به یک فرهنگ تبدیل شده است. خوش رنگ و بویی که بسیاری از خاطراتمان را با او شریک هستیم. در غم و شادیهایمان، کمرنگ یا پر رنگ حضور داشته و طعمش جزو بیادماندنی ترین طعم هاست. نوشیدن چای خواص فراوانی دارد. کمک به سلامت قلب، جلوگیری از سرطان تخمدان، کاهش ریسک دیابت. کمک به سیستم ایمنی بدن، کاهش ابتلا به پارکینسون، کمک به هضم غذا و غیره. البته دم کردن چای هم خود یک هنر محسوب می شود که نیازمند وسیله و ابزار خاص خود است. با خانگی لند همراه باشید، ما میخواهیم راهنمای جامع خرید چای ساز و همچنین معرفی  11 مورد از بهترین چای ساز های بازار در سال 2021 را به شما ارائه کنیم. چای ساز هایی که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت، حرفی برای گفتن دارند.

بهترین چایساز چه چای سازیست


برندهای مختلفی وجود دارند که پای ساز تولید میکنند. تعدادی از آنها به ظاهر اهمیت بسیاری داده اند. بعضی ها هم کیفیت را سر لوحه کار خود قرار داده اند. در طول این چند سال اخیر لوازم منزل پیشرفت های زیادی داشته اند. تعدادی از برند ها در سال 2021 محصولاتشان را زیبا تر و پیشرفته تر تولید کرده اند. همین پیشرفت ها باعث سردرگمی مشتری در بازار شده است. انتخاب یک چای ساز خوب نیاز به فاکتور های مختلفی دارد که هنگام خرید باید به آنها توجه کنیم. شاید بگویید این مسئله اهمیت چندانی هم ندارد، اما شما که دوست ندارید هر سال، چای سازتان را عوض کنید.

چای پس از آب، پرمصرف ترین نوشیدنی جهان است. مردم جهان از 5000 سال پیش چای مصرف میکنند. تولید سالانه چای در جهان 6337000 تن است.


چند نکته مهم هنگام خرید چای ساز 


انتخاب یک چای ساز خوب 8 نکته طلایی دارد که اگر آنها را رعایت کنید؛ 100% یکی از بهترین چای ساز های بازار را خواهید خرید. شاید برای تهیه یک چای ساز 100 ها مورد وجود داشته باشد، ولی میتوان همه این موارد را در یک فیلتر 7 الی 10 تایی مختصر کرد. جنس کتری و قوری، اصلیت و مدل دستگاه، توان مصرفی، جنس بدنه، کارایی و قابلیت ها، قیمت، طول کابل و نوع المنت، ظرفیت کتری و قوری. حتما حتما حتما به این نکات توجه کنید تا خدایی نکرده کلاه سرتان نرود. در ادامه کامل این نکته ها را بررسی می کنیم؛ پس سر جایتان بمانید و این متن را تا آخر بخوانید.

  • اصالت دستگاه
  • جنس بدنه کتری و قوری
  • توان مصرفی و قدرت
  • ترکیب بدنه و کیفیت مونتاژ
  • قابلت و امکانات ویژه و اتوماتیک
  • ظرفیت کتری و قوری
  • طول کابل و نوع المنت
  • قیمت

 

چای ساز اصل رو چطور تشخیص بدیم؟


همیشه گفته ام و باز هم میگویم: برای تشخیص جنس اصل از بدل چندین راه وجود دارد. اولین کاری که باید بکنید، سرچ کردن مدل آن دستگاه در گوگل است. کافیست نام و مدل چای ساز انتخابی تان را در گوگل سرچ کنید؛ حالا در لیست وبسایت هایی که مشاهده می کنید، باید آدرس وب سایت تولید کننده هم باشد. برای مثال وبسایت رسمی محصولات بوش، سایت “bosch-home.com” است. اگر در این باره سوالی داشتید، میتوانید با کارشناسان لوازم خانگی در ارتباط باشید. راه حل دوم خرید از فروشگاه های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. سومین مورد گارانتی ست؛ فروشنده ای که محصول اصل میفروشد، هیچ ترسی از ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش ندارد. این سه نکته را رعایت کنید، مطمئن باشید جنس اصل خریده اید.

 

جنس بدنه کتری و قوری

یکی از مهم ترین بحث هایی که هنگام خرید چای ساز وجود داشته است جنس کتری و قوری است.

در دنیای چای سازها کلا 4 نوع جنس بدنه داریم؛ پلاستیک. استیل. شیشه. ترکیب اینها.


جنس کتری میتواند از استل، پلاستیک، شیشه یا ترکیبی از همه این ها باشد. اگر نبال ظرافت و زیبایی هستید دنبال چای ساز های شیشه ای بگردید. جنس کتری و قوری در این مدلها معمولا از شیشه باکیفیت و در اکثر مدلها از پیرکس استفاده شده است. یک چراغ ال ای دی زیبا هم داخل کتری قرار داده اند که جوشیدن آب در آنها واقعا دیدنی است. اما اگر دنبال کیفیت، استحکام و دوام میگردید، انتخاب چای ساز تمام استیل می تواند کار درستی باشد. این چای ساز ها از استیل ساخته شده اند و معمولا نوع استیل آنها مات است.

دقت کنید استیل نباید به آهن ربا جذب شود.

و اما مدلهای پلاستیک؛ این چایساز ها بدلیل جنس بدنه اشان قیمت پایینتری دارند. ظرافت آنچنانی هم در طراحی آنها بکار نرفته است. ولی از یک بابت به شما اطمینان میدهم؛ چای ساز های بدنه پلاستیکی از همه مدل ها ارزانترند. و در آخر هم مدلهای ترکیبی؛ این مدل ها از ترکیب شیشه و پلاستیک یا شیشه و استیل ساخته می شوند. ظرافت بالایی دارند و معمولا جزو گرانترین چای ساز های بازار محسوب می شوند. میتوان گفت این نوع از چای ساز ها بهترین چای ساز های بازار هم هستند و امکانات مختلفی هم دارند.

