سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله تکنولوژی و همه چی در مورد موبایل

اعضای تیم محتوا و تحریریه خوش ذوق و حرفه ای مجله کوروش روزانه مطالب بسیار متنوعی با محوریت آشپزی را به رشته تحریر در می آورند. بی شک همه ما تا حدودی با امور خانه و خانه داری آشنا هستیم، ولی اعضای تحریریه خلاق مجله کوروش فقط این اکتفا نکرده اند. نویسندگان مجله کوروش در سرویس آشپزی روزانه چندین طرز تهیه و دستور پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع فست فود، فینگر فود و پیش غذا، انواع کیک و شیرینی ، نوشیدنی و اسموتی های ایرانی و فرنگی، دسرهای سنتی و بین المللی و … را برای شما آماده می کنند. لپ تاپ مهندسی در سرویس سلامت مجله کوروش هدف ما ارائه اطلاعات اساسی در خصوص انواع بیماری ها، روش های تشخیص و ارائه درمان های پیشنهادی پزشکان معتبر و اطلاعات سایت های معتبر سلامت زیر نظر موسسه ملی سلامت آمریکا است. یکی دیگر از بخش های جذاب مجله کوروش مباحث مربوط به مد و فشن است. راه و رسم خانه داری و مد و فشن و سفر را از مجله کوروش بیاموزید!

مجله های تکنولوژی خارجی

در این میان 25 درصد از توکن ها به پلت فرم بند پروتکل و در نهایت 5 درصد از توکن ها نیز به تبلیغ کنددگان توکن ها تعلق گرفت. به علاوه کاربران ایرانی می توانند با خرید اتریوم و یا بیت کوین از صرافی موربیت و سپس رجوع به صرافی هایی که Band protocol را معامله می کنند، به خرید این ارز بپردازند. کاربران قادرند تا با خرید ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم ارز Band  از صرافی های یاد شده خریداری کنند. کمپانی band protocol به منظور تسهیل و امنیت در نگه داری توکن های band، کیف پول band را که یک کیف پول سرد مبتنی بر نسل سوم وب است را ارائه کرده اند. علاوه بر مورد یاد شده، ارز دیجیتال band مبتنی بر استاندارد erc20 را می توان در تمام کیف پول های معتبر و سازگار با این استاندارد، از جمله کوینومی، تراست والت و اتمیک ذخیره نمود. کاربران می توانند در این کیف پول دو ارز band و dataset را نگه داری و ذخیره کنند.

در اروپا سیستم VDSL تنها در آلمان، فرانسه و ترکیه راهاندازی شدهاست. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است. بر اساس آمار ماه اوت ۲۰۰۵، بیش از ۱۹ میلیون خط تلفن ثابت، ۳۶ میلیون خط تلفن همراه و ۱۲ میلیون کاربر اینترنت در ترکیه از خدمات ارتباطی استفاده میکردهاند. بر اساس آمار مؤسسه TUI آلمان از ۱۰۰ هتل برتر جهان ۱۱ هتل در ترکیه قرار دارند. این صفحه آخرینبار در ۱۶ مهٔ ۲۰۲۲ ساعت ۱۰:۱۲ ویرایش شدهاست. منطقه ویژه اداری, participates as "هنگ کنگ, چین" و "چین ماکائو". در سال ۱۹۹۹ مجموعاً ۳۸۲٬۳۹۷ کیلومتر جاده، ۸٬۶۸۲ کیلومتر راهآهن (۲٬۱۳۳ کیلومتر برقی)، ۱۱۸ فرودگاه (۶ فرودگاه بینالمللی)، ۱٬۲۰۰ کیلومتر راه آبی در ترکیه کار حمل و نقل را بر عهده داشتند. در آن سال بورس معاملات دارالسعادت توسط عثمانیها تشکیل گردید. بانک مرکزی ترکیه (Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası) در سال ۱۹۳۰ تشکیل شد و شعباتی در نیویورک، لندن، فرانکفورت و زوریخ دارد. بورس اوراق بهادار استانبول در سال ۱۹۸۵ و بورس طلای استانبول در سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را آغاز کردند البته سابقه فعالیت بورس در ترکیه به سال ۱۸۶۶ میلادی بازمیگردد. شهرهای آنتالیا در سواحل ترکیه و موغلا بیشترین توریست را به خود جذب کردهاند. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. سواحل ترکیه از لحاظ جذب جهانگرد همانند سواحل اسپانیا و ایتالیا از جذابترین سواحل اروپا هستند. در سال ۲۰۰۷ تعداد ۲۷٬۲۱۴٬۹۸۸ نفر توریست از ترکیه بازدید کردهاند که درآمدی بالغ بر ۱۸٫۵میلیارد دلار برای ترکیه ایجاد کردهاند. گردشگری یکی از فعالترین بخشهای اقتصاد ترکیهاست که به سرعت رشد میکند. در سال ۱۹۹۸ ۷۲ بانک در ترکیه فعالیت میکردند. شهر استانبول نیز به دلیل آثار باستانی همه ساله پذیرای تعداد زیادی از جهانگردان است.

