سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

پشتی سنتی، شاه‌نشین چیدمان ایرانی

خرید پشتی شاه نشین شیراز و انواع پشتی های خانگی و پشتی منزل تولید کاشان را باقیمت های ارزان و مناسب تر از هر جا را با کیفیت های مطلوب از ما خریداری و تهیه نمایید

انواع پشتی معمولی کدامنند؟پشتی  ماشینی مناسب سفره خانه ها کدام است؟

 

پشتی های زیبای سنتی

پشتی ها را همه می شناسیم که با نام های پشتی دیواری و یا پشتی های منزل نیز شناخته می شوند وسایلی که از قدیم تا به الان مهمان خانه های مادربرزگ ها و پدر بزرگ ها بوده است وسیله ایی برای راحتی و تکیه گاهی برای استراحت مهمان ها مورد استفاده قرار می گرفت. خرید پشتی شاه نشین خراسان با مدل های متنوع که با انواع مختلف رویه مورد استفاده قرار می گرفت که  از رایج ترین انها پشتی های قالی بود که در هراندازه ایی بافته می شد و به عنوان رویه های پشتی  از انها استفاده می شد.

مواد داخلی انها هم نیز امکان داشت از هر موادی پر شود به مانند پرز و یا مقوا و یا تخته که هیچ کدام  شاید دوام و استحکام لازمی برخوردار نبود

به مرور با مبله شدن خانه ها از رونق پشتی ها کاسته شد و زندگی ها به طرف مبلمان های روز پیش رفت اما نسل جدید اما به طور دیگری طرح های سنتی و قدیمی را می پسندد و این علاقه از خریداری و تهیه فرش های زیبای ماشینی نشات می گیرد که همچنان بر تولید کنند گان ان اضافه می گردد و این پشتی فرش های ماشینی که جنسی به مانند فرش ها دارد نیز مورد توجه مردم قرار گرفته است.

 

قیمت پشتی معمولی

 

چه پشتی های معمولی هستند

معمولا بیشتر خریداران درهر محصولی به دنبال جنس های ارزان قیمت و بیشتر معمولی می باشند که بتواند نیاز و ضرورت اصلی را در مورد ان ها برطرف نماید و به موارد زیبایی و مسایل جانبی انها توجه نمی نمایند و این در مدل های پشتی ها هم صدق می نماید پشتی های معمولی به مانند هر محصولی متناسب با کیفیت و مدل های ان متفاوت می باشد که هرچه نوع جنس و مدل های ان ساده تر و با جنس متوسطی تولید شود ان نوع محصول معمولی تر خواهد بود در باره پشتی ها هم به این نحو میباشد که خرید پشتی شاه نشین اصفهان  برای بسیاری از خریداران از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد از جمله برای صاحبان سفره خانه های سنتی.

که ما در ادامه به انواع مدل های ان با نوع جنس انها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت های انواع پشتی های ماشینی کاشان اشاره می کنیم.

 

 

پشتی های فرش ماشینی

پشتی ماشینی را یکی از محصولات جانبی فرش های ماشینی می دانند چرا که رویه پشتی همان جنس مواد اولیه فرش است که در ان به کار رفته است به طوری که هنگامیکه با دستگاهای ماشینی فرش ۹ متری تولید می نمایند جهت پر کردن بقیه ظرفیت دستگاه تا ۱۲متری رویه های پشتی را مختلف بافته می شود

سپس این رویه با پارچه های مخصوص دوخت خورده وبعد قالبهای یونولیت اماده در ان قرار می گیرد وسپس توسط زیپی که در کنار رویه با پارچه پشتی دوخته شده بسته شده و اماده استفاده قرار میگیرذ.

پشتی فرش ها بسیار پر طرفدار می باشند به همین دلیل کارگاههای تولیدی زیادی در شهر کاشان به تولید این محصول می پردازند.

خرید پشتی شاه نشین سمنان و پشتی های  ماشینی جدید طرح های زیبا و جذابی دارد و در بیشتر طرح های انها با فرش های ماشینی هماهنگ است که زیبایی بیشتر را به وجود اورده است.

 

قیمت پشتی معمولی

 

قیمت پشتی معمولی ماشینی بافت کاشان

در مورد پشتی های کاشان مدل های متنوعی تولید می گردد که مهمترین عامل تعین کننده قیمت های انها رویه های انها می باشد که همانند فرش بوده و در تنوع بافت مختلفی تولید می گردد مسلما در مورد پشتی معمولی جنس های رویه انها معمولی تر می باشد که بیشتر از جنس  پلی استر و یا بی سی اف می باشد که قیمت های مناسبتری نسبت به الیاف اکرولیک داشته ولی طرح های مشابهی دارد.

تراکم بافت این رویه ها هم خود عامل دیگری خرید پشتی شاه نشین اهواز می باشد که به مانند فرش ها در تراکم و به صورت های  پشتی ۴۴۰ . ۷۰۰، ۱۰۰۰ ،۱۲۰۰شانه بافته می شود که پشتی های معمولی تر به صورت های ۴۴۰ و یا ۵۰۰ شانه بافت همی شود که بیشتر در سفره خانه می توانند از انها استفاده نمایند.

