سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

فرش نگین مشهد و ست دکوراسیون

دکوراسیون منزل

خرید فرش نگین مشهد

در سری مقالات قبلی به تفصیل درباره دکوراسیون منزل و نحوه چیدمان منزل مطالبی را بیان کردیم در این مطلب سعی می کنم جزییات بیشتری را بیان کنم.



چگونه مبل و فرش را ست کنیم ، انتخاب رنگ مبل و فرش ، ست فرش سرمه ای با مبل ، رنگ فرش مناسب برای مبلمان قهوه ای ، ست کردن وسایل آشپزخانه ، ست مبل و فرش فیروزه ای ، ست مبلمان استیل ، ست مبل با فرش قرمز ، ست فرش با مبلمان ، ست دکوراسیون منزل ، بهترین رنگ فرش ، رنگ فرش سال ، انتخاب رنگ فرش ، فرش سرمه ای با مبل کرم ، به فرش سرمه ای مبل چه رنگی میاد ، فرش سرمه ای کرم ، چیدمان فرش سرمه ای ، مبل سرمه ای سفید مبل راحتی سرمه ای فرش سرمه ای با چه رنگ مبلی ست میشه

در بحث دکوراسیون منزل و هارمونی های آن، نقش هماهنگی رنگ فرش و مبل و پرده همواره بسیار حائز اهمیت است.

یکی از مهمترین قسمت های دکوراسیون برای هماهنگی رنگ فرش و مبل و پرده اتاق نشیمن یا هال و پذیرایی است، جایی که اعضای خانواده معمولا برای ساعاتی آنجا دور هم جمع می‌شوند. و محلی است برای پذیرایی از مهمان.

بنابراین برای هارمونی و رنگ عناصر و اشیائ این فضا باید رنگ ها را طوری انتخاب کرد که جذب نور بیشتری داشته باشد.

خصوصا برای هال های کوچک استفاده از رنگ های تند وتیره پیشنهاد نمی شود چون فضا را کوچک تر از آنچه که هست نشان میدهد.

استفاده از رنگ روشن در دکوراسیون منزل

بنابراین بهتر است از ترکیب رنگهای روشن استفاده شود مثلا فروش کردن کف اتاق با فرش کرم رنگ بسیار مناسب تر از رنگهای تیره ( فرش سرمه ای رنگ ) می باشد فرش کرم رنگ با مبلمان رنگ روشن و پرده های سفید یا شیری یا قندی رنگ فضای کوچک خانه را بزرگ تر نشان میدهد . فرش های کرم رنگ فرش مشهد میتواند انتخاب مناسبی برای خانه تان باشد.

هماهنگ کردن پرده و فرش

اگر پرده شما والان دار است پیشنهاد می شود رنگی انتخاب کنید که والان پرده و تشک مبلتان از یک طیف رنگ روشن باشد .
در خرید فرش فرشی انتخاب کنید که با رنگ مبلمانتان هم خوانی داشته باشد و یا اگر اول فرش خریداری می کنید مبلمانی انتخاب کنید که به طیف رنگ فرشتان بیاید در چنین هال های با ابعاد کم اگر رنگ مبلمان خنثی باشد با فرش کرم رنگ و روشن بهم میایند .

کاغذ دیواری

اگر برای پشت تلویزیون از کاغذ دیواری شلوغ و رنگ تند استفاده می کنید بهتر است رنگ پرده ساده با رنگی ملایم باشد . و یا اگر فرشی شلوغ و پر نقش و نگار با رنگهای متنوع و شاد انتخاب کرده اید بهتر است پارچه مبلتان ساده و رنگی خنثی باشد.

در اتاق خواب باید اندازه فرش طوری باشد که زمان بیدار شدن وقتی پایتان را زمین می گذارید رو فرش قرار بگیرد.

هرچه فضای فرش شده اتاق بیشتر باشد – اسفاده از فرش های سایز بزرگتر مانند فرش 12متری – اتاق بزرگتر دیده میشود برای این ممنطور میتوانید از فرشهای فروشگاه خرید اینترنتی فرش بست بافت در کنار هم استفاده کنید.

فرش و زیبایی طرح

فرش دستبافت و فرش ماشینی ابزاری است برای نمایش هنرهای فراوان؛ از جمله طراحی و نقاشی، رنگ آمیزی، نقطه چینی، ریسندگی، رنگرزی که همگی فرش و زیبایی طرح را نوید میدهند.

و از همه مهم تر بافندگی ماهرانه که هنر و احساس را با همکاری اعضا و جوارح خویش یعنی از دل و دیده گرفته تا دست و سر انگشتان، آنچنان گره هایی ریز و ظریف و زیبا و در عین حال مستحکم، بر تار و پود فرش نقش می زند که هم ظرافت و زیبایی را می نمایاند و هم استحکام و دوام آن شهرت جهانگیر یافته است.

اصالت فرش

یکی از شروط فرش و زیبایی طرح فرش در آن است که تازگی و رنگ آن توجه ما را جلب کند ولی اصالت طرح ها را نیز نباید فراموش کنیم زیرا ترکیب طرح و تناسب رنگ های گوناگون و نقش های درهم پیچیده، نظر بیننده را آن چنان به خود معطوف می دارد که از هر رنگ و هر نقش، نکته های ظریف و باریکی می توان دریافت که چنان در ذهن انسان اثر می کند که هیچ امری دلکش تر و زیباتر از آن در نظر نمی آید.

این حاصل تجربه و ذوق نسل های متوالی است که قالی ایرانی را بیش از هزار سال است در پیش چشم نسل های متعدد گسترده و تا امروز دوام بخشیده است.

