سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S

بخاری برقی هوشمند شیائومی


بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S

خرید بخاری برقی شیائومی

Mi Heater S به لطف گرمایش همرفتی، توان 2200 وات و المنت های سرامیکی PTC می‌تواند در عرض 10 ثانیه به گرمای مورد نظر برسد. همچنین از طریق گوشی هوشمند قابلیت تنظیم دما داشته و مجهز به یک میله لباس آویز است.

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S


بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S یک وسیله بسیار ساده و کارآمد است که به هیچ عنوان آلودگی سوخت های فسیلی را نداشته و ایمنی بیشتری هم نسبت به مدل های بخاری گازی یا نفتی دارد. این بخاری برقی برای نقاطی که امکان استفاده از سوخت های فسیلی نیست مناسب بوده که ممکن است هزینه برق بیشتری به همراه داشته باشد اما با تهیه یک نمونه مناسب مانند محصول فوق، می‌توان یک بخاری برقی با قدرت گرمایش مناسب و مصرف بهینه انتخاب کنید.

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S
تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی به عنوان گرمایش الکتریکی تلقی می‌شود. این گرمایش در بخاری های برقی یا به اصطلاح هیتر برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. درون بخاری های برقی یک المنت قرار دارد و همانطور که گفته شد، انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می‌کند.

به طور کلی می‌توان گفت، این وسیله دستگاهی است که باعث تبدیل نیروی برق به گرما شده و در نتیجه محیط را گرم می‌کند. با توجه به سرد شدن هوا و از راه رسیدن فصل زمستان، نیاز به این وسیله در هر خانه ای احساس می‌شود. ویژگی هایی از قبیل: جا به جایی راحت، اندازه کوچک، سادگی در طراحی ساخت و . . . باعث شده است که این بخاری برقی شیائومی جایگزین مناسبی برای بخاری های گازی باشد.

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S
طراحی و ظاهر
بخاری برقی Heater S محصولی مرغوب با راندمان کاری بالا بوده که توسط یکی از اصلی ترین زیر مجموعه های شرکت چینی شیائومی به نام میجیا تولید می‌شود. این کمپانی تا به حال محصولات متعدد و بسیار متنوعی را با توجه به نیاز کاربران خود طراحی کرده و ساخته است که این بار به سراغ سیستم های گرمایشی رفته است. در نظر اول، شکل و شمایل این محصول بسیار تداعی گر سوفاژ های خانگی بوده که بر روی دیوار نصب می‌شوند. با این تفاوت که این بخاری برقی شامل دو پایه پلاستیکی ضد لغزش، سرسخت و محکم بوده تا بتوان آن را روی هر سطح صافی قرار داد.

Mi Space Heater S در اندازه 52.6 × 21.6 × 78 سانتی متر به تولید رسیده تا علاوه بر جایگیری مناسب، حمل و نقل آن نیز آسان تر شود. با توجه به این که محصول نام برده قابل حمل بوده، شیائومی در ساخت محصول تماماً از آلومینیوم استفاده کرده تا علاوه بر پایین آوردن وزن دستگاه، استحکام و ضربه پذیری بدنه را ارتقاء ببخشد. البته آلومینیوم در انتقال گرما به محیط نیز عملکرد خوبی داشته و میزان هدر رفت گرمایی بسیار کمی دارد. یک دسته برای آویز لباس و یا حوله نیز با قابلیت جا به جایی بر روی محصول طراحی شده که تحمل وزن تا 1.5 کیلوگرم را دارد.

