سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

خرید انواع پشتی سنتی

خرید انواع پشتی سنتی | فروشگاه اینترنتی خرید پشتی سنتی

پشتی سنتی ایرانی از دیر باز در خانه های ایرانیان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است و هنوز هم با وجود ورود مبلمان باز هم پشتی سنتی ایرانی در کنار مبلمان های مدرن جایگاه خود را حفظ نموده است. همین امر خریداران را به سمت خرید انواع پشتی سنتی سوق می دهد.

بهمین سبب فروشگاه خرید اینترنتی پشتی سنتی بست بافت در نظر دارد تا با تهیه بهترین و با کیفیت ترین مدل های پشتی سنتی ایرانی – از فرشهای نگین مشهد و زمرد مشهد و همچنین فرش مشهد – خریدی آسان و اینترنتی را از انواع پشتی سنتی برای مشتریان فروشگاه خود فراهم کند. قیمت پشتی های سنتی با توجه به کیفیت آنها بسیار مناسب انتخاب شده است.

خرید-پشتی-سنتی
نمایی از پشتی سنتی طرح 22000 فرش زمرد مشهد

استفاده از دکوراسیون پشتی سنتی در منزل همان حس سنتی و آرامش توام با خاطرات گذشته  را به فضای خانه و دکوراسیون هدیه می کند. 

اندازه پشتی های سنتی ارائه شده در فروشگاه تخصصی فرش معمولا نیم(متر) در یک(متر) میباشد که این نوع پشتی در مناطق مختلف ایران سایز های متفاوتی دارد.

مثلا در مناطق کوردنشین همچون کردستان بیشتر اندازه های مورد پسند پشتی سنتی نیم(متر) در هفتاد-هشتاد(سانتی متر) میباشد.

در بین ترکمن ها اندازه پشتی سنتی شصت-هفتاد(سانتی متر) در یک(متر) یا یک متر و بیست سانت مرسوم میباشد.

پشتی-سفره-خانه-سنتی-پشتی-ترکمن
سفره خانه با پشتی سنتی ترکمن

و در شهر تهران که بیشترین استقبال از پشتی سنتی را دارند، اندازه پشتی های سنتی، معمولا پشتی نیم(متر) در یک(متر) میباشد.

امروزه پشتی سنتی نه تنها در خانه بلکه در مساجد سفره خانه های سنتی و رستورانهای سنتی از پشتی به عنوان وسیله ای آسایشی-راحتی استفاده می شود.

مسافران و مشتریان سفره خانه های سنتی و رستورانها به ندرت لذت تکیه بر پشتی سنتی را به نشستن بر روی صندلی و پشت میز غذاخوری ترجیح میدهند.

فروشگاه تخصصی اینترنتی پشتی سنتی فرش بست بافت در کنار ارائه فرش های با کیفیت مشهد – فرش نگین مشهد، فرش زمرد مشهد، فرش مشهد – اقدام به ارئه مجموعه ای زیبا از پشتی های با کیفیت مجموعه کارخانه فرش مشهد _ کارخانه فرش نگین مشهد و … – نموده است.

که به عنوان برندی بسیار قوی که معروفترین ومرغوبترین فرشهای خود را با کیفیتی مثال زدنی ( نخ خاب فرش نگین مشهد بدون پرز .هیت ست شده با ثبات رنگ طولانی که بعد از چندین سال هر فرشی که مشتری دوباره خریداری کند با همان رنگ بندی بدون هیچ تغییری ارائه میدهد ) اقدام به ارائه پشتی سنتی نموده است تا مشتریانش با خیالی آسوده دکوراسیون منزلشان را ست نمایند.

فروشگاه-سفره-خانه-سنتی-پشتی
دکوراسیون رستوان با پشتی سنتی

جنس رویه در خرید پشتی سنتی

انواع پشتی سنتی فروشگاه بست بافت، رویه پشتی فرشی کاملا فرش میباشد و از همان نخی که در تولید فرش استفاده میشود در پشتی فرشی نیز بکار گرفته میشود.

به عبارت دیگر در کارخانه فرش مشهد و نگین مشهد به هنگام بافت رویه پشتی های فرشی دقیقا در کنار فرش از همان طرح و کد فرش بافت میشود.

بنابراین رویه پشتی از نخ 100% اکریلیک-بایر آلمان- هیت ست شده بدون پرز میباشد که به صورت پشتی سنتی 700 شانه ، 1000 شانه و پشتی فرش 1200 شانه تولید میشود. و تمام استانداردهای بکار رفته در فرش را دارا میباشد.

قیمت-پشتی-سنتی
نمونه ای از پشتی سنتی لاکی کارخانه فرش نگین مشهد

تفاوت کیفیت در مدلهای پشتی سنتی بازار

سوالی که برخی از مشتریان پشتی های سنتی دارند و متاسفانه با آن نیز برخورد داشته اند این است که آیا رویه پشتی شما فرش است یا پارچه منقوش دار فرش یا مخمل ؟؟؟

در پاسخ به سوال این خریداران باید به اطلاع برسانیم در فروشگاه تخصصی فرش بست بافت تمامی محصولات با آنچه که در سایت نوشته شده است مطابقت دارد.

همان گونه که از نام سایت معلوم میگردد رویه پشتی های سنتی دقیقا فرش بوده که در صفحه خرید همان پشتی سنتی عکس و گاها فیلم آن موجود است.

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی از طریق سایت فروشگاه پشتی فرشی همین تنوع در انتخاب و مناسب بودن قیمت پشتی منزل سنتی است .

خرید انواع پشتی سنتی فرشی

پشتی سنتی ارزان قیمت

علت نگرانی مشتریان در خرید پشتی سنتی معمولا به این خاطر است که در بازار به احتمال زیاد شاهد پشتی هایی بوده اید که رویه آن مخمل یا فرشی بوده است که دارای خاب کم و زبر می باشد. که یا 100% نخ آن پلی استر بوده یا حداقل از 8نخ رنگی آن چند نخ آن پلی استر بوده و یا از نخی بسیار نامرغوب استفاده شده است(به دلیل ارزان بودن ویا عدم توجه مشتری به این مسئله).

به همین خاطر در فروشگاه بست بافت با توجه به شان و منزلت مشتریان عزیز تمام موارد در تولید یک پشتی رعایت گردیده است .

جنس داخل پشتی فرشی سنتی

داخل پشتی از یونیلیت فشرده و پارچه پشت پشتی از نوعی پارچه مخملی ساده محکم می باشد، که که در آن زیپ چرخ شده بر روی مخمل تعبیه شده است.

هنگامی که بخواهید رویه و فرش پشتی سنتی را شست شو دهید به راحتی زیپ را باز کرده و یونیلیت را از داخل پشتی سنتی خارج کنید و فرش پشتی را شست شو دهید.

مدل-پشتی-سنتی
نمای کناری از پشتی سنتی های آماده فروشگاه اینترنتی فرش مشهد

فروشگاه اینترنتی خرید فرش بست بافت انواع پشتی سنتی در ابعاد نیم(متر) در یک(متر) با نخ خواب 100% اکریلیک بدون پرز هیت ست شده که هر جفت آن دریک کاور میباشد هم رنگ و هم طرح و نقش با فرش نگین مشهد که خریداری شده با قیمتی بسیار مناسب و پرداخت هزینه حمل تا درب منزل به شما مشتریان عزیز خرید اینترنتی فرش و پشتی سنتی ارائه میکند.

عرضه فرش و پشتی سنتی فرش مشهد در فروشگاه اینترنتی تخصصی فرش بست بافت