 


قدرت و توان مصرفی چای ساز


امروزه تقریبا تمامی وسایل آشپزخانه برقی شده اند؛ از طرفی کارها بسیار سریعتر جلو می روند و از طرفی مصرف برق به طرز چشم گیری بالا میرود. برای مردیریت این موضوع، میتوان در هنگام خرید به برچسب انرژی محصولات توجه کرد. با یک انتخاب هوشمندانه میتوان محصولاتی را انتخاب کرد که مصرف انرژی پایینتری دارند. برای مثال چای ساز های روهم از مدلهای صفحه ای مصرف کمتری دارند. این هم بدلیل حذف صفحه گرم نگهدارنده قوری در مدلهای روهمی است.

 

نوع ترکیب و کیفیت مونتاژ چای ساز


تقریبا هر کسی میتواند جنس بی کیفیت را تشخیص دهد. معمولا اجناس بدل از پلاستیک های خشک و شکننده ای تولید می شوند. وزن این اجناس بشدت کنم است و قابل انعطاف نیستند. بدنه خش دار و بسته بندی ضعیف هم یکی دیگر از نشانه های مونتاژ ضعیف است. توجه کنید در خرید های اینترنتی، از فروشنده درخواست کنید برایتان عکس ارسال کند. مدل و ظاهر دستگاه را با تصاویری که در وبسایت اصلی تولید کننده مطابقت دهید. شیشه هم اگر از پیرکس باشد که چه بهتر.


قابلیت های ویژه چای ساز


در دنیای مدرن امروزه، وسایل خانگی هم بشدت پیشرفت کرده اند. اکثر لوازم خانگی مدرن قابلیت اتصال به گوشی موبایل را دارند. در بیشتر مدلها کارها و قابلیت های اتوماتیک کاملا هوشمند تشخیص داده میشوند. برای مثال چای ساز های جدید، اتوماتیک به حالت گرم نگه دارنده میروند. سیستم قطع کن خودکار دارند، انواع حالت های ایمنی را دارا هستند و برای درست کردن انواع چای و دمنوش حالت های ویژه دارند. قابلیت تنظیم زمان و دما را دارند و از قابلیت خاموش شدن خودکار بهره مند هستند. ناگفته نماند این ویژگی های جالب قیمت چای ساز ها را تا حدودی بالا میبرند و شاید در مصرف برق آنها هم تاثیر بگذارند. خرید چایساز شاید آنقدر هم که فکر می کردیم ساده نباشد!!!

ظرفیت چای ساز


اگر خانواده شما پر جمعیت است، نیاز به چای سازهایی با ظرفیت بالا دارید. در بازار میتوان چای ساز هایی با ظرفیت 1.5 لیتر تا 2.5 لیتر پیدا کرد. برای مثال دلمونتی dl400 ظرفیت 2.5 لیتری دارد که ظرفیت بالایی برای یک چایساز است. اما درصورتی که در یک خانواده کم جمعیت زندگی می کنید، میتوانید از مدل هایی با ظرفیت 1.5 الی 1.9 لیتر تهیه کتید. مطمئنا این مدلها میتوانند کار شما را به خوبی راه بیاندازند.

 

طول کابل و نوع المنت چای ساز


طول کابل معمولا در چایساز ها یک معضل بوده است. ترجیحا چای سازی بخرید که طول کابلش به 1 متر برسد. این موضوع میتواند در آشپزخانه هایی که پریز زیاد ندارد، بشدت آزار دهنده باشد. و اما نوع المنت؛ دقت کنید در چای ساز های روهمی، المنت با کتری یکی نباشد، وگرنه مجبور میشوید کتری را با کابلش حمل کنید. اما در صورتی که کتری از المنت جدا باشد میتوان براحتی کتری را این طرف و آنطرف برد. یک چای ساز خوب باید هرجا که خواستیم با ما بیاید.

قیمت چای ساز


قیمت چای ساز یکی دیگر از مسئله های مهم است. برای اینکه مطمئن شوید که یک چای ساز خوب و مقرون به صرفه میخرید، باید به چندین وبسایت و فروشنده سر بزنید. حالا قیمت ها و نوع ها را با هم مقایسه کنید. ببینید قیمت ها معقول هسنتد یا نه. گاهی اوقات دو شرکت رقیب دقیقا یک محصول را تولید کرده اند. ظاهر و امکاناتشان هم یکی است؛ اما وقتی قیمت ها را بررسی می کنید میبینید قیمت چای ساز اولی یا دومی از دیگری بسیار گرانتر است. دلیل این موضوع به سیاست های این دو شرکت در فروش برمیگردد و اصلا ربطی به قیمت واقعی محصول ندارند. پس میتوانید چای سازی که قیمتش مناسب تر است را بردارید.

 

و حالا یک سوال مهم، چای ساز خوب چی بخریم؟


در جواب این سوال باید بگویم من امروز قصد دارم 11 مورد از بهترین چای ساز های سال 2021 را معرفی کنم. چای ساز هایی که به نسبت کارایی و کیفیت مناسبترین قیمت را دارند. ما در خانگی لند از بین تقریبا 500 مدل چای ساز، این 11 مورد را انتخاب کردیم. برای تهیه این لیست 11 تایی از فیلترهایی مانند: کیفیت المنت – جنس بدنه – کیفیت مونتاژ – طول، جنس و نوع کابل – جنس قوری – حالت(روهمی – صفحه ای – تکی) و غیره استفاده کردیم. بعد از حساسیت های زیاد به یک لیست 11 تایی رسیدیم که در ادامه تک به تک به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. اما قبل از معرفی چند نکته مهم وجود دارد که باید به آنها اشاره کنیم. شاید شما هم مدل هایی را بشناسید که جنس و قیمت خوبی دارند، ولی در این لیست نام آنها نیامده. پس تعجب نکنید. همراه ما باشید با 11 مورد از بهترین چای ساز های بازار در سال 2021 همراه با قیمت

چای ساز بوش مدل Bosch tea maker TTA5603

۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان

کتری برقی پروفی کوک مدل Proficook PC-WKS 1119

۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان

چای ساز پروفی کوک مدل ProfiCook PC-TK 1165

۱.۷۵۰.۰۰۰ تومان

چای سازپروفی کوک مدل ProfiCook PC-WKS 1020

۱.۸۵۰.۰۰۰ تومان

چای ساز پروفی کوک مدل ProfiCook PC-HWS 1168

۲.۷۵۰.۰۰۰ تومان

آب جوش کن پروفی کوک مدل PC-HWS 1145

۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان

چای ساز بوش مدل Bosch tee maker TTA2201

چای ساز بوش مدل Bosch tea maker TTA2201

۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان

چای ساز بوش مدل Bosch tee maker TTA2010

چای ساز بوش مدل Bosch tea maker TTA2010

۱.۸۵۰.۰۰۰ تومان

چای ساز تفال مدل Tefal tee maker BJ201F

چای ساز تفال مدل Tefal tea maker BJ201F

۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان

چای ساز فیلیپس مدل Philips tea maker HD7301

۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان

 

