سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

خرید و مشخصات کامل کوکتل جوانسازی پوست

کوکتل جوانسازی ، خرید و مشخصات کامل کوکتل جوانسازی پوست درماهیل HSR حجم 5میل

cocktail hydrationمنافذ پوست را کوچک کرده و سطح چربی را کنترل می کند. دارای تاثیرات رفع خشکی ، زبری و خارش پوست و روشن کنندگی رنگ پوست می باشد. با استفاده از کوکتل ها به صورت موضعی می توانید به پوست جلوه داده و احساس بهتری از طراوت و جوانی پوست خود داشته باشید. ماده ای که از جفت گوسفند کشف شده است دارای مواد زیستی فعال متعددی از جمله: اسید آمینه ، فسفولیپید ، لیپوپلی ساکارید ، مولتی ویتامین ، عناصر کمیاب مختلف ، فاکتور پان ایمنی ، چندین مورد آنزیم خاصیت ، فاکتور تنظیم کننده مایعات بدن ، سوماتومدین و … دلیل استفاده این ماده در محصولات بهداشتی پوست این است که این ماده به نوعی انرژی سالم را ارتقا می دهد ، باعث تقویت ایمنی و مقاومت پوست در برابر آسیب ها و حفظ نشاط پوست می شود. کوکتل رفع ترک پوستی فیوژن این پودرهای یخ زده و مرطوب کننده جوانساز پوست همراه با سرم ها و مایعات ، بدون رنگ و بدون عطر ، قابل استفاده برای انواع پوست می باشد. همچنین برای استفاده راحت تر چهار عدد سر قطره چکان نیز در پکیج قرار داده شده است.

  • مزو های لاغری و ضد سلولیت فیوژن
  • رفع غبغب و پوست های افتاده زیر گلو
  • مناسب برای پوست های آسیب دیده، بالغ بسیار موثر است
  • رفع حفره های باز صورت
  • افرادی که سابقه فلج شدگی دارند
  • محصول اسپانیا
  • کوکتل ضد لک و درخشان کننده رادیانس (F-RADIANCE)
  • درمان ریزش مو و کم پشتی موهای سر

کوکتل مزوتراپیاین کوکتل یک محصول آرایشی زیبایی چندکاره است که تاثیر ضدچروکی شدیدی دارد. این کوکتل به شکل آمپول فرموله شده و غنی از کمپلکس پپتیدی-پپتید آرژیرلین، پپتیدهای حاوی مس، یک تری پپتید ضدچروک است که روی هم رفته موجب تسریع تقسیمات سلولی طبیعی می شوند. کوکتل AWS مشهود بودن چین و چروک ها را کاهش داده و قوام پوست را افزایش می دهد. این محصول بهترین گزینه برای پوست هایی است که هنوز هیچ چین و چروکی ندارند. پروسه توصیه شده برای استفاده از این محصول همراه با میکرونیدلینگ، درمارولر است. محلولی کاملا کاربردی که بروز خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد. همچنین موجب استحکام و انعطاف پذیری پوست می گردد. سرم ضد پیری کوکتل درمان سیاهی دور چشم فیوژن حرفای محلول AWSپاور. نقش اجزاء سرم کاهش عمق چروک ها و علائم مشهود پیری پوست، پیشگیری از پیری زودرس، افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست، بهبود رنگ پوست و کاهش پیگمنتاسیون مرتبط با سن می باشد. حذف چین و چروک های ظاهری، کاهش تاثیرات مشهود ناشی از پیری بر روی پوست، حفاظت از پوست در برابر علائم ناشی از پیری، ایجاد سفتی و انعطاف پذیری در پوست. بر روی قسمتی از پوست که دچار مشکل شده لایه نازکی از سرم را قرار دهید. با نوک انگشت یا استفاده از درمارولر سرم را به آسانی جذب پوست کنید. محصول را می توان پس از لیزردرمانی، پس از لایه برداری، پس از استفاده از رولر و درمان های مراقبتی روزانه در منزل همراه با رولر یا بدون آن برای بهبود نتایج این روش های درمانی استفاده کرد. پس از استفاده از این سرم، از کرم MFC (کرم چندکاره اینتنسیو) برای افزایش تاثیر آنتی اکسیدانی، ضدپیری و سفیدکنندگی، که به لطف نانوپارتیکل های ENB-VCE موجود در این محصول است، استفاده کنید.

