سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

فرش کاشان صبا سرمه ای ده رنگ 700 شانه کد 702501

فرش کاشان صبا سرمه ای ده رنگ 700 شانه کد 702501

فرش کاشان

بهترین فرش کاشان – بهترین فرشهای کاشان : همکاران ما در بست بافت به عنوان سایت فروشگاه اینترنتی کاملا تخصصی در زمینه فرش تمام تلاش خود را به کاربرده اند تا از میان تولیدکنندگان متعدد فرش با بافت های متنوع بهترین فرش ها را برای خریداران عزیز مشخص و تهیه نماید و در این راستا کمک شایانی در شناخت فرش با کیفت و قیمتی متناسب کالا به مشتریان عرضه میدارد.

در فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت ما بهترین ها را برای شما فراهم آورده ایم. تمام عکس ها و تصاویر فرش کاشان صبا سرمه ای کاملا واقعی و بدون روتوش و تغییرات در رنگ های فرش، با کیفیت فوق العاده بالا آماده شده است. تا برای خریدی آسان و مطمئن همگام با سلیقه شما در انتخاب فرش سرمه ای رنگ را به ارمغان بیاوریم. در مورد هارمونی رنگ فرش کاشان سرمه ای با دکوراسیون منزلتان میتوانید از مطلب موجود در وبلاگ ما دیدن فرمایید. بهترین های فرش ماشینی را از بست بافت بخواهید. ( گروه طراحی و گرافیک بست بافت )



اطلاعات بیشتر

کارخانه بافنده فرش

فرش کاشان

ابعاد فرش

2×3 شش متری, 2.5×3.5 نه متری, 3×4 دوازده متری

جنس نخ

100% اکریلیک هیت ست شده بدون پرز

شانه فرش

700

تراکم فرش

2550

تعداد رنگ

10 رنگ

رنگ فرش

سرمه ای


اولین گام ما برای شناخت فرش خوب وفرش با کیفیت تشخیص الیاف بکار رفته در فرش کاشان میباشد . استفاده از الیاف بی کیفیت و تقلبی متاسفانه امروزه توسط سود جویان در بازار بسیار زیاد شده است که اکثر مردم با آن آشنایی ندارند و این امر کاملا طبیعی است. چونکه تشخیص دقیق الیاف درجه یک در برابر الیاف بازیافتی و تقلبی نیاز به کارشناس و آزمایشگاه دارد. لذا تمام تلاش بست بافت شناخت و تهیه بهترین و باکیفیت ترین فرش های کاشان می باشد. فرش های که از نخ صددرصد اکریلیک بافته شده باشد یا به عبارتی از الیاف بایر و یا مرینوس استفاده شود و الیافی که صحت و سلامتی ان برای ما محرض شود.

فرش های کاشان موجود در فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت با توجه به کیفیت بالا و طرح و نقش های زیبای آن توسط کارشناسان فنی فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت مورد تایید می باشد و مشتریان عزیز با خیال راحت بابت کیفیت و قیمت فرش میتوانند با سلیقه خود پس از انتخاب فرش مورد نظرشان سفارش خود را ثبت کرده و از فرش زیر پایشان لذت ببرند.

همیشه با بهترین ها در کنار شما هستیم.

فروشگاه اینترنتی فرش کاشان بست بافت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.