سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مدل دکوراسیون خانه

مدل دکوراسیون خانه

kitchen decorationالبته ایده گرفتن از سبک ها و مدل های مختلف دکوراسیون داخلی می تواند موجب جذابیت و آسایش بیشتر آن ها در خانه دکوراسیون کافی شاپ ساده جدید گردد. شاید اولین مسئله ای که بسیاری از زوج های جوان با آن روبرو می شوند، تفاوت سلیقه باشد. اگر با نگاه مثبت به این مسئله نگاه کنید برای دکوراسیون منزل عروس می توانید از تلفیق چند سبک استفاده نمایید. مثلا می توان در کنار مبلمان مدرن خود فرش های سنتی ایرانی پهن کنید. استفاده از رنگ های روشن در دکوراسیون کوچک عروس، فضای خانه را دلباز تر و بزرگتر نشان می دهد. طراحی ساده و مدرن برای خانه زوج های جوان که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز نموده اند مناسب تر است. می توان اتاق نشیمن را با رنگ ها روشن مثل سفید و استخوانی رنگ آمیزی کرد و سایر لوازم و وسایل را از رنگ های زنده تر و شادتر انتخاب نمود. زندگی در خانه کوچک نباید مانع بکارگیری خلاقیت و نوآوری عروس و داماد در طراحی دکوراسیون خود شود.

  • انواع قفسهها
  • پرده ها: یک میلیون تومان
  • لوازم برقی بزرگ و کوچک
  • از مبلمان کوچک و کم جا استفاده کنید
  • میز گرد: حدود ۱۲۰ هزار تومان
  • فضا را با استفاده از بافت و انواع اکسسوری شلوغ نکنید
  • سبک بوهمی (بوهو)

kitchen decorationیک ویژگی جذاب دیگر Houzz امکان نقاشی کشیدن روی تصاویر و اعمال ایدههای دکوراسیون داخلیست که خودتان دارید. این برنامه دکوراسیون داخلی برای استفاده رایگان است اما باید وجود تبلیغات در آن را تحمل کنید. را به عنوان یک برنامه دکوراسیون داخلی تازهوارد، اما بسیار خوب و باکیفیت میشناسند. هومیفای یک منبع ایده خوب برای پروژههای دکوراسیون داخلی به شمار میآید. در این اپلیکیشن میتوانید در میان بیش از 1.5 میلیون تصویر دکوراسیون داخلی بگردید و از این تصاویر برای پرورش ایدههای خودتان استفاده کنید. تصاویر دکوراسیون داخلی قابل ذخیره شدن هستند و ضمنا در یک بخش ویژه، امکان دیدن ترندهای جدید را هم خواهید داشت. یک ویژگی بسیار جالب اپلیکیشن (که متأسفانه در کشور ما کاربرد ندارد) امکان معرفی و پیشنهاد متخصصان دکوراسیون داخلی نزدیک به شماست که پروژهایتان را انجام بدهند. اپلیکیشن homify کاملا رایگان است و خوشبختانه هیچ گونه پرداخت درونبرنامهای هم ندارد. نیازی به معرفی ندارد. پینترست عظیمترین پلتفرم اشتراکگذاری «ایده» در دنیاست و طبیعیست که بخش قابل توجهی از این ایدهها به دکوراسیون داخلی اختصاص یافته باشد.

از کدام رنگ و جلوههای بصری لذت میبرد، شروع کار است.