پس استادان هنر فرش اعم از طراحان و نگارگران، بافندگان کارگاهی و شرکت ها، رنگرزها و سرمایه گذاران و سفارش دهندگان بافت فرش های محلی و سایر دست اندرکاران، باید ضمن حفظ احترام به اصالت طرح های گذشته، در پی ابداع و ارائه طرح های جدید و زیبای امروزی و حتی ترکیب این دو باشند و با ایجاد تغییراتی در نقش قالی، به سبکی و شیوه ای که امروزپسند باشند، همت کنند تا این صنعت و هنر نیز از دیگر تحولات امروزی عقب نماند و به بازار قالی در داخل و خارج کشور کمک کند.

در همین راستا فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت در نظر دارد تا جهت دسترسی آسان همه کسانی که به دنبال یافتن طرحی ناب و نقشی اصیل هستند محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و قیمت فرش مناسب خرید مشتریانش تهیه و تدارک ببیند.

در این بین با استفاده از بهترین متدها و تکنولوژیهای روز تصاویر و فیلم هایی با کیفیت بسیار بالا (برای خریدی واقعی و انتخابی آسان) برای خریداران فرش آماده نموده است.

نمایندگی فرش نگین مشهد

نمایندگی فرش نگین مشهد

راهنمای جامع بررسی ، خرید و انتخاب فرش ماشینی نگین مشهد

معرفی کارخانه فرش نگین مشهد

شرکت فرش نگین در سال 1371 تاسیس و به بهره برداری رسیده است. این شرکت بر اساس خط مشی کیفی خود به منظور اطمینان و اعتماد مشتری و تحقق شعار "فرش نگین، نگین فرش های ماشینی" مرغوبیت و تنوع در طراحی محصول را سر لوحه کاری خود قرار داده، مواد اولیه مصرفی را با کیفیت مطلوب از بهترین شرکت‌های داخلی و خارجی بویژه شرکت درالون آلمان تهیه می‌کند. فرش نگین مشهد یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران است که تولیدات آن فرش‌های با کیفیت 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه را شامل می‌شود. شرکت فرش نگین هم‌اکنون با بکارگیری مدرن‌ترین ماشین آلات روز به تولید محصولات خود می‌پردازد.

 نمایندگی فرش نگین مشهد در کرج

نمایندگی فرش نگین مشهد در تهران

نمایندگی فرش نگین مشهد در بندرعباس

نمایندگی فرش نگین مشهد

 نمایندگی فرش نگین مشهد

نمایندگی فرش نگین مشهد در اصفهان

نمایندگی فرش نگین مشهد در کرج

نمایندگی فرش نگین مشهد در قم

کانال تلگرام فرش نگین مشهد

نمایندگی فرش نگین مشهد در کرمانشاه

فرش نگین مشهد مشهد، استان خراسان رضوی

قیمت فرش نگین مشهد 1200 شانه

فرش نگین مشهد اردهال

کانال تلگرام فرش نگین مشهد

قیمت فرش نگین مشهد 1200 شانه

فرش مشهد

فرش مشهد اردهال

فرش نگین مشهد هلال

فرش کاشان

نمایندگی فرش مشهد در تهران

قیمت فرش ماشینی 6 متری نگین مشهد

مشهد فرش

قیمت فرش نگین مشهد 500 شانه

ایوان فرش مشهد

آقای فرش مشهد

farsh e mashini iran

فرش مشهد قیمت

فرش مشهد هفت تیر

فرش مشهد طرح افشان

فرش زمرد مشهد

قیمت فرش مشهد 1200 شانه

کانال تلگرام فرش مشهد اردهال

قیمت فرش

شهر فرش

فرش کاشان دستباف

فرش کاشان طرح افشان

اسامی کارخانه های فرش کاشان

فرش قیطران کاشان

فرش تبریز

قیمت فرش در شهر فرش

فرش مشهد اردهال تراکم 3600

فرش نگین مشهد قیمت

فرش ماشینی تبریز


به طور کلی تراکم عرضی فرش را شانه آن می‌گویند. شانه فرش عموما برحسب تعداد گره رنگ در هر متر حساب شده و عامل اصلی تعیین قیمت فرش به شمار می‌رود چراکه با بیشتر شدن آن نقش‌ها ظریف‌تر می‌شوند. برای مثال اگر فرش 1200 شانه معرفی می شود در 10 سانتی متر از «عرض» فرش باید 120 گره وجود داشته باشد. تراکم طولی نیز شبیه همان تراکم عرضی است با این تفاوت که آن را در نیمه «طولی» فرش محاسبه نموده و سپس در 2 ضرب می‌کنند یعنی زمانی که گفته می‌شود فرشی تراکم 3600 دارد به این معنی است که در 10 سانتی متر از طول فرش باید 180 گره وجود داشته باشد.

جنس الیاف فرش ماشینی

می توان گفت مهم ترین عامل در تعیین کیفیت و دوام فرش نگین مشهد، الیاف یه کار رفته در آن می‌باشد. امروزه الیاف فرش عمدتا یا از جنس اکریلیک ساخته می‌شوند ، یا از ابریشم مصنوعی (همان پلی استر) و یا ترکیبی از این دو که در این میان، نخ‌های اکریلیک به خاطر برخورداری از عمر طولانی تر، ثبات رنگ بیشتر در مقابل نور و شستشو، مقاومت بیشتر در برابر حرارت و حفظ ظاهر و زیبایی فرش در طول زمان، از جایگاه بالاتری برخوردارند. تعداد رنگ­­های به کار رفته در آن 10 رنگ می­باشد که با ظرافت و زیبایی خاصی با هم ترکیب شده­ اند.

