سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

فروشگاه مطمئن فروش لپ تاپ استوک

لپتاپ استوک dellاما بسیاری از مردم برای خرید کالای دست دوم (استوک) تا حدود زیادی تردید دارند. لپ تاپ های استوک ، همان لپ تاپ های کارکرده ای هستند، که بعد از مدت کوتاهی استفاده از کشور های اروپایی و آمریکایی با عنوان استوک وارد ایران و سایر کشور های خاور میانه می شوند. لپ تاپ استوک یا همان لپ تاپهای دست دوم یکی از بهترین جایگزینهای خرید لپ تاپ نو برای افرادی است که به دنبال کانفیگ های قدرتمند و ارزان قیمت هستند. برای خرید لپ تاپ استوک اچ پی و دست دوم به کدام فروشگاهها اعتماد کنیم؟ 10 نکته طلایی امروزه با توجه به شرایط ویژهی اقتصادی و ارزی در کشور، خرید محصولات و وسایل الکترونیکی ممتاز وارداتی به امری دشوار مبدل شده که تنها اقشار پردرآمد جامعه توان آن را دارند. چرا لپتاپ استوک؟ چرا نباید آکبند بخریم؟ چرا لپ تاپ استوک این روزها در بازار پرطرفدار و پرفروش شده است ؟ در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه ی کِی لپ جهت انتخاب و خرید لپ تاپ استوک مناسب با کاربری شما ، می توانید با شماره 02537120 داخلی 1 تماس بگیرید.

فروش لپ تاپ گیمینگ

اگرچه همهی لپتاپهای گیمینگ این ویژگی را ندارند، اما در طراحی بسیاری از آنها به این مورد توجه شده است. البته باید توجه داشته باشید که لپ تاپ های مناسب بازی، به دلیل وجود این نورهای رنگی و داشتن کارت گرافیکهای قدرتمند که فنهای بزرگی نیز دارند، برق مصرفی خیلی بالایی دارند. به همین دلیل به باتری لپتاپ گیمینگ نیز باید توجه کنید. پیشنهاد میکنیم به دنبال لپتاپی باشید که باتری آن 3 سلولی یا بیشتر باشد و بتواند حداقل 60 واتدرساعت قدرت داشته باشد. تازه در این شرایط، لپتاپ بازی میتواند بیوقفه 3، 4 ساعت روشن بماند بدون اینکه نیاز به شارژ مجدد داشته باشد. اگر باتری قابلیت Rapid Charge نیز داشته باشد، بهتر است. زیرا با توانایی شارژ سریع، در زمان خود نیز صرفهجویی میکنید و میتوانید لپتاپ را برای ایونتها و دورهمیهای بازی نیز همراه خود ببرید. مورد دیگری که شاید به نظرتان چندان مهم نباشد، تعداد و نوع پورتهای لپ تاپ گیمینگ است. امروزه، در طراحی لپتاپها درگاه اترنت چندان قرار داده نمیشود. اما برای یک سیستم مناسب برای بازی، وجود یک پورت اترنت RJ45 میتواند بسیار کاربری باشد. بعلاوه داشتن درگاه جک 3.5 میلیمتری برای وصل هدفون و همچنین چندین پورت USB 3 و USB-C امتیاز محسوب میشود. درنهایت باید اشاره کنیم که نوت بوک مناسب برای بازی، سنگینتر از سایر نوتبوکها هستند و معمولا بین 2 تا 2.5 کیلوگرم وزن دارند. بنابراین انتظار یک سیستم حجیمتر با وزنی بالا را داشته باشید.

