سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

معرفی 5 مدل برتر تلویزیون ال جی +راهنمای خرید تلویزیون ال جی +عکس

تلویزیون ال جی 49Nano80 جزو تلویزیون های نانوسل ارزان قیمت در سال 2020 به حساب می آید. این مدل در سایزهای متنوعی عرضه شده است تا بتواند برای محیط های مختلف مناسب باشد. اگر قصد خرید مدل بالاتری از تلویزیون های نانوسل را دارید می توانید بررسی تلویزیون ال جی NANO86 را مطالعه کنید. محصول واقعی ممکن است با کالای نشان داده شده متفاوت باشد. خرید تلویزیون ال جی برای مشاهده عکس های واقعی محصول به گالری تصویر محصول در بالای صفحه مراجعه کنید. برنامه ها بسته به مدل تلویزیون و منطقه جغرافیایی ممکن است در دسترس نباشند. محتوای سرویس های مختلف بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند. امکانات این تلویزیون بسته به منطقه جغرافیایی مختلف ممکن است تفاوت هایی داشته باشند. دستیار صوتی گوگل و الکسا ممکن است در زمان فروش این تلویزیون در دسترس نباشد و طی یک آپدیت در آینده منتشر شود. تلویزیون NANO80 ال جی بسته به انتخاب شما می تواند برای منازل یا محیط های کوچک تا بزرگ مناسب باشد. رنگ مشکی آن نیز سبب شده تا به خوبی با هر محیطی هماهنگ شود. با این وجود در ساخت آن از مواد با کیفیتی استفاده شده و طراحی زیبای آن را کامل می کند. ریموت کنترل و عملکرد آن با توجه به مدل تلویزیون ممکن است متفاوت باشد.

  • سیستم عامل : WEBOS 3.0
  • خانه و آشپزخانه
  • فروش ویژه
  • زاویه دید
  • مصرف برق در حالت آماده به کار
  • تعداد ورودی USB : دو پورت
  • بصورت آفلاین استفاده می شود ، نیازی به اتصال نیست
  • کولر گازی پاناسونیک

2. روی کنترل تلویزیون خود دکمه Home را فشار دهید. اگر فضای ذخیرهسازی تلویزیون ال جی پر شود چه اتفاقی میافتد؟ راهکار چیست؟ تنها راه برای دریافت این برنامهها تغییر کشور خدمات در تلویزیون هوشمند ال جی است. چون ممکن است برنامههایی وجود داشته باشد که بخواهید روی تلویزیون ال جی خود نصب کنید اما در کشور در دسترس نباشند. توجه داشته باشید که گاهی نمیتوانید بعضی برنامهها را نصب کنید. 4. در بالای صفحه، دسته برنامهها را خواهید دید. 7. پس از نصب، میتوانید برنامه را روی تلویزیون هوشمند ال جی خود راهاندازی کنید. 5. آن را انتخاب کنید تا لیست برنامههای موجود در فروشگاه محتوای ال جی را وارد کنید. 6. برنامهای را که میخواهید اضافه کنید انتخاب کنید و دکمه نصب را فشار دهید. 3. با این کار فروشگاه محتوای ال جی باز میشود. همیشه میتوانید یک درایو حافظه خارجی مانند USB را برای ذخیره برنامههای خود، به تلویزیون ال جی متصل کنید.


نحوه ی جستجوی کانال در تلویزیون ال جی

این در حالی است که برخی فروشندگان ریموت کنترل های ساده را با ریموتهای هوشمند جایگزین میکنند و همین مسئله قیمت نهاییی محصول را کاهش میدهد. نکته مهم راهنمای خرید تلویزیون LG بر اساس ریموت: اگر در برخی از فروشگاهها تلاش کردند شما را راضی کنند که قیمت محصول در فروشگاه آنها کمتر است حتما در مورد نوع ریموت سوال بپرسید. قابلیت جذاب اتصال گوشی به صورت هوشمند در چند سال اخیر اهمیت ویژهای برای خریداران پیدا کرده است. بدون شک تمامی محصولات ال جی که در سالهای اخیر طراحی و تولید شدهاند و در بازار ایران به فروش میرسند از گیرنده دیجیتال داخلی برخوردارند و شما نیازی به تهیه گیرنده دیجیتال ندارید. خرید تلویزیون ال جی سایز 75 اینچ و تلویزیون ال جی گیرنده دیجیتال داخلی/خارجی دارد یا خیر؟ یکی از پر تکرارترین سوالاتی که برای خرید تلویزیون ال جی به ذهن خریدار میآید، مجهز بودن به گیرنده دیجیتال است. به این منظور که بدانید آیا فروشنده ریموت اصلی را با نسخه تقلبی جایگزین کرده است یا خیر! اما در مورد گیرنده دیجیتال خارجی باید یک نکته مهم به اطلاعتان برسانم.

چگونه تلویزیون ال جی را به گوشی وصل کنیم

بر روی تصویر خط میافتد. لامپهای کوچک بکلایت که نور پسزمینه تلویزیونهای نانوسل را تامین میکنند، ممکن است بسوزند و از کار بیفتند. ✔️ آیا تعمیرات Nanocell در این مرکز با ضمانت همراه است ؟ عیبیابی دقیق تلویزیون تنها با شنیدن ایراد آن مشکل است و در بسیاری از موارد لازم است تا کارشناسان تعمیر تلویزیون نانوسل (nanocell) از نزدیک دستگاه را بررسی کنند. ریست شدن یا خاموش و روشن شدن پیاپی تلویزیون، معمولا به دلیل ایراد در برد اصلی یا نرمافزار روی آن است. ✔️ آیا تعمیرات تلویزیون های Nanocell در منزل انجام می شود ؟ در این صورت برای تعمیر تلویزیون نانوسل (nanocell) نیاز به تعویض لامپهای بکلایت وجود دارد. اما تلویزیون های nanocell و LED الجی معمولا دچار چند ایراد متداول میشود که آنها را در ادامه بررسی خواهیم کرد. ذکر این نکته ضروری بهنظر میرسد که تعمیرات تخصصی تلویزیونهای Nanocell بستگی به شرکت تولیدکنندۀ تلویزیون و مدل آن دارد. با توجه به این نکته بهتر است بههنگام مشاهدۀ خرابی و ایراد در دستگاه خود با متخصص ماهر تعمیر تلویزیون نانوسل (Nanocell) تماس بگیرید. روشن نشدن تلویزیون در بیش از 80 درصد مواقع به دلیل ایراد در منبع تغذیه است و با تعمیر خازنهای برد، مشکل رفع خواهد شد. کارشناسان تعمیر تلویزیون نانوسل (nanocell) به خوبی و در اسرع وقت از پس حل این مشکلات شناختهشده برمیآیند. تلویزیون های امروزی به دلیل بزرگی ابعاد و یا سنگینی، جابجایی آن بسیار دشوار است. این ایراد ممکن است به دو دلیل باشد؛ خرابی بکلایت یا ایراد در بردها. همانطور که بالاتر ذکر شد تلویزیونهای شرکتهای مختلف، مدلها و سریهای متنوعی دارد که هر کدام ممکن است خرابیهای مختص خود را داشته باشد و راهحلها و تعمیرات مخصوصی می طلبد.

https://p30weblog.ir/lighting-features-achilles-heel-of-old-lg-tv/

برای تغییر تنظیمات dns در تلویزیون ال جی میتوانید از راهنمای زیر استفاده کنید. ۵. گزینه Set Automatically را غیرفعال کنید. ۱. دکمه Home یا SETTING را بزنید و ALL Settings را انتخاب کنید. برای تعمیر تلویزیون در منزل میتوانید در سایت یا اپلیکیشن ما درخواست ثبت کنید. ۲. از منوی باز شده، Network را انتخاب کنید. در این تب نوع اتصالی که برقرار است را انتخاب کنید. با استفاده از این تنظیمات تلویزیون ال جی مرحله به مرحله میتوانید به راحتی و مانند یک نصاب حرفهای دستگاه خود را از نظر کانال، اینترنت و تصویر، ست کنید. اگر برای تنظیم سایر منوهای تلویزیون هوشمند ال جی خود به کمک بیشتری نیاز دارید میتوانید از کارشناسان آچارباز کمک بگیرید. ۴. برای تغییر آن، گزینه EDIT را انتخاب کنید. ۶. حالا آدرس DNS خود را تغییر دهید. در جدول بالا میتوانید یک لیست از آدرسهای DNS قابل اعتماد را ببینید. ۳. مانند تصویر زیر، میتوانید DNS خود را ببینید. معمولا تغییر تنظیمات ip تلویزیون ال جی و DNS آن میتواند خطرناک باشد؛ چون به هر آدرس DNS نمیتوان اعتماد کرد.