مجله تکنولوژی موبایل

۴. ارزهای دیجیتال نگهداری شده در حساب کاربری خود در صرافیها را محدود کنید. ۵. آدرس سایتهای خریدوفروش ارزهای دیجیتال و کیف پول خود را Bookmark کنید تا در هنگام ورود با مشاهده علامت بوکمارک آنها از فیشینگ نبودن آن مطمئن شوید. ارز دیجیتال را به مقداری که قصد معامله کردن دارید، در صرافی نگهداری کنید و مابقی را در کیف پول سختافزاری خود نگه دارید. ۸. برای امنیت دارایی ارزدیجیتال خود از چندین آدرس و کیف پول سختافزاری یا نرمافزاری استفاده کنید. ۶. برای ورود به حسابهای خود از امکان تایید هویت دومرحلهای (Two step) استفاده کنید. منظورمان این است که تمام دارایی خودتان را در یک کیف پول قرار ندهید و از کیف پولهای مختلف برای تقسیم داراییهایتان استفاده کنید. ۷. از گفتن میزان داراییهای کریپتو خود برای دیگران خودداری کنید و صحبتکردن دررابطهبا موجودی خود در فضای مجازی را محدود کنید. میتوانید برای ورود دومرحلهای از Google Authenticator و یا حداقل ارسال کد تأیید توسط sms یا email استفاده کنید.

این وباپلیکیشن یا برنامه کاربردی تحت وب RESTپذیر یا رست فول همچنین، این امکان را برای کلاینت به وجود میآورد که اقداماتی را در خصوص آن منابع انجام دهد. تفاوت REST و RESTful چیست ؟ RESTful API چیست ؟ REST یک سبک از معماری نرمافزار است که به بیانی ساده تکنولوژی و پروتکلهای موجود در وب را به کار میگیرد. این اقدامات میتواند ایجاد منابع جدید (مثلاً ایجاد یک کاربر جدید) یا تغییر منابع فعلی (مثلاً ویرایش یک پست) و سایر اقدامات از این دست باشد. در واقع، پسوند «ful» که به REST اضافه شده، به معنی «داشتن قابلیت» REST یا تطابق داشتن با این سبک معماری است. برای اینکه یک API با REST مطابقت داشته باشد و در واقع RESTful (رست فول) باشد، باید یک مجموعه از محدودیتها و قواعد در کدنویسی آنها رعایت شود. عبارت RESTful یا رست فول معمولاً برای اشاره به وبسرویسهایی به کار گرفته میشود که سبک معماری REST را پیادهسازی میکنند.

مجله فناوری تکنولوژی

ویژگی خوب این والت، امکان اتصال به TestNet است، ویژگی که میتوانید با آن، بدون اینکه بیتکوین خود از دست بدهید چیزی را امتحان کنید. رابط کاربری آن عالی نیست ولی یکی از والتهایی است که بیشترین ویژگی را داراست، زیرا قابلیتهایی همانند تنظیمات mempool و… Bitcoin Core نیز همانند Armory یک کلاینت کامل بیتکوین است، به این معنی که باید کل بلاکچین بیتکوین دانلود شود تا بتوانید از طریق این کیف پول به دریافت، نگهداری و ارسال بیتکوین بپردازید. Coinomi نیز یکی از والتهای پرطرفدار مولتیکارنسی است. لپ تاپ ترید البته در حال حاضر هنوز نسخه دسکتاپ آن منتشر نشده ولی تیم این والت وعده داده که در سهماهه سوم 2018، نرمافزار دسکتاپ این والت نیز انتشار یابد. Bitcoin Core کیف پول رسمی بیتکوین است که توسط توسعهدهندگان هسته بیتکوین ایجاد شده است. این والت به عنوان یک Node در شبکه بیتکوین عمل میکند و قابلیتهای مدیریت بیتکوین را نیز ارائه میدهد.

حالا سوال من اینه.. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. از اتمیک والتم به کدوم صرافی میتونم توکن pro انتقال بدم و بفروشم؟ برای انجام تراکنش، چه ارسال ارز به خارج کیف پول باشه و چه تبدیل در کیف پول، کارمزد تراکنش رو باید بپردازید و راهی برای دور زدنش وجود نداره. بله کارمزد تبدیل نسبتا بالاست. مثلا من تو تراست میزارم هر دوازده ساعت میاد ولی توی اتمیک گذاشتم دو سه روزه گذاشته چیزی نیومده ؟ سلام ببخشید این سود استیکینگ اتمیک والت مثلا برا ارزی مثل ترون یا کاردانو کی میاد ؟ و مقدار کارمزد ورود و خروج کریپتو به کیف پول اتمیک رو از کجا باید متوجه بشم؟ با سلام .با این کارها هم نشد! اگر من از ی صرافی دیگه اتریوم و یا بیت بخرم و فقط از اتمیک به عنوان کیف پول استفاده کنم آیا ورود و خروج کریپتو از/به اتمیک هم همین قدر بالا هست؟