نوع طرح فرش ماشینی نگین مشهد

متن فرش در این گونه طرح‌ها به قسمت‌ها یا قاب‌های مختلفی تقسیم گشته که به طور منظم در کنار هم قرار دارند و در داخل هر قاب با گل و برگ‌های مختلفی تزیین شده است. اگر محیطی وسیع دارید و می خواهید دنج و صمیمی به نظر برسد یا اینکه محیطی خلوت و کم وسیله مانند اتاق های کار یا مکان های اداری دارید، فرش های خشتی یک انتخاب ایده آل برایتان به شمار می روند.

فرش و نکات دکوراسیونی

فرش ایرانی در همه جای دنیا به عنوان عضوی جدانشدنی و فوق العاده لوکس در دکوراسیون داخلی به شمار میرود که اکثر طراح­ها از آن برای افزودن فوت نهایی خود استفاده می­کنند و جایگاه ویژه آن در زمینه طراحی کلاسیک غیرقابل انکار است. گاهی اوقات تجسم یک فضای کلاسیک شیک و لوکس بدون یک تخته فرش ایرانی واقعا غیرقابل تصور است!

صد و پنجاه سال قبل، ادگار آلن پو شاعر و نویسنده مشهور آمریکایی نوشت: «روح یک خانه فرش است.» سخن او به این معنی است که فرش پایه و اساس طراحی خانه است و همه چیز تحت تاثیر آن می­باشد. وقتی فرشی را برای یک اتاق انتخاب می‌کنید، چیدمان کلی اتاق را تعیین کرده‌اید، وقتی فرش یا فرش‌هایی را برای یک اتاق انتخاب می‌کنید، در واقع رنگ‌های اصلی آن اتاق را نیز تعیین کرده‌اید. انتخاب کردن فرش در ابتدا و بعد سراغ خرید مبلمان و دیگر وسایل رفتن بسیار راحت‌تر از راه‌های دیگر است.

تاثیر کفپوش ها

کف در واقع دیوار پنجم به حساب می­آید و رنگ آن به اندازه دیوارها، مبلمان و پارچه­ های به کار رفته در خانه حایز اهمیت است. یک انتخاب خوب برای کف باقی کار را راحت و دلچسب می­کند لذا قبل از خرید فرش حتما رنگ کفپوش‌های منزلتان را که می‌خواهید فرش‌ها را روی آن پهن کنید در نظر بگیرید، اگر این کفپوش‌ها رنگ‌های خنثی دارند کار راحت‌تری را در پیش خواهید داشت، اما اگر کفپوش‌های خانه‌تان رنگ‌هایی مثل طیف قهوه‌ای دارد حتما فرش‌هایی را انتخاب کنید که با کفپوش‌ها هماهنگی داشته باشد، البته به گفته کارشناسان دکور تضاد بین رنگ فرش‌ها و کفپوش‌های استفاده شده در طراحی دکوراسیون داخلی خانه، باعث خودنمایی هرچه بیشتر فرش‌ها می‌شود.

به طور کلی اگر طرفدار کنتراست یا تضاد در دکوراسیون تلفیقی خانه هستید باید از رنگ‌های متضاد استفاده کنید و اگر تمایل به ایجاد هارمونی یا هماهنگی در دکوراسیون دارید، باید از رنگ‌های مکمل استفاده کنید. این را هم به خاطر داشته باشید که رنگ کف و دیوارها باید با توجه به هم انتخاب شوند به عنوان مثال کف تیره با دیوارهای تیره اتاق را بسته و دلگیر می کند ولی اگر انتخاب تان رنگ های تیره است دیگر موظفید که مبلمان روشن به کار ببرید.

رنگ فرش ماشینی

گردش رنگ در کل فضای خانه یکی از ارکان اساسی دکوراسیون داخلی محسوب می­شود که به سادگی قابل اجراست. می­توانید از یک یا چند رنگ فرش­تان را انتخاب کرده و از آن رنگ­ها در سایر قسمت­های خانه نیز استفاده کنید یا فرشتان را با توجه به رنگ غالب خانه تهیه کنید. البته توجه داشته باشید چنانچه از فرش­های ساده یک رنگ استفاده می­کنید، بهتر است برای هماهنگ شدن رنگ­های آن با خانه­ تان رنگ­های مکملش را به کار ببرید و از تکرار یک رنگ خاص خودداری کنید.

بررسی رنگ زمینه فرش

رنگ زمینه کرم آن به هیچ وجه چشم را آزار نمی­دهد، بلکه باعث آرامش و تسکین چشم نیز می­شود و در عین حال برای خانه رنگی بسیار شیک به شمار می­رود. آشنایی با تاثیر رنگ‌ها و استفاده از آن‌ در جای مناسب یکی از اصلی‌ترین نکات در دکوراسیون داخلی است. مهم‌ترین نقش را در طراحی و دکوراسیون داخلی، رنگ‌ها بر عهده دارند. هر چیزی که می‌بینیم دارای رنگ است. رنگ‌ها باعث می‌شوند چیزها را احساس کنیم به عبارتی می‌توان گفت خود نیز دارای احساسند!

رنگ‌ها معنی‌دار بوده و نوع احساس ما را منعکس می‌کنند. هریک از رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش، سیاه، سفید، خاکستری و قهوه‌ای معنی خاصی دارند. استفاده از چرخه رنگ و تلفیق آن‌ها، شما را به ایده‌ای که در نظر دارید، نزدیک می‌کند. برای تغییر فضایی که در آن قرار دارید و انجام دکوراسیون باید بتوانید انتخاب رنگ کرده، آن‌ها را تلفیق کنید رنگ­های خنثی مانند کرم در هر محیطی کاربرد دارند چرا که می­توانند به عنوان رنگ تکمیلی در کنار هر رنگی استفاده شوند، به همین دلیل برای هر اتاقی از خانه مناسب هستند. علاوه بر این کارشناسان توصیه می­کنند برای فضاهایی با وسعت کم از فرش­هایی با ترکیب رنگ روشن استفاده نمایید چرا که هر چه کف روشن تر باشد فضا بزرگتر و نورانی تر دیده می شود. پس اگر می خواهید اتاق نشیمن کوچک­تان بزرگ­تر شود یا دوست دارید اتاق پذیرایی­تان بازتر به نظر برسد.