از مدلهای بی نظیر سال 2021، تلویزیون 50 اینچ ال جی NANO80 است که در دسته تلویزیون های نانوسل جای گرفته و به گفته ال جی، این فناوری تحول عظیمی در صنعت نمایش تلویزیون های جدید است. در حال حاضر برگ برنده ال جی در این است که روی تلویزیونهای خوش قیمت و متنوع تمرکز کرده. یک تلویزیون نانوسل قادر به نمایش 8 میلیون پیکسل است و می تواند میلیاردها رنگ غنی را در عین حال روی نمایشگر پیاده سازد. تلویزیون ال جی NANO80 مدل 2021، از کیفیت تصویر فورکی بهره می برد و این به همراه فناوری نانوسل، وضوح را به طور چشمگیری بهبود بخشیده اند. نانوسلها سهم بزرگی از دنیای خوش آب و رنگ تلویزیونهای ال جی را به خود اختصاص دادهاند و اکنون تلویزیون نانو 80، در این میان خوش درخشیده است. قیمت تلویزیون 77 اینچ ال جی مدل 77C1 این تلویزیون، با تصویر فورکی و قابلیت های گیمینگ، موفق شده به یکی از پرفروشترینهای سال تبدیل شود. تلویزیون NANO80 ال جی به سیستم عامل وب او اس نسخه 6.0 مجهز شده است یا بهتر است بگوییم ارتقا داده شده است!

{پایه وسط 43LM5700 دارای قابلیت اتصال به AirPlay 2 می باشد.|در واقع گوشی هوشمند شما تبدیل به ریموت کنترل می شود.|که باعث می شود سرعت ارتباط بالاتر رود.|قیمت تلویزیون ال جی 32 اینچ Led|قیمت تلویزیون پلاسما ال جی ۴۲ اینچ|تلویزیون ال جی کره ای اصل}

و به شبکه داخلی نیز متصل هستند را کنترل نمایید. شما می توانید فایلها و محتواهای مورد علاقه ی خود در دستگاه اپل خود را بر روی صفحه نمایش بزرگتر به نمایش بگذارید. در واقع AirPlay 2 نسبت به نسخه ی قبلی ارتقا پیدا کرده که می تواند امکان پخش همزمان در چند دستگاه را داشته باشد. تلویزیون ال جی پایه وسط 43LM5700 دارای قابلیت اتصال به AirPlay 2 می باشد. در واقع گوشی هوشمند شما تبدیل به ریموت کنترل می شود. از فناوری AirPlay 2 برای ارتباط از Wi Fi بجای بلوتوث استفاده می کند. که باعث می شود سرعت ارتباط بالاتر رود. این برنامه در سیستم عامل های اندروید و IOS قابل نصب می باشد. همچنین شما با استفاده از این برنامه می توانید عکس ها و فیلم ها و آهنگ های مورد علاقه ی خود در گوشی موبایل را بر روی صفحه نمایش بزرگ پخش کنید. شما حتی می توانید از طریق اینترنت هنگامی که خارج از خانه هستید نیز لوازم خانگی خود را کنترل نمایید. قیمت تلویزیون 77 اینچ ال جی مدل 77C2 همچنین می توانید عکس ها و فایل ها و فیلم ها و محتواهای خود را از دستگاههای iPhone، iPad و Mac نیز بر روی صفحه نمایش تلویزیون 43LM5700 را با کیفیت 4K تماشا کنید. با دانلود این برنامه بر روی گوشی موبایل خود می توانید کنترل کاملی روی تلویزیون خود داشته باشید. و از فاصله ی دورتر می توانید آهنگ ها و فیلم های خود را روی تلویزیون پخش کنید. تلویزیون ال جی 43LM5700 دارای برنامه LG TV Plus می باشد .

قیمت تلویزیون Oled منحنی ال جی

فناوری Pure Colors یکی دیگر از قابلیتهایی است که تلویزیون نانوسل الجی مدل LG NanoCell TV Nano80 استفاده نموده است. تلویزیون به دلیل استفاده زیاد و سلیقههای متفاوت اعضای خانواده، باید بیشترین امکانات را در خود جای دهد. به لطف استفاده از قابلیت Local Dimming، کیفیت و سرعت تصویر تلویزیون ال جی مدل Nanao80 تضمین خواهد نمود. تلویزیون LG NanoCell TV با ایجاد رنگهای زنده و پویا و همچنین زاویه دید مناسب، یکی از بهترین گزینهها برای خرید محسوب میشود و تمام امکانات را در اختیار مصرفکننده قرار خواهد داد. همچنین به دلیل سرعت رفرش تصویر بالا و تصاویر بدون لرزش بهترین گزینه برای خرید گیمور ها خواهد بود. ال جی با صدای کاملاً سه بعدی و فراگیر میتواند حس حضور در ورزشگاه را فراهم خواهد نمود. قیمت تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65CX  امکان پشتیبانی از فایلهای HDR10 Pro و HLG Pro نیز در تلویزیونهای اسمارت LG Nano80 میسر میباشد. تلویزیونی با رنگهای کاملاً طبیعی و سرعت تصویر بالا قطعاً بیشترین تأثیر را در جلب رضایت کاربر خواهد داشت. جدیدترین تلویزیون 2020 ال جی مدل LG NanoCell 4K TV Nano80 از تکنولوژی 4K و SUHD بهره گرفته است. تلویزیونهای نانوسل ال جی به اوج کیفیت خود رسیدهاند و با هزینه کمتر نسبت به رقیبان بیشترین کارایی مثبت را ارائه خواهند داد. ال جی در تلویزیون جدید خود مدل LG Nano80 از پردازندهی 4 هستهای، سیستم عامل webOS و هوش مصنوعی AI ThinQ بهمنظور افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون و راحتی هر چه بیشتر کاربر بهره گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان آف خرید در ارتباط باشید.

UP8000 در HDR نیز روشنایی نسبتا ضعیفی دارد و ممکن است در نمایش برخی از صحنهها شما را دلسرد کند. اما اگر در کنار یک تصویر مناسب، مقرون به صرفه بودن تلویزیون برایتان نیز مهم است، تلویزیونهایی با پنل IPS به راحتی پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. به طور کلی این محصول را نیز میتوان به دلیل قابلیتهای پرکاربرد و از همه مهمتر قیمت مناسب، بهترین تلویزیون ال جی 2021 دانست. نشانگر آن عملکرد بدون تاخیر و روانی دارد و احساس بینظیری را به شما هدیه خواهد داد. به همراه این محصول یک ریموت کنترل بسیار باکیفیت عرضه میشود که کاملا مشابه کنترل تلویزیون NANO90 2021 است. تمامی محصولاتی که در این مطلب معرفی شدند جز تلویزیونهای پرطرفدار و باکیفیت بازار میباشند. از دیگر ویژگیهای آن میتوان به پشتیبانی از محتواهایی با کیفیت 720P،1080P،4K اشاره کرد. اگر کیفیت تصویر بینقص برای شما اولویت دارد بهتر است که به سراغ پنلهای OLED بروید. برای خرید یک تلویزیون ایرانی باکیفیت مطلب “بهترین تلویزیون ایرانی” را بخوانید. تلویزیون ال جی مدل UP8000 دارای رابط هوشمند webOS میباشد که برای استفاده بسیار روان و آسان است.