چای ساز پروفی کوک مدل Profi Cook PC-TKS 1056

چای ساز پروفی کوک مدل Profi Cook PC-TKS 1056

۲.۴۸۰.۰۰۰ تومان

 

 

 

همه چی در مورد چای ساز و راهنمای استفاده از آن


چای از آن دسته نوشیدنی هاست که در سر تا سر جهان طرفداران زیادی دارد؛ که این علاقه به ویژه در ایران بر کسی پوشیده نیست. این نوشیدنی خوش عطر و طعم از دیر باز در بین خانواده های ایرانی حضور داشته و این روز ها نیز با افزایش مشغله آن ها نه تنها از زندگی روزمره آن ها حذف نشده، بلکه به یک نوشیدنی آرامبخش و مورد علاقه برای آنان تبدیل شده است.

اما این روز ها به دلیل مشغله بالای افراد، اکثراً انتظار برای آماده شدن چای کاری دشوار برای آنان است. پس آماده شدن چای با سماور یا کتری هم از آن دسته روش های زمان بر است که این روز ها کم کم جایگاه خود را در بین مردم از دست می دهد.

همین موضوع کافیست تا چای ساز ها وارد خانه ها شوند و جای سماور و کتری را بگیرند. با وجود چای ساز، هر موقع که اراده کنید، در مدت زمانی کوتاه چای شما آماده نوشیدن است. صبح، نیمه های روز یا حتی شب نمی تواند شما را برای نوشیدن چای محدود کند؛ چرا که با وجود چای ساز تنها نیاز است تا دکمه روی چای ساز را فشار دهید و پس از گذشت چند دقیقه چای بنوشید.

همانند هر وسیله دیگری، برند های معتبر جهانی و دیگر برند های لوازم خانگی هم مدل های مختلفی از چای ساز را به بازار مصرف عرضه کردند که هر کدام بسته به ویژگی ها و کارکردی که دارند قیمت گذاری می شوند. در ادامه این مقاله همراه باشید تا ضمن ارائه اطلاعاتی مفید درباره چای ساز ها و انواع آن ها، شما را برای خرید یک چای ساز خوب راهنمایی کنیم.

انواع چای ساز


برای اینکه بدونیم چای ساز خوب چی بخرم در ادامه با ما باشید. چای ساز ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

چای ساز استند دار:

در این مدل چای ساز، محفظه آب و قوری بر روی یک صفحه قرار می گیرند که با المنت کار می کند. در این نوع، چای دیگر با بخار آب دم نمی کشد. قوری بر روی صفحه ای که با المنت گرم می شود قرار می گیرد و دم می کشد. توجه داشته باشید در صورتی که قوری مدت زمان زیادی بر روی صفحه قرار بگیرد، جوشیدن چای را ممکن می شود.
چای ساز های دم آور در عمل کارایی بهتری دارند چرا که چای با بخار آب دم کشیده و در نهایت عطر و مزه بهتری خواهد داشت اما نمونه های استند دار به دلیل ظاهر زیبا تری که دارند، پر طرفدار تر هستند.

البته نوع سومی از چای ساز ها نیز وجود دارد که مثل دو مدل قبل آن چنان شناخته شده و پر طرفدار نیست. در این مدل محفظه ای به عنوان قوری درون محفظه آب قرار می گیرد و چای با بخار آب داخل کتری آماده نوشیدن می شود.

چای ساز دم آور:

چای ساز دم آور را می توان نمونه مدرن شده و امروزی کتری و قوری دانست. در این مدل، قوری بر روی محفظه آب دسگاه قرار می گیرد و چای به وسیله بخار آب موجود در محفظه دم می کشد. تنها تفاوت این مدل چای ساز با کتری و قوری یا سماور این است که آب به سرعت در آن جوش می آید و اندکی زمان برای دم کشیدن چای نیاز است.

۳ نکته مهم در هنگام خرید چای ساز


جنس بدنه:

عموما بدنه کتری های چای ساز از سه جنس پلاستیک، شیشه و استیل ساخته می شود. اگر بخواهیم بهترین جنس برای کتری چای ساز را انتخاب کنیم، استیل ضد زنگ بهترین گزینه است. چای ساز هایی با بدنه پلاستیکی ممکن است به دلیل عدم کیفیت پلاستیک به کار رفته در آن بوی بدی به آب بدهند. محفظه های شیشه ای هم که پس از مدتی به دلیل وجود رسوبات در آب کدر می شوند، ظاهر بدی به خود می گیرند و جلوه بدی به آشپزخانه شما می دهند.
در مورد جنس قوری نیز بهترین مورد قوری های پیرکس یا همان شیشه ای هستند؛ چرا که رنگ چای را به هیچ وجه تغییر نداده و باعث سیاه یا کدر شدن چای نمی شوند.

میزان مصرف برق:

در هنگام خرید به میزان مصرف برق چای ساز دقت کنید. در صورتی که دستگاه مصرف برقی بالاتر از محدوده مجاز داشته باشد، هزینه برق شما به شدت افزایش خواهد یافت. مصرف برق چای ساز ها به طور معمولی بین ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ وات می باشد.


ظرفیت:

ظرفیت کتری برقی در چای سازی ک قصد خرید آن را دارید کاملا وابسته به شماست. این شمایید که بایستی متناسب با تعداد اعضای خانواده یا تعداد حدودی مهمان های خود چای ساز خریداری کنید. توجه کنید که در صورتی که تعداد افراد خانواده شما کم هستند و به طور معمول مهمان های زیادی ندارید، خرید چای سازی بزرگ تنها مصرف برق بالا و اشغال کردن فضای زیاد را برای شما به همراه خواهد داشت.
حجم چای ساز ها چیزی حدودا بین ۱ تا ۳ لیتر می باشد که با در نظر گرفتن قدرت دستگاه، هر چه کتری کوچک تر باشد، آب نیز زود تر به نقطه جوش می رسد.