مصرف سوخت کم، ساخت آسان و کم هزینه تر، تقریبا مناسب برای تمامی محصولات موجود در سبد جنرال موتورز حتی خودروهای دیفرانسیل جلو! اولین بار این موتور زیر شورولت کوروت کلاس C5 قرار گرفت. این موتور به معنای واقعی یک اثر هنری بود که می توانست 300 اسب بخار را برای کوروت تولید کند. موتور LS1 متولد شد! این موتور آنچنان قدرتمندتر از نسل قبل نبود اما به خاطر اینکه از آلومینیوم ساخته شده بود بسیار سبک تر بود. اما مهندسان می گفتند که حتی سرسیلندر آلومینیومی این موتور نسبت به سرسیلندرهای سفارشی که برای نسل قبل در بازار عرضه می شد نیز قوی تر بود. ابتدا این موتور 385 اسب بخار و 385 پوند فیت گشتاور را تولید می کرد اما بعد ها به مرز 400 اسب بخار نیز رسیدند. خنک کنندگی بهتر، انتقال حرارت با راندمانی بهتر، دوام و استحکام بیشتر نیز از ویژگی های دیگر این موتور بود.

مجله تکنولوژی ترفند های مخفی کامپیوتر

این روزها، با بالارفتن بیسابقه قیمت گوشیهای هوشمند، بازار گوشیهای هوشمند چینی رونق خوبی پیدا کردهاند. اما آیا صرف قیمت پایین این برند چینی، دلیل محبوبیت آن میان کاربران شده است؟ اگر قصد خرید گوشی هوشمند دارید بد نیست به این مقاله در مجله تکنولایف نگاهی داشته باشید. شاید فکر کنید که چون شیائومی شرکتی چینی است، پس قطعات و تکنولوژی ساخت ضعیف و بیکیفیتی دارد؛ درصورتیکه اینطور نیست؛ کمپانی شیائومی با استفاده از متریال ساخت قدرتمند باعث شده گوشیهای زیبا با سختافزار بسیار قوی تولید کند. در ادامه، ما به دلایل محبوبیت و کارآمدی گوشیهای شیائومی اشاره کردهایم. این روزها برند شیائومی، تبدیل به رقیبی سرسخت برای برند هوآوی میان خریداران و کاربران تلفن همراه شده است. اما آیا باید به قیمت پایین و امکانات بالای این گوشیها اعتماد کنیم؟ همکاری روزافزون شیائومی با گوگل اندروید و شرکتهای ساخت تراشه مانند کوالکام، همکاری با سامسونگ برای تولید نمایشگرهای AMOLED و همچنین فناوری شارژ سریع (درحالحاضر، شیائومی صاحبسبک در این عرصه صاحبسبک و پیشتار است)، باعث شده گوشیهای شیائومی به رقیب اصلی شرکت هواوی و سامسونگ تبدیل شود. اما شاید برایتان این سؤال هم پیش بیاید که آیا واقعاً شیائومی از سامسونگ بهتر است؟ دلایل کاربران و کارشناسان برای خرید گوشیهای این برند چیست؟ آیا گوشی های شیائومی خوب و کاربردی هستند؟

یعنی در اونجا هم باید حساب باز کنیم و از بلاک چین انتقال به حساب لوکال بیت کوینز بزنیم ؟ ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. ؟ هزینه تراکنش هم که قاعدتا داره .. بهتر نیست کلا کیف پولمون همین لوکال بیت کوینز باشه تا این هزینه تراکنش رو نداشته باشیم ؟ سلام خسته نباشید.اگه کسی تو یه کیف پول کاغذی ترون یا ورج داشته باشه و حالا بخواد بفروشه.طریقه ایمپورت کردن اون چطوره و تو چه سایتهایی امکان پذیره؟ بله میتونید از کیف پول لوکال بیت کوینز استفاده کنید و گاهی اوقات راهکار کم هزینه تری هست. سلام، localbitoins یه بازار برای خرید و فروش بیت کوین هست که با انواع روش های پرداخت میشه معامله کرد. چنین سایتهایی یه والت داخلی هم دارن، به خاطر اینکه برای فروش بیت کوین، باید کاربر اول بیت کوین رو به سایت منتقل کنه، بعد معامله انجام بده. سلام، معمولا برای ایمپورت کردن از کیف پول های موبایلی استفاده میشه، به خاطر اینکه این کیف پول ها امکان اسکن QR code رو دارند. و بعد تبدیل به ریال کنیم 

منبع:

https://p30weblog.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.