فرش ایرانی پر از زیبایی سحرگونه است، گویی در بهشت قدم گذارده‌ای؛ بهشتی با رنگ‌های سیمین و زرین فام که باغ‌های آن روح از سر بیننده برده، ‌گویی در باغ بهشت جاودانی سیر و سیاحت می‌کند، با رنگ‌های درخشان و ناب و پیچش شاخ و برگ‌ها حرکت را در تار و پود فرش تداوم می‌بخشد. حرکتی پر از رمز و راز که حرکت جهان هستی را تداعی می‌کند و چرخش و گردش گیتی و سپری شدن بهار و آمدن بهاری دیگر را به خاطر می‌آورد.

زمزمه پرطراوت زندگی با عشق و ایمان، با آرزوهای دیرین و جاودانگی زیبایی‌ها بر گستره تار و پود فرش و این نقش و نگارهای عالم هستی است که از صافی نگاه و ذهن خلاق هنرمند عبور کرده و نقشه‌ای زیبا را به ظهور رسانده تا نوازشگر چشمان هر بیننده­ای باشد. اگر قصد خرید فرش ماشینی دارید مجموعه بازار الکترونیک فرش ایران آماده است تا این تجلی هنر ایرانی را با افتخار تقدیمتان نماید؛ گوارایتان باد تماشای این باغ رنگارنگ.

بهترین رنگ فرش

بهترین رنگ فرش ماشینی

در خرید فرش ماشینی معمولا علاوه بر طرح و نقش های فرش ماشینی نکته قابل تامل انتخاب بهترین رنگ فرش ماشینی است و برای بسیاری از خریداران فرش ماشینی این نکته خائز اهمیت است که برای دکوراسیون خونه چه فرشی بخرم ؟ یا رنگ فرش رنگ سرمه ای خوب است یا فرش کرم رنگ ؟ فرش تیره یا روشن ؟ یا مثلا فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشه ؟ فرش رنگ روشن در در کوراسیون منزل چه نقشی داره ؟ فرش افشان کرم با چه مبلی ست میشه ؟ و … همه این سوالات می تواند در انتخاب رنگ فرش موثر باشد.

در این مطلب به بررسی انواع رنگ در فرش ماشینی پرداخته ایم.


رنگ کرم در فرش ماشینی
فرش ماشینی کرمی
یکی از رنگ های محبوب در فرش رنگ روشن ، رنگ فرش کرمی می باشد. فرش کرمی رنگ علاوه بر زیبایی خاصی که دارد می تواند برای مشتریان فرش ماشینی علاقه مند به رنگ سفید جایگزین مناسبی باشد.

همچنین فرش کرمی رنگ توانایی بالایی برای ست شدن با بقیه رنگ های دکوراسیون منزل دارد.

شاید تنها رنگی که کمترین هارمونی و زیبایی را با رنگ فرش کرمی دارد رنگ زرد است، بنابراین اگر مبلمان شما زرد رنگ است پیشنهاد ما این است که سراغ فرش های با رنگ غیر کرمی بروید.

برای خانه ها و اتاق هایی که مساحت کمتری دارند رنگ کرمی فرش باعث می شود که فضای اتاق بزرگ تر جلوه داده شود. بنابراین در اتاق های با مساحت کم برای ست کردن مبلمان از فرش کرمی رنگ استفاده نمایید.

در مورد روشنایی هم فرش کرمی رنگ می تواند بسیار موثر باشد.

در مکان ها و اتاق های با نور کم فرش کرمی رنگ سبب می شود که اتاق روشنتر دیده شود.


فرش مشهد کرم رنگ
فرش مشهد کرم رنگ و تفاوت با بقیه شرکت های بافت فرش
در خرید فرش ماشینی بعد از بررسی جدیدترین فرش های ماشینی، پرفروش ترین طرح فرش ماشینی ؟ رنگ فرش سال ؟ و بررسی انواع طرح ها در فرش ماشینی نوبت به بهترین رنگ فرش ماشینی می رسد ؟ در مقالات قبلی مطالبی را تحت عنوان رنگ های فرش ماشینی بررسی کردیم.

درادامه این مقاله سعی می کنیم با تفاوت رنگ فرش کرمی فرش مشهد (فرش مشهد، فرش نگین مشهد، فرش زمرد مشهد) با رنگ کرمی بقیه تولید کنندگان فرش ماشینی بپردازیم.

نکته اساسی که در نخ کرم رنگ فرش در سه برند اصلی مجموعه فرش مشهد (کارخانه فرش مشهد، کارخانه فرش نگین مشهد، کارخانه فرش زمرد مشهد) با سایر تولید کنندگان فرش ماشینی هست، ثبات رنگ در نخ کرمی فرش مشهد می باشد.

گروه تولیدی کارخانه جات فرش مشهد به واسطه دارا بودن کارخانه رنگ رزی مستقل این توانایی را دارد که برای مدت زمان طولانی نخ کرم را با شید ثابت تولید کند. در حالی که این امر برای بقیه تولید کنندگان میسر نیست.

اهمیت نخ کرم در فرش به این علت است که تغییر رنگ کرمی فرش به یک درجه کمتر یا بیشتر (که به اصطلاح به آن شید نخ فرش می گویند) سبب ناهماهنگی رنگ فرش در بازه زمانی کوتاهی مدت می شود.