سه نکته ای که بیان کردیم، از مهم ترین مواردی است که هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید. اما موارد دیگری نیز وجود دارند که درجه اهمیت کمتری نسبت به موارد فوق داشته و جزو موارد فرعی به حساب می آیند.

حالت گرم نگهدارنده
قابلیت تنظیم دما
قطع کن خودکار
وجود فیلتر برای کتری و قوری
دسته های محکم برای کتری و قوری
پایه ۳۶۰ درجه (جهت جا افتادن و قرار گرفتن کتری بر روی استند بدون نیاز به چرخاندن آن)
نشانگر میزان آب

علت به وجود آمدن چربی روی چای چیست؟


بعضی وقتها امکان دارد درب قوری را باز کنید لایه مثل چربی یا روغن روی چای ببینید و یا اینکه وقتی چای را داخل فنجان یا استکان می ریزیم پس از مدت کوتاهی این لایه چربی دیده شود. اگر می خواهید دلیل و راهکار این اتفاق را بدانید همراه ما باشید.

امکان دارد شما از چای ساز یا کتری برقی استفاده می کنید. اغلب همه افرادی که از چایی ساز یا سماورهای برقی استفاده می‌کنند و آب را به وسیله برق و المنت گرم می کنند چنین مشکلی دارند اگر بخواهیم راهکاری ‌برای این مشکل داشته باشیم، بسیار دشوار است. تنها می توانیم مدتی  این مشکل را تحمل کنیم تا شاید به علت رسوب گیری کتری یا سماور برقی یا چای ساز این مشکل حل شود. البته شاید این راهکار برای همه درست نباشد.

دلیل دوم برای به وجود آمدن چربی این است که داخل کتری یا سماور به جای آب سرد، آب گرم بریزیم یعنی از لوله آب گرم که برای پر کردن کتری و سماور استفاده کنیم، علت این کاری اغلب عجله برای سرعت در گرم شدن آب است که لطفا به هیچ عنوان چنین کاری را انجام ندهید و همیشه برای پر کردن کتری و سماور حتماً و حتماً از آب سرد استفاده کنید. در ضمن چایی را هم هنگام دم کردن با آب سرد بشویید.

دلیل بعدی می‌تواند کهنه شدن چای باشد. زمانی که بیشتر از یک ساعت از دم کردن چای گذشته باشد (به خصوص چای خارجی) به تدریج مواد روغنی روی چای دیده می شود که پس از ریختن در فنجان یا استکان شکل خوبی نخواهد داشت. بنابراین راه حل این است که به اندازه مصرف چای دم کنیم و از نگهداری بیش از یک ساعت چای در آب گرم پرهیز کنیم. 

رسوب زدایی کتری و چایساز


چگونه رسوب چای ساز را از بین ببریم؟ یک لیوان سرکه داخل کتری یا چایساز بریزید و تا جایی که خط رسوبات را بگیرد بقیه را آب بریزید. دستگاه را روشن کنید و اجازه بدهید چایساز بارها بجوشد. برای کتری های گازی توصیه میکنیم 1 ساعت روی گاز بجوشانید. ولی خوب برای چایساز برقی منطقی نیست. فشار زیادی به دستگاه می آید.

میتوانید قدری سرکه را بیشتر کنید و در طول روز در حدود 6 یا 7 بار بگذارید دستگاه بجوش بیاد و آب کمی حرارتش افت کند و دوباره بزنید بجوشد. چنانچه پشت سرهم این کار را انجام دهید یعنی هنگامی که هنوز آب جوش است چایساز را روشن کنید ، المنت عمل میکند و دستگاه زود خاموش می شود و کارایی رسوب زدایی افت میکند.

پس از اینکه به این تعداد جوشید. رسوبات خیلی سست میشوند و با یک برس نرم روی آنها را بشویید. پس از آن 2 تا 3 بار با آب معمولی بجوشانید تا بوی سرکه از چایساز خارج شود. حتما درب یا پنجره را باز بگذارید تا از بوی تند و تیز سرکه اذیت نشوید.

در راه حل دوم همین کار را به جای اینکه با سرکه انجام  دهید با جوش شیرین انجام بدهید. یعنی کتری چایساز را تا حد رسوبات آب کنید و 2 تا 3 قاشق با توجه به سایز کتری جوش شیرین بریزید. برای کتری 2 لیتری 2 قاشق و برای 2.8 لیتری 3 قاشق بریزید. مانند قبل بجوشانید. در آخر نیز برس کاری و شست و شوی حالت قبل را انجام دهید.

دو رنگ محبوب چای ساز

برخی از مشتریان به دلیل ست کردن و ایجاد هارمونی میان خانه و لوازم آشپزخانه نسبت به رنگ وسایل بسیار حساس هستند. به همین دلیل سراغ لوازم برقی خاصی می‌روند. در این میان چای ساز قرمز رنگ محبوبیت بالایی دارد. چراکه باعث ایجاد جریان انرژی در آشپزخانه می شود.

  • چای ساز قرمز

چای ساز قرمز یکی از چای ساز های محبوب بازار ایران می باشد. چای ساز قرمز رنگ همواره به خاطر جذاب بودن طرفداران مخصوص خود را داراد.

  • چای ساز سفید

چای ساز سفید یکی دیگر از چای سازهای محبوب میباشد. رنگ سفید به خاطر اینکه تداعی کننده پاکی می باشد طرفداران زیادی دارد ، همچنین رنگ سفد این مزیت رادارد که کوچک ترین گرد و غبار یا جرم بروی آن فوری مشخص می باشد بنا براین کسانی که طرفدار پاکیزگی و نظافت هستند همراره رنگی محبوب می باشد.