البته مواد داخل پشتی ها برای قیمت پشتی ها تعیین کننده می باشد که مواد انها یا از پرز و یا از یونولیت می باشد که هر کدام با توجه به نوع مواد انها قیمت ها و کیفیت های متفاوتی خواهد داشت.

اما امروزه هنوز پشتی با پرز تولید و مورد استفاده قرار می گیرد پشتی با پرز بدین معنا که مواد داخل ان از پرز تشکیل شده است. و خیلی ها هنوز همان پشتی های سنتی را بیشتر می پذیرند.

منتها این پشتی ها نسبت به پشتی های یونولیتی وزن بیشتری دارد و رویه ان قابل تعویض نمی باشد.

پشتی پرزی را پس از تکمیل توسط نخ های به هم تابیده شده دو رنگ که به مانند فتیله می باشد روی تمام اضلاع پشتی دور تا دور می دوزند تا نمایی زیباتری داشته باشد.

قیمت پشتی های پرزی به واسطه نوع مواد اولیه ان و زمان بیشتری که برای تولید ان صرف می شود از پشتی های یونولیتی بیشتر می باشد.

 

قیمت پشتی معمولی

پشتی  مناسب سفره خانه های سنتی

یکی از بیشترین مصرف پشتی ها برای سفره خانه ها و یا قهوه خانه های سنتی است که امروزه بر تعداد انها بیشتر می شود .

صاحبان این مراکز به واسطه تعداد زیادی که از این پشتی ها نیاز دارند به دنبال قیمت های مناسبی از پشتی ها می باشند که با توجه به قیمت های مناسب انها از دوام استحکام نسبتا مناسبی نیز برخوردار باشد .

مسلما رویه های با بافت ۴۴۰ و یا ۵۰۰شانه که قیمتی مناسبتر دارد بسیار مناسب برای این سفره خانه ها بوده ولی طرح های شبیه به فرش داشته که در طراحی فضا وسبک سنتی بسیار مناسب می باشد.

و یا اینکه بعضا رویه پشتی ها را از مدل های گبه و گلیم فرش تهیه می نمایند که طرح های بسیار زیبا و سنتی تر داشته و بیشتر می توانند برای فضاهای سنتی از ان استفاده نمایند مانند سفره خانه های سنتی که برای تهیه تعداد زیادی که نیاز دارند این نوع پشتی ها از نظر قیمت نیز بسیار باصرفه تر خواهد بود و میتوانند برای همخوانی با پشتی های سنتی از گلیم و گبه های ماشینی طرح سنتی برای زیرانداز و راه روهای فضایشان استفاده نمایند که یک هارمونی و زیبایی خاصی را به همراه خواهد داشت.

 

قیمت پشتی معمولی

 

پشتی سنتی، شاه‌نشین چیدمان ایرانی

در سالهای اخیر استفاده از پشتی سنتی و دکوراسیون سنتی در منازل افراد باب شده است.

اگر بنا بر راحتی باشد مبلمان سنتی ایرانی چیزی از مبلمان غربی کم ندارد. جتی اگر از نزدیک ندیده باشید، تصاویرش هنوز موجود است؛ اتاق‌هایی که در سمت دیوار پتویی با ملحفه سفید روی زمین گستره می‌شد و پشتی سنتی لاکی رنگ برای تکیه دادن به دیوار قرار داده می‌شد. در این میان متکاهای لوله‌ای هم برای لم دادن و ولو شدن، نقش مهمی در راحتی چیدمان ایرانی داشته و فضایی دلنشین و جذاب را برای ساکنین خانه و میهمانان فراهم می کرد.

احیای مبلمان سنتی ایرانی

مبلمان سنتی که تقریبا دیگر در چیدمان خانه ایرانی در حال محو شدن بود، در چند سال اخیر با علاقمندی نسل جوان به سنت‌های قدیمی و چیدمان سنتی در بسیاری از خانه‌ها احیا شد و حداقل کنجی یا اتاقی به چیدمان سنتی ایرانی اختصاص پیدا کرد و بساط نشستن روی زمین و با اسباب راحتی کف زمین فراهم شد؛ در این فضا با قرار دادن یک مجمع بزرگ مسی به جای میز وسط و قرار دادن پشتی‌ها دور سینی مسی و شاید گاهی کرسی و با تکیه به دیوار طرفین ، فضای پذیرایی سنتی ایرانی برپا می‌شود. استفاده از تخت‌های سنتی هم شکل دیگری از ایجاد فضای چیدمان سنتی است که پشتی ها روی این تخت نقش تکیه گاه را دارند.خرید پشتی شاه نشین خوزستان

 
پشتی سنتی در ایران
پشتی سنتی با طرح ترکمن یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیزترین طرح های پشتی است.