تلویزیون 50 اینچ ال جی با توجه به ابعاد مناسبی که دارد گزینه مناسبی برای بسیاری از منازل امروزی است. برای خرید میتوانید بدون هزینه ثبت سفارش خود را انجام دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و یا به صورت مستقیم با مشاوران میتاکالا در تماس باشید. تمامی تلویزیون های ال جی 50 اینچی که از سال های 2020 به بعد تولید شد تمامی امکانات هوشمند (اسمارت)، کیفیت 4K، قابل اتصال به موبایل و بلوتوث را دارا میباشد تا از این بابت خیال خریداران راحت باشد. شما در این صفحه میتوانید قیمت انواع مدل های تلویزیون 50 اینچ برند ال جی را مشاهده کنید که در سال های 2020 - 2021 و 2022 تولید شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این تلویزیونها میتوانید بر روی تلویزیون مورد نظر خود کلیک کنید تا با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری بیشتری از تلویزیون آشنا شوید. ابعاد حدود 1233x716x44.2 میلیمتر تلویزیون ال جی 50 اینچ باعث شده است تا انتخاب بسیاری از افراد باشد و برای فاصلهی 2.5 تا 3 متر از تلویزیون بهترین انتخاب است.

{حدود ۱۰ تا ۱۵ ثانیه کافی میباشد، تا منوی مخفی ظاهر شود.|قیمت تلویزیون 60 اینچ سونی|بلوتوث تلویزیون ال جی اسمارت کجاست|قیمت ال ای دی ۴۹ اینچ ال جی}

علاوه بر موارد ذکر شده، تنظیم حالت Hotel mode و Golden eye و شناسایی USB از دیگر ویژگیهای مفید منوی مخفی تلویزیون ال جی میباشد. روشهای فعال سازی منوی مخفی تلویزیون ال جی؟ روش اول: در این روش شما میبایست دکمهی OK را روی کنترل تلویزیون، پنل یا صفحه تلویزیون پیدا نمایید. بعدا این دو دکمه را بصورت همزمان با هم فشار بدهید و حدود ۷ ثانیه نگه دارید تا منوی مخفی، برای شما نمایان شود. روش دوم: در روش دوم هم نیاز دارید تا دکمهی OK را فشار بدهید، البته این بار میبایست هم وقت، دکمهی روی کنترل، که مربوط به کم نمودن صدا میباشد، را هم فشار بدهید. در این حالت چند ثانیه بیش از روش ابتدا فشار دادن دکمهها را ادامه بدهید. حدود ۱۰ تا ۱۵ ثانیه کافی میباشد، تا منوی مخفی ظاهر شود. روش سوم: روش سوم هم همچون روش ابتدا، با فشار دادن همزمان دو دکمه که یکی روی کنترل و دیگری روی پنل تلویزیون قرار گرفته میباشد، انجام میشود.

{تلویزیون ۴۳ ال جی|تلویزیون الجی|تلویزیون فول اچ دی ال جی}

این حالت برای تماشای تصاویر با حرکات سریع مناسب است. برخی از کاربران ترجیح میدهند که تنظیمات تصویر تلویزیون ال جی را به صورت دستی تغییر دهند تا کیفیت تصویر بهتری داشته باشند. اگر با فعال شدن HDR تصویر شما، کمنور شد میتوانید از قسمت تنظیمات میزان روشنایی تصویر را بیشتر کنید. HDR یکی از ویژگیهای تصویر است که به صورت خودکار برای ورودیهای تلویزیون ال جی فعال میشود. اگر به تماشای مسابقات ورزشی علاقه زیادی دارید، این حالت مناسب تماشای تلویزیون شماست. تنظیمات DNS در تلویزیون ال جی برای افزایش سرعت و دور زدن محدودیتهای جغرافیایی انجام میشود. این حالت از تنظیمات رنگ و تصویر تلویزیون ال جی، به گونهای است که با توجه به نوع محتوای در حال پخش تنظیم میشود. برای اطمینان از فعال بودن HDR تلویزیون میتوانید به قسمت تنظیمات ورودی (معمولا HDMI یا آنتن) بروید و از فعال بود گزینه HDMI Deep Color اطمینان حاصل کنید.

{هزینه کنید، بسیار مهم است.|مطلع شدید ، بحث مونتاژ هم مهم می شود.|آخرین مدل تلویزیون ال جی|قیمت تلویزیون ۵۲ اینچ ال جی|تلویزیون ال جی ۵۰ اینچ هوشمند}

هم انجام می شوند. برای مثال ممکن است کاربر نیازی به برقراری ارتباطات اینترنتی در تلویزیون نداشته باشد. اگر قبل از این به مونتاژ توجه نمیکردید حتما از این به بعد آن را بررسی کنید. اینکه شما تا چه اندازه می توانید برای خرید تلویزیون ال جی هزینه کنید، بسیار مهم است. حال که از راز بزرگ تلویزیون ال جی مطلع شدید ، بحث مونتاژ هم مهم می شود. در چنین شرایطی می توان محدوده ی بودجه ی مورد نظر را در جهت داشتن کیفیت تصویر بالاتر خرج نمود. مسلما با بودجه ی بیشتر شاهد امکانات بیشتری نیز خواهید بود، اما انتظارات شما هم از قابلیت های مختلف تلویزیون حائز اهمیت است. وگرنه قطعات تحت لیسانس کمپانی ال جی کره ساخته میشوند و همگی اصل هستند. ساخت تلویزیون با مونتاژ های متفاوت یک دلیل می تواند داشته باشد آن هم نیروی کار ارزان تر است. در فرآیند خرید تلویزیون ال جی همواره دو نکته ی مهم وجود دارد که باید دیگر معیارهای خرید را براساس آن ها شکل دهید.

در خرید خود سود میکنیم.

هر چند تلویزیونهای ال جی به تراشه AI Sound مجهز هستند و کیفیت صدایشان زیاد است اما با این حال باز سونی در زمینه کیفیت صدا هم از ال جی پیشی میگیرد. تلویزیونهای سونی در زمینه گیمینگ از تلویزیونهای ال جی عقب هستند تا حدی که در تلویزیونهایی که از کیفیت 4K پشتیبانی میکنند، لگ 12 میلی ثانیه وجود دارد. تعداد پورتهای HDMI 2.1 نیز در تلویزیونهای سونی نصف تلویزیونهای ال جی یعنی دو عدد است. هزینهای که بابت خرید یک تلویزیون 55 اینچی سونی باید بپردازید برابر با هزینه خرید یک تلویزیون 65 اینچی ال جی است. سیستم صوتی در تلویزیونهای سونی در قسمت پشتی پنلها تعبیه میشوند، به همین دلیل صداهایی هوشمند و فراگیر را از این تلویزیونها خواهید شنید. اگر به معادل دلاری هم بخواهیم تلویزیونهای ال جی و سونی را بخریم، باز هم با خرید تلویزیونهای ال جی در خرید خود سود میکنیم. تلویزیونهای ال جی که از تصاویر با کیفیت 4K پشتیبانی میکنند، دارای لگ 5 میلی ثانیه هستند و نرخ نوسازی یا رفرششان نیز 120 هرتز است. همچنین قابلیت Surround نیز در تلویزیونهای سونی وجود دارد. هر چند تلویزیونهای ال جی از لحاظ کیفیت صدا در جایگاه خوبی قرار دارند و کاربران از صدای آنها شکایتی ندارند، اما با این حال سونی گوی سبقت را از لحاظ کیفیت صدا از ال جی میرباید. اگر به دنبال یک تلویزیون گیمینگ عالی هستید، بدون شک برند ال جی بهترین گزینه برای شماست. این برند تلویزیونهایی تولید میکند که لگ یا Latecy بسیار کمی دارند. تلویزیونهای سونی قیمت بالا و اینچ پایینتری دارند اما با این حال کیفیت فوقالعادهای را برایتان به ارمغان میآورند. پورتهای HDMI 2.1 نیز در این تلویزیونها 4 عدد است. تلویزیونهای ال جی نیز با قیمت پایین، اینچ بالایی را برایتان به همراه دارند ولی با این حال از لحاظ کیفیت نسبت به برند سونی عقب هستند.