کوکتل جوانسازی

وجه تمایز مزوتراپی با دیگر روشهای زیبایی همین نکته است. در مزوتراپی صورت با استفاده از فاکتورهای رشد و پپتایدها، سنتز کلاژن در پوست تحریک میشود و با تأمین مواد مغذی برای پوست، شادابی و طراوت به پوست بازمیگردد. در کنار این موارد، وجود هیالورونیک اسید در بسیاری از کوکتلهای مزوتراپی، خلأ این ماده مهم را جبران کرده و در نتیجه با متوقف کردن علائم پیری، سن فیزیولوژیک پوست را پایین میآورد و پوست شما را جوان میکند. مزوتراپی صورت برای جوانسازی، از بین بردن چین و چروکها، روشن کردن پوست، مقابله با آکنه و آبرسانی به پوست انجام میشود. مورد آخر یعنی آبرسانی به پوست و افزایش رطوبت آن، تأثیر زیادی در شادابی پوست و لطافت آن دارد. کوکتلهای زیادی برای آبرسانی به پوست در بازار وجود دارند. ماده اصلی تشکیل دهنده آنها هیالورونیک اسید است که به دلیل ساختار خاص خود، توانایی بالایی در جذب و حفظ آب دارد. اما پیشنهاد آپایرون برای شما، محصول منحصر به فرد فیوژن هیدرالیکس است. در هیدرالیکس علاوه بر هیالورونیک اسید از پپتایدهای خاصی استفاده شده است که آبرسانی این محصول را تا ۱۳۱ درصد افزایش میدهد. ترکیب این پروتئین با اسید هیالورونیک، سدیم لاکتات و اسید لاکتیک به منظور ایجاد اتصال به مولکولهای آب انجام گرفته است. همچنین وجود اسید لاکتیک برای بازسازی پوست و جلوگیری از دهیدراته شدن پوست در لایههای مختلف آن ضروری است. یکی از مهمترین مزایای مزوتراپی درمان پوست دهیدراته نسبت به جراحی، غیر تهاجمی بودن این روش است. در مزوتراپی جای زخم باقی نمیماند و عوارض جانبی جراحی را ندارد. با مزوتراپی فیوژن میتوان بدون نگرانی از عوارض جانبی، مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو را تأمین کرد.

خرید کوکتلافزایش سن پوست به دلیل تغییرات ذاتی و خارجی ، محیطی است. عواملی از جمله گذشت زمان ، منجر به از بین رفتن تراکم پوست ، استحکام و سرزندگی می شود. این محصول پوستهای پیر را با جوان سازی شدید صورت ، لیفت و احیای صورت مقابله می کند. کوکتل مزولایک لیفت حاوی اسید هیالورونیک ، یک ماده بیوتکنولوژیک با اثربخشی پیشرفته در مقایسه با هیالورونان های معمولی است که برای بازگرداندن عملکرد طبیعی ماتریس بین سلولی عمل می کند. عناصر اصلی فرمول تشکیل دهنده آن، پپتیدها و فاکتورهای رشد است که باعث مسدود شدن رادیکال های آزاد، رفع چین و چروک ها، تقویت سنتز کلاژن، افزایش حجم و رطوبت، سفتی و روشن شدن پوست می شود. از مهمترین مزایای روش درمانی با استفاده از کوکتل مزولایک لیفت در مقایسه با عمل جراحی، غیر تهاجمی بودن آن است. این روش درمانی ردی از جای زخم باقی نمی گذارد و عوارض جانبی جراحی را نیز به دنبال نخواهد داشت همچنین کاملا بدون درد و در کمترین زمان مواد مغذی و مورد نیاز پوست و مو را تامین می نماید. کوکتل مزولایک لیفت یکی از بهترین کوکتل های موجود در جهان است که توسط کمپانی مزولایک اسپانیا با رعایت تمامی استانداردهای لازم تولید و به بازارهای جهانی عرضه گردیده است.

خرید کوکتلاسیدهای آمینه عناصر اساسی پروتئین سنتز شده توسط فیبروبلاست می باشند. مواد معدنی در صدها واکنش آنزیمی و عملکرد های اساسی سلول وجود دارد. سرانجام ، آنزیم ها سرعت ساخت بافت های پوست را افزایش می دهند.به طور کلی می توان گفت که این محصول حاوی ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی و کوآنزیم ها می باشد. ویتامین A موجود در این محصول با تنظیم فرآیندهای کراتینیزاسیون و بهبودی ، انعطاف پذیری و تراکم پوست را بهبود می بخشد. همچنین به عنوان آنتی اکسیدان پوستی عمل می کند و رادیکال های آزاد را که باعث آسیب سلول و بافت می شوند از بین می برد. وجود ویتامین B در این محصول بر روی متابولیسم اسیدهای چرب ضروری عمل می کند و به تعادل بیولوژیکی پوست کمک می کند. ویتامین C رادیکالهای آزاد را خنثی می کند ، باعث افزایش تولید موضعی ملانین و سنتز کلاژن می شود. ویتامین E با مهار پراکسید هیدروژن در برابر رادیکال های آزاد عمل میکند.