فرش مشهد کرمی
در فرش نگین مشهد معمولا از رنگ کرم در فرش ها استفاده میشود، با این تمهید که اگر مشتری بعد از گذشت چند سال دوباره بخواهد از همان فرش و رنگ فرش خریداری نمایید با خیال آسوده از عدم تغییر در رنگ فرش قدیمی خود و ست بودن با فرش جدید خرید ماشینی را انجام دهد. این قضیه سبب اعتماد مشتریان به مجموعه فرش مشهد گردیده است.

نکته فوق برای کل مجموعه فرش مشهد، فرش نگین مشهد، فرش زمرد مشهد نیز صادق است.

با مشاهده رنگ های کرم زنگ فرش مشهد این امر مشهود است که رنگ کرمی فرش مشهد منحصر به فرد است.

اسامی کارخانه های فرش کاشان – فرش کاشان طرح افشان  – نمایندگی فرش کاشان در تهران – کارخانه فرش کاشان – فرش قیطران کاشان – کارخانه فرش قیطران – شماره تلفن کارخانه فرش کاشان – فرش ممتاز کاشان – فرش دستباف کاشان – قیمت فرش قیطران طرح فرشته – قیمت فرش قیطران طرح ترنم – عکس فرش قیطران – فرش قیطران طرح گلستان

فرش ماشینی کاشان – فرش فرهی – قیمت فرش های سپاس نور – فرش کاشان کاشان، استان اصفهان – کارخانه جات فرش کاشان استان اصفهان، کاشان – فرش قیطران کاشان – اسامی کارخانه های فرش کاشان  – فرش ماشینی قیمت

فروشگاه فرش ماشینی ایران استان اصفهان، کاشان

کارخانجات فرش کاشان استان اصفهان، کاشان – فرش کاشان طرح گیسو – فرش طرح ۷۰۰ شانه – قیمت فرش  1200شانه – فرش گیسو سرمه ای – قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 – شماره تلفن کارخانه فرش کاشان – تابلو فرش کاشان –  نمایندگی فرش کاشان در شیراز – قیمت فرش 1000 شانه تراکم 3000 – فرش سپاس نور

فرش 700 شانه تراکم 2700 – گالری فرش نور – قیمت فرش ماشینی – فرش آنلاین – فرش قیطران – گیسو فرش

فرش طرح گیسو – قیمت فرش ماشینی 700 شانه  – قیمت فرش 700 شانه تراکم 3000  – نمایندگی فرش فرهی

کاتالوگ فرش فرهی

تصاویر فرش فرهی  – فرش فرهی طرح سام  – فرش فرهی طرح باغ بهشت  – فرش فرهی طرح بهارستان – فرش فرهی مشهد

خرید اینترنتی فرش فرهی – کارخانه فرش کاشان – قیمت فرش ماشینی 6 متری – قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه  – فرش افق کاشان – قیمت فرش ماشینی ستاره کویر یزد –  قیمت فرش ماشینی 9 متری –  قیمت فرش ماشینی کاشان –  مدل فرش ماشینی پاتریس  – مدل فرشهای جدید ایرانی  جدیدترین فرش های ماشین

رنگ سرمه ای در فرش ماشینی و دکوراسیون منزل
معمولا خریداران فرش ماشینی سرمه ای رنگ دغدغه این را دارند که ترکیب رنگ سرمه ای فرش با دکوراسیون منزل به چه شیوه ای می باشد. و سوالاتی در این زمینه پرسیده می شود. برای مثال اینکه فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشه ؟ به فرش سرمه ای مبل چه رنگی میاد ؟ تقارن فرش سرمه ای با مبل کرم ؟

ست شدن فرش سرمه ای با چه مبل زیباتره ؟ یا به طور کل چیدمان فرش سرمه ای به چه صورتی باشه بهتره ؟ زیبایی در فرش ماشینی سرمه ای بسیار چشمگیر است. در این بین فرش سرمه ای مشهد و فرش سرمه ای کاشان با طرح و نقش های فرش سرمه ای جدید همواره چشم های مشتریان را به سوی خود می کشند. در هنگام سفارش دادن و خرید فرش ماشینی اینترنتی ( بعد از انتخاب طرح فرش)، که چه رنگی را انتخاب کرده اید، با توجه به حاشیه و لبه دوزی آن اگر سرمه ای باشد در اصطلاح به آن فرش سرمه ایی می گویند. و اگر حاشیه و لبه دوزی فرش ماشینی کرم باشد به آن فرش، فرش کرم رنگ می گویند.

زیبایی در خرید فرش ماشینی سرمه ای

نخ سرمه ای در فرش ماشینی جزو نخ هایی است که زیاد به چشم می آید. معمولا نخ سرمه ای در فرشهایی که رنگ بندی تیره تری دارند بیشتر است تا فرشهای روشنتر، عموما در فرش های تیره یا سرد رنگهای سرمه ای، رنگ لاکی فرش ، رنگ زیتونی ، رنگ سبز و رنگ فیروزه ای فرش ماشینی بیشتر می باشد.

برای همین است که در فرش های طرح کرمان ، منظور فرش هایی است که دارای گل زیاد تری می باشند ، از نخ سرمه ایی در فرش بیشترین استفاده می شود. دلیل اینکه از نخ سرمه ای در فرش با گل زیاد استفاده می شود این است که اگر فرش ساده باشد و رنگ سرمه ای زمینه فرش باشد هنگام پا گذاشتن روی آن سایه بوجود می اورد و یا اصطلاحا جای پای آن معلوم است.