تلویزیون نانوسل 55 اینچ ال جی NANO80 جدید ترین تلویزیون نانوسل برند LG در سال 2020 میلادی می باشد. تلویزیون نانوسل 55 اینچ ال جی NANO80 با کیفیت Real 4K NanoCell در ابعاد 55 اینچ از نوع صفحه تخت با قطر دقیق 139 سانتی متر و قاب بسیار باریک طراحی شده است. این تلویزیون از سری 8 محصولات برند LG بوده و تولید سال 2020 می باشد. این تلویزیون برای پردازش تصاویر مجهز به جدیدترین پردازنده نسل سوم آلفا 7 می باشد. پایه های آن دو شاخه ای و به رنگ مشکی مات می باشد. و همچنین با ویژگی هایی چون: خروجی همزمان Simultaneous Audio Output، همگام سازی LG Sound Sync، کنترل تطبیق صدا Adaptive Sound Control و حالت صدای فراگیر Surround Mode با تکنولوژی DTS Virtual:X / Ultra Surround، رمز گشای DTS Decoder، تنظیم صدا توسط هوش مصنوعی به صورت خودکار AI Sound، طراحی بلندگوهای Down Firing، قابلیت هوشمند تشخیص صدا، تبدیل صدا به متن، بلندگو های هوشمند سازگار Smart Speaker Compatible، پخش صوت و موزیک از طریق بلوتوث Bluetooth Audio Playback، پشتیبانی از فرمت صوتی Dolby Atmos و سیستم کاهنده ی نویز صدا Clear Voice III صدا ها را بدون نویز و بسیار واضح پخش می کند. این تلویزیون به لطف فناوری ارتقاء کیفیت Resolution Upscaler، تصاویر را با کیفیت عالی و وضوح هرچه بیشتر به نمایش می گذارد. این پردازنده 4 هسته ای می باشد. این نمایشگر دارای 6 حالت مختلف صدا(Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) می باشد تا تصاویر را با صدا های واقعی خود برایتان پخش کند. تلویزیون نانوسل 55 اینچ ال جی NANO80 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است که توان صوتی آن ها مجموعا 20 وات می باشد.

این توانایی حتی در نسل های قبلی این تلویزیون پیشتاز بوده است. لگ 5 میلی ثانیه در کیفیت 4K و نرخ نوسازی 120 هرتز، این تلویزیون را برای کنسول های نسل جدید به همپایی بی رقیب تبدیل می کند. از طرفی وجود 4 پورت HDMI 2.1، دست شما را باز می گذارد. این در حالی است که در تلویزیون SONY، شما با لگ 12 میلی ثانیه برای نرخ نوسازی 120 هرتز در کیفیت 4K مواجه هستید و تنها به دو پورت HDMI 2.1 دسترسی دارید. ALLM، VRR، FreeSync و G-Sync همگی قابلیت هایی هستند در تلویزیون ال جی در اختیار شماست. برتری دیگر تلویزیون ال جی در این بخش، منوی Optimizer این تلویزیون برای بازی در ژانر های مختلف است که امکان تنظیماتی خاص برای بازری را فراهم می کند. باز هم باید گفت علی رغم عملکرد فوق العاده سونی، در مقایسه تلویزیون ال جی و سونی، ال جی برنده این رقابت است.

منبع: https://moloudimall.com

معرفی دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی نسخه گلوبال Mi Air Purifier 4 Pro

معرفی دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی نسخه گلوبال Mi Air Purifier 4 Pro

تصفیه هوا شیائومی pro
نمایندگی تصفیه هوا شیائومی در تهران
تصفیه هوا شیائومی ترب


تصفیه کننده هوا شیائومی مدل max
دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل air purifier 4 lite

تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro

قیمت تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro

دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی Smart Air Purifier 4 Pro
دستگاه تصفیه کننده هوا هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro

دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی نسخه گلوبال Mi Air Purifier 4 Pro


دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی 4 پرو طراحی مینیمال و مدرنی دارد و به لطف سیستم فیلتر مخصوص شیائومی و عملکرد 360 درجه، هوای محیط را در زمانی کوتاه تصفیه می‌کند. نمایشگر، وای‌فای داخلی، اتصال به اپلیکیشن، عمر مفید 12 ماهه فیلتر و تنظیم سرعت خودکار تصفیه هوا از ویژگی‌های مثبت دستگاه است.


دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی Mi Air Purifier 4 Pro


جانشین قدرتمند دستگاه تصفیه Xiaomi Smart Air Purifier Pro، دستگاه تصفیه هوای شیائومی Air Purifier 4 Pro نام دارد که با آپدیت‌های منحصر بفردش، در حذف آلدئیدها، انتشار رایحه خوش، از بین بردن باکتری و خاصیت ضد ویروسی عملکرد بهتری را به نماش می‌گذارد. طبق ادعای شیائومی، بازده این محصول 183 درصد بالاتر از نسل های گذشته است. اگر برای یک فضای 60 متری به دنبال دستگاه تصفیه کننده هوا هستید، حذف فرمالدئید و ذرات معلق را بع دستگاه تصفیه هوای شیائومی Air Purifier 4 Pro بسپارید.

 
 
طراحی دستگاه تصفیه هوا
شیائومی در جدیدترین دستگاه تصفیه کننده هوای خود از طراحی مینیمال و فرم فاکتور مکعب مستطیلی آشنا استفاده کرده است. این دستگاه که با عنوان Smart Air Purifier 4 Pro به بازار عرضه شده است از رنگ سفید بهره می‌برد که در قسمت جلویی دریچه ورودی هوا به همراه نمایشگر دایره‌ای کوچک، ظاهری جذاب و مدرن به محصول داده است.
همچنین بدنه دستگاه از پلاستیک ABS ساخته شده است که به مرور زمان تغییر رنگ نمی‌دهد و در برابر ضربه و خراش مقاومت رضایت بخشی دارد. ابعاد محصول 275 در 275 در 680 میلی‌متر و وزن آن معادل 6.8 کیلوگرم است. فرم فاکتور مناسب دستگاه باعث می‌شود تا به راحتی بتوان آن را کنار میز تلویزیون پشت مبل‌ها و بر روی سطوح مختلف مانند کانتر آشپزخانه قرار داد.

ظرفیت دستگاه تصفیه
مهمترین معیاری که باید برای انتخاب دستگاه تصفیه هوا در نظر بگیرید، فضای تحت پوشش آن است. دستگاه را برای فضای چند متری می‌خواهید؟ دستگاه تصفیه هوای شیائومی Smart Air Purifier 4 Pro برای فضای 35 تا 60 متری طراحی شده و توصیه ما این است که برای بهبود بازده، در فضای 40 تا 50 متری به کار گرفته شود.
نرخ CADR نیز خروجی هوای تصفیه را نشان می‌دهد و تضمینی بر عملکرد پاکسازی هوا توسط دستگاه تصفیه است. در واقع CADR بالاتر، ظرفیت تصفیه بیشتر داشته و می‌تواند فضای بزرگتری را پوشش دهد. نرخ CADR در این محصول حدود 8330 لیتر در دقیقه بوده و به طور غیر مستیقم اشاره می‌کند که حداکثر اتاق 60 مترمربعی برای این دستگاه مناسب است.

پشتیبانی از اپلیکیشن Mi Home
از برنامه Mi Home/Xiaomi Home برای فعال کردن دستگاه تصفیه هوا استفاده می‌شود که قابلیت های مفیدی نظیر کنترل از راه دور، زمان روشن/خاموش، کیفیت هوا، قفل کودک، هشدار زمان تعویض فیلتر و همگام سازی با دیگر لوازم هوشمند خانه را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین به جز نمایشگر OLED دایره ای که اطلاعات خوبی را در اختیار شما می‌گذارد، می‌توانید از طریق اپلیکیشن Mi Home نیز ارتباط خوبی را با دستگاه تصفیه هوای Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro برقرار کنید. مفیدترین داده های نمایشی روی نمایشگر، نوار رنگی کیفیت هواست که رنج بین هوای پاک تا هوای خطرناک را به اطلاع شما می‌رساند.
دستگاه تصفیه کننده هوای هوشمند شیائومی مدل Air Purifier 4 Pro
آلودگی هوا ، ویروس های واگیردار و آلرژی های فصلی به جزء جدایی ناپذیر از زندگی بشر تبدیل شده است؛ بدون شک، اصلی ترین دلیل تداوم و شیوع روز افزون اینگونه بیماری ها ، انسان ها هستند. زیرا با رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، زنجیروار ویروس را به همدیگر منتقل می کنند. هر چقدر هم که به نکات بهداشتی اهمیت دهید و نظافت را رعایت کنید باز هم احتمال ابتلا به بیماری های واگیر وجود دارد. به این دلیل که ویروس درهوا پراکنده است و از راه تنفس می تواند وارد بدن شود. موثرترین و بهترین روش برای پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری های ویروسی، تهویه فضا به وسیله دستگاه تصفیه هوا می باشد. اگر می خواهید از سلامتی خانواده خود در برابر آلودگی هوا ، ویروس های واگیردار و آلرژی های فصلی محافظت کنید، دستگاه تصفیه هوای Air Purifier 4 Pro  مدل AC-M15- SC یک انتخاب بسیار مفید و کارآمد برای شما است.