امکانات بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S

و ویژگی ها
هیتر برقی شیائومی مدل KRDNQ03ZM با توان ۲۲۰۰ وات قادر به گرم کردن اتاق و محیط مورد نظر در مدت زمان بسیار کوتاه است. به لطف سیستم همرفتی محیطی، گرما هنگام پایین آمدن هوای سرد از طریق منافذ خارج می‌شود. برای صرفه جویی در مصرف هرچه بیشتر انرژی، این بخاری برقی دارای یک ترموستات دیجیتال است. به محض رسیدن دما ، برق خاموش یا کاهش می یابد تا دما حفظ شود. در سمت چپ محصول علاوه بر دکمه اتصال برق دستگاه، یک پنل کنترلی نیز تعبیه شده که توان آن را در سه سطح قابل تنظیم در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater Sسطح حداکثر 2200 وات بوده که توان ایجاد گرمای بسیار فوق العاده ای دارد. در سطح 2000 وات دما پایین آمده و مناسب گرمایش محیط های کوچک تر است. در سطح آخر توان تا 1800 وات پایین آمده و برای ایجاد گرمایش در فاصله نزدیک به دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دما ایجاد شده توسط Mi Smart Heater S در 6 سطح قابل تنظیم است. دمای 18 ، 20 ، 22 ، 24 ، 26 و 28 درجه سانتی گراد را می‌توان به صورت دستی از کنار بخاری یا از طریق گوشی های هوشمند انجام داد. صحبت از امکان کنترل ار طریق گوشی های هوشمند به میان آمد. باید ذکر کرد که Mijia Smart Space Heater S همان طور که از نامش پیداست، توانایی وصل شدن به گوشی های اپل و اندرویدی از طریق وای فای را داشته تا بتوان از راه دور نیز قابلیت های دستگاه تنظیم کرد.

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S

Mijia Heater S KRDNQ03ZM را می‌توانید به وسیله اپلیکیشن Mi Home به گجت های هوشمند خود با سیستم عامل های Android و iOS جفت کرده، توان و دمای دستگاه را تغییر داده و حتی تایمری در فواصل زمانی 1 ، 3 ، 5 و 9 ساعت برای آن برنامه ریزی کنید. بخاری برقی مذکور مجهز به سیستم گرمایش همرفتی است. این فناوری اتاق را به خوبی گرم نگه می‌دارد و به یک عدد فن بسیار کم صدا هم مجهز است.

در بخاری هوشمند شیائومی Mijia Space Heater S برای گرمایش بهتر از المنت سرامیکی PTC با راندمان بالا استفاده شده است. این المنت می‌تواند با عبور جریان هوا سریعاً گرم شود. این بخاری هوشمند می‌تواند در عرض ۱۰ ثانیه پس از روشن شدن به دمای ثابت گرمایش دست پیدا کند. طراحی ایستاده این بخاری و قدرت تأمین ۹۰ درجه ای خود به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در هر گوشه اتاق به هوای گرم یکنواخت دست پیدا کنید. یک قفل کودک برای Xiaomi KRDNQ03ZM Heater S لحاظ شده تا با لمس دکمه های کناری قادر به تغییر دما نباشند. همچنین این سیستم دارای یک سیستم ایمنی مضاعف بوده که به وسیله آن به طور خودکار خاموش می شود تا از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کند.

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S


نتیجه گیری و جمع بندی
بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S با سیستم گرمایش همرفتی خود می‌تواند محیط کوچک و بزرگ منزل، محل کار و یا هر فضای دیگری را در زمانی بسیار کوتاه گرم کند. در صورت مقایسه با سایر محصولات شرکت های رقیب، متوجه خواهید شد که قیمت آن، علی رغم داشتن ویژگی های مشابه، به میزان قابل توجهی پایین تر است که آن را به محصولی بسیار مناسب و با کیفیت جهت گرمایش های خانگی تبدیل کرده است.