پشتی سنتی چیست؟

پشتی وسیله تکیه دادن قدیمی ایرانی به شکل مربع و مستطیل تولید می شود و طول آن معمولا به هشتاد تا صد سانتیمتر و عرضش به نیم متر می‌رسد. البته این مقیاس در نقاط مختلف ایران تا حدودی تغییر می‌کند. داخل پشتی از ابر مخصوصی پر می‌شود که برای تکیه دادن نرم و راحت باشد و در عین حال شکل و فرم خود را از دست ندهد. این ابر را با باز کردن زیپ یا دوخت پشتی خارج کرده و پشتی شست‌و‌شو می‌شود.

بیشتر بخوانید: خرید پشتی شاه نشین لرستان 

نقوش رویه پشتی

رویه پشتی معمولا از جنس قالی دستبافت ایرانی یا پارچه سنتی ترمه است. نقوش روی پشتی مختلف شامل نقوش خشتی، طرح گل و پرندگان و حیوانات، نقش ترنج، بته جقه، شاه عباسی و طرح‌های مینیاتوری است. رنگ قرمز لاکی مرسوم‌ترین رنگ پشتی است. اما براساس منطقه‌ی بافت قالی پشتی، نقش و رنگهای متفاوتی را می توان یافت.
پشتی را هم به شکل تکیه گاه و به صورت تکی و هم به صورت دوتایی یکی برای نشستن و دیگری برای تکیه دادن در چیدمان سنتی ایرانی قرار می‌دهند.

شاه نشین کجاست؟

شاه‌نشین عبارتی است که از ترکیب چند پشتی ترمه دوزی شده به همراه متکاهای لوله‌ای و مثلثی روی یک تشکچه تشکیل می‌شود. این ترکیب زیبا و سنتی که با روکش ترمه زیبایی خاصی به خود می‌گیرد به عنوان مبلمان سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پشتی سنتی
پشتی سنتی و شاه نشین یادآور روزهای قدیم، به ویژه خانه مادربزرگ هاست .

اگر مایل هستید که مبلمان منزلتان به شیوه سنتی روی زمین به راه باشد، اما در عین حال مدرنیته را هم رعایت کرده باشید یک ایده به روز در این زمینه وجود دارد. پشتی به سبک مبلمان مدرن انتخاب جذابی است که فضای نشیمن شما با تشکچه‌ها و پشتی‌هایی پر شده از فوم و از نظر طراحی و رنگ به صورت هماهنگی چیدمان می‌شود. 
این مبلمان زمینی با کوسن‌هایی که به جای متکاهای لوله‌ای قدیمی استفاده می‌شود، تکمیل و جا برای لم دادن مدل سنتی فراهم می‌شود.

پشتی اصل ترکمن

پشتی عرضه شده، دستباف و بافت ترکمنی می‌باشدمحصول منطقه ترکمن نشین راز و جرگلان ازشهرستان بجنورد استان خراسان شمالی

با توجه به اینکه حدود ۶۰۰ نفر بافنده با مجموعه قالین و در زمینه تولید فرش دستباف، فرش ترکمن، تابلو فرش دستباف و پشتی دستباف همکاری دارند، کافی است نوع، طرح و ابعاد فرش یا پشتی دستباف ترکمنی مورد درخواست خود را اعلام تا سریعا تصاویر و قیمت فرش اعلام گردد.

این پشتی یکی از صنایع منحصر بفرد هنر دست زنان ترکمن استان است.
طرح فرش‌های ترکمن به لحاظ هندسی و شکستگی خطوط ایلی، خاص مردم کوچ‌نشین است که به صورت ذهنی بافته می‌شود.
پشتی ترکمن بیشتر شبیه قالیچه است که در آن از چهار رنگ قزل، قره، طلایی و آق استفاده می‌شود.

استفاده از پشتی سنتی ایرانی در مبلمان خانه‌ها، بخصوص برای طراحی فضای سنتی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
چرا که
 استفاده از دکوراسیون پشتی دستباف ترکمنی سنتی در منزل، همان حس سنتی و آرامش توام با خاطرات گذشته را به فضای خانه و دکوراسیون هدیه می‌کند.

ابعاد مختلف پشتی‌های سنتی

۰.۵متر در یک متر۶۰-۷۰ سانتیمتر در یک متر تا ۱.۲متر ۰.۵متر در ۷۰-۸۰ سانتیمتر
۰.۵متر در یک متر و …

از پشتی دستباف ترکمنی فقط برای مبلمان خانه استفاده نمی‌شود. بلکه در مساجد، سفره‌خانه‌های سنتی و رستوران‌های سنتی نیز به وفور استفاده شده و مشتریان سفره‌خانه‌های سنتی و رستوران‌ها، به ندرت لذت تکیه بر پشتی سنتی را به نشستن بر روی صندلی و پشت میز غذاخوری ترجیح می‌دهند.