فرش ماشینی سرمه ای


برای پاسخ به این سوال که با فرش سرمه ای چه رنگ پرده ای ست میشه باید گفت در رنگ بندی خانه هایی که از رنگ تیره برای پرده استفاده کرده اند یا رنگ کابینت آشپزخانه رنگ قهوه ای یا تیره استفاده کرده همچنین برای ست فرش سرمه ای رنگ با مبل زیباتر است رنگ مبل زرشکی و قهوه ای تیره باشد. فرش ماشینی سرمه ای رنگ در ست کردن مبلمان خانه بسیار پرکاربرد است.

یکی از کارخانه هایی که در زمینه فرش 500 شانه سرمه ای بسیار موفق است کارخانه فرش زمرد مشهد ، از مجموعه کارخانه های فرش مشهد ، می باشد. برای نمونه از فرش زمرد مشهد طرح 18116 سرمه ای و فرش ماشینی سرمه ای زمرد مشهد طرح 18110 سرمه ای دیدن نمایید.


فرش ماشینی لاکی در دکوراسیون منزل


برای بسیاری از خریدارن فرش ماشینی رنگ لاکی فرش یا همان فرش رنگ قرمز، و فرش ماشینی زمینه لاکی بسیار محبوب است و برای ست فرش و مبل نیز حائز اهمیت می باشد. و برای بعضی از خریداران فرش نیز سوال است که رنگ لاکی چه رنگی است ؟ و در این بین متاسفانه فرش لاکی مشهد تنوع طرح کمتری را دارد.

نخ لاکی در فرش ماشینی
یکی از رنگ هایی که در فرش ماشینی بسیار اهمیت دارد رنگ لاکی یا رنگ قرمز در فرش است. در گذشته تمام فرش های دستباف نخ لاکی به عنوان رنگ گرم در طرح های گل و بلبل در فرش ، طرح شاه عباسی فرش ، طرح کلاه فرنگی، طرح بیجار در فرش ماشینی و غیره بسیار کاربرد داشت و امروزه نیز در تولید فرش ماشینی نخ لاکی بسیار خود نمایی می کند و دارای تنوع زیادی است.

به عبارت دیگر چون در فرش های ماشینی طرح های فوق که با تکنولوژی روز تولید و بافته می شود، یکی از رنگ هایی که به طبیعت زیبایی دو چندان بخشیده است رنگ قرمز در انواع گل ها پرندگان در فرش ، پروانه و … می باشد.

یکی از ویژگی های رنگ لاکی در فرش ماشینی این است که رنگ لاکی ضد خود را ندارد مثلا اگر کسی فرش ماشینی کرمی

رنگ بخرد، فرش او فرش رنگ روشن است، پس معمولا سلیقه خریدار این است که در فرش روشن رنگ تیره مثل سرمه ای نباشد،

بنابراین خریداران فرش ماشینی رنگ روشن کرمی به دنبال فرشی هستند که کمترین درصد رنگ سرمه ای در فرش داشته باشد. اما در فرش لاکی رنگ این امر صادق نیست.

فرش ماشینی لاکی


در مورد رنگ لاکی در فرش ماشینی به ندرت دیده شده است که در طرح فرشی گل و پرنده داشته باشد اما از رنگ لاکی استفاده نشده باشد. حتی در فرش های طرح سال و فرش طرح جدید.

انواع رنگ لاکی که در فرش ماشینی میبینید به صورت های رنگ لاکی کم رنگ، رنگ لاکی پر رنگ و رنگ لاکی پوست اناری در فرش هستند و همه آنها جزور رنگهای شاد در فرش محسوب می شوند.

بسیاری از خریداران فرش رنگ شاد در طرحی که دارای رنگ لاکی نباشد به دنبال رنگ جایگزین رنگ لاکی یا مشابه آن می گردند همچون رنگ روناسی در فرش ماشینی.

در بازار فروش اینترنتی و سنتی فرش ماشینی در سال های اخیر اکثر جوانان و زوج های جوان بیشتر خواهان فرش های آرامبخش تر و کرمی رنگ هستند، علت این امر با توجه به دکوراسیون منزل و ست بودن مبل با فرش و دیوار و پرده و یا ست بودن فرش با کابینت آشپزخانه و غیره می باشد.

فرش ماشینی گردویی در دکوراسیون منزل


رنگ گردویی از خانواده رنگ قهوه‌ای است و رنگ قهوه‌ای با انواع مبلمان هماهنگی دارد. همچنین برای خلق هر حالتی در فضای خانه می‌توانید به نحوی از قهوه‌ای کمک بگیرید. برای مثال در یک اتاق بی‌روح حضور رنگ قهوه‌ای ملایم و گرم احساس آرامش و راحتی را به آن اتاق می‌بخشد و یا در یک اتاق آفتاب‌گیر به‌کار بردن یک قهوه‌ای تیره و شفاف می‌تواند جلوه بی‌نظیری داشته باشد. از آنجایی‌که رنگ آبی هم مکمل خوبی برای رنگ گردویی است برای ایجاد تفاوت و نوآوری می‌توانید از رنگ آبی استفاده کنید و فضایی بسیار شیک و خاص را طراحی کنید.

اضافه کردن یک فرش یا قالی، سریعاً دکوراسیون محیط منزل شما را متحول می‌کند و ارزش و سطح زیبایی آن را چندین درجه افزایش می‌دهد. فرش ماشینی دنیای فرش طرح ملوری زمینه گردویی جز طرح‌های جدید فرش ماشینی است که طراحان آن را با توجه به نیاز روز جامعه و برای هماهنگی با چیدمان مدرن خانه‌های امروزی طراحی کرده‌اند. با توجه به طراحی خاص و زیبای ملوری و رنگ زمینه گردویی آن، دست شما برای ایجاد هارمونی میان لوازم منزل کاملاً باز است.  .