خرید هیتر  بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S
قیمت هیتر  بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S


بخاری هوشمند شیائومی S یک گرمکن کاربردی از نوع همرفت با خشک کن لباس یکپارچه است ، حداکثر توان آن ۲۲۰۰ وات است. این دستگاه برای گرم کردن اتاق ها تا ۱۵ متر مربع طراحی شده است و هوای گرم را به طور مساوی در اطراف اتاق پخش می کند و هنگامی که درجه حرارت به حد نصاب برسد ، به طور خودکار خاموش می شود.
این مدل دارای یک ماژول Wi-Fi داخلی است که به شما امکان می دهد آن را مستقیماً از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید ، که روی آن یک برنامه اختصاصی Mi Home یا با کمک دستیار صوتی نصب شده است.
بخاری هوشمند Xiaomi Mi S دارای طراحی متفکرانه است و بدنه آلومینیومی آن دارای یک کلاس محافظ رطوبت IPX4 است که به شما امکان می دهد حتی در حمام نیز از آن استفاده کنید. خشک کن لباس یکپارچه شده در مدل ، قادر به تحمل وزن تا ۱.۵ کیلوگرم است ، اجازه می دهد تا حوله را خشک کرده و آن را در جلوی رادیاتور قرار دهید. پایه های پهن ثبات بخاری را تضمین می کند و اجازه نمی دهد که به طرفین بیفتد. برای حرکت دادن آن شکاف های مخصوصی برای دست وجود دارد و در کنار آن یک صفحه کنترل راحت برای تنظیم بخاری وجود دارد. بخاری هوشمند Xiaomi Mi یک راه حل عالی برای گرم کردن اتاق در زمستان یا اواخر پاییز خواهد بود.
بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S، یک محصول جذاب خانگی بسیار ساده و کارآمدی است، با حداکثر توان گرمایشی ۲۲۰۰ وات به سرعت محیط را با مساحت فضای ۲۰ تا ۴۶ متر مربع گرم می کند. از ویژگی های آن این است که، بدون هیچ گونه آلودگی، نسبت به بخاری گازی و نفتی شروع به کار می کند و در ۶ سطح (از ۱۸ درجه تا ۲۸ درجه سانتیگراد) قابلیت تنظیم دمای گرمایشی دارد که به صورت دستی یا کنترل هوشمند، از طریق گوشی هوشمند خود، کاربران می توانند، به راحتی با نصب اپلیکیشن Mi Home، بصورت بی سیم با وای فای (سازگار با اتصال به گوشی های هوشمند iOS اپل و اندروید)، دستگاه خود را کنترل و مدیریت کنند.
Mi Smart Space Heater S، این بخاری برقی هوشمند Xiaomi، بسیار زیبا، ساده، کوچک و به رنگ سفید طراحی شده است، ابعاد آن ۵۲.۶ × ۲۱.۶ × ۷۸ سانتی متر است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند، وزن این محصول ۵.۷ کیلوگرم می باشد. جنس بدنه این محصول، تماما” از آلومینیوم بسیار محکم و با استحکامی ساخته شده است که در برابر ضربه های فیزیکی نیز، مقاوم می باشد و با توجه به مقدار آلومینیومی که در آن به کار رفته، وزن تقریبا” سبکی دارد و به آسانی می توان آن را، جا به جا کرد. همچنین از دو پایه پلاستیکی، محکم و ضد لغزش تعبیه شده است تا به راحتی بر روی یک سطح صاف، قرار بگیرد. میزان گرمایشی که در بخاری های برقی یا به اصطلاح هیتر برقی، در آن بکار رفته، توسط یک المنت سرامیکی PTC است که در آن قرار دارد و به موجب این المنت، انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می‌ کند و محیط اطراف خود را، با عبور جریان هوا، سریعاً گرم می کند، که در عرض ۱۰ ثانیه بعد از روشن شدن دستگاه به یک دمای ثابت گرمایشی می رسد.
بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S، از یک دسته برای آویز لباس و یا حوله، با قابلیت جا به جایی، بر روی بدنه محصول، در آن تعبیه شده است که قادر است، تا وزن ۱.۵ کیلوگرم را تحمل کند. این محصول از یک قفل کودک برای KRDNQ03ZM Heater S طراحی شده است که کودکان نتوانند، با لمس کردن، دکمه های کنار دستگاه، دما را تغییر دهند. همچنین مجهز به خاموش شدن دستگاه، به صورت خودکار می باشد و سنسور محافظت در برابر گرمای بیش از حد، در آن تعبیه شده است. همان طور که در عکس مشاهده می کنید این دستگاه به صورت ایستاده طراحی شده است که با قدرت تأمین ۹۰ درجه ای خود، قادر است به راحتی تمام فضای اطراف خود، مخصوصا گوشه های اتاق را، به صورت یکنواخت گرم نگه دارد. همچنین در این بخاری برقی، یک عدد فن بسیار کم صدا قرار دارد که در هنگام استفاده در شب، کاربران را اذیت نمی کند.
در قسمت کناری، سمت چپ دستگاه بخاری برقی هوشمند شیائومی، یک پنل کنترل طراحی شده است. همان طور که در عکس زیر مشاهده می کنید، علاوه بر دکمه پاور که در قسمت بالای این پنل قرار دارد، یک دکمه در آن تعبیه شده است که کاربران می توانند، سه سطح قابل تنظیم گرمایشی (۲۲۰۰، ۲۰۰۰ و ۱۸۰۰ وات) را به وسیله این دکمه در اختیار داشته باشند. در سطح ۲۲۰۰ وات، گرما به بالاترین درجه خود می رسد و ظرف ۱۰ ثانیه، محیط تا ۴۶ متر مربع را با سرعت گرم می شود، در سطح ۲۰۰۰ وات، یک مقدار گرما کاهش می یابد و برای محیط های کوچک تر مناسب می باشد و به نسبت در سطح ۱۸۰۰ وات بسیار کمتر می شود و در فاصله نزدیک دستگاه را، گرم نگه می دارد. دمای گرمایشی که در این دستگاه تعبیه شده است از دمای ۱۸ ، ۲۰ ، ۲۲ ، ۲۴ ، ۲۶ و ۲۸ درجه سانتی گراد می باشد و همان طور که به آن اشاره کردیم، کاربران می توانند به راحتی به صورت دستی یا گوشی های هوشمند خود از طریق وای فای آن را تنظیم کنند.