پشتی ترکمنی جرگلان

پشتی دستباف ترکمنی جرگلان از معروف‌ترین و اصیل‌ترین پشتی‌های دستباف سنتی ایرانی است که که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

شهرستان راز و جرگلان، شهرستانی در استان خراسان شمالی ایران است و مرکز آن شهر راز می‌باشد.این شهرستان شمالی‌ترین شهرستان استان خراسان شمالی و استان‌های خراسان است.
بخش جرگلان یکی از بخش‌های شهرستان راز و جرگلان در استان خراسان شمالی ایران است. مرکز آن روستای یکه سعود است. و مهد اسب اصیل ترکمن و تنها منطقه تولید کننده فرش دو روی ابریشمی در ایران میباشدکه در زمینه تولید فرش ترکمن و پشتی دستباف ترکمنی نیز فعالیت دارند.

نحوه خرید اینترنتی پشتی راحتی و زیبای ترکمن با طرح سنتی و با قیمت خرید ارزان

اگر خریدار‌پشتی دستباف ترکمنی  هستید و می‌خواهید از قیمت پشتی دستباف ترکمن اطلاع داشته باشید:می‌توانید جهت مشاوره در خصوص نحوه خرید پشتی ترکمنی
با زیباترین طرح‌های سنتی،جدید و با قیمت مناسب،بیواسطهو در بافت‌های تمام ابریشم، کف ابریشم و…و در سایز کوچک و سایز بزرگ و در ابعاد مختلفدر گلستان، در گنبد، در خراسان شمالی، در بجنورد
در بندرترکمن، در تهران، در اصفهان، در اردبیل، در مشهد
در شیراز، در قم، در بندر عباس، در کاشان، در اهواز، در کرمانشاه
در یزد، در کرج، در قم، در تبریز، در کرمان و سایر شهرستان‌ها
با مشاور فنی شرکت گروه تولیدکنندگان فرش دستباف قالین تماس بگیرید.

شرکت گروه تولیدکننده‌گان فرش دستباف: مرکز فروش اینترنتی پشتی دستباف ترکمنی، فرش ترکمن، تابلو فرش دستباف و انواع قالی و قالیچه دستباف

تنها راه خرید پشتی دستباف ترکمنی سنتی ارزان قیمت، خرید مستقیم از تولیدکننده است.

در بازار احتمالا پشتی های ارزان قیمت مشاهده بفرمایید. باید توجه داشت که:رویه این پشتی، مخمل است. که در این صورت، دارای خاب‌کم و زبر می‌باشد.دیگر اینکه: این نوع پشتی یا تمام نخ آن پلی‌استر است. یا حداقل چند نخ آن پلی استر است.یا از نخی بسیار نامرغوب استفاده شده است>>خرید پشتی شاه نشین هرمزگان 

