سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

پشتی شاه نشین سنتی در سرای بست بافت

تولید و قیمت شاه نشین ترمه در بازار

خرید پشتی شاه نشین شیراز با توجه به کیفیت تولید و دوخت آن  واستفاده از مواد اولیه درجه یک بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. چرا که خرید عمده سبب می شود که خریدار بتواند کالا را با قیمت پایین تر خریداری نموده و ان به قیمت بیشتری به فروشنده بفروشد.

همانطور که اطلاع دارید امروزه کارخانه های ترمه بافی توانسته اند از این پارچه محصولات سنتی فراوانی را تولید نمایند و به بازار عرضه کنند.


قیمت شاه نشین

تولیدی پشتی شاه نشین سنتی

در مناطق مختلفی از ایران از جمله یزد اصفهان تهران و کرمان میتوان بزرگترین تولید کنندگان انواع محصولات سنتی ترمه را یافت. البته منظور از تولیدی ها فقط کارخانه های بافت پارچه ترمه نیست بلکه تمام کارگاه های تولیدی که محصولات متنوعی از این پارچه تولید می‌کنند از جمله کیف و کفش، پشتی، شاه نشین، رومیزی و…نیز را شامل می شود.

در کل این تولیدی ها عرضه کننده این محصولات نیز به شمار می روند و سعی شان در این است و محصول خوبی را به دست مشتریان خود برسانند. پخش محصولات سنتی ترمه به شکل متفاوتی صورت می گیرد که می توانید با مراجعه به بازارهای سنتی شهر خود و یا از طریق سایت های معتبر اینترنتی آن را به دست آورید

شما به عنوان خرید پشتی شاه نشین خراسان ترمه می توانید به بازار های گوناگونی سر بزنید و تولیدات شرکت‌های مختلفی را به دست آورید.

قیمت شاه نشین

مرکز فروش پشتی در کرج

در کشور ما محصولات سنتی و صنایع دستی دارای طرفداران متعددی است به طوری که استفاده از این صنایع‌دستی همواره در ایران در جه مطلوبی قرار دارد.یکی از مهمترین این کالاهای سنتی ترمه است که زیبایی منحصر به فردی دارد و می‌توان به عنوان صادرات نیز روی آن تمرکز کرد و ارزآوری خوبی را به همراه داشت. محصولی که نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز طرفداران خاص خود را دارد.

رومیزی ترمه را می‌توان پرفروش ترین نوع محصول معرفی کرد چرا که در اغلب خانه ها به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد و از گذشته تاکنون کارایی خود را همواره حفظ کرده است.

در کنار رومیزی ترمه،خرید  پشتی و شاه نشین اصفهان ترمه نیز همواره مورد استقبال بوده و مورد لطف بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است به طوری که می‌توان حتی امروزه نیز در گوشه و کنار خانه های آنها آن را مشاهده کرد.

لیست مراکز فروش انواع پشتی و شاه نشین ترمه در کرج همراه و محل استقرار شان و قیمت های تقریبی در مورد سایت های اینترنتی درج شده است. تقاضاکنندگان می‌توانند  از این لیست جهت انتخاب مرکز خرید معتبر بهره مند شوند.

مجموعه آران ترمه یکی از سایت های معتبر فروش انواع محصولات سنتی ترمه است که می‌توانید در هرکجای ایران که هستید و با یک تماس با کارشناسان فروش محصول خود را انتخاب نموده و خریداری نمایید.

دوست گرامی بست بافت

این محصول به نام های خان نشین ،خرید پشتی شاه نشین سمنان ،سرویس پشتی سنتی و ... مرسوم بوده و در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید میشود.

