سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

فرش نگین مشهد

فرش نگین مشهد

راهنمای جامع بررسی ، خرید و انتخاب فرش ماشینی نگین مشهد

معرفی کارخانه فرش نگین مشهد

شرکت فرش نگین در سال 1371 تاسیس و به بهره برداری رسیده است. این شرکت بر اساس خط مشی کیفی خود به منظور اطمینان و اعتماد مشتری و تحقق شعار "فرش نگین، نگین فرش های ماشینی" مرغوبیت و تنوع در طراحی محصول را سر لوحه کاری خود قرار داده، مواد اولیه مصرفی را با کیفیت مطلوب از بهترین شرکت‌های داخلی و خارجی بویژه شرکت درالون آلمان تهیه می‌کند. فرش نگین مشهد یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران است که تولیدات آن فرش‌های با کیفیت 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه را شامل می‌شود. شرکت فرش نگین هم‌اکنون با بکارگیری مدرن‌ترین ماشین آلات روز به تولید محصولات خود می‌پردازد.

خرید فرش نگین مشهد

به طور کلی تراکم عرضی فرش را شانه آن می‌گویند. شانه فرش عموما برحسب تعداد گره رنگ در هر متر حساب شده و عامل اصلی تعیین قیمت فرش به شمار می‌رود چراکه با بیشتر شدن آن نقش‌ها ظریف‌تر می‌شوند. برای مثال اگر فرش 1200 شانه معرفی می شود در 10 سانتی متر از «عرض» فرش باید 120 گره وجود داشته باشد. تراکم طولی نیز شبیه همان تراکم عرضی است با این تفاوت که آن را در نیمه «طولی» فرش محاسبه نموده و سپس در 2 ضرب می‌کنند یعنی زمانی که گفته می‌شود فرشی تراکم 3600 دارد به این معنی است که در 10 سانتی متر از طول فرش باید 180 گره وجود داشته باشد.

جنس الیاف فرش ماشینی

می توان گفت مهم ترین عامل در تعیین کیفیت و دوام فرش نگین مشهد، الیاف یه کار رفته در آن می‌باشد. امروزه الیاف فرش عمدتا یا از جنس اکریلیک ساخته می‌شوند ، یا از ابریشم مصنوعی (همان پلی استر) و یا ترکیبی از این دو که در این میان، نخ‌های اکریلیک به خاطر برخورداری از عمر طولانی تر، ثبات رنگ بیشتر در مقابل نور و شستشو، مقاومت بیشتر در برابر حرارت و حفظ ظاهر و زیبایی فرش در طول زمان، از جایگاه بالاتری برخوردارند. تعداد رنگ­­های به کار رفته در آن 10 رنگ می­باشد که با ظرافت و زیبایی خاصی با هم ترکیب شده­ اند.

نوع طرح فرش ماشینی نگین مشهد

متن فرش در این گونه طرح‌ها به قسمت‌ها یا قاب‌های مختلفی تقسیم گشته که به طور منظم در کنار هم قرار دارند و در داخل هر قاب با گل و برگ‌های مختلفی تزیین شده است. اگر محیطی وسیع دارید و می خواهید دنج و صمیمی به نظر برسد یا اینکه محیطی خلوت و کم وسیله مانند اتاق های کار یا مکان های اداری دارید، فرش های خشتی یک انتخاب ایده آل برایتان به شمار می روند.

فرش و نکات دکوراسیونی

فرش ایرانی در همه جای دنیا به عنوان عضوی جدانشدنی و فوق العاده لوکس در دکوراسیون داخلی به شمار میرود که اکثر طراح­ها از آن برای افزودن فوت نهایی خود استفاده می­کنند و جایگاه ویژه آن در زمینه طراحی کلاسیک غیرقابل انکار است. گاهی اوقات تجسم یک فضای کلاسیک شیک و لوکس بدون یک تخته فرش ایرانی واقعا غیرقابل تصور است!

