سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

خرید فرش گبه | فرش گبه در دکوراسیون منزل

خرید فرش گبه | فرش گبه در دکوراسیون منزل

اکثر خریداران فرش اسم فرش گبه یا " فرش خرسک "  به گوششان آشنا است، در واقع حتی در بین سایت های فروشگاه اینترنتی خرید فرش گبه و فرش ماشینی مفهومی کامل و عمیق از فرش گپه داده نشده است.

فرش گبه را جزو فرش های سنگین به حساب می آورند. دلیل اینکه فرش گبه سنگین است اینست که دارای پرزهای کلفت و همچنین بافت درشت می باشد.

 

[caption id="attachment_20385" align="aligncenter" width="640"]خرید فرش گبه فرش گبه[/caption]

فرش گبه ، در ظاهر، هیچ فرقی با سایر بافته‌های داری و به ویژه قالی ندارد و به بیان بهتر، نوعی فرش است که به شیوه‌ی بافت قالی و معمولا در قطع قالیچه بافته می‌شود و تنها تفاوت محسوسش با قالی، پرزهای بلند آن و تعداد پود بیش‌تری است که نرمی خاصی به گبه می‌بخشد.

فروشگاه اینترنتی خرید فرش گبه بست بافت بهترین های فرش گبه را جهت خرید اینترنتی فرش گبه در اختیار خریداران محترم فرش گذاشته است. جهت اطلاع از انواع قیمت گبه فرش از فروشگاه سایت اینترنتی بازدید نمایید و یا با ما تماس بگیرید.

گبه هیچ طرح از پیش تعریف شده ای ندارد و نقوش آن برگرفته از طبیعت هستند که بر اساس ذهنیت بافنده و در قالب طرح های هندسی بافته می شوند.

وجه‌ مشترک تمامی گبه‌های ایرانی، گونه‌ ایی نقش پردازی سنتی و صور هندسی و نگاره‌ های پرندگان و حیوانات زمینه است که طی هزاران سال شکل تکامل یافته به خود گرفته است.

فرش گبه

گبه فرش و دکوراسیون منزل

یکی از مهم ترین مواردی که برای داشتن یک دکوراسیون شیک و زیبا باید به آن توجه کنید، انتخاب درست و مناسب فرش است.

بسیاری از افراد اهمیت فرش و تأثیر آن در دکوراسیون خانه را نادیده می گیرند و به ‌اشتباه فکر می کنند که مبلمان، پرده و سایر لوازم منزل در مقایسه با فرش و قالی اهمیت بیشتری دارند؛ در صورتی که این باور، یک دیدگاه کاملاً غلط و اشتباه است.

پس مراقب باشید هنگام انتخاب و خرید فرش ماشینی دچار چنین اشتباهی نشوید!

انتخاب فرش مناسب برای دکوراسیون داخلی به عوامل مختلفی مثل سبک چیدمان منزل، رنگ بندی قالب، طرح و جنس پارچه مبلمان و پرده ها و هارمونی و تناسب فرش با آنها بستگی دارد.

مرکز خرید گبه تهران

فرش گبه به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ، قیمت مناسب و ابعاد بسیار متفاوت قابلیت استفاده در فضاهای مختلف خانه را دارد. به عنوان مثال می توانید از گبه به عنوان فرش راهرو، فرش راه پله یا فرش آشپزخانه استفاده کنید.

اگر طرفدار دکوراسیون مدرن هستید و چیدمان خانه شما کلاسیک نیست، فرش گبه یکی از بهترین گزینه هایی است که علاوه بر داشتن روح و اصالت ایرانی به خوبی با فضاهای مدرن هماهنگ است و جلوه ای شیک و خاص به سبک طراحی خانه می دهد.

فروش فرش گبه

گلیم فرش یکی از پرسابقه ترین کفپوش ها در طراحی دکوراسیون منزل است که طرفداران زیادی هم دارد. در بین مدل های مختلف و متنوع فرش های امروزی، فرش گلیم ها با طرح و رنگ های جذاب و پرانرژی از محبوبیت زیادی برخوردارند و جزء پرفروشترین ها فرش های ماشینی هستند.

شاید دلیل این موضوع این باشد که فرش گلیم یکی از قدیمی ترین فرش های ایران است و از گذشته های دور به نحوی در خانه های ایرانی مورد استفاده قرار می گرفته و با ذهن و روح ما پیوندی دیرینه دارد.