اکثراین سرویس ها شامل یک تشک دو متری است که در طول خود دو پشتی چهارگوش و دو بالشت گرد را جای داده است و دو پشتی مثلثی در کناره های سرویس به صورت تکیه گاهی برای دست عمل می کند.
پارچه ای که بیشتر برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرد پارچه ی ترمه ی تولید استان یزد بوده که در بعضی از سرویس ها به صورت ترکیب با پارچه مخمل بکار می رود.
زیر انداز یا تشک به صورت کیسه ای زیپدار که زیب در زیر آن در عرض تشک است دوخته می شود و داخل آن لایه ای از ابر و یا فوم برای نرم تر شدن تشک قرار میگیرد.
پشتی های چهارگوش معمولا به صورت کیسه ای دوخت میشوند و سپس با الیاف مخصوص پشتی پر میشوند و پشتی بسته و با دکمه محکم دوزی می شود تا استقامت آن بالارود.بنابراین روکش پشتی قابل جدا سازی نیست.
سایر پشتی ها و بالشت ها هم به همین صورت با الیاف مخصوص پر و محکم دوزی می شوند.
لازم به ذکر است که پارچه ی تشک قابل شست و شو به صورت دستی است و پشتی ها فقط باید خشک شویی شوند.
این سرویس از سری های ممتاز یزد کالا بوده که با پارچه تراکم بالای ترمه و دوخت بسیار عالی آماده شده است .پشتی ها با الیاف درجه یک که از کاموای خرد شده است پرشده اند و تشک با ابر طبی ضخیم با ضخامت 8 سانت پرشده است که در اثر استفاده کاملا مقاوم بوده و گارانتی دارد.
اگر شما هم از کسانی هستید که عاشق هنر ایرانی و علاقه مند به داشتن خانه ای با دکوراسیون سنتی و مدرن هستید ما به شما سرویس های نشیمن سنتی را پیشنهاد می دهیم.

خرید سرویس شاه نشین پلی استر طرح خان نشین هفت تکه

شاه نشین پلی استر طرح خان نشین یکی از محصولات سنتی کشور به حساب می آید که بهصورت انحصاری توسط ترمه سرمه تولید می شود .

ست شاه نشین از ۵ تا ۹ تکه تشکیل می شود که تعداد اعضای مهم آن پشتی و نشیمن و پشتی مثلثی می باشد .

خرید پشتی شاه‌نشین اهواز سابقه و قدمت بسیار زیادی دارد و طبق روایت مورخین شاهان روی آن به صورت چهار زانو می نشسته اند.

در واقع این ست روی تخت پادشاه قرار می گرفته تا پادشاه یا امیر بتواند روی تخت به راحتی روی آن تکیه کند و در جلسات و ملاقات های مهم احساس خستگی نداشته باشد.

موارد استفاده ست شاه نشین ترمه  : 

  • اتاق پذیرایی
  • اتاق خواب برای استراحت
  • آلاچیق
  • تخت های سنتی
  • رستوران و کافه

 

مزایا و فواید شاه نشین ترمه :

  1. ایجاد شادی و صمیمیت بیشتر در منزل و مجالس و میهمانی که باعث می شود از حالت تشریفاتی بودن منزل کاسته شده و حس صمیمیت و دوستی بین شما و مهمان های عزیزان بیشتر شود .
  2. تکیه دادن به این سرویس باعث ترشح هورمون سرتونین در مغز شده و حسش شادی و آرامش بیشتر را به شما هدیه می دهد.
  3. رنگ بندی سرویس ها طوری طراحی شده که انرژی و نشاط در سرتاسر منزل پخش می شود و احتمالا سر نشستن روی آن دعوا خواهد شد .
  4. و نکته مهمتر این که چون سرویس شاه نشین نسبت به مبل مان بسیار سبک تر است شما عزیزان می توانید در کمتر از ۵ دقیقه سرویس شاه نشین را جابجا کرده و دکوراسیون منزل یا هر جای دیگر را به زیبایی تعویض کنید .

خرید پشتی شاه نشین  خوزستان با کیفیت عالی

خواص طبی شاه نشین ترمه :

  1. جلوگیری از فشار به ستون فقرات و کمردرد ، افزایش شادی به خاطر رنگ های متنوع.
  2. نکته مهم اینجاست که به زودی این سرویس ها به دلیل ارزانتر بودن از مبل و سنتی بودن و حس ایرانی بودن که باعث شده ما ایرانیان به گذشته و رسومات اصلی خود بازگریدیم و مبل های غربی را کنار بگزاریم و این حس میهن دوستی باعث افزایش اعتماد به نفس می شود .

 

نحوه نگهداری و شستشو شاه نشین پلی‌استر  :

به هیچ عنوان روی پشتی سنتی ننشینید زیرا حالت خود را از دست می دهد و در واقع این پشتی فقط برای تکیه دادن است نه برای نشستن .

برای تمیز نگاه داشتن پشتی ترمه و کلا سرویس های شاه نشین بهترین روش استفاده از محلول شامپو فرش می باشد.

 شامپو فرش به خاطر فرمول ملایمی که دارد به تار و پود پارچه ترمه آسیب نمیزند .