فروشگاه های معتبر اینترنتی فرش

خرید اینترنتی فرش ماشینی

carpet-white.jpg

خرید اینترنتی فرش راحت ترین و سریعترین روشی است که از طریق آن می توانید تنها با چند کلیک ساده، فرش مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.
فروشگاه های معتبر اینترنتی فرش از جمله فرش ارزان قیمت خراسان و کاشان با حفظ ارزش های سنتی موجود در این حیطه، ارائه خدمات با کیفیت را از مشتریان خود دریغ نکرده و سعی می کنند تمامی اطلاعات مورد نیاز محصول را در اختیار آنها قرار دهند.
هرچند خرید فرش کاشان به صورت آنلاین میتواند با توجه به شرایط امروزی جامعه، انتخابی هوشمندانه باشد اما خرید آنلاین آن هم کالایی مانند فرش که انتخاب طرح و تشخیص جنس باکیفیت آن هنگام خرید اهمیت زیادی دارد، حتما باید از فروشگاه معتبر و قابل اطمینانی انجام گیرد.
پیدا کردن فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد، از بین فروشگاه های بی شماری که برای خرید اینترنتی فرش در اینترنت مشاهده می کنید ممکن است کار خرید آنلاین فرش را مشکل کند.
 از این رو تصمیم گرفتیم نکاتی در رابطه با خرید اینترنتی فرش را با شما به اشتراک بگذاریم تا یک خرید آنلاین باکیفیت و رضایت بخش را تجربه کنید. 
نکاتی که باید برای خرید اینترنتی فرش به آنها توجه نمایید
انتخاب، فرشی که قرار است کل ظاهر و احساس منزل شما را دگرگون سازد و برای مدت زمان طولانی همراه شما باشد، به صورت آنلاین میتواند بسیار پیچیده باشد.
 شما نه تنها باید تصمیم بگیرید که کدام رنگ فرش برای دکوراسیون شما مناسب تر است، بلکه همچنین باید به مواردی همچون قیمت و الیاف آن نیز توجه داشته باشید.
اما لازم نیست که نگران باشید زیرا با رعایت موارد زیر می توانید با خیال راحت از خرید فرش ارزان قیمت اصفهان را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید:
1. بررسی سوابق عملکرد فروشگاه اینترنتی فرش
یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید از نماد اعتماد الکترونیکی سایت برخوردار باشد و تمامی اطلاعات تماس مربوط به فروشگاه را صادقانه در اختیار مشتریان قرار دهد. مشتریان نیز می توانند با مراجعه به وب سایت و خواندن نظرات سایر مخاطبین از نحوه عملکرد و کیفیت محصولات مطلع شده و بهترین تصمیم را در خصوص خرید اینترنتی فرش بگیرند.
2. از فروشنده کمک بگیرید
هنگام خرید فرش می توانید از یک فروشنده کمک بگیرید. اگر در انتخاب نوع یا رنگ فرش تردید دارید می توانید با فروشگاه اینترنتی فرش کاشان تماس گرفته و در مورد محصولاتی که پسندیده و انتخاب کرده اید با کارشناسان مشورت کنید.
از آنجایی که این افراد اطلاعات جامعی در مورد فرش انتخابی شما دارند پس می توانند گزینه های متفاوتی را که شما در نظر گرفته اید، محدود سازند.
برای مثال اگر بین خرید فرش ارزان قیمت اهواز 1500 شانه یا 1000 شانه مردد هستید، فروشنده می تواند اطلاعات مهمی را در مورد انواع مختلف فرش کاشان، ضمانت آن، کیفیت و رنگ بندی فرش در اختیار شما قرار داده و به بهترین صورت راهنماییتان کند.
3. سعی نکنید به تمامی فرش های موجود در فروشگاه اینترنتی فرش نگاه کنید   
زمانی که قصد خرید اینترنتی فرش را دارید، سعی نکنید از تمامی نمونه های موجود فرش دیدن کنید. زیرا محصولات بی شماری در این فروشگاه اینترنتی وجود داشته و شما دچار سردرگمی خواهید شد. به جای این کار، می توانید محصولاتی که متناسب با سلیقه و بودجه شما است، بررسی نمایید.
برای مثال می توانید مطابق با بودجه خود، انواع مختلف فرش کاشان را متناسب با رنگ بندی وسایل و دکوراسیون منزل خود مشاهده و بهترین نوع را انتخاب کنید.
4.  ارسال نمونه فرش به منزل
برخی از فروشگاه های اینترنتی فرش این امکان را فراهم می آورند که برای تصمیم گیری بهتر در مورد رنگ و جنس، چند نمونه فرش را به منزل شما ارسال کنند. رنگ های فرش در منزل می توانند متفاوت از آنچه باشند که شما به صورت آنلاین دیده اید.
 ارسال نمونه همچنین فرصتی مناسب برای تطابق ایده آل رنگ فرش با رنگ آمیزی دیوارهای خانه و همچنین نور موجود در هر اتاق است. پس اگر برای خرید فرش از فروشگاه های اینترنتی دیدن می کنید می توانید با فروشنده صحبت کرده و در صورت امکان درخواست کنید که نمونه برای شما بفرستند.
مزایای خرید اینترنتی فرش
- مشاهده انواع محصولات:
در فروشگاه اینترنتی فرش شما می توانید انواع محصولات را در رنگ ها، طرح ها و قیمت های گوناگون مشاهده کنید و با مقایسه فرش ارزان قیمت خوزستان با یکدیگر، بهترین گزینه را انتخاب کنید.
- اطلاع از نظرات سایر مشتریان:
یکی از بهترین موارد برای انتخاب فرش مورد نظر، تجربه کاربران است. شما می توانید با بررسی کالا و خواندن نظرات خریداران در سریع ترین زمان ممکن، اطلاعات ارزشمندی را در خصوص فرش مورد نظر خود بیابید. برای مثال می توانید نظرات کاربران را در مورد خرید اینترنتی یکی از مدل های فرش کاشان با دقت مطالعه نموده و با توجه به جوانب مثبت و منفی، بهترین تصمیم را بگیرید.
- صرفه جویی در زمان و هزینه:
همانطور که در جریان هستید به دلیل شرایط بحرانی امروزی و وجود بیماری کووید-19، ما برای انجام بسیاری از فعالیت های روزانه خود با محدودیت های زیادی مواجه شده ایم. از این رو شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون اینکه هزینه ای برای رفت و آمد بپردازید، به فروشگاه اینترنتی فرش مراجعه کرده و فرش مورد نظر خود را بدون هیچ نگرانی از ابتلا به این ویروس خریداری نمایید.

فرش کاشان

پیش تر درباره فرش کاشان زیاد صحبت کرده ایم . همانطور که می دانید کاشان از اولین شهرهای تولید کننده فرش ماشینی است که با گذشت این همه سال ، تجارب زیادی را در عرصه تولید فرش ارزان قیمت عروس ماشینی کسب کرده که رضایت مشتریان را به دنبال داشته است . خوب است بدانید که نام فرش کاشان تنها برای یک کارخانه فرش نیست ! بلکه تمامی کارخانجات فرش ماشینی تولیدات خود را با نام فرش کاشان عرضه و به فروش می رسانند . تعداد بالای این کارخانجات باعث ایجاد رقابت میان آن ها شده و همین امر سبب شده تا تمامی کارخانجات فرش ماشینی سعی در تولید و عرضه فرش ماشینی با بهترین کیفیت داشته باشند . از این رو ، فرش های تولیدی در کارخانه فرش کاشان از بهترین و با کیفیت ترین نوع فرش های ماشینی شناخته می شوند .

