سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

خرید فرش ترکمن

خرید فرش ترکمن

بسیاری از خریداران فرش گاها به دنبال نقش و نگارهای اصیل و سنتی ایران هستند که از این میان می توان به فرش ترکمن صحرا اشاره کرد. که در این بین نمیتوان نقوش فرش ترکمن ، و یا تاریخچه فرش ترکمن را از نظر دور داشت. با توجه به کمیاب و بالا بودن قیمت فرش ترکمن دستبافت بسیاری از خریداران به سمت خرید فرش ترکمن ماشینی روی آورده اند تا از این هنر در زیبایی دکوراسیون منزل و فرش ترکمن استفاده نمایند.

رنگ فرش در فرش ترکمن ویژگی‌های خاص خود را دارد که از جمله میتوان به وجود رنگ قرمز در بیشتر فرضیه‌های ترکمن اشاره کرد که نشانگر روحیه طراوت و شور انرژی و امید به زندگانی است.
هرچند که فرش دستبافت ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، ولی سعی ما بر آن است که فرش ترکمن بافت ماشین را تا جایی که امکان دارد و با نقش و رنگ های شاد و جذاب و مورد پسند عزیزان ترکمن و دوستداران خرید فرش ترکمن بافت نماییم.

فروشگاه اینترنتی فرش ترکمن بست بافت بهترین های فرش ترکمن را برای مشتریانش به ارمغان آورده است.

با تشکر

فرش مشهد و فرش طرح سال

فرش مشهد و فرش طرح سال

فرش دستبافت و فرش ماشینی ابزاری است برای نمایش هنرهای فراوان؛ از جمله طراحی و نقاشی، رنگ آمیزی، نقطه چینی، ریسندگی، رنگرزی که همگی فرش و زیبایی طرح را نوید میدهند.

یکی از شروط فرش و زیبایی طرح فرش در آن است که تازگی و رنگ آن توجه ما را جلب کند ولی اصالت طرح ها را نیز نباید فراموش کنیم زیرا ترکیب طرح و تناسب رنگ های گوناگون و نقش های درهم پیچیده، نظر بیننده را آن چنان به خود معطوف می دارد که از هر رنگ و هر نقش، نکته های ظریف و باریکی می توان دریافت که چنان در ذهن انسان اثر می کند که هیچ امری دلکش تر و زیباتر از آن در نظر نمی آید.

در همین راستا فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت در نظر دارد تا جهت دسترسی آسان همه کسانی که به دنبال یافتن طرحی ناب و نقشی اصیل هستند محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و قیمت فرش مناسب خرید مشتریانش تهیه و تدارک ببیند.

این حاصل تجربه و ذوق نسل های متوالی است که قالی ایرانی را بیش از هزار سال است در پیش چشم نسل های متعدد گسترده و تا امروز دوام بخشیده است.

فرش مشهد ، فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد

پاک کردن لکه چای از فرش مشهد

پاک کردن لکه چای از فرش مشهد

برای پاک کردن لکه چای روی فرش ماشینی و یا فرش دستبافت و یا مبل در خانه اولین فدم این است که به هر میزان ممکن با قاشق چای را از روی فرش برداریم تا مراحل بعدی تمیز کردن فرش آسنانتر انجام شود.

پس از آن محلولی از شامپو فرش و آب ولرم تهیه میکنیم، پارچه سفید و تمیز را با محلول آب ولرم و شامپو فرش آغشته میکنیم و روی لکه چای روی فرش قرار داده و آن را مالش میدهیم. این عمل را به قدری انجام میدهیم که لکه کاملا از بین برود.

از آنجایی که چای نوشیدنی محبوب خانواده های ایرانی هست، بنابراین همیشه این احتمال طبیعی است که چای بر روی فرش ریخته شود و ایجاد لکه کند. در نتیجه پاک کردن لکه های بجا مانده از چایی بر روی فرش و مبل بسیار ضروری مینماید.

