سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

گریدهای لپ تاپ استوک

کامپیوتر های همه کاره چیست و چه کاربردی دارد؟

laptopنصب یک کامپیوتر رومیزی با طرح قدیمی، نیاز به کابل های بسیاری نظیر کابل برق، کابل صفحه نمایش، بلندگوها، کیبورد، موس و تمام لوازم جانبی دیگر دارد. غالب این کابل ها در کامپیوتر همه کاره حذف شده است.3. برخورداری از صفحه نمایش لمسی، ویژگی تنظیم کیفیت بالا، کنترل از راه دور و حتی کنترل های وابسته به حرکت را برای بازی های ویدیویی.5. به دلیل برخوداری از صفحه نمایش LCD باریک و پیشرفته و یکپارچه سازی تمام قطعات داخلی کامپیوتر تاچ بدون کیس در داخل صفحه نمایش6. به دلیل یکپارچگی ساختار و قطعات و عدم نیاز به خرید قطعات اضافی کامپیوتر7. مزیتی است به ویژه برای کاربران سازمان ها، ادارات، ساکنان آپارتمان و تمامی افرادی که فضای کافی برای نصب کامپیوترهای رومیزی دارای کیس نیستند.9. 2. در کامپیوترهای همه کاره اگر بخشی از کامپیوتر دچار اشکال شود این اشکال به باقی قطعات نیز تسری می یابد. 3. چندین برابر بودن هزینه تعمیر در این دستگاه در قیاس با کامپیوترهای معمولی شایان توجه است. 4. کامپیوتر همه کاره با توجه به هزینه ای که صرف خرید آن می شود سخت افزار ضعیفی دارد. تمام کامپیوتر ها دارای بخشی هستند به نام BGA (یا Ball Grid Array) که در واقع، متصل کننده اجزای یک مادربرد به همدیگر است و چیپ ها، روی آن سوار می شوند.این بخش در واقع به مادربرد لحیم شده و توسط خود کاربر قابل تعویض نیست.در نتیجه شاید پردازنده ای که شما بخواهید آن را در کامپیوتر خود جای دهید، به طور کلی با BGA سیستم شما همخوانی نداشته باشد و متاسفانه راه حلی نیز برای این مشکل وجود ندارد.آیا ارتقاء سیستم کامپیوتر همه کاره امکان پذیر است؟ کاربران دستگاه هایی نظیر لپتاپ، کامپیوتر همه کاره ، pc و..

  • شورای مرکزی
  • انواع برندهای اسپیکر بلوتوثی
  • رم ddr3
  • شبکههای اطلاع رسانی
  • ظرفیت هارد 1TB HDD

laptopلیست قیمت لپ تاپ ایسوس همیشه یکی از مواردی است که در زمان خرید لپ تاپ مورد توجه قرار میگیرد. شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری آن ایسوس (یا اَسوس) شناخته میشود، توسط چهار مهندس کامپیوتر که سابقاً در شرکت رایانهای «اِیسر» فعالیت میکردند در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ در تایوان تأسیس شد. در حال حاضر این شرکت، به غیر از کشور مبداء، محصولات خود را در سایر کشورهای ۵ قارهٔ جهان نیز توزیع میکند. نام آن از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانههای یونان باستان) گرفته شده است. ایسوس، بزرگترین شرکت تولیدکنندهی مادربورد در دنیاست و در یکسال منتهی به ۲۶ نوامبر ۲۰۰۹، در بیش از ۲۹ درصد رایانههای دنیا و بیش از هر شرکت دیگری، از مادربوردهای این شرکت استفاده شده است. درآمد شرکت ایسوس در سال ۲۰۰۹ میلادی، ۲۱٫۹ میلیارد دلار و سود آن حدود ۵۲۲ میلیون دلار بوده است. از محصولات موفق ایسوس، رایانهٔ شخصی «ای» (Eee PC) میباشد که در سال ۲۰۰۷ به بازار ارائه شده و جوایز متعددی را از آن خود کرده است. این نوتبوک کوچک، ارزان و سبک وزن برای کاربران کم تجربه رایانه که به تمام ابزارهای یک رایانهٔ کامل احتیاجی ندارند، طراحی شد. با استقبال بازار از این محصول، دیگر شرکتهای رقیب مانند ایسر، لنوو، توشیبا، دل و هیولت پاکارد نیز، بیدرنگ به ساخت نتبوکهای مشابه پرداختند و شرکت ایسر در فروش این نوع محصول، از ایسوس پیشی گرفت. در سال ۲۰۱۰، این شرکت یک خانوادهٔ جدید را با نام «ایپد» (EeePAD) به سبد تولیدی خود اضافه نمود. همچنین ایسوس، نخستین نوتبوک سهبعدی بدون نیاز به عینک را در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۱ رونمایی کرد. ایسوس هم اکنون کروم بوک ها و لپتاپهای ویندوز خود را به عنوان سری VivoBook، سری گیمینگ ROG، سری TUF، سری Zenbook، سری ASUSPRO به فروش می رساند. با مشاهده لیست قیمت لپ تاپ ایسوس در دیجی هایکو به روز باشید.