صد و پنجاه سال قبل، ادگار آلن پو شاعر و نویسنده مشهور آمریکایی نوشت: «روح یک خانه فرش است.» سخن او به این معنی است که فرش پایه و اساس طراحی خانه است و همه چیز تحت تاثیر آن می­باشد. وقتی فرشی را برای یک اتاق انتخاب می‌کنید، چیدمان کلی اتاق را تعیین کرده‌اید، وقتی فرش یا فرش‌هایی را برای یک اتاق انتخاب می‌کنید، در واقع رنگ‌های اصلی آن اتاق را نیز تعیین کرده‌اید. انتخاب کردن فرش در ابتدا و بعد سراغ خرید مبلمان و دیگر وسایل رفتن بسیار راحت‌تر از راه‌های دیگر است.

تاثیر کفپوش ها

کف در واقع دیوار پنجم به حساب می­آید و رنگ آن به اندازه دیوارها، مبلمان و پارچه­ های به کار رفته در خانه حایز اهمیت است. یک انتخاب خوب برای کف باقی کار را راحت و دلچسب می­کند لذا قبل از خرید فرش حتما رنگ کفپوش‌های منزلتان را که می‌خواهید فرش‌ها را روی آن پهن کنید در نظر بگیرید، اگر این کفپوش‌ها رنگ‌های خنثی دارند کار راحت‌تری را در پیش خواهید داشت، اما اگر کفپوش‌های خانه‌تان رنگ‌هایی مثل طیف قهوه‌ای دارد حتما فرش‌هایی را انتخاب کنید که با کفپوش‌ها هماهنگی داشته باشد، البته به گفته کارشناسان دکور تضاد بین رنگ فرش‌ها و کفپوش‌های استفاده شده در طراحی دکوراسیون داخلی خانه، باعث خودنمایی هرچه بیشتر فرش‌ها می‌شود.

به طور کلی اگر طرفدار کنتراست یا تضاد در دکوراسیون تلفیقی خانه هستید باید از رنگ‌های متضاد استفاده کنید و اگر تمایل به ایجاد هارمونی یا هماهنگی در دکوراسیون دارید، باید از رنگ‌های مکمل استفاده کنید. این را هم به خاطر داشته باشید که رنگ کف و دیوارها باید با توجه به هم انتخاب شوند به عنوان مثال کف تیره با دیوارهای تیره اتاق را بسته و دلگیر می کند ولی اگر انتخاب تان رنگ های تیره است دیگر موظفید که مبلمان روشن به کار ببرید.

رنگ فرش ماشینی

گردش رنگ در کل فضای خانه یکی از ارکان اساسی دکوراسیون داخلی محسوب می­شود که به سادگی قابل اجراست. می­توانید از یک یا چند رنگ فرش­تان را انتخاب کرده و از آن رنگ­ها در سایر قسمت­های خانه نیز استفاده کنید یا فرشتان را با توجه به رنگ غالب خانه تهیه کنید. البته توجه داشته باشید چنانچه از فرش­های ساده یک رنگ استفاده می­کنید، بهتر است برای هماهنگ شدن رنگ­های آن با خانه­ تان رنگ­های مکملش را به کار ببرید و از تکرار یک رنگ خاص خودداری کنید.

بررسی رنگ زمینه فرش

رنگ زمینه کرم آن به هیچ وجه چشم را آزار نمی­دهد، بلکه باعث آرامش و تسکین چشم نیز می­شود و در عین حال برای خانه رنگی بسیار شیک به شمار می­رود. آشنایی با تاثیر رنگ‌ها و استفاده از آن‌ در جای مناسب یکی از اصلی‌ترین نکات در دکوراسیون داخلی است. مهم‌ترین نقش را در طراحی و دکوراسیون داخلی، رنگ‌ها بر عهده دارند. هر چیزی که می‌بینیم دارای رنگ است. رنگ‌ها باعث می‌شوند چیزها را احساس کنیم به عبارتی می‌توان گفت خود نیز دارای احساسند!