در همه منازل گاهی پیش میاید که بر روی فرش لکه و مواد مختلفی ریخته می شود. اما با توجه به اینکه فرش بسیار حساس است و باید نسبت به نگهداری آن دقت بیشتری داشت.

با تشکر از سایت فروشگاه اینترنتی فرش مشهد بست بافت

پاک کردن لکه آدامس از فرش مشهد

پاک کردن آدامس از فرش مشهد

این امر را اجتناب ناپذیر میکند که برای هر آلودگی بر روی فرش ماشینی روش خاصی را بکار برد، در همین راستا فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت در سری مقالات پاک کردن فرش از لکه و آلودگی به این موارد میپردازد.

برای راحت تر جدا شدن لکه ادامس از روی فرش ابتدا یک تکه یخ را روی آدامس چسبیده به فرش قرار میدهیم تا به حالت فریز شده در بیاید، با این روش قسمت زیادی از آدامس خیلی راحت کنده میشود و میتوان از فرش جدا کرد. اما ممکن است هنوز آثار آن روی فرش و بین نخهای فرش باقی بماند. فرش مشهد فرش نگین مشهد فرش زمرد مشهد .

یکی از لکه های چسبنده بر روی فرش لکه ادامس روی فرش هستش، با توجه به اینکه لکه ادامس از روی فرش دارای خاصیت چسپندگی بالایی است و در دمای اتاق نرم تر و در دماهای پایین سرد و سفتتر میشود.

نکته قابل توجه این است که هرچه زودتر لکه های روی فرش را برطرف کنیم فرآیند تمیز کردن آن آسانتر خواهد بود و اثر لکه زودتر از بین میرود.

مواظب باشیم که به هیچ عنوان از جوهر نمک برای پاک کردن لکه های روی فرش استفاده نکنیم، زیرا که باعث پوشیدگی الیاف فرش می شود.

با تشکر از فروشگاه اینترنتی فرش مشهد

برای اطلاع از جدیدترین های قیمت فرش مشهد به فروشگاه بست بافت مراجعه کنید.

فرش دستبافت گون مشهد

فرش دستبافت گون مشهد

در بخش نخست بررسی فرش دستبافت گومه و خرید فرش دستبافت گونه مطالبی را در مورد این فرش ها و تفاوت آنها با فرش 700شانه و 1000شانه بررسی نمودیم. فروشگاه اینترنتی فرش دستبافت گونه بست بافت نیر میتوانید فرش 1200شانه زیبای دستبافت گون را بررسی و در صورت پسندیدن خرید فرش را در برنامه خرید خود بگنجانید.

و اما در فرش ماشینی استحکام نخ خابی که به کار رفته تنها به صورت یک لایه یو (U) مانند دور نخ تار ( چله ) گره ای سطحی خورده و با تزریق چسبی که در ساختار فرش استفاده میشود مستحکم میشود به همین علت اگر چسب در آب حل شود با اولین شست و شوی فرش ماشینی، فرش خیلی شل می شود و امکان خارج شدن نخ خاب و باز شدن گره ی سطحی از دور نخ تار وجود دارد.
لذا زمانی که پشت فرش ماشینی که توسط دستگاه تولید شده، نگاه بیندازیم پشت فرش ماشینی همانند فرش دستبافت است و استحکام به وجود امده در فرش حاصل ساختاری است که توسظ بافت فرش در آن به وجود آمده و نه استحکامی سطحی که تنها توسط تزریق چسب به ساختار فرش ماشینی باشد.

درنهایت آنکه فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت نیز با ارائه ی محصولات بافته شده، فرش مشهد و بهترین فرش کاشان ، توسط دستگاه های جدید و بروز ذکر شده توانسته رتبه برتر و اعتمادی بیشتر را در زمینه فروش اینترنتی فرش ماشینی دست بافت گونه کسب کند و رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.