مهمترین نکته در مبحث دکوراسیون داخلی، شناختن سبکهای دکوراسیون داخلی است. در واقع اولین قدم این است که با کارفرما صحبت میکنیم، که سلیقه کارفرما چیست؟ و کدام سبک موردپسند اوست؟ در میان سبکها، سه سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن، پر طرفدارترین سبکهایی هستند که عموم مردم از آنها پیروی میکنند و مدنظرشان است. یکی از سبک هایی که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود سبک دکوراسیون مینیمال می باشد. بنابرین اولین قدم هنگام صحبت با مشتری و کارفرما فهمیدن صحیح سبک معماری آنان است. این که کارفرما چه سبکی را میپسندد؟ از کدام رنگ و جلوههای بصری لذت میبرد، شروع کار است. کار اصلی تیم آسال سازه نیز همین امر است که با مشاوره رایگان طراحی دکوراسیون داخلی، سلیقه کارفرما را جویا شده و متوجه بایدها و نبایدهای طراحی میشویم. در ادامه نکات معماری طراحی دکوراسیون داخلی را که باید نسبت به سبک و سیاق کارفرما رعایت شوند را در نظر میگیریم. در انتها خروجی جلسه ما ترکیبی از رعایت نکات معماری و سلیقه کار فرما است.

kitchen decorationبا پرده ورتیلاین از پردههای تزئینی کناری و زیرپرده بینیاز میشوید. پرده سان اسکرین نوعی پرده مدرن است که اشعههای مضر نور خورشید را دفع میکند. احتمالا در مورد اشعه UVA و تأثیر نامطلوب آن روی مبلمان و وسایل منزل شنیدهاید. پرده سان اسکرین میتواند مانع از ورود این اشعهها به اتاق پذیرایی شما شود و فرشهای نفیس، مبلمان گرانقیمت، تابلوهای زیبا و دیگر وسایل موجود در اتاق را از خطر رنگپریدگی و خرابی حفظ کند. پرده پارچهای سالها زینتدهنده خانهها بوده است و با انواع مختلف پارچه قابل کاربرد است، اما پارچههای سنگین و با ریزش خوب مانند مخمل و ابریشم محبوبیت بیشتری برای پرده اتاق پذیرایی دارند. این پرده معمولا بهصورت لایه لایه و همراه با زیرپرده، والان و پردههای تزئینی کناری به کار برده میشود. یکی از پردههایی که اخیرا بهعنوان پرده پذیرایی کاربرد زیادی پیدا کرده است، پرده پانچی نام دارد. این پرده دارای سوراخهایی در قسمت بالای پارچه است که از میله پرده رد میشوند و پرده را آویزان نگه میدارند.

دکوراسیون خانه

قبل از هر کاری یک طراح باید برای فضای خود یک نقطه ی کانونی در نظر بگیرد . نقطه کانونی باعث می شود افراد روی نقطه ای خاص تمرکز داشته باشند و وقتی به آن محیط وارد میشوند باعث تمرکز و سکون افراد شود . در انتخاب رنگ ها میتوان مواردی از قبیل رنگ های قهوه ای و طلایی ، سبز ، ابی ، صورتی و رنگ های سفالی را استفاده کرد . برای طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک کف کار از پارکت های چوبی یا از سنگ مرمر است . نقش ستون ها در روی دیوارها یا در نمای آن زیاد دیده میشود . سبک کلاسیک با تفسیر جدید : در این سبک ترکیبی از دکوراسیون کلاسیک با سبک مدرن می باشد. نوع چیدمان و ساختار کلی آن همانند کلاسیک است ولی تزینات کلی آن کمتر است . سبک روستیک : این سبک در طراحی داخلی منزل های ویلایی یا روستایی و کوهستانی وجود دارد و از مشخصات آن وارد شدن طبیعت در طراحی داخلی است دکور کافی شاپ کوچک .