البته خوب است بدانید که فرش کاشان دارای چند نوع درجه بندی می باشد که شناخت فرش درجه یک از درجه ۲ و غیره باعث می شود تا شما نسبت به خرید خود احساس رضایت بیشتری داشته باشید . در ادامه شما را با چگونگی تشخیص فرش درجه یک آشنا خواهیم کرد .

ویژگی های فرش درجه یک کاشان

از عوامل مهم و موثر در کیفیت فرش ماشینی کاشان ، جنس نخ به کار رفته در بافت فرش می باشد . نخ های پلی استر از نخ های اصلی بافت فرش در زمان های قدیم بودند . اما با گذشت زمان و با توجه به معایبی که نخ های پلی استر داشتند کم کم جای خود را به نخ آکریلیک دادند . از این رو امروزه فرش های ماشینی تولیدی در کارخانجات فرش ماشینی با استفاده از نخ ۱۰۰% آکریلیک بافت و عرضه می شوند . از ویژگی ها و مزیت های فرش آکریلیک می توان به خاصیت بدون پرز بودن آن ها اشاره کرد .توان و مقاومت بالا در برابر فشار و گرما ، کیفیت رنگ بالا ، مقاومت در برابر سایش و پاخور بودن بالا ، از دیگر مزایای فرش های آکریلیک به شمار می رود .خرید فرش ارزان قیمت جهیزبه عروس 

خوب است بدانید که :

۱- با دست کشیدن بر روی سطح فرش ، به صورت دانه دانه رد می شوند و در لا به لای هم پیچیده نمی شوند.

۲- این نوع از فرش ها از رنگ هایی شاد و زنده برخوردار هستند

۳- به هیچ وجه بوی مواد نفتی نمی دهند

۴- در حین لمس فرش ، دست ما نباید دچار چسبندگی شود و به راحتی سر بخورد

۵- علاوه بر این ، مشخصات فرش به صورت بافت شده در پشت فرش موجود می باشد . حتما به هنگام خرید فرش ، پشت فرش را چک کنید تا از شانه و کیفیتی واقعی فرش مطمئن شوید .

خرید اینترنتی فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی فرش کاشان سرا یکی از بزرگترین مراکز فروش فرش کاشان است که از سابقه ای چندین ساله در فروش اینترنتی فرش برخوردار است . اگر از وبسایت کاشان سرا بازدید کرده باشید حتما تنوع بالای طراحی در فرش ماشینی را مشاهده کرده اید . دسته بندی گوناگون فرش ها از نظر شانه و تراکم ، رنگ و …

وجود این دسته بندی ها به کاربر این امکان را می دهد که با صرف وقت کمتر بهترین انتخاب را داشته باشد . حتما هنگام خرید آنلاین فرش ، به نماد اعتماد سایت توجه داشته باشید تا با اطمینان خاطر بیشتری خرید کنید . کاشان سرا محصولات خود را با بهترین کیفیت عرضه می نماید و به مشتری خود ضمانت می دهد که فرش خریداری شده ، از سری فرش های با کیفیت درجه یک و ممتاز می باشد که دارای گارانتی ( ضمانت ) می باشد .

علاوه بر این ها ، خوب است بدانید که با خرید اینترنتی فرش از کاشان سرا می توانید اطمینان حاصل کنید که فرش به صورت رایگان برای شما ارسال می شود و شما مشتری عزیز بعد از اطمینان از صحت و سلامت فرش ، می توانید نسبت به پرداخت وجه ان اقدام نمایید .

راهنمای خرید فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب

خرید فرش، علاوه بر زییایی و جلوه‌ای که به دکوراسیون منزل یا هر فضایی که در آن استفاده شود، می‌بخشد، می‌تواند مزایای دیگری همچون راحتی و برخی فواید طبی هم داشته باشد. اتاق خواب یکی از آن فضاهایی است که در منزل، همانقدر که به زیبایی‌اش اهمیت می‌دهیم، راحتی و سادگی آن نیز برایمان مهم است. برای همین برای انتخاب فرش اتاق خواب، باید نکاتی خاص را رعایت کنیم تا فرش مناسب را بخریم. در این مقاله، عواملی را که در خرید انواع فرش اتاق خواب باید مد نظر داشته باشید، به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

عوامل موثر در انتخاب فرش اتاق خواب مناسب

فرقی ندارد برای چه نوع اتاق خوابی فرش انتخاب می‌کنید، از فرش اتاق خواب عروس گرفته تا فرش اتاق خواب فرزند نوجوان، یک سری ویژگی‌ها را باید در انتخاب خود مد نظر داشته باشید. در ادامه، مهمترین این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم.