چای ساز پلاستیکی، شیشه ای یا استیل، کدام بهتر است؟

توجه کنید که بدنه ی استیل چای ساز در کیفیت چای تاثیری ندارد اما طول عمر آن بالا می باشد. بدنه ی چای سازهای استیل به مرور زمان لایه چربی نمی گیرند که این یکی از مزایای چای ساز با جنس استیل می باشد که مورد توجه اکثر افراد بوده است. از معایب چای ساز استیل داغ شدن بیش از اندازه آن می باشد که باید مراقب بود دست و بدن با آن ارتباطی نداشته باشد.
اکثر چای سازهای برند و با کیفیت، کتری استیل و قوری شیشه ای دارند یعنی ترکیبی از این دو جنس می باشند.
مواد پلاستیکی استفاده شده برای جوشاندن آب خوب به نظر نمی رسد. چای سازهایی که بدنه آن ها از جنس استیل می باشد، خیلی زود داغ می شود، این نوع چای سازها دارای نشانگر میزان آب می باشند، در واقع چای سازهای استیلی مناسب هستند که ترکیب مواد پلاستیکی در آن ها نباشد، به گونه ای که در ساخت آن ها هیچگونه پلاستیکی حتی قطعه ی خیلی کوچکی پلاستیک نداشته باشد، این مدل چای ساز بدون سیم بوده و دارای قطع کن اتوماتیک هستند.

جنس شیشه‌ای، ظاهر خوبی دارد اما در طول زمان، جرم می‌گیرد و براق کردن آن هم کار سختی است. اما جنس فلزی که معمولا از استیل ساخته می‌شود، علاوه بر جرم نگرفتن، طعم آب را هم عوض نمی‌کند و اگر ضدزنگ باشد، ظاهرش هم در طول زمان عوض نخواهد شد.

چای سازهایی که بدنه آنها شیشه ای است بسیار شیک به نظر می رسند. البته خطر شکستن وجود دارد کسانی که این چای ساز را انتخاب می کنند باید این موارد را در نظر بگیرند. یگی از معایب چای ساز شیشه ای آسیب پذیر بودن آن می باشد که به دلیل جنسی که دارند بیشتر در معرض شکستن و خراب شدن می باشند، چای سازهای شیشه ای باید از جنس بسیار مقاومی تهیه شوند که در اثر حرارت بالا به آن ها آسیب وارد نشود. بهتر است چای سازی را انتخاب کنید که جنس بدنه ی کتری و قوری یکی باشد زیرا زیبایی آن را دو چندان می کند و محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر انواع چای ساز دارد .
به طور کلی می توان گفت چای سازهای شیشه ای و استیل خیلی تفاوتی با هم ندارند و هر دو انتخابی مناسب می باشند که خطر بسیار کمی برای سلامت ما دارند و هرکدامشان تنها با رعایت کردن چند نکته می توانید بهترین استفاده را از آن ها داشته باشید.

جنس چای ساز یکی از مهم‌ترین عوامل اثرگذار در کیفیت نهایی چای دم‌کشیده و آب جوش است. حتما دوست ندارید وقتی چای می‌خورید، روی سطح چای، لایه‌ای از جرم و چربی بسته باشد. این جرم سطح آب، علاوه‌بر کیفیت آبی که درون چای ساز می‌ریزید، به جنس چای‌سازتان هم ارتباط دارد.

معمولا جای‌سازهایی که جنس پلاستیکی دارند، بیشتر درگیر این مشکل می‌شوند. جنس پلاستیکی، علاوه‌بر مشکل جرم، بعضی مواقع، طعم بدی هم به آب جوشیده می‌دهد و اگر پلاستیک چندان مرغوب نباشد، چای شما طعم پلاستیک خواهد گرفت

 

چای ساز روی همی یا چای ساز کنارهم

چای ساز روی همی 


چای سازهای روی هم یا به اصطلاح دم آور که طرفدارهای بیشتری نسبت به مدل‌های کنارهمی دارند. در این نوع چای‌ساز کتری روی المنت قرار می‌گیرد. همچنین قوری روی کتری قرارگرفته و چای داخل آن با بخار آب کتری به آرامی دم می‌کشد (این نوع چای ساز دو مدل مجزا دارد که یکی از مدل‌ها چای ساز سماوری است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم). با توجه به ارتفاع حدود ۳۵ سانتی متری، حتما قبل از خرید این نوع چای ساز، ارتفاع کابینت‌ها را بررسی کنید.


چای ساز کنارهم


در ادامه مقایسه چای ساز روی هم با کنارهم و سماوری به چای ساز های کنار هم میرسیم، چای سازهای کنارهمی یا به اصطلاح استند، برای قرارگیری کتری و قوری صفحه‌ی نگهدارنده دارند که با گرم شدن صفحه توسط المنت، چای داخل قوری و آب داخل کتری به آرامی دم می‌کشند.

اما نکته‌ی مهم این چای ساز طعم و عطر چای دم کشیده داخل آن است که مدتی پس از دم کشیدن، طعم اصلی چای تغییر می‌کند اما از نظر ارتفاع جای کمتری را اشغال کرده و از نظر ظاهری شکیل‌تر می‌باشد.

 

چای ساز های صفحه ای


در این چای سازها کتری و قوری بر روی استند قرار گرفته و با حرارت آن است که چای شما دم می کشد. چای ساز صفحه ای دارای تایمر هستند و درجه حرارت آب را تنظیم می کنند. انواع جدیدتر این چای‌سازها، مجهز به فناوری‌هایی مانند تایمر، فیلتر قابل تخلیه‌ قوری و دکمه‌ استپ است. می توان گفت دلیل اینکه در این چای ساز ها طعم و عطر چای کاهش پیدا می کند و بعد از مدت زمان کمی، چای دیگرطعم اولیه خود را ندارد و کیفیت خود را از دست می دهد این است که قوری باید مدت زیادی را بر روی استند بماند تا چای دم بکشد.

چای ساز لمسی

برای کسانی که فضای کافی در آشپزخانه یا محیط کار دارند، چای ساز لمسی گزینه ای بسیار مناسب است. طراحی زیبا و عملکر مطلوب تنها بخشی از ویژگی های این سری از چایسازهاست.هم چنین لذت کار با چای ساز لمسی با تکنولوژی به روز تر تجربه دلنشینی به شما میدهد.

فروشگاه اینترنتی خانگی لند به عنوان ویترینی جذاب از هر آنچه که نیاز دارید، با ارائه ی محصولات با کیفیت و با اصالت، با ارسال به موقع، کمترین نوسانات قیمت و خدمات پس از فروش، آماده است که در دنیای خرید هوشمندانه همراه شما باشد.