تصویر ابتدایی در شکل هایی پایین بخوبی تنوع بالای دکوراسیون اتاق نشیمن منزل را نشان میدهد. مبلمان و دیوارها خیلی لطیف و ظریف بنظر میرسند، دیوار پشت تلویزیون بافتی متفاوت نسبت به سایر قسمت های منزل دارد و آنهم بخاطر بهرهگیری از بلوک های بتنی یا بتن اکسپوز هست. کفپوش چوبی طرح چپ و راست دارد که اصطلاحا بنام کفپوش تیغ ماهی شناخته میشود. حضور گیاهان طبیعی نیز چه در چیدمان منزل های لوکس و بزرگ چه چیدمان منزل های نقلی ضروری هست که در این منزل نیز این مورد رعایت شده هست. منزل دوم آپارتمانی هست که دیوارهای داخلی منزل عوض گچ و سیمان با شیشه ساخته شده هست. به همین خاطر فضای داخلی بسیار دلباز و روشن جلوه میکند و شاهد نقطه تاریکی در داخل منزل نیستیم. دکور و چیدمان منزل روشن و طبیعی بوده و از لوازم کاملا مدرن و ساده بهرهگیری شده هست. منزل زیر با مساحت فقط ۳۶ متر مربع برترین طراحی داخلی نسبت به فضا را در میان چیدمان منزل های نقلی این پست به خود اختصاص میدهد.

دکورراسیون و چیدمان منزل موضوعی تخصصی است.

امروزه، با انگاشت منابع اقتصادی لازم، تقریباً هر سازۀ معماری از لحاظ فنی نیز امکانپذیر است. تیرهای چوبی یا فولادی و دالهای بتنی میتوانند تا ۳۰ فوت (۹ متر) دهانه بزنند. خرپاهای چوبی با فولادی میتوانند به طولی بلندتر نیز دست یابند -حدود ۱۰۰ فوت (۳۰ متر) یا بیشتر. دستیابی به دهانههای بیشتر بام به کمک قابهای فضایی و انواع سازههای خمیده - نظیر گنبد، سیستمهای معلق و پوستههای متکی به فشارهوا۔ ممکن میشود.با اینکه ممکن است ضرورت سازهای، پهنای فضای داخلی را محدود کند اما باید طبق احتیاجات استفادهکنندگان از فضا و نیازشان به ایجاد مرزهایی برای خود و فعالیتهایشان بنا شود. دکورراسیون و چیدمان منزل موضوعی تخصصی است. شما برای داشتن دکوراسیون منزل زیبا باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. داشتن تناسب و مناسبت با نوع محیط از جمله مواردی است که در دیزاین منزل باید به آن توجه داشته باشید. همه دوست دارند که زیباترین دکوراسیون داخلی منزل را داشته باشند. اما خیلی ها نمی دانند که بر چه اساس و اصولی باید به این زیبایی رسید.

بدلیل همین تنوع بالا انتخاب را برای شما سخت می کند .

ایتالیا مهم هنر و معماری است و از گذشته دور در صنعت مبلمان صاحب سبک هست. سبک طراحی مبل ایتالیایی نشان از هارمونی و هماهنگی شگفت آوری است که هر زمانی می تواند نظر شما را به عنوان خریدار جلب کند. اگر مبلمان کلاسیک ایتالیایی را انتخاب کرده اید، نیاز به دکوراسیون ساده و منظم دارید که تناسب را رعایت کرده باشید. دکوراسیون شما باید عاری از شلوغی و آشفتگی باشد تا مبلمان کلاسیک ایتالیاتی که با صرف وقت و هزینه انتخاب کرده اید جلوه ای شیک و لذت بخش و در عین حال فوق العاده را به نمایش بگذارد. جنس و نوع پارچه استفاده شده در مبلمان کلاسیک ایتالیایی از تنوع و ظرافت بالایی برخوردار است. بدلیل همین تنوع بالا انتخاب را برای شما سخت می کند . پارچه های استفاده شده معمولا در جنس های مخمل، چرم، کریستال هستند که بسته به نوع مبل و بدنه ومیزان هزینه ای که می کنید قیمت و تنوع زیادی دارند.