چرا لپ تاپ های گیمینگ بهترین انتخاب می باشند؟

قیمت روز لپ تاپ دست دومبلکه دارای سخت افزار بسیار قدرتمندی هم می باشند که برای انواع فرایندهای رندر، تدوین و غیره مناسب می باشند. شرکت های بسیاری در زمینه تولید لپ تاپ گیمینگ فعال هستند که از میان آنها برندهایی همچون، ام اس آی، لپ تاپ ایسوس، ایسر و اچ پی از محبوب ترین های بازار هستند. ویژگی ها و نکات مهم در خرید لپ تاپ گیمینگ چیست؟ حال اگر به دنبال یک تجربه گیمینگ حرفهای در لپ تاپ خود هستید، قطعاً ویژگیهای خاصی را نیز باید در نظر داشته باشید. برای گیمرها، وجود قدرت پردازش بالا اولویت اول است. در زمان خرید لپ تاپ گیمینگ به نوع cpu میزان سرعت آن دقت کنید. اما در کنار آن ویژگیهایی همچون نرخ بهروزرسانی تصویر بالا، چیپ وایفای یا درگاه LAN با کیفیت، باید از دیگر اولویتهای شم در خرید لپ تاپ گیمینگ باشد. چرا لپ تاپ های گیمینگ بهترین انتخاب می باشند؟ محصولات گیمینگ (کامپیوتر گیمینگ) بدون شک برای افراد علاقهمند به بازیهای کامپیوتری، بهترین گزینه برای خرید است. خرید لپ تاپ استوک لنوو ولی همان گونه که قبلاً هم گفته شد عده زیادی بر این باورند که تهیه اینگونه لپ تاپ ها برای افرادی که اصلاً علاقهای به بازیهای رایانهای ندارند نیز میتواند انتخابی بسیار مطلوب باشد. اما چرا افرادی که علاقهای به بازیهای کامپیوتری ندارند نیز میتوانند از این سری محصولات برای انجام کارهای روزانه بهره گیرند؟ حتماً با مشکل کند شدن لپ تاپ یا اجرا نکردن نرمافزارهای جدید در لپ تاپ اداری خود مواجه شدهاید. با خرید لپ تاپ های گیمینگ دیگر این مشکلات را نخواهید داشت. در صورتی که قادر به انتخاب لپ تاپ نیستید و نمیدانید چه محصولی برای شما مناسب است، میتوانید با کارشناسان ما از طریق چت آنلاین یا شماره تلفن تماس حاصل فرمایید.

به نظر شما اگر من از سایت بخرم امکاناتش کمتره ؟

اما در حال حاضر اکثر لپ تاپ های زیر 15 میلیون تومان، فاقد کارت گرافیک مجزا هستن که برای شما که اهل بازی نیستید مشکلی پیش نمی آید. رو معرفی کردین و من میخواستم تهیه اش کنم اما فروشنده ای به من گفت کارت گرافیک نداره و نسلش پایینع و میخواد چند میلیون گرونتر بفروشه حالا به نظر شما گرافیک نداره ؟ به نظر شما اگر من از سایت بخرم امکاناتش کمتره ؟ لازمه مثلا ۲ گیگ گرافیک نصب کنم چون گرافیک نداره ؟ ممنون میشم راهنماییم کنین. 1080p رو پیشنهاد دادیم. بله این لپ تاپ کارت گرافیک مجزا ندارد. البته باید دقت کنید اکثر لپ تاپ ها در این بازه قیمتی فاقد کارت گرافیک مجزا هستند. در مورد نسل هم پردازنده این لپ تاپ نسل یازدهم اینتل یعنی آخرین نسل موجود در بازار هست. بنظرم شما بهتره با توجه به نیاز خودتون و بودجه ای که برای برای خرید دارید دنبال لپ تاپ باشید. کافیه همین جا این موارد رو بفرمایید تا بهتر راهنماییتون کنیم.

باس به طرز محسوسی تحریف شده است.

با این حال، اکثر کاربران هرگز با مشکل روبرو نخواهند شد. اسپیکرهای دوگانه به طور واضح در دو طرف صفحه کلید با مشبک های نسبتا بزرگ و برجسته قرار گرفته اند که به این معناست که بلندگوها برای لپ تاپی با این اندازه بزرگتر از حد معمول است. متاسفانه کیفیت صدا با ظاهر مطابقت ندارد زیرا بالانی حتی در محدوده 50 درصدی صدا به نظر نمی رسد. باس به طرز محسوسی تحریف شده است. این اختلاف در ولوم های بالاتر بدتر می شود. میزان صدا برای استفاده در دفاتر کاری به اندازه کافی قابل قبول است اما راه حل های اکسترنال برای جلسات طولانی مالتی مدیا یا موسیقی توصیه می شود. یک باری 6 سلسولی قابل تعویض 44 وات ساعت (3700 میلی آمپر ساعت) که به طور فوق العاده ای سبک است (290 گرم) به صورت استاندارد با T430s ارائه می شود و گزینه دیگری برای انتخاب وجود ندارد. در مقایسه لپ تاپ T430 از یک باتری 9 سلولی استفاده می کند.

دلیل اصلی شهرت و محبوبیت لپ تاپ های لنوو در این است که از تناسب قیمت با کیفیت خوب و معقول بهره میبرند. برای کمک به شما در یافتن بهترین لپ تاپ lenovo که پاسخگوی نیاز شما باشد، تمامی سریهای تولیدی محصولات لنوو را در ادامه مطلب مورد بررسی قرار دادهایم. سری IdeaPad لنوو برای همه نوع کاربر تولید میشود و برای کاربردهای عمومی مانند مرور اینترنت، پردازش متن یا ویرایش عکس مناسب است. همچنین یک سری گیمینگ از IdeaPad نیز وجود دارد که به لطف برخورداری از کارتهای گرافیک NVIDIA GeForce به شما این امکان را میدهد تا بازیهای روز را با تنظیمات در حد متوسط بازی کنید. اگر اغلب به لپ تاپ خود در جابهجایی و سفر نیاز دارید، خرید لپ تاپ لنوو IdeaPad 14 اینچی یا کوچکتر را به شما پیشنهاد میکنیم. از طرفی دیگر، یک لپ تاپ 17 اینچی IdeaPad برای مصارف خانگی مناسبتر است. سری لپ تاپ های Yoga لنوو توانستهاند مدرنترین عملکردها را با کاربرپسند بودن و طراحی نازک و سبک تلفیق کنند.

