سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

قیمت فرش مشهد 700 شانه

نمایندگی فرش مشهد در تهران

سایت فرش پاتریس

فرش مشهد طرح افشان

شرکت فرش نگین مشهد pain deh, razavi khorasan province

قیمت فرش نگین مشهد 500 شانه

لیست قیمت فرش نگین مشهد

قیمت فرش 700 شانه تراکم 3000

قیمت فرش 700 شانه تراکم 2550 کاشان

توضیحات

فرش مشهد کد 722100 سرمه ای 700 شانه

در فروشگاه بست بافت ما بهترین ها را برای شما فراهم آورده ایم. تمام عکس ها و تصاویر فرش مشهد کد 722100 سرمه ای کاملا واقعی و بدون روتوش و تغییرات در رنگ های فرش، با کیفیت فوق العاده بالا آماده شده است. تا برای خریدی آسان و مطمئن همگام با سلیقه شما در انتخاب فرش سرمه ای رنگ را به ارمغان بیاوریم. در مورد هارمونی فرش مشهد سرمه ای رنگ با دکوراسیون منزلتان میتوانید از مطلب فرش سرمه ای رنگ در وبلاگ ما دیدن فرمایید. ( گروه طراحی و گرافیک )

فرش مشهد

شرکت فرش مشهد از جمله سه زیر مجموعه اصلی فرش مشهد – فرش مشهد، فرش زمرد مشهد، فرش نگین مشهد – می باشد. شرکت فرش مشهد بزرگترین عضو گروه صنعتی مشهد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران می باشد که در سال 1356 تاسیس و شروع به فعالیت در زمینه بافت فرش ماشینی نمود. این شرکت به منظور اطمینان و اعتقاد بخشیدن به مشتریان خود سیستم تضمین کیفیت مناسبی را مطابق استاندارد مدیریت کیفی ISO 9001/2008 بهینه سازی کرده است.

فرش مشهد با توجه به اینکه کارخانه رنگ رزی خود را دارد همواره از ثبات رنگ کم نظیری در فرش های ماشینی بافت خود بهره برده است. نخ های استفاده شده در فرش مشهد تولید آلمان بوده و کاملا اکریکیک صد در صد و هیت ست شده می باشد تا فرشی بدون پرز دهی را تولید شود.

با توجه به برندهای تقلبی موجود در بازار که همواره سعی را بر این دارند که با اسم فرش مشهد محصولات خود را به فروش برسانند مشتریان عزیز حتما قبل خرید فرش مشهد راهنمای خرید فرش مشهد اصلی را مطالعه بفرمایند.

در بست بافت فرش مشهد اصل درجه یک، با لوگو و هولوگرام اصلی ارائه می شود.

فرش مشهد اصلی

لوگوی فرش مشهد

در هنگام خرید فرش مشهد حتما به برچسپ اصلی فرش مشهد دقت کنید.

  1. برچسب با هولوگرام اصلی باشد.
  2. برچسب کاغذی باشد.
  3. فرش مشهد بدون پیشوند و پسوند باشد.

شرکت فرش تهران

فرش مشهد اردهال 1200 شانه

فرش 700 شانه نگین مشهد

فرش مشهد اردهال

فرش مشهد اردهال تراکم 3600

فرش زمرد مشهد

فرش

خرید فرش

سایت فرش مشهد

قیمت فرش مشهد

فروشگاه اینترنتی فرش مشهد

فرش کویر یزد

اطلاعات بیشتر

کارخانه بافنده فرش

فرش مشهد

جنس نخ

100% اکریلیک هیت ست شده بدون پرز

شانه فرش

700

تراکم فرش

2550

تعداد رنگ

8 رنگ

رنگ فرش

آبی فیروزه ای

ابعاد فرش

2×3 شش متری, 2.5×3.5 نه متری, 3×4 دوازده متری


شرکت فرش مشهد razavi khorasan province, mashhad

نمایندگی فرش نگین مشهد در تهران

فرش مشهد هفت تیر

فرش شاهکار مشهد ستارخان

نمایندگی فرش تهران

فرش مشهد

اخبار و مقالات فرش

فرش ایران از لحاظ طراحى، نقاشى و ابعاد تجارى در بازارهاى جهانى در جایگاه ممتاز قرار داشته است. این صنعت از لحاظ اشتغال زایى، ایجاد ارزش افزوده و ارزآورى سهم قابل توجهى در اقتصاد ایران دارد. فرش دستباف یکى از عمده‌ترین صنایع دستى ایران به شمار مى‌آید و از گذشته‌هاى دور همواره در صدر سبد کالاهاى صادراتى غیر نفتى ایران جاى داشته است. این کالا به نوبه خود جایگاه ویژه اى در اقتصاد برخى خانوارها ایفا مى‌کند. فرش ماشینی نیز که قدمت آن در ایران به حدود 70 سال می‌رسد توانسته است جای خود را در میان جامعه ایرانی باز کند به نحوی که امروزه به عنوان یکی از صادرات غیر نفتی کشور به شمار می‌رورد. در این بخش از وبلاگ فرش به بررسی اخبار فرش در کشور و ارائه مقالات تخصصی در این زمینه خواهیم پرداخت.

فرش مشهد کرمی



سایت رسمی فرش شاهکار مشهد

فرش نگین مشهد

فرشستان

آدرس کارخانه فرش مشهد

قیمت فرش ماشینی

قیمت فرش ماشینی 12 متری

قیمت فرش ماشینی 6 متری نگین مشهد

بهترین فرش ماشینی مشهد

برچسب پشت فرش

اولین و مهم‌ترین روش تشخیص تولید کننده واقعی یک فرش، دقت در برچسب پشت آن می‌باشد. در این برچسب‌ها معمولا نام و علامت تجاری (لوگو) تولید کننده و مشخصاتی از قبیل کد طرح (نقشه) فرش، تراکم طولی و عرضی آن، تعداد رنگ فرش، جنس الیاف، علامت استاندارد و ... در آن ذکر می‌شود. در این بخش به تشابه اسمی تولید کنندگان که در مقاله هشدار مهم در هنگام خرید فرش ماشینی به آن اشاره کردیم توجه ویژه ای داشته باشید تا دچار اشتباه نشوید.


در مورد فرش‌های مشهد، نگین مشهد، زمرد مشهد، پرشین مشهد ذکر این نکته ضروری است که طرح و نقشه فرش تنها با یک کد عددی مشخص می‌شود و هیچ‌گونه اسم دیگری ندارد پس اگر فرشی با اسامی از قبیل طرح کهکشان، طرح یلدا، طرح ارغوان و ... به عنوان فرش مشهد یا نگین مشهد یا زمرد مشهد به شما معرفی شد قطعا بدانید آن محصول متعلق به این تولید کنندگان نیست و توسط برندهای مشابه تولید شده است. در تصویر زیر نمونه برچسب‌های فرش نگین مشهد را مشاهده می‌نمایید.

فرش نگین مشهد تابان

قیمت فرش مشهد 700 شانه

فرش آرتامیس مشهد

قیمت فرش آرتامیس

قیمت فرش هزار شانه قیطران

قیمت فرش نگین مشهد 1000 شانه

فرش ماشینی مشهد

قیمت فرش ماشینی مشهد

خرید اینترنتی فرش پاتریس

فرش پاتریس کاشان

فرش پاتریس کودک

فرش پاتریس طرح افشان

فرش پاتریس طرح مسیحا

فرش پاتریس طرح ارمغان

فرش پاتریس طرح سما

فرش دلیجان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.