سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

فرش مشهد فرش زمرد مشهد فرش نگین مشهد

در این مقاله به بررسی سه کارخانه برتر تولید فرش یعنی کارخانه فرش مشهد فرش زمرد مشهد فرش نگین مشهد  در ایران می پردازیم.

قیمت فرش 500 شانه 6 متری ٬ قیمت فرش 500 شانه 9 متری ٬ قیمت فرش 500 شانه 12 متری

قیمت فرش 700 شانه 6 متری ٬ قیمت فرش 700 شانه 9 متری ٬ قیمت فرش 700 شانه 12 متری

قیمت فرش 1000 شانه 6 متری ٬ قیمت فرش 1000 شانه 9 متری ٬ قیمت فرش 1000 شانه 12 متری

قیمت فرش 1200 شانه 6 متری ٬ قیمت فرش 1200 شانه 9 متری ٬ قیمت فرش 1200 شانه 12 متری

خرید فرش ماشینی زمرد مشهد 6 متری

خرید فرش ماشینی زمرد مشهد 12 متری

قیمت فرش ماشینی زمرد مشهد 12 متری


شرکت فرش مشهد از جمله سه زیر مجموعه اصلی – فرش مشهد فرش نگین مشهد فرش زمرد مشهد – می باشد. این شرکت بزرگترین عضو گروه صنعتی مشهد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران می باشد که در سال 1356 تاسیس و شروع به فعالیت در زمینه بافت فرش ماشینی نمود. این شرکت به منظور اطمینان و اعتقاد بخشیدن به مشتریان خود سیستم تضمین کیفیت مناسبی را مطابق استاندارد مدیریت کیفی ISO 9001/2008 بهینه سازی کرده است.

فرش زمرد مشهد

فرش زمرد مشهد به عنوان یکی از برندهای معروف و شناخته شده در کیفیت مثال زدنیش.  این فرش مناسب سلیقه مشکل پسندان در زینت بخشیدن به دکوراسیون منزلتان با طرحهای نایاب فضایی آرام بخش و لطافتی که پایتان را نوازش می کند.

با توجه به برندهای تقلبی موجود در بازار که همواره سعی را بر این دارند که با اسم فرش زمرد مشهد محصولات خود را به فروش برسانند  حتما قبل خرید فرش مشهد راهنمای خرید فرش مشهد اصلی را مطالعه بفرمایند.

این شرکت در سال 1376 در کیلومتر 18 جاده مشهد به قوچان در فاز 2 شهرک صنعتی توس آغاز به کار کرد. توان تولیدی این واحد در حال حاضر بیش از 1800000 متر مربع در سال می باشد. از تولیدات این شرکت می توان به فرش های 320 شانه ، پلی پروپیلن(P.P) ، فرش های 100% اکرلیک 500 و 700 شانه و همچنین فرش های بلژیکی 640 شانه اشاره کرد.

در حال حاضر کمتر کارخانه ای در ایران وجود دارد که تنوع ماشین آلات فرش زمرد مشهد را داشته باشد.

افتخارات مدال ها و نشان های فرش زمرد مشهد

1 – اولین تولید کننده فرشهای 7 رنگ در ایران .
2- برنده جایزه کیفیت برتر هزاره جدید از اروپا در سال 2001 میلادی
3- واحد نمونه کیفیت کشوری در سال 80 .
4- واحد نمونه برتر استان خراسان در سال 81 .
5- واحد نمونه استان خراسان در سال 86 .
6- واحد نمونه استان خراسان در سال 89.
7- دارنده پروانه علامت استاندار ملی ایران .
8- دارنده سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 .
9 – دارنده گواهینامه تحقیق و توسعه از وزارت صنایع و معادن
10- واحد نمونه کیفیت استان خراسان رضوی در سال

شرکت فرش زمرد مشهد از جمله سه زیر مجموعه اصلی فرش مشهد – فرش مشهد، فرش زمرد مشهد، فرش نگین مشهد – می باشد که در سال 1376 تاسیس و شروع به فعالیت در زمینه بافت فرش ماشینی نمود. این شرکت به منظور اطمینان و اعتقاد بخشیدن به مشتریان خود سیستم تضمین کیفیت مناسبی را مطابق استاندارد مدیریت کیفی ISO 9001/2008 بهینه سازی کرده است.