کوکتل آبرسان: بازگشت به مبانی

مزوتراپی در دهه ۱۹۵۰ توسط پزشک فرانسوی میشل پیستور ابداع شد و از آن جا که همراه با تزریقاتی به مزودرم (لایه میانی پوست) همراه بود، مزوتراپی نامیده شد. مزوتراپی با تاثیر بر سلول فیبروبلاست در پوست سبب تولید کلاژن بیشتر و مقابله با علائم پیری می شود. با توجه به مشکلاتی که پوست هر فرد دارد این مواد تزریقی متفاوت خواهند بود تا نتیجه متفاوتی را برای هر مشکل فراهم کنند. یک مزوتراپی به طور معمول حاوی پنجاه ترکیب برای تغذیه، ترمیم و جوانسازی پوست است که توسط سوزن های ریز یا سرنگ های مخصوص که تقریبا بدون درد هستند به محل مورد نظر خود در پوست می رسند. البته پیش از درمان از کرم های بی حس کننده برای از بین بردن هر گونه ناراحتی در حین مزوتراپی استفاده می شود. بعضی کوکتل های مزوتراپی با ترکیب فرمولهایی ساخته شده اند که تغییرات رنگ پوست را که به صورت ناخواستخ یا در اثر آفتاب قرار گرفتن ایجاد می شون را بهبود می بخشند.

پس طبیعی است که هزینه ها نسبت به تزریق تمام سر کمتر شود.

برای مثال اگر بخواهید فقط بخشهای از مو یا جلوی سر را مزوتراپی کنید نیاز به داروی مزوتراپی کمتری خواهید داشت. از طرفی تزریق زمان کمتری از پزشک میگیرد. پس طبیعی است که هزینهها نسبت به تزریق تمام سر کمتر شود. تعداد جلسات تزریق تاثیر زیادی در هزینه کلی مزوتراپی مو دارد. اگر برای تقویت مو مزوتراپی انجام دهید قطعا تعداد جلسات کمتری نسبت به زمانی که دچار بیماری و ریزش مو هستید خواهید داشت. هرچقدر علائم بهبود زودتر ظاهر شوند باعث میشود پزشک تعداد جلسات بعدی شما را کمتر کند. به طور کلی برای اکثر افراد بین ۷ تا ۱۵ جلسه مزوتراپی موثر است. دلایل ریزش مو چیست؟ این مشکل که برای بسیاری از زنان و مردان در سنین مختلف رخ میدهد دلایل متعددی دارد. در برخی افراد فشار روحی و استرس میتواند باعث ریزش مو شود. همچنین بسیاری از افراد پس از جراحی، بیماری و یا تصادف، ریزش مو را تجربه میکنند. مصرف بیش از حد ویتامین آ نیز باعث ریزش مو میشود!

  1. کربوکسی آمریکایی
  2. روشن کننده پوست و ضد لک
  3. آقایان بالای ۴۰ سال به همراه طاسی آندروژنیک
  4. طول دوره کوتاه و تاثیر بسیار بلند مدت
  5. (sh-Oligopeptide-1 (CG-EGF
  6. ۳% DMAE

طرز تهیه کوکتل پدیکور بسیار ساده است. این کوکتل پر خاصیت و جالب از ترکیب نمک دریایی یا نمک اپسوم، جوش شیرین و سیتریک اسید (جوهر لیمو) و روغن های نرم کننده و تغذیه کننده پوست ساخته می شود. پایه اصلی این ترکیب جالب و جوشان، جوش شیرین می باشد. جوش شیریند یک نوع ماده قلیایی است که وقتی با سیتریک اسید ترکیب می شود، واکنش جوشیدن را به وجود می آورد. سیتریک اسید یا جوهر لیمو یکی از مواد اصلی در ساخت کوکتل پدیکور به حساب می آید و یکی از دلایل مهم در جوشان شدن این کوکتل ها می باشد. نشاسته ذرت سبب ایجاد حسی نرم و ابریشمی روی پوست می شود، برای همین در ترکیب کوکتل کاربرد زیادی دارد. انواع نمک ها و رس ها، گیاهان پودر شده نیز گاهی در بمب های حمام استفاده می شوند. که به نرم و مرطوب شدن پوست و تغذیه ی آن کمک می کند.

 https://beautylovely.ir/


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.