برنامه های ضروری لپ تاپ گوشی های هوشمند

البته قبل از این انتخاب، بهتر است با یکدگیر به سراغ معرفی کوتاه از انوع لپ تاپ ایسوس رفته و با آن ها بیشتر آشنا شویم. اگر شما دنبال لپ تاپ های سبک وزن با طراحی زیبا هستید، لپ تاپ های 13 و 14 اینچی ایسوس که برخی از آنها می توانند تبدیل به تبلت نیز شوند، برای شما بسیار مناسب هستند. این لپ تاپ ها غالبا از سری لپ تاپ های ویوبوک VivoBook و سری لپ تاپ های زنبوک ZenBook هستند. مشخصات لپ تاپ ایسوس با توجه به قیمت و نوع لپ تاپ گسترده و متنوع بوده و ایسوس همیشه برای شما یک لپ تاپی با مشخصات مدنظر شما دارد که می تواند برای شما جذاب باشد. لپ تاپ های ایسوس مشخصات متفاوتی دارند که برای هر کاربری مناسب است. ایسوس سعی کرده با همکاری شرکت اینتل و ای ام دی برای همه کاربران از پردازنده های مختلف و متنوعی استفاده کرده است.

laptopشاید شما هم شنیده باشید که لپ تاپ های گیمینگ به ویندوز اورجینالشان زنده هستند. برای من نویسنده که بار اول بود ویندوز اصلی را تجربه میکردم حس و تجربه بسیار خوشایندی بود. 1. تمام درایور های شما به صورت اتوماتیک آپدیت میشوند و کار شما بسیار راحت میشود. 2. خود ویندوز در صورت آپدیت اتوماتیک به نسخه جدید تر میرود. 3. ویندوز اصلی با قطعات لپ تاپ بیشترین هماهنگی را دارد. به هر حال اگر که لپ تاپ انتخابی شما ویندوز اورجینال ندارد هم مشکلی نیست. اگر شما قصد دارید در مدل از سری های مختلف لپ تاپ ها را بخرید به طور دقیق مدل آن را یاداشت کنید و در مورد آن کانفیگ خاص تحقیق و بررسی کنید. فرضا سری FX516 ایسوس از 3-4 مدل مختلف تشکیل شده است که هر کدام با کارت گرافیک و پردازنده مشخصی عرضه میشوند. قیمت لپ تاپ گیمینگ هم دقیقا همانند قیمت دیگر کالا های خارجی وابسته به نرخ دلار است. هدف نهایی ما جلب رضایت تمام و کمال شما مشتریان عزیز است. اگر قبل از خرید نیز سوالی دارید میتوانید با مطالعه مجله خبری لپ تاپ دیجی 63 اطلاعاتی کسب کنید. خرید لپ تاپ برای گیمینگ | چرا اگر گیمر هستیم لپ تاپ بخریم؟ ما فقط برای بازی کردن یک دیوایس میخواهیم؛ لپ تاپ گیمینگ بخریم یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید به علایق و سبک بازی های خودتان توجه کنید. بسیاری از گیمر ها که فقط به همین دلیل قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارند، به PC ها و حتی انتخاب های بهتری همانند کنسول PS5 و Xbox X Series نیز فکر میکنند.

laptopیکی از سوالات اساسی که هنگام خرید لپ تاپ با آن مواجه هستیم این است که واقعا چه لپ تاپی برای کار من مناسبتر است؟ پاسخ به این سوال تا حد زیادی نیازمند آشنایی و دانش نسبت به انواع برندها، سریها و مدلهای لپ تاپ موجود در بازار دارد.شاید موثرترین و اصلیترین موردی که خرید لپ تاپ را تحت تاثیر قرار میدهد، قیمت باشد. یک باور وجود دارد که قیمت هرچه بالاتر باشد بهتر است! در واقع بهترین انتخاب برای خرید لپ تاپ ایجاد تعادل بین قیمت و آن چیزی است که برای کاربری به آن نیاز داریم. بسیار پیش میآید هزینهای بیشتر از آن چیزی که نیاز داریم میپردازیم و در آن طرف ماجرا لپ تاپی را تهیه میکنیم که جوابگوی کارهای ما نیست. بنابراین مقایسه و بررسی لپ تاپها باید به گونهای باشد که در نهایت برایمان مفید واقع شود.برای داشتن بهترین نتیجه در خرید لپ تاپ، در ابتدا توجه به نیازها، اولویتها و انتظارات بسیار کلیدی میباشد. در مرحلهی بعدی شناخت و آگاهی از تولید کنندگان لپ تاپ، و ردهبندی لپ تاپهای تولیدی این خرید لپ تاپ دسته دوم شرکتها مهم است.