فروشگاه اینترنتی فرش گبه

گلیم فرش ها که در گذشته فقط به صورت دستبافت و با قیمت نسبتا بالاتری تولید می شدند، امروزه به صورت گبه ماشینی و با قیمت مناسب عرضه می شوند تا طرفداران و دوستداران گلیم فرش بتوانند آن را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنند.

فروشگاه خرید اینترنتی فرش گبه بست بافت با تهیه بهترین های فرش گبه ماشینی امکان خرید اینترنتی همراه با قیمت انواع گبه ماشینی را فراهم آورده است.

برای خرید فرش گبه تهران کافیست با مشاورین ما در مرکز فروش گبه در تهران تماس گرفته و بعد از انتخاب فرش گبه مورد نظرتان برای شما ارسال می شود. و پرداخت در محل تحویل صورت می پذیرد.

خرید فرش گبه اینترنتی

زادگاه فرش گلیم با توجه به سوابق تاریخی مربوط به عشایر قشقایی در استان فارس و قوم بختیاری است.

امروزه یکی از بهترین نوع این محصول گلیم فرش کاشان محسوب می شود که در تولید آن از الیاف با کیفیت و با ذوق و سلیقه خاص و رنگ های شاد بافته میشود.

خرید فرش گبه

انواع طرح و نقش های فرش گبه :

فرش گبه طرح شیر

مهم ترین طرحی که در میان عشایر بافته می شده نقش شیر است که تنها نقش مشترک بین بافندگان مناطق مختلف بوده است.

فرش گبه طرح حوض

این نقش شامل ترنجی در وسط است که گلی را نشان می‌دهد که از اطراف آن گل‌ها و غنچه‌هایی دیگر گسترش یافته است.

فرش گبه طرح حوض

فرش گبه طرح گل گبه

به نقش گل رز در گبه طرح گل گبه می‌گویند.

فرش گبه طرح گل

فرش گبه طرح ایلاتی

این طرح برگرفته از طبیعت اطراف عشایر است و کاملاً ذهنی است و بیشتر در میان قاب‌های لوزی. دایره .مربع، مستطیل و بیضی قرار می‌گیرد که هر یک از آن‌ها با طرح‌های با اصالت ایرانی مزین شده‌اند.

 

خرید اینترنتی فرش گبه تهران

فرش گبه طرح درخت

درخت در زندگی انسان ها جایگاه مهمی داشته است اما در این میان درخت سرو که نماد شادی و بید مجنون که نماد غم و اندوه بوده است بیشترین کاربرد را داشته است.

فروش اینترنتی فرش گبه

فرش گبه طرح راه راه

این طرح به گونه‌های متفاوت توسط بافندگان به کار می‌رود. جهت این راه‌ها اغلب به صورت عمودی و اریب است و گاهی نیز از جهت افقی استفاده می‌کنند.

فرش گبه طرح خانه در هم

در دل این نقش مفهومی عرفانی مورد نظر است. این خانه‌های در هم شده و یکنواخت تصویری انتزاعی از مراحل زندگی را نمایان می‌کند که آغاز آن از عالم هستی است و پایان آن به گوهر ذات و وجود منتهی می‌شود.

فرش گبه طرح کف ساده

این گبه‌ها سفره‌های بدون نقش را در برابر ذهن مجسم می‌نمایند. این بی نقشی خانه‌های محقر روستاییان و زمین بی محصول آن‌ها را نمایان می‌کند.

نقش‌های دیگری نیز در گبه استفاده می‌شوند که عبارتند از: عنکبوت، لوزی لوزی، لوزی‌های سوار برهم، زیگ زاگ، چهار گوشه، محراب، حیوانات و انسان است.

مهم ترین طرح‌های گبه عبارتند از:

طرح فرش خشتی یا قابی شکل

این طرح از کاربردی ترین نقش‌های گبه است که مورد علاقه بافندگان فارس و بختیاری بوده و اساس آن شامل طرح‌هایی با قاب‌های منظم است که هر یک از قاب‌ها به صورت جداگانه، طرحی هماهنگ با قاب‌های دیگر دارد.

نقوش به کار رفته در قاب‌ها شامل طرح‌های هندسی، طرح درخت گل و مرغ خاتم کاری و نقش‌های ستاره‌ای که قاب‌ها را زینت بخشیده است.

خرید فرش گبه خشتی

فروشگاه اینترنتی خرید فرش گبه ماشینی و گبه دستباف بست بافت

دفتر فروش 

02166974759

موبایل ( کانال تلگرامی فرش مشهد و فرش گبه / واتساپ)

09190695763