 

توضیحات تکمیلی :

نام : سرویس پشتی شاه نشین پلی‌استر طرح خان نشین

تعداد : ۷ تکه

رنگ : زرشکی

تاروپود : ۴ رنگ

فوم : پنج سانتی مبلی 

حنس داخل: پرز قالی 

اجزاء:

یک عدد تشک ۲۰۰ در ۷۰ در  ۵ سانتی متر 

۲ عدد پشتی مستطیل ۷۵ در ۵۵ سانتی متر 

۲ عدد پشتی لوله ای ۶۰ در ۴۰ سانتی متر 

۲ عدد پشتی مثلثی ۵۵ در ۳۰ در ۴۰ سانتی متر

قیمت عمده خرید پشتی سنتی

 

پشتی۱۴ سنتی

 

پشتی سنتی مهمان خانه های ایرانی

پشتی سنتی  برای مردم از دیرباز مهمان خانه های ایرانی بوده است امروزه نیز با وجود مبلمان های متنوع ولی جایگاه خود را هنوز حفظ کرده است حس سنتی بودن در خانه هابا وجود استفاده از پشتی باعث حال خوبی بین مردم ایجاد می کند.

پشتی ایرانی طرح های بسیار متنوع داشته و با توجه به سلایق مشتریان تولید کننده گان انواع مدل های ان را تولید و در دسترس مشتریان قرار می دهند.
امروزه استفاده پشتی در مسافرخانه ها ،مهمان خانه ها و رستوران های سنتی فضای بسیار آرامبخش و دلپذیر را ایجاد می کند .
و مشتریان به ندرت تکیه بر پشتی ها را با مبلمان های راحتی عوض می‌کنند.

 

 

انواع پشتی های سنتی جدید

طرح های پشتی سنتی بسیار متنوع می باشد و امروزه با وجود مبلمانهای متنوع در خانه ها وجود دارد ولی تمایل به پشتی های سنتی هر روز بیشتر می شود.

پشتی های سنتی طرح هایی به مراتب زیباتر پشتی های قدیمی داشته و حتی قابلیت نگهداری از انها نیز بسیار راحتر شده است.

انواع مختلفی از پشتی ها سنتی وجود دارد که می توان به مدل پشتی های زیر اشاره نمود:

  • پشتی های مبلی :که بیشتر با رویه های پارچه مبلی تهیه می گردد
  • پشتی سنتی ترمه :که با رویه پارچه ترمه تهیه شده و طرح های زیبایی دارد.
  • پشتی خلیجی: که پشتی مصرف بیشتر مناطق جنوبی کشور و حتی کشور های عربی همسایه به مانند عراق از ان خوب استقبال می کنند.
  • پشتی های شاه نشین:پشتی هایی با طرح های بسیار زیبا و متنوع و سنتی که در مدل های ۵،۷،و۹تیکهتولید شده و زیبایی منازل را بسیار جذاب می نماید.
  • پشتی فرش : که مدل های قدیمی ان با رویه ها قرش و یا قالی دست بافت تهیه می شد و امروزه نیز از فرش های ماشینی برای رویه های ان استفاده می نمایند.

که هرکدام با قیمت هایی در بازار موجود می باشند نرخ پشتی سنتی با توجه به رویه های انها و مواد داخل انها برای مشتریان احتساب شده و در کیفیت های متنوعی در دسترس مشتریان قرار می گیرد.


 

 

پشتی های سنتی کاشان

 

شاید یکی از پر مصرف ترین نوع پشتی های سنتی جدید مدل های پشتی فرش کاشان می باشد که در همه جای کشور از ان مصرف شده و یکی از پر کاربرد ترین پشتی بین مرد ایران می باشد.

پشتی های سنتی فرش که رویه های ان ها از جنس خود فرش می باشد بافت کارخانه های فرش می باشد که در کنار فرش های ۹ متری بافت و تولید می گردد.https://b2n.ir/j23903

طرح های زیبای پشتی فرش ها هر روز بر تنوع ان اضافه شده و طرح های قدیمی مانند

  • طرح افشان
  • طرح کهکشان
  • طرح حوض نقره
  • طرح ماردون
  • ..

از طرح هایی هستند که هنوز هم در بین مردم مورد استفاده قرار گرفته و مورد پسند انها قرار گرفته است.

طرح های پشای فرش ها در مدل های ۵۰۰ شانه ۷۰۰۰ ،۱۰۰۰و۱۲۰۰۰شانه بافت می شود که هرکدام با قیمت هایی در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

تراکم بافت در رویه های هرچه بیشتر باعث  و ضوح بیشتر تصویر پشتی شده و نمای زیباتر را ایجاد می نماید.

 

 

خرید پشتی سنتی بافت کاشان

 

پشتی های فرش یکی از بهترین نوع پشتی ها می باشد که مشتریان برای خرید طرح ها متنوع ان می توانند با ارتباط با مراکز فروش ما از طرح های جدید اطلاع پیدا نمود و انتخاب خود را ثبت نمایند.