فرش آبی فیروزه ای در دکوراسیون منزل


یکی از رنگ های بسیار زیبا در دکوراسیون منزل رنگ فیروزه ای است. و پاسخ دادن به سوالات متناسب آن ، فرش آبی فیروزه ای ، بسیار کمک کننده است. مانند اینکه با فرش آبی فیروزه ای چه مبلی ست میشود ؟ فرش فیروزه ای با چه پرده ای زیبا می نماید ؟ و دکوراسیون فیروزه ای با چه فرش ست میشود ؟

در کل بسیاری از مشتریان عزیز فرش، فرش ماشینی فیروزه ای را فرش آبی نیز می گویند، و در این بین فرش آبی فانتزی ، فرش آبی کاربنی و فرش آبی درباری ، یا فرش آبی سلطنتی ، مورد استقبال خریداران فرش ماشینی قرار گرفته اند. فرش فیروزه ای نگین مشهد یکی زیبایی و اصالت را در خود به ارمغان آورده است و در دکوراسیون منزل بسیار زیبا مینماید.

نخ آبی فیروزه ای در فرش ماشینی


رنگ آبی آسمانی آنهم بعد از یک روز بارانی و آسمان بدون ابر بسیار زیبا و دلنواز جلوه می کند. این جذابیت و لطافت رنگ آبی و رنگ فیروزه ای در تکنولوژی بافتن فرش نیز وارد شده است. در فرش های طرح جدید و طرح های پر فروش فرش ماشینی رنگ نخ آبی ( یا فیروزه ای ) چشمان زیادی را میرباید.

خوشبختانه امروزه در بسیاری از خانه های ما خانواده ها از رنگ های شاد استفاده می کنند و در مورد فرش ماشینی اذعان به این نکته خالی از لطف نیست که قبلا در بافت فرش ماشینی چند رنگ محدود استفاده می شد اما امروزه تنوع زیادی در رنگ های فرش ماشینی وارد شده است. که رنگ آبی فیروزه ای یا فرش آبی نفتی یکی از آنهاست.

برای دکوراسیون منزل معمولا ست فرش زمینه آبی با مبل آبی و یا موکت آبی کاربنی هارمونی خاصی به فضای منزل شما میبخشد.

 رنگ فرش ماشینی خرید فرش 12 متری 700 شانه خرید فرش 1200 شانه خرید فرش 6 متری 1200 شانه خرید فرش 6 متری 700 شانه خرید فرش 700 شانه خرید فرش 9 متری 1200 شانه خرید فرش 9 متری 700 شانه خرید فرش زمرد مشهد خرید فرش کاشان خرید فرش مشهد خرید فرش نگین مشهد رنگ سرمه ای در فرش ماشینی و دکوراسیون منزل رنگ کرم در فرش ماشینی شاخص فرش آبی فیروزه ای در دکوراسیون

منزل فرش ماشینی سرمه ای فرش ماشینی گردویی در دکوراسیون منزل فرش ماشینی لاکی در دکوراسیون منزل فرش مشهد کرم رنگ فرش نگین مشهد قیمت فرش 12 متری 1200 شانه قیمت فرش 1200 شانه قیمت فرش 6 متری 1200 شانه قیمت فرش 6 متری 700 شانه قیمت فرش 700 شانه قیمت فرش 9 متری 1200 شانه قیمت فرش 9 متری 700 شانه قیمت فرش زمرد مشهد قیمت فرش کاشان قیمت فرش مشهد قیمت فرش نگین مشهد نخ آبی فیروزه ای در فرش ماشینی

راهنمای خرید فرش

راهنمای خرید فرش 

 فرش های ماشینی و دستباف؛ چیزهایی به جز قیمت


فرش ماشینی و فرش دستباف از نظر قیمت تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند . اگر اگر در منزل، کودک خردسال یا فرد سالخورده ای دارید، بهتر است قبل از خرید فرش به نوع نخ و الیاف استفاده شده در بافت فرش دقت کنید زیرا گاهی باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود.


اگر در خانه کودک خردسال یا سالمند دارید باید فرشی بخرید که از بروز مشکلاتی برای آنها جلوگیری نماید . یکی از مشکلاتی که ممکن است برای سالمند یا کودک پیش آید ، خطر شکستگی دست و پا بر اثر سر خوردن روی فرش است .

راهنمای خرید فرش ماشینی. امروزه با توجه به وجود کالاهایی با سطوح کیفی مختلف در بازار، کسب آگاهی لازم قبل از خرید و آشایی با جوانب بازار از اهمیت بسزایی ...



فرش و قالی، در خانه ما ایرانی ها حرف اول را می زند. اما انتخاب فرش مناسب فقط منحصر به رنگ و طرح آن نیست و رازهایی درباره جنس فرش ها وجود دارد که بهتر است آنها را بدانید . با دانستن نکاتی که در ادامه این بخش از نمناک ارائه می کنیم دیگر فریب زبان بازی فروشنده ها را نخورید و درنهایت با وجود تنوع بسیار ، طراحی و نقشه فرش در بازار دچار سردرگمی نشوید.خرید فرش

خرید فرش و نکات خرید فرش و راهنمای جامع خرید فرش و مشخصات فرش خوب و تفاوت فرش ماشینی و دستباف و فرش های آلرژی زا 


کیفیت فرش


مهم ترین نکات برای خرید فرش

نکات مهم هنگام خرید فرش

سه دلیل برای نه گفتن به خرید فرش های رنگی ارزان


1.یکی از فرش هایی که طرفداران زیادی در بین فرش های دیگر دارد فرش های گل برجسنه است که از تنوع طرح و رنگ مختلفی برخوردار است و دارای قیمت مناسبی است . این فرش ها برای دفتر کار مناسب هستند .


کیفیت این فرش ها پایین است و طرح برجسته روی این فرش ها تا اولین شست و شو دوام دارد. خرید این نوع فرش برای اتاق کودک مناسب نیست زیرا تمیز کردنشان سخت است و راه رفتن و نشستن روی آنها کودک را آزار می دهد.