فرش زمرد مشهد با توجه به اینکه کارخانه رنگ رزی خود را دارد (کارخانه رنگ رزی زمرد مشهد) همواره از ثبات رنگ کم نظیری در فرش های ماشینی بافت خود بهره برده است. نخ های استفاده شده در فرش نگین مشهد تولید آلمان بوده و کاملا اکریکیک صد در صد و هیت ست شده می باشد تا فرشی بدون پرز دهی را تولید شود.

هولوگرام فرش زمرد مشهد

در هنگام خرید فرش زمرد مشهد حتما به برچسپ اصلی دقت کنید.  برچسب با هولوگرام اصلی باشد.

 

فرش نگین مشهد

فرش نگین مشهد بوستانی پر از لاله و گل و مرغان خوش ترانه

فرش نگین مشهد بر پایه کیفیت بالا و استفاده از مرغوب ترین الیاف موجود، تولیدات فرش ماشینی خود را در طرحها و رنگهای شاد و جذاب ارائه می دهد.

فروشگاه تخصصی بست بافت در راستای اهداف خود نگین مشهد را به عنوان یکی از برندهای معروف و شناخته شده کشور با قیمتی مناسب خدمت مشتریان عزیز ارائه می دهد.

تکنولوژی روز دنیا، بهترین مواد اولیه و نیروی انسانی توانمند سه رکن پویایی و پیشرفت برندی است که کوشیده با تکیه بر تولید محصول با کیفیت جایگاهی شاخص در صنعت فرش ماشینی را از آن خود سازد. آموزش مداوم، تحقیق برای توسعه و پایش مستمر آرای مشتریان ضامن موفقیت ما در تامین نیاز روز بازار فرش و رمز ماندگاری نام فرش مشهد در چند دهه است.

خرید اینترنتی فرش ماشینی مشهد

از اینجا می تونید بهترین فرش های نگین مشهد رو ببنید ٬ همه عکسها واقعی هستند و روتوش نشدن٬ بعد از اینکه فرش مورد نظر رو پیدا کردید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا خیالتون راحت تر شهفرش نگین مشهد تولید کننده انواع فرش ماشینی 100% اکرلیک شامل کالیته های 500 و 700 شانه در 5 ، 7 و 8 رنگ و همچنین تراکم های 1000 ، 1200 ، 1400 ، 1700 ، 2550 می باشد. این شرکت در سال 1371 به بهره برداری رسید و از سال 1385 نیز 16 ماشین به روز و مدرن را به مجموعه خود اضافه کرده است.

قیمت فرش ماشینی مشهد 6 متری

قیمت فرش ماشینی مشهد 9 متری 

قیمت فرش ماشینی مشهد 12 متری

 


فرش مشهد

گل های فرش مشهد چون ریشه در خاک دارد استوار و سرپاست.

فرش مشهد با لچکهای رنگی و زیبا در چهار سوی فرش که مشتریان را به تماشای این شور سرشار فرش می کشاند. فروشگاه تخصصی فرش بست بافت همچون باغبانی زیباترین گلهای فرش را در تار و پود و پرز با کیفیت را دیدگان زیبا پسند به سخن می آورد.

شرکت فرش مشهد یکی از بزرگترین تولید کننده گان فرش ماشینی در ایران است که از سال 1356 مشغول بکار است. در حال حاضر ظرفیت تولید این کارخانه 2400000 مترمربع در سال است. در فروشگاه بست بافت از تازه ترین فرش های مشهد با قیمت هایی باور نکردنی بازدید نمایید.

فرش مشهد با توجه به اینکه کارخانه رنگ رزی خود را دارد همواره از ثبات رنگ کم نظیری در فرش های ماشینی بافت خود بهره برده است. نخ های استفاده شده تولید آلمان بوده و کاملا اکریکیک صد در صد و هیت ست شده می باشد تا فرشی بدون پرز دهی را تولید شود.