جنس رویه پشتی همان جنس فرش است که معمولا از مواد صددرصد آکرولیک ،بایر آلمان و یا هیتست بدون پرزاستفاده شده است.
وجنس داخل پشتی معمولا از یونیت فشرده بوده و جنس پشت پشتی از پارچه مخمل ساده میباشد.
اندازه پشتی ها معمولا (۱۰۰×۵۰)سانتیمتر می باشد که می تواند در شهرهای مختلف متفاوت باشد مثلاً در مناطق کردنشین مثل کردستان (۵۰×۷۸)سانتی متر و درمناطق ترکمن نشین (۷۰×۸۰)سانتیمتر می باشدویا در شهرهای بزرگ چون تهران به (۱۰۰×۵۰)سانتیمتر می باشد.

خرید  پشتی ساه نشین هرمزگان  و سنتی و به صورت ماشینی در شهر کاشان انجام می گیرد که تولید بالایی از سطح کشور را به خود اختصاص داده است این پشتی ها که با رویه با جنس و الیاف فرش های ماشینی است در برگیرنده بهترین طرح های فرش کاشان می باشد که فروش ان به صورت انبوه نیز انجام می گیرد

فروش های اینترنتی یکی از بهترین مراکز فروش این محصول می باشد که در دسترس مشتریان بوده و به راحتی می توانند با قیمت های تولید و بسیار مناسب خرید خود را انجام دهند.

فرش ارزان در سرای بست بافت

ارزانترین قیمت انواع گبه ماشینی کاشان

 

قیمت انواع گبه

 

گبه های سنتی

نام دیگر گبه قالیچه خرسک است نرمی گبه ها به علت وجود پود بیشتر در بافت آنهاست.

طرح گبه ها از نقشه خاصی تبعیت نمی‌کند بلکه نقشه‌هایی ذهنی بسته به میراث گذشتگان یا نوآوری خود افراد است.

گبه ها اکثرا دارای رنگهای روشن مانند کرم سفید و یا شیری رنگ است نقش اشتراکی که بین گبه ها است وجود نقش پردازی سنتی است

گبه های سنتی توسط ایلات لر قشقایی ها و عشایر تهیه می‌شود بافت گبه ها دارای پرزهای بلند یک سانتی متری است بافت گبه تفاوت خاصی با بافت قالی ندارد بافت گبه فقط دارای پرزهای بلند است
در مجموع می‌توان گفت که وجه مشترک بین طرح‌گبه های سنتی گونه‌هایی از نقش پردازی سنتی است که به صورت هندسی زمینه ای مرکب از حیوانات و پرندگان نقش بوته ها در آن به کار رفته است.

 

قیمت انواع گبه

 

گبه های جدید

 

امروزه مدل های گبه های جدید توسط تولید کنندگان که بیشتر از شهر کاشان می باشند شرایط عالی را برای خریداران این کالا به وجود اورده است.

گبه های بافته شده با طرح های سنتی و جدید و بسیار جذاب در خدمت مشتریان قرار گرفته است.

که این گبه ها به اتاق ها و پذیرایی و آشپزخانه و غیره جلوه خاصی بخشیده است مشتریان عزیز می توانند خرید فرش ارزان قیمت فارس مناسب و خرید آسان به گبه های جدید فانتزی و سنتی با طرح های متفاوت را خریداری کنند.

گبه های جدید به لحاظ داشتن قابلیت ترکیبی با هر نوع دکوراسیون و قیمت های مناسب مورد توجه مشتریان قرار گرفته و طرح بافت آن از نقشه های ایرانی تهیه شده است.
گبه های جدید به دلیل رنگ های شادی که در آن به کار رفته می‌توان در بخش های مختلف خانه ها مانند اتاق خواب اتاق کودک اتاق سالمند استفاده نمود و آن بخش خانه را مفرح و شادی آور کرد.

 

قیمت انواع گبه

فرش گبه کاشان

 

فرش ارزان قیمت شیراز یکی از زیباترین مدل های فرش های فانتزی است که با کیفیت و مرغوب بودن مواد ان توانسته از صادرات انواع این کالا برخوردار باشد.

تولید کنندگان کاشان با ایجاد دستگاه های مدرن تولید انواع گبه توانسته اند به مانند تولید فرش های ماشینی حرف اول را در بین دیگر شهرهای کشور بزنند.

