سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

پهن کردن فرش مشهد در منزل بخش دوم

پهن کردن فرش مشهد

در مقاله قبل -ده نکته در نحوه پهن کردن فرش منزل قسمت اول – نگاتی را بعد از فرش مشهد برای پهن کردن فرش در منزل و تنایب آن با ابعاد منزل و دکوراسیون بیان داشتیم.

فروشگاه تخصصی فرش مشهد .

همه اتاق را با فرش پر نکنید

در هنگام پهن کردن فرش در منزل و با توجه به دکوراسیون مبلمان و فرش نیازی نیس که حتما تمام فضای منزل با فرش پر شود.

فرش مشهد فروشگاه اینترنتی فرش مشهد و قیمت فرش مشهد .

بزای زیبا نگه داشتن فضای منزل و مدرن کردن دکوراسیون میتوانید بر روی فاصله فرش و دیوار مانور دهید. و بعاد فرش را طوری انتخاب کنید که فضای دیوار های چند سانتی متر از فرش فاصله داشته باشد. و کفپوش منزل قابل مشاهده باشد.

راهروها را فرش پوش نکنید

راهروها را لزوما با فرش پر نکنید، برای پوشاندن راهروها میتوانید از فرشهای کناره ای زیبا متناسب با عرض راهروتان استفاده کنید و اجازه دهید از کناره ها کف پوش پیدا باشد.

فرش زیر ناهارخوری حدود 60 سانتی متر از دو طرف بزرگ تر باشد

فرشی برای زیر میز ناهارخوری انتخاب کنید که از عرض میز و صندلی ها بزرگ تر باشد و از هر طرف دست کم 60 سانتی متر بیرون بزند. به این ترتیب، حتی وقتی صندلی عقب کشیده می شود نیز همه پایه های صندلی ها روی فرش قرار دارند، برای فرش زیر میز نهار خوری دیدن فرش های زیبای فرش نگین مشهد را از دست ندهید.

کلام آخر

قوانین تابع سلیقه شما هستند

با اینکه 10 نکته که در بالا ذکر کرده ایم بسیار کاربردی و عالی هستند، اما در نهایت این شما و سلیقه مشورتی با خانواده است که حرف آخر را میزند.

فرش نگین مشهد، فرش مشهد ، فرش زمرد مشهد بهترینها را برای شما فراهم میکند.

زیبایی باید مورد پسند شم واقع شود، بنابراین میتوانید با توجه به نکات گفته شده شما خودتان نکات دیگری نیز بدان بیفزایید و یا روش خاص خود را بکار گیرید.

با تشکر از فروشگاه اینترنتی فرش مشهد بست بافت فروشگاه تخصصی فرش.