مشخصات کلی دستگاه تصفیه هوای هوشمند Air Purifier 4 Pro چیست؟
طراحی و ساخت :
قالب این دستگاه با ابعاد 27.5 × 27.5 × 68 سانتی متر به شکل یک مکعب مستطیل زیبا و ساده طراحی شده است تا با هر نوع دکوراسیون داخلی ست شود. از طرفی وزن 6.8 کیلوگرمی آن به راحتی قابل حمل است. این یعنی شما می توانید این دستگاه را در اتاق کار، اتاق خواب یا در بخش پذیرایی منزل قرار دهید و با خیال راحت نفسی تازه کنید. بدنه این محصول با متریالی از جنس پلاستیک ABS (آکریلونیتریل بوتادین استایرن) تشکیل شده که از مقاومت بالای در برابر ضربه ، سایش ، حلال ها و هر گونه صدمات احتمالی برخوردار است.

نمایشگر:
 قسمت بالای پنل جلویی دستگاه تصفیه هوای Air Purifier 4 pro یک صفحه نمایش لمسی OLED تعبیه شده که علاوه بر نمایش وضعیت، برای تغییر حالت های مختلف نیز کارایی دارد. این نمایشگر به طور هوشمند تغییرات نور را درک می کند و در هنگام شب و با تاریک شدن منزل نور خود را کم می کند تا مزاحمتی برای شما ایجاد نکند.

این نمایشگر به صورت دیجیتالی مقدار ذرات PM2.5/PM10 را در محیط اطراف ، دمای هوا ، رطوبت هوا و ... نشان می دهد. این ذرات که قطری برابر با 2.5 میکرون یا کمتر دارند. آنقدر کوچک (100 برابر کوچکتر از قطر موی انسان) هستند که می‌توانند حتی به کوچکترین مجاری هوای ریه‌ها نفوذ کنند. خط نشانگر درون این صفحه­ نمایش با چهر رنگ مختلف مقدار این ذرات و میزان تمیزی هوای محیط تحت پوشش خود را به شما اطلاع می دهد. به این صورت که وقتی قرمز رنگ است هشدار می دهد که کیفیت هوا ناسالم است و آلودگی زیادی در محیط وجود دارد؛ هنگامی که نشانگر نارنجی می­ شود و اطلاع می دهد که آلودگی هوا در حد متوسط است، وقتی این خط به رنگ زرد تبدیل می شود یعنی هوای کمی آلوده است و در نهایت وقتی رنگ سبز را نشان می دهد کیفیت هوای محیط بسیار مطلوب بوده و شما می توانید در هوای پاک و تمیز نفس عمیق بکشید.

نحوه عملکرد:
حسگر بسیار حساس و دقیق Air Purifier 4 pro با درک ذرات غبار تا ابعاد 3 نانومتر می تواند به سرعت آلودگی هوا را تشخیص دهد و دستگاه را برای حذف آن فعال کند. این محصول، قادر است به صورت 360 درجه، 8330 لیتر هوای پاک و تمیز را در دقیقه آزاد کند. این کار باعث می شود حجم هوایی به وسعت 500 متر مکعب بر ساعت CADR به خوبی تصفیه شود. البته بهترین حالت برای این دستگاه این است که آن را در محیطی تا ابعاد 60 متر مربع قرار دهید تا کارایی خارق العاده خود را به شما نشان دهد. به عنوان مثال می تواند هوای یک سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن 40 متری را در عرض 15 دقیقه و یک اتاق خواب 30 متری را در 11 دقیقه، برای تنفس شما کاملاً پاک و تمیز کنید.

 clean air output per unit time :CADR به معنای خروجی هوای پاک در واحد زمان که به اصطلاح به آن آهنگ تحویل هوای پاک گفته می­ شود. این عبارت شاخصی بر حسب فوت مکعب در دقیقه است که میزان هوای خروجی که همه ذرات آلاینده مورد نظر از آن گرفته شده باشد را نشان می دهد. این شاخص توسط انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایالات متحده (AHAM) طراحی شده است. شاخص آهنگ تحویل هوای پاک به مشتریان کمک می‌کند بتوانند میزان اثر بخشی دستگاه تصفیه هوا را مورد ارزیابی قرار دهند.

فیلتر:
 کمپانی شیائومی در ساختار Air Purifier 4 pro سه لایه فیلتر مخصوص به کار برده است که نسبت به فیلتر معمولی HEPA عملکرد فوق العاده ای دارد. لایه ی اولی برای حذف مو، گرد و غبار و جرم های بزرگ می باشد. لایه دوم از یک فیلتر HEPA درجه یک تشکیل شده که 99.97 درصد باکتری‌ ها، دود سیگار، ویروس ها، شپش و مو حیوانات خانگی و انواع مواد آلرژی زا تا قطر 0.3 میکرون را از هوا جدا می کند. این لایه همچنین در برابر ذرات ریز 0.1 میکرونی نیز موثر است. لایه سوم اما از جنس کربن فعال بوده و ترکیبات آلی و سایر گازهای سمی را جذب می کند و تا 250 متر مکعب گاز فرمالدهید (Formaldehyde) را از هوا پاک می کند. این گاز با بوی تند و زننده‌، یکی از متداول ترین آلاینده های ساختمانی به ‌شمار می‌آید و به شدت سرطان زا است. علاوه بر این، کیفیت بالای متریال تشکیل دهنده این فیلتر، طول عمری 6 تا 12 ماه ( بستگی به میزان استفاده) دارد تا نیازی به صرف هزینه ی اضافی حاصل از تعویض مکرر آن نباشد.

برای افزایش طول عمر این فیلتر می‌توانید از محافظ فیلتر گرد و غبار دستگاه تصفیه هوا شیائومی استفاده کند.

کنترل از را دور:
 از طریق اسکن QR CODE داخل دفترچه راهنما یا دانلودرهای مرجع مانند گوگل پلی و اَپ اِستور می تواند اپلیکیشن Mi Home  و یا Xiaomi Home را دانلود کنید. از طریق این نرم افزار با گوشی هوشمند خود به دستگاه تصفیه هوای Air Purifier 4 pro ، متصل شده و مانند یک ریموت کنترل  آن را هدایت  کنید. برای مثال پیش از رسیدن به خانه آن را روشن کنید تا در لحظه رسیدن بتوانید هوای تمیز، پاک و تصفیه شده ای را تنفس کنید. همچنین می توانید تعیین کنید چه زمانی این دستگاه خاموش یا روشن شود یا کیفیت هوای منزل را نیز از داخل آن مشاهده کنید. همچنین می توانید سرعت تصفیه هوا را در این اپلیکیشن تغییر دهید و دما و رطوبت محیط را نیز که توسط سنسورهای دستگاه دریافت شده، در آن مشاهده کنید.

کم مصرف و بی صدا:
از مهم‌ترین مواردی که در خرید یک دستگاه تصفیه هوا باید به آن توجه داشته باشید، میزان تولید صدا و مصرف انرژی است. به این دلیل که احتمال دارد این دستگاه تقریباً 24 ساعت شبانه روز روشن باشد و اگر قرار باشد با ایجاد آلودگی صوتی باعث سلب آسایش شود و با مصرف بی رویه برق هزینه‌ها را بالا ببرد، در مدت کوتاهی دردسرساز می‌شود؛ از این رو دستگاه تصفیه هوای Air Purifier 4 pro به واسطه یک کابل با قدرت ورودی 100-240V  50 / 60Hz به برق متصل می شود و انرژِی مصرفی آن نهایتاً تا 60 وات می رسد که تقریباً برابر با یک لامپ کم مصرف است. میزان صدایی که از این دستگاه تولید می شود بین 33.7 دسی بل می باشد. این قدرت صدا از یک مکالمه عادی با صدای معمول که 70 دسی بل می باشد خیلی کمتر است.