صدای کم فرش

اگر جنس کف اتاق به گونه‌ای است که با راه رفتن روی آن صدا تولید می‌شود، مخصوصا اگر اتاقتان در طبقه‌ی بالای منزل باشد، یا در آپارتمان زندگی کنید، بهتر است فرشی انتخاب کنید که صدای قدم زدن را بگیرد. مخصوصا اگر دارید فرش اتاق کودک انتخاب می‌کنید،فرش ارزان قیمت لرستان  حتما این موضوع را مد نظر داشته باشید. خواباندن کودکانتان، کار ساده‌ای نیست.

تمیز کردن فرش

جنس فرشی که می‌خرید باید به گونه‌ای باشد که تمیز کردن آن هم راحت باشد. استفاده از فرش‌های پرزبلند و خزدار برای اتاق خواب، می‌تواند کار تمیز کردن فرش را سخت کند. همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که روی زمین می‌خوابید، بهتر است از فرش آکریلیک هیت ست استفاده کنید. چون که این فرش‌ها پرزدهی ندارند و لباس‌هایتان را کثیف نمی‌کنند.

فرش اتاق خواب

لطافت فرش اتاق خواب

ناگفته پیدا است که راحت‌ترین فرش‌های موجود در بازار را باید برای فرش اتاق خواب خود انتخاب کنید. البته راحتی فرش به این معنا نیست که حتما از طرح‌های ساده برای اتاق خواب استفاده کنید. در بازار همه‌ی جنس‌های موجود فرش، طرح‌های متنوعی هم دارند. مثلا برای انتخاب فرش اتاق خواب دخترانه، می‌توانید از طرح‌های فانتزی عروسکی هم استفاده کنید.

مطمئنا وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، دوست ندارید پایتان به یک محیط سفت و سرد برخورد داشته باشد. انتخاب فرش اتاق خواب مناسب می‌تواند امکان بروز چنین اتفاقی را از بین ببرد.

افزایش گرمای محیط

در فصول سرد سال و در مناطقی که متوسط دما در آن‌ها پایین‌تر است، کف اتاق، همیشه می‌تواند سرد باشد. این موضوع می‌تواند سبب بروز ناراحتی‌هایی در هنگام خواب شود و تجربه‌ی خوشایندی برای شما رقم نزند. برای حل این مشکل، می‌توانید فرش اتاق خواب جدید خریداری کنید که گرمای مناسب را برای خواب داشته باشد. لذت خوابیدن در یک جای گرم و نرم، با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب و رطوبت

اگر فرزندان خردسال در منزل دارید یا از حیوانات خانگی مراقبت می‌کنید، احتمال ایجاد رطوبت در فرش اتاق خواب افزایش خواهد یافت. برای این کار باید حداقل منطقه‌ای که رطوبت در آن ایجاد شده است، بشویید. این کار ممکن است سبب شود تا لکه‌ی آب پس از خشک شدن، روی فرش اتاق خواب باقی بماند. برای جلوگیری از چنین اتفاقی، بهتر است از فرش‌های با رنگ تیره، مثل فرش سرمه‌ای، در اتاق خواب استفاده کنید.

راهنمای گام به گام خرید فرش اتاق خواب

برای این که بهترین انتخاب را برای اتاق خواب خود داشته باشید، در ادامه به صورت گام به گام، راهنمای خرید فرش اتاق خواب را بررسی می‌کنیم.

۱. بودجه‌تان را مشخص کنید

اولین قدم در خرید فرش ارزان قیمت هرمزگان ، تعیین بودجه‌ای است که می‌خواهید برای خرید فرش صرف کنید. بهتر است این کار را قبل از انتخاب طرح و نقشه‌ی مورد نظر انجام دهید. چون قیمت فرش اتاق خواب با توجه به این فاکتورها افزایش می‌یابد و شاید بودجه‌ی شما برای آن کافی نباشد.

فرش اتاق خواب

۲. جنس فرش را مشخص کنید

با توجه به شرایطی که دارید، بهترین جنس را برای فرش اتاق خواب خود انتخاب کنید. اگر به دنبال فرشی برای وسط اتاق خواب هستید که بتوانید وقتی را هم روی زمین بگذرانید، انتخاب فرش‌های نرم،‌ بهترین گزینه است. اما در صورتی که برای کناره‌ها یا پادری فرش انتخاب می‌کنید، شاید انتخاب‌های دیگر و ارزانتری هم پیش روی شما باشد.

۳. رنگ فرش را تعیین کنید

با توجه به چیدمان سایر ابزار و اثاثیه‌ی داخل اتاق، باید فرشی را انتخاب کنید که از لحاظ رنگی به اتاق خواب شما بنشیند. برای این کار می‌توانید مقالات وبسایت ما درباره‌ی دکوراسیون منزل با فرش‌های رنگی را، مثل فرش کرم‌رنگ، مطالعه کنید. بهتر است رنگ فرش را یا همان رنگ غالب اتاق انتخاب کنید و یا از رنگ مکمل آن‌ها استفاده کنید.

۴. طرح فرش را مشخص کنید

بعد از این که رنگ مورد نظر را انتخاب کردید، نوبت به طرح فرش دلخواه می‌رسد. با توجه به سلیقه، و سایر اجزای موجود در اتاق خواب، می‌توانید فرش کلاسیک یا فرش مدرن انتخاب کنید.