kitchen decorationدر این روش خانه در دو طبقه ساخته می شود که در بخشی از طبقه ی اول پلکانی شیک که می تواند سنگی، چوبی یا آهنی باشد برای رفتن به طبقه ی دوم در نظر گرفته می شود. این سبک طرح رسمی با حالت غیر رسمی را با هم ترکیب کرده است . پرده ها در این سبک بلند و سلطنتی هستند. از کمد و قفسه های کشویی جهت قرار دادن اشیاء استفاده می شود . مبلمان و صندلی های راحتی در این سبک طرفداران بیشتری دارد. در این سبک فضا را زیاد شلوغ نمی کنند و از چند شی تزئینی برای زیباسازی فضا نیز استفاده می شود . از یک مبلمان راحتی با ترکیب رنگ استفاده می کنند. چوب و تزئینات چوبی نقشی اساسی در این سبک دارند . پارچه هایی با طرح های پلنگی، گوره خری و گل های برجسته بیشترین طرفدار را دارد . فرش ها و قالیچه معمولاً از طرح های حیوانات و یا پوست حیوانات می باشد.

kitchen decorationدکوراسیون سنتی خانه، برای خیلی از ما که با خاطراتمان زندگی میکنیم جذاب است. طراحی کند و احتمالا تعداد زیادی از المانهای آن در دسترس هستند. آمده و طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. همسالانمان بازی و روزها را سپری کردهایم. دلمان همان حال و هوا را میخواهد و در حد توان برای داشتنش تلاش میکنیم. جزء این دسته هستید این مطلب را دنبال و برای ایده پردازی از آن استفاده کنید. چطور خانهای ایرانی داشته باشیم؟ داشتن دکوراسیون سنتی در خانه، آنقدرها هم سخت نیست. تا دور خانهتان پشتی بچینید. صنایع دستی و وسائل و رنگهایی که در گذشته کاربرد بیشتری داشتهاند را به طراحی خانهتان اضافه کنید. ایرانی در گوشه و کنار خانهتان استفاده کنید. یک دف کوچک و ارزان قیمت خریداری کنید، و آنرا روی دیوار نصب کرده یا روی طاقچه قرار دهید. دیگر خانه قرار دهید. اصلا شاید با حضور یک ساز در خانه، به سمت موسیقی جذب شدید!

  • سفید مرمری
  • ملک شخصی
  • خرید وسایل برحسب نیاز و گنجایش فضا و سبک انتخابی
  • رنگهای غالب: زرد، طوسی، آبی و سفید
  • طراحی و تعویض سقف کاذب و کفپوش و …
  • یخچال: ۶ میلیون تومان
  • رفع ایرادات و تعمیرات

اتاقهایی با رنگهای روشن مانند سفید به دلیل بسط نور بزرگتر دیده میشوند. هنگام انتخاب رنگ سفید برای دیوار خانه به خاطر داشته باشید که این رنگ میتواند خانه را بزرگتر و فضای کوچک را دلبازتر نشان دهد. معمولا انتخاب سفید برای حمام، سرویس بهداشتی و اشپزخانه سبب میشود این فضاها پاکیزهتر جلوه کنند و به محض کثیف شدن راحت دیده شود و برای پاک کردن آن اقدام مناسب صورت گیرد. در بیشتر فرهنگها سفیدی معادل پاکیزگی است. بنابراین حین فروش خانه خود هم به این نکته دقت کنید و خانه را تمیز کنید تا بهترین تاثیر را روی خریدار بگذارید. از آنجا که کمدها تنها از فضای اتاق نور میگیرند بنابراین نور چندانی بهشان نمیرسد و همین سبب میشود درونشان تیره و تاریک باشد و به خوبی دیده نشود. بنابراین بهتر است درون کمد را با رنگهای روشن مثل سفید رنگ کنید تا انعکاس نور کمک کند و لباسهای درون کمد بهتر دیده شود. به این ترتیب انتخاب لباس را بهتر انجام خواهید داد و در مهمانیهای مهم و رسمی از انتخاب لباس پشیمان نمیشوید.

3 عادات بسیار موثر دکوراسیون خانه

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دکوراسیون ورودی منزل دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.