سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار و خواص و فواید انجیر خشک

آجیل های پوسته شده را تا سه ماه در دمای اتاق می توانید نگهداری کنید. 1. بهترین روش تازه نگه داشتن آجیل چیست؟ مغزهای پوست شده حداکثر در شش ماه در یخچال و یکسال یا بیشتر در فریزر می مانند. جیل می تواند با پوست یا بدون پوست ذخیره شود. بسته های آجیل را تا برچسب گذاری کنید تا بدانید ابتدا از کدامیک استفاده کرده اید. اینکار باعث می شود که طعم و عطر آجیل برگردد ولی آجیل خشک شده به همان صورت باقی می ماند . 1. برای حفظ کیفیت آجیل چه باید کرد؟ محصولات غذایی زیادی از آجیل ها تهیه شده است. با این وجود برخی آجیل ها معمولا محبوب ترند. آجیل های پوسته شده را تا سه ماه در دمای اتاق می توانید نگهداری کنید. اگر با پوست ذخیره کنید، ماندگاری بیشتری دارند اما بدون پوست راحت تر استفاده می شوند. آجیل در سراسر جهان شناخته شده و محبوب است. شما می توانید با توجه به ذائقه فردی خود از آجیل بیشتر لذت ببرید. فروش گردو ارزان وقتی روغن موجود در آجیل از بین برود، دیگر نمی توان کاری کرد. اگر نکات نگهداری را به خوبی رعایت کنید مشکلی پیش نمی آید. 1. انواع آجیل شامل چیست؟ همچننین آجیل باید حتما در ظرفی بدون هوا نگهداری شود تا سطح رطوبت لازم را حفظ کند. یک کیسه پلاستیکی هم می تواند برای این کار مناسب باشد. برای حفظ کیفیت آجیل سعی کنید تا در مجاورت پیاز و سایز غذاهایی که بوی قوی دارند قرار نگیرند زیرا آجیل ها بوی اطراف را به خود جذب می کنند. اگر اجیل طعم بیات می دهد، به مدت ده دقیقه در دمای 350 درجه فر برشته کنید. همانطور که می دانید، انواع آجیل ها از قبیل بادام پسته، فندق، گردو، بادام هندی و بادام زمینی برای هر ذائقهای مناسب است.

↑ «خواص و فواید انجیر خشک».

انجیر تاثیر بسیار زیادی در درمان اگزما، ویتیلیگو و پسوریازیس دارد. بایگانیشده از اصلی در ۲۴ مه ۲۰۱۲. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. کالری انجیر تازه بیشتراست یا انجیر خشک؟ میتوانید با گسترش آن به ویکیپدیا کمک کنید. دریافتشده در ۲۸ اوت ۲۰۱۰ برابر با ۶ شهریور ۱۳۸۹. این یک مقالهٔ خرد تنقلات است. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است. ↑ «خواص و فواید انجیر خشک». وجود ویتامینهای مغذی مانند : روی، مس، سلنیوم، منیزیم، کلسیم، ویتامینهای گروه B و ویتامین سی تاثیر بسیار زیادی در سلامت مو خواهد گذاشت. این صفحه آخرینبار در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲ ساعت ۱۲:۳۲ ویرایش شدهاست. انجیر یکی از محبوبترین مادهها در ساخت شامپو، نرم کننده و ماسک مو است. ↑ ۲٫۰ ۲٫۱ ۲٫۲ «خواص انجیر خشک و تاثیر آن بر سلامتی بدن». این میوه رشد موها را تقویت کرده و رطوبت مورد نیاز مو را تامین میکند. علاوه بر این انجیر در درمان ریزش مو هم مؤثر است و باعث تسریع در بهبود فولیکول مو میشود. بر اساس تحقیق ها و آزمایشهای انجام شده، شیره درخت انجیر میتواند زگیل را بدون عوارض جانبی درمان کند.

فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار فروش عمده

خشکبار ها از اصلی ترین نوع محصولات گیاهی و کشاورزی به شمار می روند که توزیع و پخش آن ها در بازار حائز اهمیت می باشد. همان طور که می دانید مغز دانه ها، تخمه ها و میوه های خشک از جمله خشکبار ها هستند. انواع این محصولات به صورت عمده در مناطق مختلف توزیع می شود تا دسترسی به آن ها برای مصرف کنندگان مختلف، مقدور باشد. خشکبار های موجود در بازار، تامین کننده نیاز های مشتریان خاص و عام این محصولات می باشند. خشکبار های موجود در بازار را به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم بندی می کنیم، خشکبار های داخلی که در منطقه ای از ایران تولید شده اند و خشکبار های خارجی که از مناطق مختلف دنیا تامین می شوند. مناطق مختلفی از کشور همچون اصفهان تولید کننده و یا توزیع کننده خشکبار در دنیا می باشد. انواع خشکبار در ایران تولید می شود، برخی از نمونه های این محصول نیز در صورت نیاز به عنوان کالایی وارداتی از کشور های تولید کننده آن تهیه می گردد.

20- برای پادزهر سموم بعد از غذا 5 دانه فندق با انجیر میل شود. 26- کسانی که سرطان دارند صبحانه 20 عدد فندق و 3 عدد خرما با یک لیوان آب هویج میل کنند. 28- اگر چشم نوزادی آبی یا ازرق است شما میتوانید فندق را بسوزانید نرم کنید با روغن زیتون مخلوط کنید و چند روز بر فرق سر نوزاد بمالید. 30- جهت رفع چین و چروک صورت : روغن فندق یک قاشق چای خوری و روغن جوانه گندم یک قاشق چای خوری. 21- کسانی که کوسه هستند فندق را سوزانده با پی بز مخلوط کنند بصورت بمالند. 27- کسانی که موخوره دارند فندق را سوزانده با سرکه مخلوط کنند با آب رقیق نمایند سر موها را با آن محلول ماساژ دهند. 22- اگر کم خون هستید بعد از هر غذا 5 دانه فندق بخورید. 23- اگر چنانچه مبتلا به قلنج کلیه شدید بعد از غذا 6 عدد فندق را خوب جویده میل نمایید. فروش بادام ارزان سپس چشم آنها خوب سیاه و جذاب میگردد. 24- خانمهایی که دوره قاعدگی آنها دردناک و زیاد است پوست فندق را جوشانده بعد از غذا یک فنجان بخورند. 29- خانمهایی که حامله هستند روزی 5 دانه فندق میل کنند. 25- کسانی که رخسار زرد دارند برای درمان آن روزانه 10 دانه فندق بخورند.

آجیل نه تنها به عنوان یک میان وعده و خشکبار در نظر گرفته میشود، بلکه مصرف آن به صورت روزانه باعث میشود که به عنوان یک ماده غذایی به کار برده شود. از گردو استفادههای زیادی میشود یکی از این موارد به کار بردن گردو برای مصارفی همچون ماسک صورت است که البته بیشتر از روغن آن استفاده میشود. از تاثیر مصرف گردو بر روی پوست و مو هرگز غافل نشوید. مثلا یکی از موادی که در گردو بسیار ارزشمند است امگا 3 است، تاثیر مواد معدنی گردو بر روی سلامتی فوقالعاده است، امگا 3 و مواد معدنی گردو برای سلامتی قلب و عروق و لاغری مناسب است. آجیل دارای دانههای متعددی از مغزیجات است که هر یک از آنها برای سلامتی بدن به شدت مفید هستند، تاثیر مصرف خشکبار بر روی رشد بدن فوقالعاده است، به همین خاطر توصیه میشود آجیل به صورت روزانه استفاده شود. از این رو بهتر است درمان بیماری با مصرف خشکبار را جدی بگیرید.

فروشگاه آنلاین آجیلک

آجیل ساده معمولا شور بوده و دارای خشکبار شیرین نمی باشد ولی آجیل شب یلدا شیرین بوده و بغییر مغز ها خشکباری از قبیل توت خشک ، برگ زرد آلو ، کشمش ، گردو ، انجیر خشک و . هرچند تمامی این سنت ها برای این بوجود آمده است تا خانواده ها دور هم جمع شوند و صله رحم را به جا بیاورند اما داشتن نماد و آیین مثل آجیل شب یلدا این مراسم را جذاب تر می کند. نیز استفاده می شود . ایرانیان اصیل بر این باورند بدون حضور آجیل شب یلدا (به عنوان نماد جشن یلدا) جشن یلدا کامل نیست. این مغزها به دلیل طبع گرمی که دارند مناسب ترین خوراکی برای شب های سرد زمستان هستند چراکه هم وجودمان را گرم نگه میدارند و هم مهمانی را گرم و صمیمی می کنند. یکی از معروف ترین آجیل های شب یلدا آجیل چهار مغز است که ترکیبی از پسته، فندوق، بادام درختی و بادام هندی است.