منبع:

https://khanegiland.com/

چای ساز خوب چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ معرفی بهترین برندهای چای ساز

 

اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص، چای هستید مطمئناً به دنبال چای ساز برند و قابل اعتماد می گردید، تا شما را در تهیه آن کمک کند. نوشیدنی چای مزایای بسیاری برای بدن دارد که از جمله آنها می توان به کاهش وزن، کاهش سکته های مغزی یا حمله های قلبی، سلامت استخوان ها، و بهبود سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.با پیشرفت تکنولوژی امروزه، اکثر افراد از چای سازهای برقی برای دم کردن چای استفاده می کنند. کنترل حرارتی و قابلیت روشن و خاموش کردن خودکار چای ساز به یک جنبه مطلوب چای سازهای مدرن تبدیل شده است.فروشگاه اینترنتی خانگی لند به عنوان ویترینی جذاب از هر آنچه که نیاز دارید، با ارائه ی محصولات با کیفیت و با اصالت، با ارسال به موقع، کمترین نوسانات قیمت و خدمات پس از فروش، آماده است که در دنیای خرید هوشمندانه همراه شما باشد.

چای ساز یا سماور؟

فواید استفاده از چای ساز نسبت به سماور یا کتری در چیست؟ چای سازها برای استفاده مناسب تر هستند یا سماورها؟ امروزه چای ساز یکی از اعضای کلیدی آشپزخانه است. بسیاری از ما حتی با وجودی که چای دم کشیده در سماورهای گازی را ترجیح می دهیم، نمیتوانیم نقش اساسی چای ساز را در آشپزخانه خود ندید بگیریم.

حتما برای شما هم پیش آمده که خواب مانده باشید و برای رفتن به سرکار عجله داشته باشید. در این شرایط چه کسی می تواند نقش اساسی چای ساز را ندید بگیرد؟ یا به زمان هایی فکر کنید که مهمان دارید و می خواهید سریع نوشیدنی مورد نیاز خود را تهیه کنید. از طرفی ادب حکم میکند که مهمانان خود را به مدت طولانی تنها نگذارید. آیا باز هم می توانید چای ساز را ندید بگیرید و از سماورهای گازی استفاده کنید؟

انواع چای ساز

به طور کلی می توان چای سازها را به سه دسته دم آور، خرید چای ساز دارای استند و چای از بدون قوری تقسیم کرد.

دم آورها: این نوع از چای ساز ها دارای قوری و کتری هستند؛ به گونه ای که قوری در بالای کتری قرار می گیرد و بخار آب حاصل از کتری به سمت قوری رفته و به همین دلیل هم چایی که درون محفظه فلزی درون آن است به آرامی دم می کشد. شاید بتوان گفت که این نوع از چای سازها به شیوه های قدیمی نزدیک تر بوده و چای خوش رنگ و خوش عطری را به شما می دهند.

چای ساز دارای استند: این نوع از چای سازها به کلی با مورد قبلی متفاوت هستند. در چای ساز دارای استند، قوری و کتری شما کاملا بر روی استند قرار گرفته و با حرارت آن، چای درون قوری دم می کشد. بیشتر مدل های این نوع از چای سازها دارای تایمر هستند و درجه حرارت آب را تنظیم می کنند. شاید بتوان گفت که دلیل وجود این سیستم بر روی چای سازهای دارای استند، آن است که اگر قوری شما مدت طولانی بر روی استند باقی بماند باعث می شود که کیفیت طعم و عطر چایتان کاهش پیدا کرده و دیگر برایتان لذت بخش نباشد.

چای ساز بدون قوری: این نوع از چای سازها دارای محفظه ای هستند که درون کتری قرار می گیرد و چای با همین شکل و شمایل دم می کشد. متاسفانه این نوع از چای سازها خیلی طرفدار ندارند!

 

نکاتی که هنگام خرید چای ساز باید بدانید:

  • حتما به خاطر داشته باشید چای سازی که انتخاب می کنید درپوش کتری داشته باشد یا دارای درپوش قوری قابل استفاده برای کتری هم باشد.
  • نشانگر میزان آب در اکثر چای سازهای با بدنه پلاستیکی و فلزی میزان آب داخل کتری را نشان می دهد.
  • صافی دهانه کتری از ورود رسوبات داخل کتری به لیوان چای و قوری جلوگیری می کند. این صافی فلزی یا پلاستیکی است و در دو حالت ثابت و پرتابل در داخل کتری و جلوی دهانه خروجی آب قرار می گیرد. نوع پرتابل را می توان خارج کرد و شست و از این نظر به نوع ثابت ارجحیت دارد.
  • حالت گرم نگهدار درجه حرارت آب کتری را نزدیک به نقطه جوش نگه می دارد. در این حالت آب بخار می شود ولی قل نمی زند.
  • قطع کن خودکار به شما کمک می کند که بلافاصله بعد از جوش آمدن آب کتری در صورتی که درپوش آن بسته باشد یا قوری روی کتری قرار داشته باشد به حالت گرم نگهدار دربیاید.
  • تنظیم درجه حرارت آب کتری در برخی مد ل ها به خصوص انواع استنددار ممکن شده است.
  • تایمر نیز در برخی مدل های جدید امکان برنامه ریزی زمانی را برای این دستگاه ها فراهم کرده است.

اگر مایل به کسب اطلاعات در مورد این که نحوه ی کار با چای ساز هستید بر روی لین کلیک کنید.

یک چای ساز خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

قطع کن خودکار

یکی از مواردی که در انتخاب چای ساز تفال بسیار مهم است داشتن قطع کن اتوماتیک می باشد این سیستم در کتری برقی باعث می شود به محض اینکه آب به نقطه جوش برسد کتری برقی شما به صورت خودکار در حالت گرم نگه دارنده قرار می گیرد این موضوع دو مزیت برای شما خواهد داشت اول اینکه مصرف انرژی پایین می آید.

و دوم اینکه چای با دمای ملایم و دائمی بخار آب شروع به دم کشیدن می کند و در انتها در صورت تمام شدن آب کتری به صورت اتوماتیک خاموش می شود و از آسیب رسیدن به کتری برقی جلوگیری می شود و دیگر لازم نیست نگران تمام شدن آب کتری خود باشید، شاید برندهای متفرقه نیز همین سیستم را داشته باشند اما سنسوری که برای این کار استفاده می کنند به قدری ضعیف است که بعد از مدت کوتاهی خراب می شود و احتیاج به سرویس پیدا خواهد کرد و به یک دستگاه بلااستفاده در منزل شما تبدیل می شود.