قیمت انواع لپ تاپ استوک

واژه اورکلاک به انگلیسی Overclock رو شنیدید ؟ کلاک پردازنده یعنی سرعتی که سی پی یو می تونه اطلاعات رو پردازش کنه و قطعا هر چی این سرعت بیشتر باشه بهتره . این سرعت رو با گیگا هرتز GHz بیان می کنن . به زبان ساده بعضی افراد خبره برخی تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری انجام میدن و از پردازنده بیشتر از سرعت مجازشون کار میکشن . به این میگن اورکلاک دستی که موقتی هم هست اما این کار مخصوص همون افراد خبره است و افراد عادی سی پی یو رو به خاک و خون میکشن اگه دست به چنین کاری بزنن . شرکت اینتل در اقدامی ابتکاری ، در پردازنده های core i5 و core i7 تکنولوژی توربو بوست رو قرار داد . به این معنی که هر گاه کاربر دستورات زیادی رو به پردازنده می فرستاد و سی پی یو میدید که از پس این کارها با سرعت نامی و مجاز خودش بر نمیاد ، به صورت اتوماتیک سرعت کلاک خودش رو تا حدی مشخص که از طرف شرکت سازنده تعیین شده بالا می بره . در این کار ، کاربر هیچ اقدامی انجام نمیده یعنی خود پردازنده هر وقت احساس کنه که احتیاج به سرعت بیشتر هست ، خودش رو به اصطلاح اورکلاک می کنه . هر پردازنده هم قدرت توربو خاص خودش رو داره منظورم این نیست که هر پردازنده مثل اثر انگشت انسان …

گرافیکی که از آن استفاده میکند Nvidia GeForce MX320 2GB Graphics است. Acer Aspire 3 دارای فضای ذخیره سازی کافی است. دارای دو اسلات حافظه قابل ارتقا تا 512 گیگابایت SSD. این لپ تاپ از هارد 1 ترابایت 5400 دور در دقیقه استفاده میکند که به شما امکان میدهد فایلهای بزرگ را روی آن نصب و ذخیره کنید. لپ تاپ ایسر به سرعت به اینترنت متصل میشود. Inspiron 14 دارای قدرت کافی برای استفاده معمولی و بازیهای سبک است. این لپ تاپ از پردازنده نسل هشتم Intel Core i3-8145u استفاده میکند که دارای 4 مگابایت Cache بوده و با سرعت حداکثر 3.9 گیگاهرتز کار میکند. قدرت پردازش گرافیکی توسط Intel UHD Graphics 620 تأمین میشود. در داخل ، این دستگاه 2 در 1 دارای فضای ذخیره سازی نسبتاً محدودی با 128 گیگابایت است در صورت تمایل به ذخیره سازی بیشتر ، بهتر است به جای آن لپ تاپ HP 17.3 را در نظر بگیرید. این لپ تاپ از باتری 3 سلولی 42 WHr استفاده میکند که نسبتاً آهسته شارژ میشود (تا رسیدن به ظرفیت کامل تا 5.5 ساعت زمان نیاز دارد).