سایت‌های اینترنتی انواع گبه های کاشان را با قیمت های متفاوت در دسترس عموم قرار داده تا عموم مردم بتوانند به آسانی خرید مورد نیاز خود را انجام دهند قیمت‌ گبه کاشان به نسبت استفاده های زیادی که دارد بسیار با صرفه است که قابلیت استفاده در محیط های مختلف منازل را دارا می باشد.

مجموعه سایت های تجاری ما با فراهم آوردن  طرح های جدبد این محصول از بهترین کارخانه های تولید گبه ماشینی کاشان شرایط ویژه ایی را برای خریدگبه ماشینی و انواع مدل های ان فراهم اورده است.

بیش ترین فرش های زیبا و جذاب را می‌توانید در کاشان تهیه کنید که منبع فرش‌ها گبه ها گلیم ها با طرح های سنتی و قدیمی و متنوعی می باشد.

فرش گبه کاشان طرح های بسیار زیاد و جذابی داشته که برای ان طرح های ان بیشتر از طرح های سنتی اقتباس گرفته اند.

 

قیمت انواع گبه

 

قیمت انواع گبه ماشینی کاشان

 

یکی از بهترین نوع فرش ارزان قیمت خراسان به صورت عمده است قیمت های بسیار با صرفه بوده و هم برای خریدارن و هم تولید کنند گان گزینه مناسبی می باشد

بنابراین تولید کنند گان بیشتر به دنبال خریداران عمده قیمت انواع گبه های ماشینی هستند حاضر به تخفیف قیمت با شرایط خوبی به انها می باشند.
پرمصرف‌ترین و ارزانترین قیمت گبه ماشینی و  سنتی در سایت های تجاری فروش عمده را دارا هستند.

همچنین دستگاههایی که گلیم و گبه تولید می‌کنند نسبت به دستگاه های بافندگی فرش ارزان تر اند به دلیل وجود الیاف هیت ست که نرمی و لطافت خاصی به گبه ها می بخشد قیمت گبه نسبت به گلیم دو برابر می باشد گبه ها به واسطه قیمت های مناسب باعث می‌شود راهی مطمئن برای داشتن یک دکوراسیون زیبا در خانه ها شود.

فروش ها به صورت عمده و خرد می باشد که قیمت عمده با قیمت خود بسیار متفاوت است و به سود است که عمده خریداری شود شما مشتریان می توانید حتی اگر خرید خرد هم برای منازل خود داشته باشید از سایت های اینترنتی که بدون واسطه می باشد خریداری کنید تا هزینه کمتری برای خرید خود بپردازید.

 

قیمت انواع گبه

مراکز فروش گبه کاشان

 

عنوان کاشان با تجربه و سابقه درخشندگی بسیار بالایی که در زمینه بافت انواع فرش های ماشینی داشته است نشان دهنده یک برند قوی است.

تولید کنندگان می توانند با قرار دادن سایت های اینترنتی که مراکز فروش هستند گبه هایی با کیفیت بسیار بالا و طرح و نقشه های جذاب را در اختیار همگان قرار دهند این گونه خرید و فروش باعث می شود خریدار با کمترین وقت و کمترین هزینه خرید خود را انجام دهد.

همچنین خریدارانی که نمی توانند به شهر کاشان سفر کنند این فروش ارزان قیمت اصفهان هزینه برای شان مهیا شده تا انواع این محصول را در اختیار داشته باشند.

سایت های اینترنیت ما به عنوان یکی از مرکز فروش گبه های ماشینی کاشان شناخته شده می باشد که با ارسال انواع گبه ماشینی و دیگر محصولات فرش  کل کشور بهترین طرح های کبه های کاشان را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

سرای فرش ایران

سرای فرش ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده فرش کاشان (طرف قرارداد با 80 درصد کارخانه های ممتاز فرش کاشان مشغول به فعالیت می باشد. هدف سرای فرش ایران در راستای رضایت مشتریان عزیز است . سرای فرش ارزان قیمت سمنان داری فرش ماشینی های متنوع با انواع طرح ها و رنگ ها و مدل های به روز است . در سرای فرش ایران ، فرش ها با انواع شانه ها و تراکم ها با کیفیت ممتاز و درجه یک به مشتریان عرضه می گردد . نخ های بکار گرفته شده برای بافت فرش ها نخ های اکرولیک هستند که بسیار نرم و لطیف و بدون پرز دهی می باشد . این نوع الیاف ضد حساسیت بوده دارا مقاومت بالایی است
یکی از ویژگی کارخانه فرش کاشان استفاده از نخ های مرغوب است که باعث بالا رفتن طول عمر و کیفیت فرش می شود .