جنس قوری

یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود چای و یا دمنوش ما طعم و رنگ بهتری داشته باشد در کل جنس قوری می تواند پیرکس، چینی و یا استیل باشد، قوری های که جنس چینی و یا پیرکس دارند بهترین کیفیت را برای دم کردن چای به ما می دهد اما قوری های استیل بسیار زیباتر هستند و هیچ گاه نمی شکند.

اما متأسفانه استیل باعث تغییر رنگ و طعم چای می شود و خیلی زود چای را سیاه می کند اما در زیبایی آن هیچ شکی نیست، پس اگر کیفیت طعم و رنگ برای شما اهمیت بیشتری دارد به دنبال چای سازی باشید که دارای قوری چینی و یا پیرکس هست اما متأسفانه برندهای مطرح هیچ کدام قوری چینی ندارند اما کیفیت پیرکس هم بسیار به چینی نزدیک است.

حالت گرم نگه دارنده

همان طور که کفتیم در چای ساز سیستمی وجود دارد که به محض جوش آمدن آب سیستم قطع کن فعال می شود و به صورت خودکار در حالت گرم نگه دارنده قرار می گیرید در این حالت چای ساز آب را در دمای 70 درجه نگه می دارد تا هر زمانی که به آن مراجعه کردید آب داغ در اختیار شما باشد.

در اینجا ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد دم کرد چای و یا دمنوش را دارید برای اینکه چای شما دارای عطر و رنگ بهتری شود زمانی که آب را برای جوش آمدن می گذارید چای خود را با آب سرد بشورید تا هم خاک آن برود و هم کمی خیس بخورد و بعد از جوش آمدن زمانی که کتری در حالت گرم نگه دارنده قرار می گیرد چند لحظه منتظر بمانید تا دمای آب به 70 درجه برسد این دمای آب بهترین دما برای دم کردن چای و یا دمنوش است چراکه باعث باز شدن رنگ و عطر آن می شود.

نشانگر میزان آب

در چای سازهایی که دارای یک کتری استیل و یا پلاستیکی هستند که میزان آب داخل آن قابل مشاهده نیست این نشانگر میزان آب که به شکل قسمتی شفاف است شما می توانید بدانید تا میزان آب کتری را مشاهده کنید تا اگر احتیاج بود آن را پرکنید تا در زمانی که به آن مراجعه می کنید آب جوش کافی در اختیار شما قرار بگیرد

معرفی چهر برند با کیفیت چای ساز در بازار ایران

  • لوازم خانگی برند پرفی کوک

نام تجاری ProfiCook برای اولین بار در IFA 2011 در برلین ارائه شد. از آن زمان ، وسایل آشپزخانه با کیفیت بالا برای آشپز سرگرمی جاه طلب ، شناخت و تأیید بالایی را دریافت کرده اند.محصولات ProfiCook با موفقیت توسط بسیاری از شرکای مشهور فروش ، فروشندگان متخصص برق و بازارهای تخصصی در آلمان و خارج از کشور به فروش می رسد.ProfiCook نام تجاری Clatronic International GmbH است از مرکز لجستیک با بیش از 100000 متر مربع فضای ذخیره سازی ، این گروه کلیه فرم های فروش ملی و بین المللی پیشرو و شرکای تجاری خود را تهیه می کند.

شرکت پروفی کوک ProfiCOOK یکی از شرکتهای آلمانی است که جزو گروه صنعتی آلمانی متشکل از سه شرکت به نامهای CLATRONIC – PROFI COOK – BOMANN است و محصولات این گروه صنعتی تماما در کشور آلمان طراحی شده و محصولات آنها در سراسر اروپا و آسیا به فروش می رسد. محصولات گروه صنعتی پروفی کوک – بومان و کلاترونیک آلمان دارای استانداردهای روز دنیا بوده و همواره با فن آوریها و تکنولوژیهای پیشرفته طراحی و ساخته می شوند.برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت چای ساز پروفی کوک به لینک مراجعه فرمایید.

‌‏این شرکت آلمانی مجموعهای از تزئینات خانه , لوازم پذیرایی , لوازم پخت و پز و ابزار متنوع که راحتی را در کنار سلامت برای شما به ارمغان آورده است . این شرکت یک توزیع کننده موفق از محصولات مصرفی الکترونیکی و همچنین لوازم کوچک و بزرگ برقی در آلمان و خارج از کشور است.کیفیت محصولات ، از اهمیت بالایی برخودار است و در اصل اعتبار یک شرکت به کیفیت محصولات ان ،است .

که این شرکت آلمانی ، برای اطمینان ازکیفیت و ایمنی و …محصول خود ، دارای بخش داخلی کنترل کیفیت محصولات است . که در این بخش کنترل کیفیت به مجهز به دستگاه های پیشرفته ای است که به کمک انها ، محصول مورد نظر را ، از همه ی جوانب استحکام و کارایی، ایمنی مورد سنجش و آزمایش قرار میدهد و در صورت اطمینان از ایمنی و کارایی و …محصول را عرضه ی بازار و در اختیار مصرف کننده قرار می دهند .

و برای ارسال محصولات خود ، به هر جایی از جهان ابتدا به بررسی نیازهای ویژه بازار در ان نقاط می پردازد و محصولات انبوهی از دستگاه های خانگی کوچک و بزرگ را طبق نیاز ان نقطه ،وارد بازار می کنند .

  • لوارزم خانگی برند بوش

لوازم خانگی بوش یکی از برندهای باسابقه تولید لوازم خانگی است به‌نحوی‌ که کمتر کسی است که امروزه این برند را نشناسد. به‌طور معمول در زمان خرید لوازم برقی اگر هدف شما خرید برندهای خارجی باشد بدون شک نخستین انتخاب شما برند بوش خواهد بود؛ اما آیا می‌دانید که لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟
تا انتهای این مقاله از وبلاگ کالاسونیک با ما همراه باشید تا نکات مهمی در خرید لوازم خانگی بوش و تشخیص کالاهای اصل از تقلبی این برند را برای شما توضیح دهیم. همچنین در صورت تمایل می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای تمامی افراد مهم است که بدانند محصولی که قصد خرید آن را دارند از چه برندی است و برند مورد نظر به کدام کشور تعلق دارد. اغلب اوقات شاهد این هستیم که یک برند خاص توسط کشورهای متفاوت تولید می‌شود و از نظر کیفیت بسیار با هم متفاوت هستند.