فایل PDF مشخصات دستگاه تصفیه کننده هوای هوشمند شیائومی مدل Air Purifier 4 Pro


مجهز به یک فیلتر سه کاره
دستگاه تصفیه هوای شیائومی Air Purifier 4 Pro فیلتراسیون ذرات را تا 500 مترمکعب در ساعت و فیلتراسیون فرمالدئیدها را تا 70 مترمکعب در ساعت انجام می‌دهد. نرخ فیلتر آلدئیدها در این دستگاه، 185 درصد افزایش یافته و می‌توان ادعا کرد این دستگاه یکی از بهترین ها در این زمینه محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد ب اتوجه به مشخصات، در هر ساعت حذف فرمالدئید 95 درصد و حذف تولوئن بالاتر از 96 درصد است. این یعنی اغلب گازهای سمی مجالی برای انتشار و آسیب به سلامت شما پیدا نمی‌کنند.
همچنین باید گفت فیلتر دستگاه تصفیه هوای Purifier 4 Pro از یک ساختار لمینت پنج لایه‌ ساخته شده که اگر کاغذ آن را باز کنید، 2400 سانتی‌متر مربع بوده و بزرگتر از نمونه‌های مشابه است. هر ذره‌ای شامل ذرات معلق، گردوغبار، مو و شوره حیوانات خانگی از فیلتراسیون سخت گیرانه آن‌ها عبور نمی‌کنند. حتی انتشار بوها و ماندگار شدنشان در فضا جلوگیری می‌کند.

عملکرد فیلتر تصفیه هوا
چیپ کنترل داخلی به صورت خودکار و پیوسته کیفیت هوای محیط را رصد می‌کند. در صورتی که ذرات آلاینده، بوی نامطبوع و آلودگی‌هایی مانند دود سیگار در هوای محیط تشخیص داده شود، مکش هوا و فرآیند تصفیه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.



دستگاه تصفیه کننده هوا 4 پرو میجیا با هدف حذف کارآمد آلدهیدها و انجام عملکردهای خوشبو کنندگی، ضد باکتریایی و ضد ویروسی، دارای چندین ارتقاء است. این دستگاه بر طراحی ورودی هوای محیطی 360 درجه متکی است و حداکثر 8330 لیتر هوای پاک در دقیقه را ارائه می‌دهد که معادل فضای 10 متر مربعی اتاق کودک است.
دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی Smart Air Purifier 4 Pro
20 کاربر در حال مشاهده این محصول
دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی 4 پرو طراحی مینیمال و مدرنی دارد و به لطف سیستم فیلتر مخصوص شیائومی و عملکرد 360 درجه، هوای محیط را در زمانی کوتاه تصفیه می‌کند. نمایشگر، وای‌فای داخلی، اتصال به اپلیکیشن، عمر مفید 12 ماهه فیلتر و تنظیم سرعت خودکار تصفیه هوا از ویژگی‌های مثبت دستگاه است.

شناسه محصول :
2800001350429-p
دسته بندی ها: دستگاه تصفیه کننده هوا, دستگاه تصفیه کننده هوا, هوای پاک
دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی Smart Air Purifier 4 Pro
دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی 4 پرو طراحی مینیمال و مدرنی دارد و به لطف سیستم فیلتر مخصوص شیائومی و عملکرد 360 درجه، هوای محیط را در زمانی کوتاه تصفیه می‌کند. نمایشگر، وای‌فای داخلی، اتصال به اپلیکیشن، عمر مفید 12 ماهه فیلتر و تنظیم سرعت خودکار تصفیه هوا از ویژگی‌های مثبت دستگاه است.


طراحی
شیائومی در جدیدترین دستگاه تصفیه کننده هوای خود از طراحی مینیمال و فرم فاکتور مکعب مستطیلی آشنا استفاده کرده است. این دستگاه که با عنوان Smart Air Purifier 4 Pro به بازار عرضه شده است از رنگ سفید بهره می‌برد که در قسمت جلویی دریچه ورودی هوا به همراه نمایشگر دایره‌ای کوچک، ظاهری جذاب و مدرن به محصول داده است.

بدنه دستگاه از پلاستیک ABS ساخته شده است که به مرور زمان تغییر رنگ نمی‌دهد و در برابر ضربه و خراش مقاومت رضایت بخشی دارد. ابعاد محصول 275 در 275 در 680 میلی‌متر و وزن آن معادل 6.8 کیلوگرم است. فرم فاکتور مناسب دستگاه باعث می‌شود تا به راحتی بتوان آن را کنار میز تلویزیون پشت مبل‌ها و بر روی سطوح مختلف مانند کانتر آشپزخانه قرار داد.


تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro
تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro


ویژگی‌ها
نمایشگر دستگاه اطلاعاتی در خصوص کیفیت هوای محیط را ارائه می‌دهد. کاربر می‌تواند در هر لحظه مقادیر مربوط به ذرات PM2.5 و PM10 را مشاهده کند. در قسمت پایینی نمایشگر دو دکمه لمسی برای کنترل تنظیمات دستگاه تعبیه شده است که به راحتی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

وضعیت هوای محیط با استفاده از یک نوار رنگی نمایش داده می‌شود. رنگ سبز، زرد، نارنجی و قرمز به ترتیب نشان دهنده هوای تمیز و با کیفیت، آلودگی کم، آلودگی متوسط و آلودگی زیاد است.

تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro
تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro

در قسمت بالایی کاور دریچه خروجی هوا تعبیه شده است که با استفاده از یک پیچ‌گوشتی به راحتی می‌توانید آن را جدا کنید. با جدا شدن کاور، امکان نظافت قسمت داخلی محفظه را دارید. کاورهای مشبک مخصوص دریچه ورودی هوا نیز با استفاده از نیروی مغناطیسی در جای خود قرار گرفته‌اند که به راحتی امکان جداسازی آنها و دسترسی به فیلتر هوا وجود دارد.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی Smart Air Purifier 4 Pro از ماژول وای‌فای داخلی بهره می‌برد و قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن Mi Home شیائومی را دارد. در اپلیکیشن می‌توانید قابلیت‌هایی مانند یون منفی را فعال و عمر باقیمانده فیلتر را مشاهده کنید.

در این اپلیکیشن همچنین امکان دسترسی به تایمر، کنترل از راه دور دستگاه، تغییر تنظیمات، مشاهده کیفیت هوای محیط و قفل کودک میسر شده است. دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی از کنترل صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از دستیارهای صوتی هوشمند گوگل اسیستنت و آمازون الکسا استفاده کنید.

تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro
تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro

عملکرد
چیپ کنترل داخلی به صورت خودکار و پیوسته کیفیت هوای محیط را رصد می‌کند. در صورتی که ذرات آلاینده، بوی نامطبوع و آلودگی‌هایی مانند دود سیگار در هوای محیط تشخیص داده شود، مکش هوا و فرآیند تصفیه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

خروجی هوای دستگاه در هر دقیقه 8330 لیتر است و می‌تواند مساحتی معادل 35 تا 60 متر مربع را پوشش دهد. تصفیه هوای یک محیط 40 متر مربعی فقط 15 دقیقه طول می‌کشد. صدای تولید شده توسط دستگاه حتی در بالاترین سرعت تصفیه، بسیار پایین و کمتر از 65 دسی‌بل است.

تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro
تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro

فیلتر به کار رفته در این دستگاه به صورت استوانه‌ای طراحی شده و عملکردی 360 درجه‌ای دارد. سیستم فیلتر Smart Air Purifier 4 Pro از دو فیلتر عملکرد بالای شیائومی با طراحی زیگ زاگی و فیلتر کربن فعال تشکیل شده است. فیلتر مخصوص شیائومی مساحتی معادل 24 هزار سانتی‌متر مربعی را پوشش می‌دهد و فیلتر کربن فعال حاوی 650 هزار میلی‌گرم کربن فعال است.

این سیستم فیلتر قادر است تا 99.97 درصد از ذرات آلاینده به کوچکی 0.3 میکرومتر را از هوای ورودی حذف کند. موی حیوانات، ذرات آلرژن، گرد و خاک، دود سیگار، شوره و الیاف پنبه موجود در هوای محیط به راحتی توسط این سیستم جذب می‌شود.

تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro
تصفیه هوای هوشمند شیائومی Air Purifier 4 Pro

فیلتر کربن فعال نیز با جذب بوهای نامطبوع مانند بوی حیوانات خانگی، آشپزی، فرمالدهید و تولوئن و سایر بوها، هوای محیط را برای آسایش بیشتر آماده می‌کند. سیستم فیلتر Smart Air Purifier 4 Pro بسته به شرایط استفاده بین 6 تا 12 ماه عمر مفید دارد.

Air Purifier
Humidifier
mi
mi Air Purifier
xiaomi
xiaomi Air Purifier
xiaomi Humidifier

تصفیه هوا
تصفیه هوا شیائومی
تصفیه هوا شیاومی

صویه هوا
دستگاه بخور
دستگاه تصفیه
دستگاه تصفیه هوا
دستگاه رطوبت ساز
دستگله بوخور
دسگاه تصفیه شیائومی
دسگاه تصفیه شیاومی
دسگاه تصفیه هوا شیائومی
رطوبت ساز
رطوبت ساز شیائومی
رطوبت ساز شیاومی
شیائومی

هواساز
هواساز شیائومی
هواساز شیاومی


بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S

بخاری برقی هوشمند شیائومی


بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S

خرید بخاری برقی شیائومی

Mi Heater S به لطف گرمایش همرفتی، توان 2200 وات و المنت های سرامیکی PTC می‌تواند در عرض 10 ثانیه به گرمای مورد نظر برسد. همچنین از طریق گوشی هوشمند قابلیت تنظیم دما داشته و مجهز به یک میله لباس آویز است.

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S


بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S یک وسیله بسیار ساده و کارآمد است که به هیچ عنوان آلودگی سوخت های فسیلی را نداشته و ایمنی بیشتری هم نسبت به مدل های بخاری گازی یا نفتی دارد. این بخاری برقی برای نقاطی که امکان استفاده از سوخت های فسیلی نیست مناسب بوده که ممکن است هزینه برق بیشتری به همراه داشته باشد اما با تهیه یک نمونه مناسب مانند محصول فوق، می‌توان یک بخاری برقی با قدرت گرمایش مناسب و مصرف بهینه انتخاب کنید.

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S
تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی به عنوان گرمایش الکتریکی تلقی می‌شود. این گرمایش در بخاری های برقی یا به اصطلاح هیتر برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. درون بخاری های برقی یک المنت قرار دارد و همانطور که گفته شد، انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می‌کند.

به طور کلی می‌توان گفت، این وسیله دستگاهی است که باعث تبدیل نیروی برق به گرما شده و در نتیجه محیط را گرم می‌کند. با توجه به سرد شدن هوا و از راه رسیدن فصل زمستان، نیاز به این وسیله در هر خانه ای احساس می‌شود. ویژگی هایی از قبیل: جا به جایی راحت، اندازه کوچک، سادگی در طراحی ساخت و . . . باعث شده است که این بخاری برقی شیائومی جایگزین مناسبی برای بخاری های گازی باشد.

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S
طراحی و ظاهر
بخاری برقی Heater S محصولی مرغوب با راندمان کاری بالا بوده که توسط یکی از اصلی ترین زیر مجموعه های شرکت چینی شیائومی به نام میجیا تولید می‌شود. این کمپانی تا به حال محصولات متعدد و بسیار متنوعی را با توجه به نیاز کاربران خود طراحی کرده و ساخته است که این بار به سراغ سیستم های گرمایشی رفته است. در نظر اول، شکل و شمایل این محصول بسیار تداعی گر سوفاژ های خانگی بوده که بر روی دیوار نصب می‌شوند. با این تفاوت که این بخاری برقی شامل دو پایه پلاستیکی ضد لغزش، سرسخت و محکم بوده تا بتوان آن را روی هر سطح صافی قرار داد.

Mi Space Heater S در اندازه 52.6 × 21.6 × 78 سانتی متر به تولید رسیده تا علاوه بر جایگیری مناسب، حمل و نقل آن نیز آسان تر شود. با توجه به این که محصول نام برده قابل حمل بوده، شیائومی در ساخت محصول تماماً از آلومینیوم استفاده کرده تا علاوه بر پایین آوردن وزن دستگاه، استحکام و ضربه پذیری بدنه را ارتقاء ببخشد. البته آلومینیوم در انتقال گرما به محیط نیز عملکرد خوبی داشته و میزان هدر رفت گرمایی بسیار کمی دارد. یک دسته برای آویز لباس و یا حوله نیز با قابلیت جا به جایی بر روی محصول طراحی شده که تحمل وزن تا 1.5 کیلوگرم را دارد.

امکانات بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S

و ویژگی ها
هیتر برقی شیائومی مدل KRDNQ03ZM با توان ۲۲۰۰ وات قادر به گرم کردن اتاق و محیط مورد نظر در مدت زمان بسیار کوتاه است. به لطف سیستم همرفتی محیطی، گرما هنگام پایین آمدن هوای سرد از طریق منافذ خارج می‌شود. برای صرفه جویی در مصرف هرچه بیشتر انرژی، این بخاری برقی دارای یک ترموستات دیجیتال است. به محض رسیدن دما ، برق خاموش یا کاهش می یابد تا دما حفظ شود. در سمت چپ محصول علاوه بر دکمه اتصال برق دستگاه، یک پنل کنترلی نیز تعبیه شده که توان آن را در سه سطح قابل تنظیم در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater Sسطح حداکثر 2200 وات بوده که توان ایجاد گرمای بسیار فوق العاده ای دارد. در سطح 2000 وات دما پایین آمده و مناسب گرمایش محیط های کوچک تر است. در سطح آخر توان تا 1800 وات پایین آمده و برای ایجاد گرمایش در فاصله نزدیک به دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دما ایجاد شده توسط Mi Smart Heater S در 6 سطح قابل تنظیم است. دمای 18 ، 20 ، 22 ، 24 ، 26 و 28 درجه سانتی گراد را می‌توان به صورت دستی از کنار بخاری یا از طریق گوشی های هوشمند انجام داد. صحبت از امکان کنترل ار طریق گوشی های هوشمند به میان آمد. باید ذکر کرد که Mijia Smart Space Heater S همان طور که از نامش پیداست، توانایی وصل شدن به گوشی های اپل و اندرویدی از طریق وای فای را داشته تا بتوان از راه دور نیز قابلیت های دستگاه تنظیم کرد.

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S

Mijia Heater S KRDNQ03ZM را می‌توانید به وسیله اپلیکیشن Mi Home به گجت های هوشمند خود با سیستم عامل های Android و iOS جفت کرده، توان و دمای دستگاه را تغییر داده و حتی تایمری در فواصل زمانی 1 ، 3 ، 5 و 9 ساعت برای آن برنامه ریزی کنید. بخاری برقی مذکور مجهز به سیستم گرمایش همرفتی است. این فناوری اتاق را به خوبی گرم نگه می‌دارد و به یک عدد فن بسیار کم صدا هم مجهز است.

در بخاری هوشمند شیائومی Mijia Space Heater S برای گرمایش بهتر از المنت سرامیکی PTC با راندمان بالا استفاده شده است. این المنت می‌تواند با عبور جریان هوا سریعاً گرم شود. این بخاری هوشمند می‌تواند در عرض ۱۰ ثانیه پس از روشن شدن به دمای ثابت گرمایش دست پیدا کند. طراحی ایستاده این بخاری و قدرت تأمین ۹۰ درجه ای خود به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در هر گوشه اتاق به هوای گرم یکنواخت دست پیدا کنید. یک قفل کودک برای Xiaomi KRDNQ03ZM Heater S لحاظ شده تا با لمس دکمه های کناری قادر به تغییر دما نباشند. همچنین این سیستم دارای یک سیستم ایمنی مضاعف بوده که به وسیله آن به طور خودکار خاموش می شود تا از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کند.