فندق گرم و خشک است و برای بیماری قند مفید است.

فندق دارای خواص زیادی است و دارای پروتئین، مواد چرب، کلسیم، فسفر و پتاسیم می باشد. فندق بو داده مخلوط انیسون برای سوزش مجرای ادرار و تقویت نیروی جنسی مفید است. برای درمان جوش صورت روزی ۲ مرتبه با نوک انگشت از روغن فندق روی جوشهای صورت بگذارید. فندق غذای مناسبی برای تقویت بدن و مخصوصاً دوره نقاهت است. روغن فندق بو داده مغز را تقویت و نیروی جنسی را زیاد می نماید . جهت رفع چین و چروک صورت : روغنفندق یک قاشق چای خوری و روغن جوانه گندم یک قاشق چای خوری. فندق گرم و خشک است و برای بیماری قند مفید است. به خاطر وجود آهن در فندق می توان گفت که یکی از بهترین عوامل سازنده گلبولهای قرمز می باشد. فندق حاوی منیزیم و پتاسیم می باشد و این مواد بزرگترین داروی مقوی قلب و کلیه ها هستند. فندق تقویت کننده نطفه می باشد، ۱۰ صبح و ۵ عصر همراه خرما میل شود. عرق آور است ، ذات الریه ، سرگیجه و بیماری های صرع را درمان می نماید .

فروشگاه اینترنتی آجیل

برای مثال لبنیات این منطقه شهرت داشته و سالانه بیش از صدها تن مواد لبنی تولید و به کشورهای دیگر صادر میشود. به دلیل وجود مراتع سرسبز و بکر همانند کوههای شاه جهان و همچنین دامنه رشته کوههای بینالود زمینه مساعدی جهت پرورش زنبور عسل و تولید ارگانیک عسل فراهم شدهاست. از ویژگیهای عسلهای شمال خراسان به ویژه عسل قوچان میتوان به ارگانیک بودن و تغذیه کاملاً طبیعی آن اشاره کرد. گیاهانی با نامهای محلی مانند: چریش، زیانی گزی و کنگر محلی در کوهستانهای قوچان فراوان و مورد استفادهاست. شهرستان قوچان بواسطه وجود ارتفاعات و درههای متعدد و چشمههای فراوان از پوشش گیاهی متنوعی برخوردار است و در هر حوضه گیاهان خاصی وجود دارد، شقایق و لاله وحشی از گلهای فراوان کوهستانها و جلگههای قوچان است. بهطوریکه تولید عسل در منطقه قوچان و خراسان شمالی از سال ۱۳۸۰به ۷ برابر افزایش یافتهاست؛ و بیدلیل نیست که عسل نیز در سبد سوغات این منطقه همانندکشمش و شیره انگور جای گرفتهاست. عسل نیز یکی از محصولاتی است که به تازگی تولید آن رشد چشمگیری داشتهاست.

از خاصیت زعفران آرامبخش بودن آن زبانزد است. میوه نرسیده خرما، خارک نامیده میشود. خرما، یکی از قدیمیترین انواع خشکبار است که در ایران به طور خاص در مناطق جنوبی کشور به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی رشد میکند. آلو بخارا جزو طناز خشکبار است. خرما منبعی غنی از انرژی، کربوهیدرات و قند است. آلو طبع سرد و تری دارد. البته ارقام مختلف خرما در ایران در شهرهای مختلف بسیار متعدد هستند. رطب هم مرحله قبل از رسیدن کامل خود خرماست. خواص شربت زعفران به آرامبخش بودن، بهبود گردش خون و بهبود گوارش شناخته میشده است. همانطور که میدانید، خرما در هر مرحله از رسیدن خود نام و البته طعم شیرین خاص خود را دارد. آلوها که لواشک می شوند و به دست دلبر می رسند از سری آلوهای خیلی خوشانس هستند. همین مورد آلو را در بین سایر ارقام خشکبار شاخص کرده است. از زعفران به عنوان یک خشکبار خوشرنگ و عطر در پخت و پز ایرانی هم بسیار استفاده میشود.

منبع:

https://ajilak.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.