در سرای فرش ایران فرش ها با کیفیت بالا و طرح ها و ابعاد مختلف (فرش 6 متری ، فرش 9 متری ، فرش 12 متری) با قیمت تولیدی فرش کاشان که اختلافی در حدود 20 تا 40 درصدی نسبت به نمایشگاه های معتبر دارند به مشتریان عرضه می گردد .
از دیگر مزایای سرای فرش ایران خرید فرش بدون واسطه و فروش اینترنتی فرش است که با مراجعه به سایت سرای فرش ایران و انتخاب فرش مورد نظر خود می توانید آن را سفارش دهید .
فرش های خریداری شده از سرای فرش ایران دارای ضمانت کتبی 10 ساله است. ارسال فرش ها در سرای فرش ایران رایگان می باشد .

چگونه فرش ماشینی با کیفیت را بشناسیم؟

با توجه به تولیدات متنوعی که در بازار فرش وجود دارد خوشبختانه فرش با تمام سلایق و فرهنگ های جامعه در قیمیت های مناسب با جدید ترین مدل ها عرضه می شود .
 متاسفانه عده ای از فروشندگان سود جو از مواد اولیه ضعیفی به نفع خود و به زیان مشتری که اکثرا آگاهی و دانش چندانی از فرش ندارند سوء استفاده کرده و فرشهایی با قیمت فرش پایین تر که با جنسها فوق العاده ضعیف تر چه از لحاظ کیفیت نخ و چه از لحاظ نوع بافت را به اسم کارخانه های معروف فرش به فروش میرسانند و در این راه برای خود سودهای کلان رقم میزنند .
- فرش ماشینی اکریلیک هیت ست فرشی لطیف و نرم تر است نسبت به فرش های پلی استر مقاومت بالایی در برابر گرما دارد
- بوی پلاستیک یا نفت نمی دهد
- رنگبندی شفاف تری دارد
اگر هر کدام از این نکات را نداشته باشد قطعا فرش پلی استر است یا درصد بالایی از ناخالصی در مواد اولیه آن بکار رفته است .

تراکم و شانه فرش چیست؟

هر تخته فرش ماشینی دارای دو نوع تراکم است (طولی و عرضی) می باشد .
تراکم عرضی را شانه گویند یعنی تعداد گره در یک متر عرضی (700 شانه ، 1000 شانه ، 1200 شانه)
شمارش و واحد تراکم هم با تعداد گره در طول فرش ماشینی ارتباط مستقیم دارد .

فرش ماشینی 700 شانه

یکی از شاخه های پر فروش و محبوب فرش ماشینی و به خصوص فرش کاشان دسته فرش ماشینی 700 شانه است .
فرش ماشینی 700 شانه واقعی دارای شانه 700 گره و تراکم 2100 تا 3000 گره می باشد . فرش ماشینی 700 شانه معمولا 8 رنگ یا 10 رنگ به فروش می رسد .

فرش ماشینی 1000 شانه

فرش 440 شانه شباهت بالایی نسبت به فرش های دست بافت دارد . فرش 1000 شانه به دلیل قیمت فرش مناسب و زیبایی و کیفیت محبوبیت زیادی در بین مردم دارد . این فرش به دلیل شانه بالایی که دارد دارای ظرافت و زیبایی مخصوص به خود است و از فرش 700 شانه ضخامت کمتری دارد .

فرش 1200 شانه

این فرش دارای ظرافت و لطافت منحصر به خودش است که متقاضیان زیادی برای خرید فرش دارد . فرش 1200 شانه دارای مقاومت خاصی است . از خصوصیات این فرش می توان به لوکس بودن و عدم پرز دهی این محصول از فرش کاشان اشاره کرد .
کارخانه فرش کاشان ، فرش 1200 شانه را در ابعاد فرش 6 متری و فرش 9 متری و فرش 12 متری و قالیچه و کناره عرضه می کند .

انتخاب فرش با دکوراسیون خانه

برای انتخاب فرش مناسب باید شیوه استفاده و نوع کاربرد آن را در نظر داشته باشیم . فرشی که برای پذیرایی و مکان های پر رفت و امد مورد استفاده قرار می دهیم باید دارای مقاومت زیادی باشد و در برابر گردو غبار مقاوم باشد .
برای اتاق خواب بهتر است از فرشی با جنس لطیف و طیف نوری روشن استفاده شود .
فرش هایی با رنگ تیره مانند فرش سرمه ای ، فرش آبی و فرش قهوه ای به راحتی دوده و الودگی را نشان می دهد و رنگ های روشن و سفید خاک و جای پا را به خوبی مشخص می کند .
اگر فضای خانه ی شما کوچک است و می خواهید آن را بزرگ نشان دهید بهتر است از فرش های روشن استفاده کنید .
اگر فضای بزرگ و کم وسیله ای دارید بهتر است از فرش های تیره استفاده کنید .