رنگ‌ها معنی‌دار بوده و نوع احساس ما را منعکس می‌کنند. هریک از رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش، سیاه، سفید، خاکستری و قهوه‌ای معنی خاصی دارند. استفاده از چرخه رنگ و تلفیق آن‌ها، شما را به ایده‌ای که در نظر دارید، نزدیک می‌کند. برای تغییر فضایی که در آن قرار دارید و انجام دکوراسیون باید بتوانید انتخاب رنگ کرده، آن‌ها را تلفیق کنید رنگ­های خنثی مانند کرم در هر محیطی کاربرد دارند چرا که می­توانند به عنوان رنگ تکمیلی در کنار هر رنگی استفاده شوند، به همین دلیل برای هر اتاقی از خانه مناسب هستند. علاوه بر این کارشناسان توصیه می­کنند برای فضاهایی با وسعت کم از فرش­هایی با ترکیب رنگ روشن استفاده نمایید چرا که هر چه کف روشن تر باشد فضا بزرگتر و نورانی تر دیده می شود. پس اگر می خواهید اتاق نشیمن کوچک­تان بزرگ­تر شود یا دوست دارید اتاق پذیرایی­تان بازتر به نظر برسد.

فرش ایرانی پر از زیبایی سحرگونه است، گویی در بهشت قدم گذارده‌ای؛ بهشتی با رنگ‌های سیمین و زرین فام که باغ‌های آن روح از سر بیننده برده، ‌گویی در باغ بهشت جاودانی سیر و سیاحت می‌کند، با رنگ‌های درخشان و ناب و پیچش شاخ و برگ‌ها حرکت را در تار و پود فرش تداوم می‌بخشد. حرکتی پر از رمز و راز که حرکت جهان هستی را تداعی می‌کند و چرخش و گردش گیتی و سپری شدن بهار و آمدن بهاری دیگر را به خاطر می‌آورد.

زمزمه پرطراوت زندگی با عشق و ایمان، با آرزوهای دیرین و جاودانگی زیبایی‌ها بر گستره تار و پود فرش و این نقش و نگارهای عالم هستی است که از صافی نگاه و ذهن خلاق هنرمند عبور کرده و نقشه‌ای زیبا را به ظهور رسانده تا نوازشگر چشمان هر بیننده­ای باشد. اگر قصد خرید فرش ماشینی دارید مجموعه بازار الکترونیک فرش ایران آماده است تا این تجلی هنر ایرانی را با افتخار تقدیمتان نماید؛ گوارایتان باد تماشای این باغ رنگارنگ.

خرید فرش زمرد مشهد

راهنمای جامع بررسی ، انتخاب و خرید فرش ماشینی زمرد مشهد، در ابتدا به معرفی کارخانه زمرد می پردازیم و سپس دلایل انتخاب این فرش را بررسی می کنیم و منابعی را برای تامین این فرش بصورت مستقیم از کارخانه معرفی می کنیم.

معرفی کارخانه فرش زمرد مشهد

مجموعه کارخانجات فرش زمرد مشهد در سال 1376 هجری شمسی شروع به تولید فرش ماشینی نموده است . این مجموعه در چهار واحد مجزا با تعداد 700 نفر پرسنل در حال فعالیت است. تمام فرشهای زمرد مشهد درجه یک ، دارای هولوگرام و مشخصات کامل تولید کننده می باشدبه جز اندازه های ذکر شده در جزییات کالا برخی از این فرشها دارای ابعاد پادری، دایره قطر 1 و 1.5 و قالیچه های 1*2 و 1*3 و 1*4 نیز می باشد.

تقلب در فرش زمرد مشهد

به دلیل این که فرشهای متفرقه زیادی با نام زمرد مشهد یا با پسوند و پیشوند کلمه دیگری همراه نام اصلی تولید و به نام فرش زمرد مشهد فروخته میشود جهت اطمینان در خرید خود نشان فرش زمرد مشهد اصل را که در شناسنامه پشت تمام این فرشها موجود است.