فرش زمرد مشهد ۷۰۰ شانه کد


 ۱۴۰۰۳ کرمی

فرش زمرد مشهد ۷۰۰ شانه کد ۱۴۰۰۳ کرمی

عکس منزل مشتری

فرش زمردکد ۱۴۰۰۳   دارای  شانه۷۰۰ و تراکم۲۱۰۰میباشدکه بابهترین الیاف یعنی نخ اکریلیک بایرآلمان بافت شده.
فرش زمرد مشهد 700 شانه

خرید فرش زمرد مشهد

شرکت فرش زمرد مشهد از جمله سه زیر مجموعه اصلی فرش مشهد – فرش مشهد، فرش زمرد مشهد، فرش نگین مشهد – می باشد. شرکت فرش مشهد بزرگترین عضو گروه صنعتی مشهد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران می باشد که در سال ۱۳۵۶ تاسیس و شروع به فعالیت در زمینه بافت فرش ماشینی نمود. این شرکت به منظور اطمینان و اعتقاد بخشیدن به مشتریان خود سیستم تضمین کیفیت مناسبی را مطابق استاندارد مدیریت کیفی ISO 9001/2008 بهینه سازی کرده است.
فرش زمرد مشهد با توجه به اینکه کارخانه رنگ رزی خود را دارد همواره از ثبات رنگ کم نظیری در فرش های ماشینی بافت خود بهره برده است. نخ های استفاده شده در فرش زمرد مشهد تولیدنخ آلمان بوده و کاملا اکریکیک صد در صد و هیت ست شده می باشد تا فرشی بدون پرز دهی را تولید شود.

فرش ٧٠٠ شانه زمرد مشهد

نحوه خرید و ثبت سفارش

فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت

  • در هنگام انتخاب فرش می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.
  • لطفا در هنگام ثبت سفارش اطلاعات تماس را به درستی وارد کنید.
  • تسویه تمامی سفارشات در محل و پس از رویت فرش و اطمینان از محصول سفارش داده شده انجام می‌شود، مبلغ بیعانه بابت هر تخته فرش ۱/۴ قیمت آن است.
  • ارسال محصولات کارخانه فرش مشهد، فرش زمرد مشهد و فرش نگین مشهد بصورت مستقیم از انبار تهران است و محصولات کارخانه فرش کاشان بصورت مستقیم از کارخانه کاشان ارسال می‌شوند.
  • برای پیگیری سفارش می‌توانید از طریق حساب کاربری اقدام نمایید و یا با شماره تماس سایت در ارتباط باشید.
  • ارسال محصولات پس از دریافت بیعانه صورت می‌گیرد.
  • ارسال‌های شهرستان با باربری انجام می‌شود و بین ۴ تا ۷ روز کاری زمان می‌برد.
  • عودت و تعویض فرش ، در صورت مغایرت طرح و رنگ فرش سفارشی ار طرف مشتری، امکان پذیر است.
  •  برای تمامی محصولات امکان بافت در سایزهای سفارشی بصورت جفتی وجود دارد.
  • در حال حاضر بدلیل صرفه جویی در هزینه‌ها امکان بازدید حضوری نداریم.

راهنمای ست کردن فرش کرمی و دکوراسیون منزل

فرش ماشینی کرم

یکی از رنگ های محبوب در فرش رنگ روشن ، رنگ فرش کرمی می باشد. فرش کرمی رنگ علاوه بر زیبایی خاصی که دارد می تواند برای مشتریان فرش ماشینی علاقه مند به رنگ سفید جایگزین مناسبی باشد.

همچنین فرش کرمی رنگ توانایی بالایی برای ست شدن با بقیه رنگ های دکوراسیون منزل دارد.
شاید تنها رنگی که کمترین هارمونی و زیبایی را با رنگ فرش کرمی دارد رنگ زرد است، بنابراین اگر مبلمان شما زرد رنگ است پیشنهاد ما این است که سراغ فرش های با رنگ غیر کرمی بروید.

خرید فرش ماشینی کرمی

برای خانه ها و اتاق هایی که مساحت کمتری دارند رنگ کرمی فرش باعث می شود که فضای اتاق بزرگ تر جلوه داده شود. بنابراین در اتاق های با مساحت کم برای ست کردن مبلمان از فرش کرمی رنگ استفاده نمایید. در مورد روشنایی هم فرش کرمی رنگ می تواند بسیار موثر باشد. در مکان ها و اتاق های با نور کم فرش کرمی رنگ سبب می شود که اتاق روشنتر دیده شود.

فرش زمرد مشهد اصلی

در هنگام خرید فرش زمرد مشهد حتما به برچسپ اصلی فرش زمرد مشهد دقت کنید.

  1. برچسب با هولوگرام اصلی باشد.
  2. برچسب کاغذی باشد.
  3. فرش زمرد مشهد بدون پیشوند و پسوند باشد.

کانال تلگرام فرش ارزان قیمت