برای بسیاری از افراد مهم است که مبدا برند خریداری‌شده به کدام کشور بازمی‌گردد. لوازم خانگی بوش در ابتدا در کشور آلمان و در شهر اشتوتگارت تولید شد. سپس به دلیل فعالیت گسترده و برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان در دیگر کشورها نیز محصولات به سفارش این شرکت تولید و پخش شدند. البته لازم به ذکر است که کارخانه‌های اصلی بوش تنها در کشورهای آلمان، ترکیه، چین، مالزی و مجارستان قرار دارند و باقی به اصطلاح تحت لیسانس بوش هستند.برای اطلاعات کامل و خرید چای ساز بوش روی لینک کلیک کنید.

  • لوازم خانگی برند فیلیپس

یکی از بزرگ ترین شرکت های صنعت الکترونیک در دنیا برند فیلیپس است که به عنوان یک شرکت چند ملیتی معتبر شناخته می شود. این برند برای اولین بار توسط فردی به نام جرارد فیلیپس در سال 1819 در کشور هلند و در شهر آیندهوون تاسیس شده است. در رابطه با اینکه شرکت فیلیپس در کجاست، جالب است بدانید که دفتر مرکزی لوازم خانگی برند فیلیپس در شهر آمستردام نیز قرار دارد. شرکت فیلیپس علاوه بر تولید لوازم خانگی در تولید محصولات چون تلفن همراه، تراشه، تجهیزات پزشکی، تجهیزات نورپردازی و … فعالیت می کند و به دلیل اینکه محصولات خود را با کیفیت بالایی تولید می کند، به فروش بالایی دست پیدا کرده است.

محصولاتی که توسط شرکت فیلیپس در کشور هلند تولید می شوند، از طراحی خاص و عملکرد بسیار متفاوت و عالی نسبت به سایر لوازم خانگی های موجود در بازار برخوردار هستند. به همین دلیل اغلب افراد مایل هستند از لوازم خانگی برند فیلیپس استفاده کنند. تولید محصولاتی با عملکرد عالی موجب شده است که افراد زیادی مایل باشند از محصولات متنوع این برند استفاده کنند. چند نمونه از محصولاتی که توسط شرکت فیلیپس تولید می شوند عبارت هستند از:

  • چای ساز فیلیپس
  • سرخ کن
  • اتو بخار
  • غذا ساز
  • سشوار
  • ساندویچ ساز برند
  • قهوه ساز
  • چای ساز برند
  • همزن
  • توستر
  • آبمیوه گیری
  • جاروشارژی
  • بخار گر
  • خرد کن
  • مخلوط کن

درصد بالایی از ایرانیان از محصولات و لوازم خانگی برند فیلیپس رضایت کافی دارند و مایل هستند از محصولات این برند خریداری کنند. اما با توجه به تحقیقات اخیری که انجام شده است، لوازم خانگی برند فیلیپس با کیفیت اصلی در ایران وجود ندارد. در واقع هیچ محصولی از شرکت فیلیپس به ایران وارد نمی شود. اغلب محصولات موجود در بازار غیر اصل هستند و یا به صورت غیر قانونی به ایران وارد شده اند. با نبود نمایندگی این برند در ایران هیچ یک از محصولات با ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت نامه معتبر به فروش نمی رسند.برای اطلاه از جدید ترین قیمت چای ساز فیلیپس بر روی لینک کلیک کنید.

بنابراین خرید لوازم خانگی فیلیپس اصل در ایران با ریسک بالایی همراه است و کسانی که تمایل به خرید محصولی از برند فیلیپس را دارند، می توانند با مقایسه جزئیات کامل محصول با تصاویر اصلی موجود در سایت شرکت فیلیپس و همچنین بررسی بارکد از اصل یا فرعی بودن برند فیلیپس مطلع شوند.

  • لوازم خانگی برند تفال

در سال ۱۹۵۰ مارک گروگوایر ( Marc Grogoire ) در حال تماشای آشپزی همسر خود بود که داشت تخم مرغ چسبیده به تابه را به سختی از آن جدا می کرد و همین صحنه کافی بود تا او به فکر ساخت ظروفی بیفتد که با روغن کم هم غذا به کف آن نمیچسبد! و دقیقا همان روز انقلابی در صنعت آشپزی و پخت غذا ایجاد گردید که امروزه تاثیر آن را در زندگی خود می بینیم.

برای خرید چای ساز تفال و اطلاعات تکمیلی  میتوانید روی لینک کلیک کنید

پس از آن مارک گروگوایر با تلاش بسیار زیاد شروع به انجام آزمایشاتی کرد که نتیجه آن خلق ماده ای نچسب به نام PTFE شد و در سال ۱۹۵۴ اولین تابه نچسب در دنیا به ثبت رسید. مارک در سال ۱۹۵۶ اولین کارخانه خود با برند تجاری Tefal را در حومه پاریس افتتاح کرد و در سال اول ۱۰۰ تابه تولید و وارد بازار کرد.

اما شاید برای شما جالب باشد بدانید نام Tefal از کجا منشا می گیرد ! تفال ( Tefal ) از ترکیب ۲ نام تفلون ( Teflon ) و آلمینیوم ( Aluminium ) ساخته شده است و هم اکنون معروفترین و بزرگترین سازنده لوازم خانگی برقی و غیربرقی در جهان می باشد. در حال حاظر تفال بیش از ۲۰۰۰ کارمند دارد و هدف این شرکت بالا بردن کیفیت و تنوع محصولات خود می باشد.تفال بعد از حضورش در بازارهای جهانی و ارائه محصولات با کبفیت توانست تحول عظیمی را در صنعت لوازم خانگی در دنیا ایجاد کند و بسیاری از برندهای بی کیفیت را از دور خارج کندتفال هم اکنون زیرمجموعه گروپ سب فرانسه میباشد .تفال به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالا و تنوع بیشمار محصولات خود در تمامی قاره های جهان حضور پررنگی دارد و توانسه است بازار بسیاری از کشورها از جمله آمریکا – آلمان – انگلیس – ژاپن – کره – ترکیه – امارات – هلند و … در اختیار بگیرد.