برای دانستن اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام فرش ارزان سر بزنید.

بهترین فرش های ارزان قیمت

دستگاه های رزرو پود، نخ پود را به طور پیوسته و آرام از روی بوبین باز نموده و بر روی خود ذخیره می کنند. پس از آن را پیرها با حرکت خود به سمت دهنه، نخ پود را از روی دستگاه رزرو پود باز کرده، به همراه خود به داخل دهنه بافت می برند.


بدین ترتیب حتی در سرعت های بالای پودگذاری ماشین که نیاز به تغذیه سریع نخ پود است، مشکلی پیش نخواهد آمد. البته نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد، تنظیم دستگاه های رزرو پود است.>> فرش ارزان قیمت شیراز

نمره و استحکام نخ پود، سرعت پودگذاری ماشین بافندگی، نوع بافت زمینه فرش، میزان ذخیره شدن نخ پود روی دستگاه رزرو پود، کشیدگی مورد نیاز نخ پود حین پودگذاری و… از جمله عوامل تعیین کننده در تنظیمات دستگاه های رزرو پود است که متخصصین با تجربه با در نظر گرفتن همه عوامل نسبت به تنظیم آنها اقدام می کنند.


ماشین های بافندگی راپیری بر حسب تعداد راپیر های خود به سه دسته تقسیم می شوند


– ماشینهای تک راپیری


– ماشین های دور اپیری


– ماشین های سه راپیری


 


افزایش تعداد راپیرها، به دلیل افزایش توان پودگذاری و در نتیجه افزایش میزان و سرعت تولید ماشین می باشد. در ماشین های بافندگی تک راپیری از یک جفت، دور ابهری از دو جفت و سه راپیری، از سه جفت راپیر استفاده می شود.


در ماشین دو رابهر یک، دو جفت راپیر به طور کاملا همزمان و مشابه با یکدیگر در دو طبقه موازی با یکدیگر داخل دو دهه بافت که همزمان تشکیل شده است، می روند و دو پودگذاری همزمان انجام می شود.https://www.bestbaft.com/product-category/cheap-carpet/


در ماشین های سه راپیری نیز می تواند سه پودگذاری همزمان صورت پذیرد. نکات مهمی در خصوص پودگذاری با هر یک از انواع ماشین های بافندگی فرش وجود دارد که در ادامه به آنها پرداخته می شود.


 

– ماشین های بافندگی تک راپیر

در این نوع ماشین، ابتدا یک پودگذاری برای فرش رو و در سیکل بعد، یک پودگذاری برای فرش زیر انجام می شود. به عبارت بهتر، سیستم پودگذاری ماشین به طور یک در میان، یک پود در داخل دهنه بافت فرش رو و یک پود در داخل دهنه بافت زیر قرار می دهد.


بنابراین، با هر ضربه دفتین یا طی شدن یک سیکل بافت در ماشین، یک ردیف جدید نخ خاب شکل می گیرد. این نوع سیستم، براساس چنین مکانیزمی از پودگذاری و بافندگی، برای فرش های با تراکم بالا مناسب است.


شکل های (۴-۲۲) و (۴-۲۳) به ترتیب شماتیک طرح بافت فرش با تراکم خاب پایین و فرش با تراکم بافت بالا را نشان می دهند. ایجاد یک ردیف نخ خاب به ازای یک پودگذاری در هر یک از طرح های بافت به وضوح پیداست.همان طوری که در هر دو شکل نمایان است، نخهای خاب فرش رو پس از پودگذاری باید در انتظار پودگذاری فرش زیر باقی بمانند.


 


پود گذاری در بافندگی رویه به رویه

شکل 4-22- طرح بافت 1.1 v فرش با تراکم خاب پایین(بافته شده توسط ماشین تک راپیر)


 


بنابراین، برای آن که این دسته از نخ ها مزاحمت و تداخلی در بافت فرش زیر ایجاد نکنند، به ناچار به زیر فرش زیر منتقل شده، به صورت آزاد با شناور (بدون هیچ درگیری در بافت) قرار می گیرند.


به همین دلیل به این نخها، «نخ خاب مرده» می گویند. از آن جایی که وجود نخهای خاب مرده سبب نازیبا شدن پشت فرش می شوند، باید نسبت به جدا کردن آنها از پشت فرش زیر اقدام نمود.