 بخاری هوشمند شیائومی S یک گرمکن کاربردی از نوع همرفت با خشک کن لباس یکپارچه است ، حداکثر توان آن 2200 وات است. این دستگاه برای گرم کردن اتاق ها تا 45 متر مربع طراحی شده است و هوای گرم را به طور مساوی در اطراف اتاق پخش می کند و هنگامی که درجه حرارت به حد نصاب برسد ، به طور خودکار خاموش می شود.
بخاری هوشمند Xiaomi Mi S دارای طراحی متفکرانه است و بدنه آلومینیومی آن دارای یک کلاس محافظ رطوبت IPX4 است که به شما امکان می دهد حتی در حمام نیز از آن استفاده کنید. خشک کن لباس یکپارچه شده در مدل ، قادر به تحمل وزن تا 1.5 کیلوگرم است ، اجازه می دهد تا حوله را خشک کرده و آن را در جلوی رادیاتور قرار دهید.

بخاری هوشمند Xiaomi Mi یک راه حل عالی برای گرم کردن اتاق در زمستان یا اواخر پاییز خواهد بود. بخاری به لطف رادیاتور X شکل با مارپیچهای گرمایش نصب شده از آلیاژ کروم و آهن می تواند در کمتر از 45 ثانیه تا 120 درجه گرم شود. این مدل قادر است در 6 حالت قدرت کار کند و از نصب تایمر به مدت 1 ، 3 ، 5 ساعت پشتیبانی می کند.


منبع : کالی ناب  - فروشگاه محصولات شیائومی

https://kalinab.com/product/mi-smart-space-heater-s/

نظرات 1 + ارسال نظر
moradi پنج‌شنبه 24 آذر 1401 ساعت 17:54 https://takfarsh.blogsky.com/

این مطلب رو برای آلودگی هوای تهران نوشتم. امیدوارم مفید باشه
https://takfarsh.blogsky.com/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.