برترین 10 خطاها در لپ تاپ می‌توانید Easlily درست در حال حاضر

در اینجا به مهمترین و پرفروشترین برندهای تولیدکننده لپ تاپ در بازارهای ایران اشاره خواهیم کرد. البته که در بازار جهانی لپ تاپ برند های فعال دیگری همانند Razer و مک بوک های اپل هم وجود دارند و اتفاقاً سهم بازار خوبی هم دارند اما در بازار لپ تاپ ایران به این شکل نیست. ایسوس یک برند الکترونیکی تایوانی است که گوشیها، لپتاپها، نمایشگرها، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی را توسعه میدهد، میسازد و میفروشد. ایسوس با بیش از 32 سال تجربه در بازار جهانی، سالبهسال به رشد خود ادامه میدهد. آنها برخی از قدرتمندترین لپ تاپ های بازی جهان را تولید میکنند و در عینحال لپ تاپ هایی با ارزش خرید بالا دارند. مطمئناً از خرید لپ تاپ ایسوس پشیمان نخواهید شد. اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس دارید باید بدانید که ما در بلاگ خودمان مقالات بسیار کامل و جامعی در مورد لپ تاپ های ایسوس داریم که پیشنهاد میکنیم آنها را بخوانید.

مکان لپ تاپ 6 ماه دیگر خواهد بود؟

laptopدر این نوشتار سعی داریم علاوه بر معرفی گریدهای لپ تاپ استوک، به بررسی نکات مهم در هنگام خرید لپ تاپ استوک بپردازیم؛ بنابراین مهمترین نکات قابل توجه در هنگام خرید لپ تاپ استوک به شرح زیر است. 1. اولین نکته در هنگام خرید لپ تاپ استوک، توجه به لولههای باز و بسته کننده است. در واقع تمامی سطوح لپ تاپ از جمله خط و خشها، ضربه دیدگیها باید مورد بررسی قرار گیرند و از سالم بودن صفحه مانیتور اطمینان حاصل کنید. 2. در گام بعدی باید پورتهای لپ تاپ استوک را به خوبی بررسی کنید. لازم به ذکر است که پورتهای لپ تاپ به برد اصلی متصل بوده و به هیچ عنوان قابل تعویض نمیباشند؛ بنابراین باید از سلامت پورتهای لپ تاپ اطمینان حاصل کنید. مهمترین پورتهای لپ تاپ USB و HDMI هستند که باید پیش از خرید لپ تاپ استوک مورد بررسی قرار گیرند. 3. بخش درایو ODD یا همان DVD RW/ROM را بررسی و تست کنید؛ زیرا در صورت خراب بودن این بخش از لپ تاپ؛ مشکلات متعددی پیش میآید و هزینه زیادی دارد.

  • لپ تاپ ایسوس ASUS TUF GAMING FX516PM
  • ۴ گیگا بایت رم قابل ارتقا به ۸ گیگ با سرعت ۲۱۳۳
  • چگونه از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟
  • گوشی iphone 13 pro
  • هزینه تعمیر آنها بیشتر از PC است
  • مایکروسافت (MICROSOFT)

بسیاری از لپ تاپ های رایانه ای در دسته لپ تاپ های 2 در 1 قرار دارند که حتما تاکنون این دسته از لپ تاپ ها را دیده اید، ولی شاید با نام آنها آشنا نباشید. منظور از دو در یک این است که لپ تاپ شما هم یک لپ تاپ است و هم یک تبلت! اکثر این دسته از لپ تاپ ها دارای لولا 360 درجه هستند که با خم کردن کامل صفحه نمایشگر می توانید آنرا تبدیل به یک تبلت کنید. از این رو اگر به این قابلیت علاقه دارید، می توانید در حین خرید لپ تاپ به آن دقت کافی داشته باشید. همچنین اگر برای شما این قابلیت ها اهمیت ندارند، می توانید لپ تاپ های عادی را انتخاب کنید و هزینه اضافی نکنید. قبل از آنکه شما به قیمت و مشخصات لپ تاپ مدنظر خودتان دقت کنید، باید بدانید که سایز لپ تاپ شما چند است؟ آیا این سایز مناسب شما می باشد؟ آیا حمل آن آسان می باشد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.