این اقدام به هنگام تکمیل فرش انجام می شود که بعدأ در این باره مطالبی بیان خواهد شد. نکته اساسی در این جا آن است که همزمان با جداکردن نخهای خاب مرده، ریشه های خاب نیز در محل هایی که تعویض رنگ نخ خاب صورت گرفته، از دل فرش بیرون می آیند.

https://b2n.ir/z30430

پس علی رغم تشابه ظاهری فرش های خاب رو و زیر، تراکم خاب فرش زیر کمتر بوده، در نتیجه سبک تر از فرش رو خواهد بود.


 


پود گذاری در بافندگی رویه به رویه

شکل 4-23- طرح بافت 1.1 v  فرش با تراکم خاب بالا (بافته شده توسط ماشین تک راپیر)


 


این یکی از عیوب فرش زیر از دیدگاه مشتری است که باعث می شود به فرش زیر به عنوان فرش نامرغوب نگاه کند. در مقابل، تولیدکنندگان فرش برای رهایی از این موضوع، تلاش می کنند تا فرش های بافته شده را به صورت جفتی (یک فرش خاب رو و یک فرش خاب زیر) همزمان به فروش برسانند.


راه دیگری که برای رهایی از این مشکل (نخ های خاب مرده) وجود دارد. در گیر کردن نخهای خاب مرده در داخل بافت است به گونه ای که این درگیری بین فرش های رو و زیر تقسیم شده باشد.


در این صورت، به نخ خاب مرده این چنینی «نخ خاب مرده در گیر یا اینکورپوریند» می گویند. شکل (۴-۲۴) نحوه بافت نخهای خاب مرده در گیر را در لابه لای بافت فرش های رو و زیر نشان می دهد.


 دلیل محبوبیت فرش ۱۵۰۰ شانه را می توان به خاطر وجود عواملی همچون ضد حساسیت بودن، بدون پرزدهی و یا پرز دهی خیلی کم، وجود نخ کیفیت بالا در تار و پود آن که با عنوان نخ اکرولیک در بازار شناخته می شود و بسیاری از عومل دیگر دانست. اگر بخواهیم جدیدترین و ریزبافت ترین فرش های ماشینی در دنیا را به شما معرفی کنیم بی شک فرش های ۱۵۰۰ شانه را معرفی خواهیم کرد، گفتنی است این نوع فرش زیبایی و کیفیت منحصر به فردی را داراست.

لازم است بدانید که به تعداد ریشه یا گره رنگ در هر متر عرض فرش، شانه فرش می گویند. برای مثال اگر گفته شود که فلان فرش ، فرش 1500 شانه می باشد منظور فروشنده این است که در هر ۱ متر عرض آن فرش، ۱۵۰۰ ریشه یا گره رنگ بافته شده است، همانطور که منظور از فرش ۷۰۰ شانه ، این است که در هر متر عرض فرش تعداد ۷۰۰ ریشه یا به عبارتی گره رنگ، بافته شده است. شانه‌های رایج بازار عبارتند از فرش ۵۰۰ شانه ، 700 شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و همچنین ۱۵۰۰ شانه که نوع 1500 شانه آن جزو مرغوب ترین و با کیفیت ترین نمونه فرش ماشینی به حساب می آید و توصیه می شود در صورت موجود بودن بودجه کافی، حتما این نمونه از فرش ماشینی را تهیه نمایید.

ویژگی های طرح فرش 1500 شانه کاشان


قیمت فرش 1500 شانه وابسته به کیفیت و سایز آن است و هر چه سایز، میزان کیفیت و دوام فرش 1500 بیشتر باشد، به همان میزان قیمت آن بالاتر می باشد، امروزه می توان فرش با قیمت 100 هزار تا 100 میلیون را بازار پیدا کرد. فرش ۱۵۰۰ شانه به خاطر ظرافت و ریز بافت بودن و همچنین تنوع طرح بسیار بالای خود توانسته طرح هایی بسیار خارق العاده و بی نظیری را به بازار ارائه کند.

ظرافت فرش های ۱۵۰۰ شانه کاشان به حدی زیاد است که تشابهات زیادی را با انواع فرش دستبافت دارد. کلام آخر این که تمامی این طرح ها  علاوه بر کیفیت بالای هنری، با رنگ بندی دلنشینی توسط کارخانه فرش کاشان به منظور تولید محصولی زیبا، با دوام و چشم نواز به بازار ارائه می شود. طرح های تمامی فرش 1500 شانه کاشان به گونه ای است که تا سالیان سال همچنان جزو طرح های پرطرفدار بوده و شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید فرش ماشینی 1500 شانه کاشان، نمایید.

خرید فرش ارازن قیمت خوزستان