نخ فرش زمرد مشهد

این شرکت الیاف آکریلیک خود را از بهترین تولید کنندگان جهان یعنی درالون آلمان (بایر) که نامی آشنا برای تمام هموطنان گرامی است تأمین می نماید. نخ خاب عمده‌ترین و مهم‌ترین جزء از فرش ماشینی است که در واحد رنگرزی الیاف اکریلیک فرش زمرد با بهترین و مرغوب‌ترین رنگ‌های اروپائی با بیش از 50 نوع شید رنگ مختلف تحت عملیات رنگرزی قرار می‌گیرد. رنگ‌های مورد استفاده در فرش زمرد مشهد از نظر کیفی رنگ‌هایی است که بالاترین ثبات شستشویی و نوری و سایشی را درحد استانداردهای بین المللی ایجاد کرده. این ثباتها یکی از مهم‌ترین عوامل کیفی رنگ در صنعت فرش ماشینی می‌باشد که مصرف کنندگان عزیز باید به این مهم توجه داشته باشند.

خرید فرش زمرد ارزان قیمت

متأسفانه برخی از تبلیغات غلط و یا اغراق کننده در مورد فرشهای ماشینی وجود دارد اما اگر از برندهای تایید شده و دارای نشان استاندارد خرید میکنید خیالتان را بابت سلامت بودن محصول و بی خطر بودن آن راحت میکنید و علاوه بر آن مشاوره کارشناس فرش در مورد نوع جنس ،تراکم شانه وطرح و رنگ مورد سلیقه شما
کمک بزرگی در خرید شما ارائه میکند.

خرید فرش زمرد مشهد 700 شانه ، خرید فرش زمرد مشهد 1200 شانه ، خرید فرش زمرد مشهد 1500 شانه ، خرید فرش زمرد مشهد ، قیمت فرش زمرد مشهد ، قیمت فرش زمرد مشهد 1200 شانه ، خرید فرش 1200 شانه زمرد مشهد ، قیمت فرش 1200 شانه زمرد مشهد ، قیمت فرش 700 شانه زمرد مشهد

نکته :هموطن عزیز ،خریدار فرش ماشینی با درایت همیشه این مورد را در نظر داشته باشید اگر درجاهایی شمش طلا یا ویلا خودرو یا امثال اینها بعنوان جایزه یا قرعه کشی وجود داشته باشد ، بنابراین شک نکنید که بهای پرداختی بابت تهیه این قبیل جوایز را شما خریداران محترم با خریدن گران آن فرش میپردازید ، در نظر داشته باشید یک خرید ارزان خود جایزه میباشد و نیازی به انتظار برنده شدن در قرعه کشی نیست ، عزیزان هموطن یک خرید خوب باید با در نظر گرفتن صرفه اقتصادی انجام شود .

رنگرزی زمرد مشهد

واحد رنگرزی فرش زمرد درکیلومتر 35 جاده مشهد – فریمان واقع در شهرک صنعتی کاویان در سال 1388 تاسیس و درمهرماه سال 1390 به بهره برداری رسیده این شرکت الیاف مصنوعی آکریلیک خود را از بهترین تولید کنندگان جهان یعنی درالون آلمان (بایر) که نامی آشنا برای تمام هموطنان گرامی است تأمین می نماید .
واحد ریسندگی زمرد در کیلومتر 18 جاده مشهد – قوچان واقع در فاز دو شهرک صنعتی توس در سال 1383 با ظرفیت6000 تن در سال تاپس و نخ اکریلیک به بهره برداری رسیده که پس از دو مرحله توسعه ، ظرفیت آن به 9000 تن در سال تاپس و نخ اکریلیک مخصوص فرش ماشینی افزایش یافته و در حال تولید می باشد .

فرش دستبافت گونه

این واحد با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا به صورت تمام اتومات اقدام به تولید نخ با نمرات مختلف می کند به طوریکه با توجه به نوع ماشین آلات قادر است نخهای ظریف تا نمره متریک 50 را نیز تولید کند و این واحد قادر به تولید نخهای HeatSet شده می باشد که بخشی از تولید آن در سالن بافندگی فرش زمرد به مصرف رسیده و بخشی از آن به فروش می رسد این واحد مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی و نیز پرسنل مجرب و کارآزموده می باشد که فرآیندهای کیفی جهت اطمینان کامل از کیفیت محصول نهایی انجام می شود به طوریکه کیفیت نخ این شرکت یکی از بهترین ها در سطح کشور می باشد .