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S


نتیجه گیری و جمع بندی
بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S با سیستم گرمایش همرفتی خود می‌تواند محیط کوچک و بزرگ منزل، محل کار و یا هر فضای دیگری را در زمانی بسیار کوتاه گرم کند. در صورت مقایسه با سایر محصولات شرکت های رقیب، متوجه خواهید شد که قیمت آن، علی رغم داشتن ویژگی های مشابه، به میزان قابل توجهی پایین تر است که آن را به محصولی بسیار مناسب و با کیفیت جهت گرمایش های خانگی تبدیل کرده است.

خرید هیتر  بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S
قیمت هیتر  بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S


بخاری هوشمند شیائومی S یک گرمکن کاربردی از نوع همرفت با خشک کن لباس یکپارچه است ، حداکثر توان آن ۲۲۰۰ وات است. این دستگاه برای گرم کردن اتاق ها تا ۱۵ متر مربع طراحی شده است و هوای گرم را به طور مساوی در اطراف اتاق پخش می کند و هنگامی که درجه حرارت به حد نصاب برسد ، به طور خودکار خاموش می شود.
این مدل دارای یک ماژول Wi-Fi داخلی است که به شما امکان می دهد آن را مستقیماً از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید ، که روی آن یک برنامه اختصاصی Mi Home یا با کمک دستیار صوتی نصب شده است.
بخاری هوشمند Xiaomi Mi S دارای طراحی متفکرانه است و بدنه آلومینیومی آن دارای یک کلاس محافظ رطوبت IPX4 است که به شما امکان می دهد حتی در حمام نیز از آن استفاده کنید. خشک کن لباس یکپارچه شده در مدل ، قادر به تحمل وزن تا ۱.۵ کیلوگرم است ، اجازه می دهد تا حوله را خشک کرده و آن را در جلوی رادیاتور قرار دهید. پایه های پهن ثبات بخاری را تضمین می کند و اجازه نمی دهد که به طرفین بیفتد. برای حرکت دادن آن شکاف های مخصوصی برای دست وجود دارد و در کنار آن یک صفحه کنترل راحت برای تنظیم بخاری وجود دارد. بخاری هوشمند Xiaomi Mi یک راه حل عالی برای گرم کردن اتاق در زمستان یا اواخر پاییز خواهد بود.
بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S، یک محصول جذاب خانگی بسیار ساده و کارآمدی است، با حداکثر توان گرمایشی ۲۲۰۰ وات به سرعت محیط را با مساحت فضای ۲۰ تا ۴۶ متر مربع گرم می کند. از ویژگی های آن این است که، بدون هیچ گونه آلودگی، نسبت به بخاری گازی و نفتی شروع به کار می کند و در ۶ سطح (از ۱۸ درجه تا ۲۸ درجه سانتیگراد) قابلیت تنظیم دمای گرمایشی دارد که به صورت دستی یا کنترل هوشمند، از طریق گوشی هوشمند خود، کاربران می توانند، به راحتی با نصب اپلیکیشن Mi Home، بصورت بی سیم با وای فای (سازگار با اتصال به گوشی های هوشمند iOS اپل و اندروید)، دستگاه خود را کنترل و مدیریت کنند.
Mi Smart Space Heater S، این بخاری برقی هوشمند Xiaomi، بسیار زیبا، ساده، کوچک و به رنگ سفید طراحی شده است، ابعاد آن ۵۲.۶ × ۲۱.۶ × ۷۸ سانتی متر است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند، وزن این محصول ۵.۷ کیلوگرم می باشد. جنس بدنه این محصول، تماما” از آلومینیوم بسیار محکم و با استحکامی ساخته شده است که در برابر ضربه های فیزیکی نیز، مقاوم می باشد و با توجه به مقدار آلومینیومی که در آن به کار رفته، وزن تقریبا” سبکی دارد و به آسانی می توان آن را، جا به جا کرد. همچنین از دو پایه پلاستیکی، محکم و ضد لغزش تعبیه شده است تا به راحتی بر روی یک سطح صاف، قرار بگیرد. میزان گرمایشی که در بخاری های برقی یا به اصطلاح هیتر برقی، در آن بکار رفته، توسط یک المنت سرامیکی PTC است که در آن قرار دارد و به موجب این المنت، انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می‌ کند و محیط اطراف خود را، با عبور جریان هوا، سریعاً گرم می کند، که در عرض ۱۰ ثانیه بعد از روشن شدن دستگاه به یک دمای ثابت گرمایشی می رسد.
بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S، از یک دسته برای آویز لباس و یا حوله، با قابلیت جا به جایی، بر روی بدنه محصول، در آن تعبیه شده است که قادر است، تا وزن ۱.۵ کیلوگرم را تحمل کند. این محصول از یک قفل کودک برای KRDNQ03ZM Heater S طراحی شده است که کودکان نتوانند، با لمس کردن، دکمه های کنار دستگاه، دما را تغییر دهند. همچنین مجهز به خاموش شدن دستگاه، به صورت خودکار می باشد و سنسور محافظت در برابر گرمای بیش از حد، در آن تعبیه شده است. همان طور که در عکس مشاهده می کنید این دستگاه به صورت ایستاده طراحی شده است که با قدرت تأمین ۹۰ درجه ای خود، قادر است به راحتی تمام فضای اطراف خود، مخصوصا گوشه های اتاق را، به صورت یکنواخت گرم نگه دارد. همچنین در این بخاری برقی، یک عدد فن بسیار کم صدا قرار دارد که در هنگام استفاده در شب، کاربران را اذیت نمی کند.
در قسمت کناری، سمت چپ دستگاه بخاری برقی هوشمند شیائومی، یک پنل کنترل طراحی شده است. همان طور که در عکس زیر مشاهده می کنید، علاوه بر دکمه پاور که در قسمت بالای این پنل قرار دارد، یک دکمه در آن تعبیه شده است که کاربران می توانند، سه سطح قابل تنظیم گرمایشی (۲۲۰۰، ۲۰۰۰ و ۱۸۰۰ وات) را به وسیله این دکمه در اختیار داشته باشند. در سطح ۲۲۰۰ وات، گرما به بالاترین درجه خود می رسد و ظرف ۱۰ ثانیه، محیط تا ۴۶ متر مربع را با سرعت گرم می شود، در سطح ۲۰۰۰ وات، یک مقدار گرما کاهش می یابد و برای محیط های کوچک تر مناسب می باشد و به نسبت در سطح ۱۸۰۰ وات بسیار کمتر می شود و در فاصله نزدیک دستگاه را، گرم نگه می دارد. دمای گرمایشی که در این دستگاه تعبیه شده است از دمای ۱۸ ، ۲۰ ، ۲۲ ، ۲۴ ، ۲۶ و ۲۸ درجه سانتی گراد می باشد و همان طور که به آن اشاره کردیم، کاربران می توانند به راحتی به صورت دستی یا گوشی های هوشمند خود از طریق وای فای آن را تنظیم کنند.


 بخاری هوشمند شیائومی S یک گرمکن کاربردی از نوع همرفت با خشک کن لباس یکپارچه است ، حداکثر توان آن 2200 وات است. این دستگاه برای گرم کردن اتاق ها تا 45 متر مربع طراحی شده است و هوای گرم را به طور مساوی در اطراف اتاق پخش می کند و هنگامی که درجه حرارت به حد نصاب برسد ، به طور خودکار خاموش می شود.
بخاری هوشمند Xiaomi Mi S دارای طراحی متفکرانه است و بدنه آلومینیومی آن دارای یک کلاس محافظ رطوبت IPX4 است که به شما امکان می دهد حتی در حمام نیز از آن استفاده کنید. خشک کن لباس یکپارچه شده در مدل ، قادر به تحمل وزن تا 1.5 کیلوگرم است ، اجازه می دهد تا حوله را خشک کرده و آن را در جلوی رادیاتور قرار دهید.

بخاری هوشمند Xiaomi Mi یک راه حل عالی برای گرم کردن اتاق در زمستان یا اواخر پاییز خواهد بود. بخاری به لطف رادیاتور X شکل با مارپیچهای گرمایش نصب شده از آلیاژ کروم و آهن می تواند در کمتر از 45 ثانیه تا 120 درجه گرم شود. این مدل قادر است در 6 حالت قدرت کار کند و از نصب تایمر به مدت 1 ، 3 ، 5 ساعت پشتیبانی می کند.


منبع : کالی ناب  - فروشگاه محصولات شیائومی

https://kalinab.com/product/mi-smart-space-heater-s/