برای اتاق کودک بهتر است فرش هایی با طرح های ساده بخرید که زود تمیز می شوند. هنگامی که فرش های برجسته پا می خورند هم سطح می شوند و چون سطح های توخالی آنها از برجستگیشان بیشتراست نازک شده و فرم اولیه خود را از دست می دهند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که موقع خرید دچار سردرگمی شده باشید. می خواهید بدانید برای انتخاب فرش یا مبلمان و یا حتی تلویزیون چه چیزهایی را مد نظر قرار دهید که ...


فرش های ماشینی


موارد مهم در زمان خرید فرش

در خرید فرش به چه نکاتی توجه کنم؟

2.فرش های تزئینی و یا فرش های گره ای برای دکور مناسب هستند و اگر برای خانه استفاده شوند به این دلیل که تار و پودشان از جنس نخ های ضخیم و باریکی است ، هنگام راه رفتن زود کنده می شوند و جارو کردنشان بسیار سخت است .


اگر از این نوع فرش ها در خانه استفاده شود ، خیلی زود باقی مانده های غذا و خرده نان ها درون تار و پود فرش ها جا خوش می کنند و تمیز کردنشان کار چندان آسانی نیست.


فرش ضد آلرژی


خرید و انتخاب یک فرش مناسب

نکات خرید فرش خوب

3. فرش های رنگی طرح دار معمولا از ترکیبات نامرغوبی تهیه شده اند و وزن بسیار سنگینی دارند . این فرش ها برای اتاق خواب طراحی شده اند اما استفاده از آنها برای اتاق خواب مناسب نیست و می تواند برای کودکان، آلرژی زا باشد .


فرش نامناسب


راز خرید یک فرش عالی چیست؟

چطور یک فرش خوب بخریم؟

تف


جنس نخ فرش دستباف، ابریشم و پشم و جنس نخ فرش های ماشینی، پولی پروپیلن و نایلون است. بنابراین فرش های ماشینی به راحتی روی سنگ و سرامیک سر می خورند اما فرش های دستباف به علت نوع نخ و سنگینی، این مشکل را ندارند.


 پشت فرش ماشینی

راهنمای خرید فرش ماشینی. پوشش مناسب برای کف خانه‌ها یکی از اصلی‌ترین نکاتی است که باید رعایت شود. با انتخاب یک فرش ماشینی مناسب، آرامش ...


راهنمای عالی خرید فرش

هنگام خرید فرش یک کارشناس باشیم!

الیاف مصنوعی به کار رفته در بافت فرش ماشینی ممکن است موجب حساسیت پای شما و سایر اعضای خانواده تان شود . برای جلوگیری از این مشکل بهتر است فرش دست باف بخرید . همچنین اگر سابقه آسم و آلرژی دارید فرش های تزیینی و فانتزی نخرید چرا که ذرات گرد و غبار به سادگی در این نوع فرش ها به دام می افتند و موجب بروز آلرژی می شوند.


درصد نایلون فرش های ماشینی بالاست و به آسانی مو، آلودگی های دیگر را جذب می کند اما فرش های دستباف مو و آشغال به خود نمی گیرند و باعث آلودگی خانه نمی شوند.


اگر پول کافی برای خرید فرش دستباف ندارید فرش های ماشینی را بخرید که از تراکم بالایی برخوردارند و دارای تعداد گره و استحکام بیشتری هستند ، چون این ویژگی در فرش سبب کمتر جمع شدن گرد و خاک و آلودگی در آنها می شود.


خریدفرش


تفاوت فرش های ماشینی و دستبافت برای خرید 

خریدن یک فرش با طول عمر بالا

مسئله مهم ماندگاری؛ رازهایی درباره جنس فرش


یکی از ایراداتی که فرش ها دارند این است که بسیار سریع گرد و خاک را به خود جذب می کنند و با کوچکترین تکان آن را در فضا منتشر می سازند .


برای جلوگیری از این مشکل می توانید فرش هایی را انتخاب کنید که در بافت شان از اولفین استفاده شده است . این نوع فرش ها سریع تمیز می شوند و در برابر رطوبت مقاوم هستند اما به مرور زمان حالت اصلی خود را از دست می دهند و کش می آیند.


آن دسته فرش هایی که در بافت شان نایلون استفاده شده است نسبت به فرش های دیگر ارزان ترو با دوام ترهستند و در برابر تغییر شکل بسیار مقاوم هستند.


فرش ماشینی


خرید فرش با جنس خوب

راهنمای جامع خرید فرش جدید

انتخاب فرش براساس رنگ و مد


مردم برحسب سلیقه خود فرش انتخاب می کنند اما در خرید فرش به جز سلیقه ، مد روز نیز دخالت دارد . تا چندی پیش افراد بیشتر فرش هایی انتخاب می کردند که رنگ های روشن داشت اما رفته رفته با روی کار آمدن فرش های گردویی یا قهوه ای سوخته تمایلات به سمت آنها کشیده شد .


اکنون نیز رنگ سورمه ای و دودی بیشتر از همه رنگ خریدار دارد و روی بورس است مخصوصا مدل هایی که دورشان را با نخ ابریشم دوخته اند و نسبتا گران تر از فرش های دیگرند. 

طرح فرش نگین مشهد

کانال تلگرام فرش نگین مشهد

فرش نگین مشهد مشهد، استان خراسان رضوی



قیمت فرش نگین مشهد 1200 شانه


قیمت فرش نگین مشهد 700 شانه تراکم 2550

نمایندگی فرش نگین مشهد در کرج

نمایندگی فرش نگین مشهد در قم


فرش نگین مشهد اردهال

فرش نگین کاشان