لپ تاپ گیمینگ msi دست دومبرای انجام فعالیت های مهندسین برنامه نویس ، می بایست پردازنده ، هارد SSD و رم لپ تاپ قدرتمند باشد، تا بتوانند کار ها را به خوبی انجام دهند . به عنوان یک برنامه نویس هر چقدر میزان رم بالایی داشته باشید می توانید پروژهای بزرگتری را انجام دهید. لپ تاپ های استوک اروپایی برای برنامه نویسی باید حافظه رم بیشتری بر روی لپ تاپ داشته باشید تا بتوانید به صورت همزمان کامپایلر ها ، ویرایشگر های کد ، مرورگر وب و… را در آن اجرا کنید. پردازنده سیستم برای امورات برنامه نویسی باید به روز باشد. داشتن بهترین CPU مهم ترین عامل در سرعت و کیفیت برنامه نویسی است . هنگام انتخاب CPU باید پردازنده ای را انتخاب نمایید که بتواند قدرت محاسباتی بالایی را به شما تحویل دهد. کارت گرافیک اختصاصی یکی از نیاز های اصلی یک برنامه نویس است. اگر می خواهید برنامه نویسی توسعه وب و توسعه بازی برنامه ای را انجام دهید ابتدا باید مطمئن شوید که لپ تاپ از گرافیک خوبی برخوردار است. کارت گرافیک یکپارچه بر روی پردازنده های جدید اینتل بهترین چیزی است که یک برنامه نویس به آن نیاز دارد. ظرفیت لازم کارت گرافیک برای برنامه نویسی و توسعه دهنده بازی های مختلف ۴ یا ۸ گیگابایت است. اگر بودجه شما محدود است CPU های i3 می توانند گزینه های مناسبی برای برنامه نویسی باشند، همچنین اگر کار های برنامه نویسی سنگین انجام می دهید i7 ها قطعا گزینه های بسیار بهتری هستند. از موارد مهمی که در هنگام خرید لپ تاپ برای برنامه نویسی باید مد نظر قرار داد ، وزن و اندازه سیستم برای جابه جایی است . برنامه نویسان برای کار در شرکت یا شرکت در کلاس های حضوری نیاز به سیستمی با قابلیت حمل و دارند، پس وزن لپ تاپ از اهمیت بالایی برخوردار است که در هنگام جابه جایی موجب خستگی و آزار نشود.

پردازنده Core M اینتل چیست ؟ پردازنده Core M اینتل چند وقتیه که معرفی شده و خیلی ها نمی دونن که دقیقا چیه و در قیاس با پردازنده های Core i3 و Core i5 و Core i7 چطور عمل میکنه . من تو این پست یه سری مسائل در مورد CPU های Core M اینتل رو… تیک تاک اینتل Tick Tock چیست ؟ اگه به پردازنده های اینتل علاقه داشته باشید احتمال خیلی زیاد اسم تیک تاک اینتل هم به گوشتون خورده . من در این پست می خوام خیلی ساده و کوتاه توضیح بدم که تیک تاک اینتل چیه و به کدوم پردازنده ها میگن تیک Tick و به کدوم میگن تاک… خیلی ها سوال کرده بودن که آیا میشه پردازنده core i7 رو روی مادربوردی که پردازنده core i3 و یا core i5 داره سوار کرد و استفاده کرد ؟ جواب این سوال به نوع و شماره سوکتی است که مادربورد شما داره .

با این وجود، به دلیل روشنایی نسبتا پایین صفحه نمایش و کنتراست پایینی که دارد باید از استفاده از لپ تاپ در فضاهای بسیار روشن اجتناب کرد. HP EliteBook 745 G2 عمدتا مشتریان بیزنسی را مورد هدف قرار می دهد. به همین خاطر قابلیت های بیزنسی رایج مانند TPM، پورت اتصال و و WWAN (اختیاری) را ارائه می دهد. یک هارددیسک سریع و یک پردازنده مناسب یک سیستم روان را فراهم می آورد. با این حال، لپ تاپ EliteBook 745 نمی تواند با EliteBook 840 به رقابا بپردازد و لپ تاپ 840 یک پردازنده قوی تر و یک هارد SSD سریعتر دارد. ما هنگام کار با لپ تاپ، مشکلات جزئی را تجربه کردیم. استفاده از برخی از برنامه های گرافیکی باعث مشغول شدن پردازنده گرافیکی شد. این اتفاق زمانی رخ داد که از برنامه های Furmark و PCMark 8 استفاده شد. همانطور که اشاره کردیم در این دستگاه به جای استفاده از پردازنده های اینتل از APU ای ام دی استفاده شده است.

قیمت لپ تاپ های استوک اچ پیپردازنده مرکزی اینتل Core i7-11800H در کنار کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 قطعاً از پس اجرای تمامی بازیهای رایانهای به بهترین شکل و بالاترین فریم ممکن بر میآید. با این حساب Legion 7i نه تنها یک انتخاب ایدهآل برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو است بلکه در این بازه قیمتی رقیبی سرسخت و قدرتمند برای همه لپتاپ های موجود در بازار است. باتری 4 سلولی این لپتاپ نیز به بهترین شکل ممکن ذخیره سازی را انجام میدهد و زمانیکه شارژر را از برق میکشید تا 3 ساعت میتوانید مشغول بازی شوید. بدون شک کمپانی لنوو تبحر خاصی در تولید لپتاپهای اقتصادی دارد. در زمینه طراحی و ساخت لپ تاپ های گیمینگ نیز این شرکت مهارت خود را نشان داده و Lenovo L340 Gaming یکی از همین لپتاپهای گیمینگ و اقتصادی شرکت لنوو است که در سال 2019 روانه بازار شده است. طراحی ظاهری این محصول به صورت کاملا یکپارچه و یکدست بوده و صفحه کلیدی زیبا و نرم برای آن در نظر گرفته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.