سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سرای فرش ایرانی

سرای فرش ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

آشنایی با فرش مشهد

شرکت فرش مشهد 



بزرگترین عضو گروه صنعتی مشهد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران می باشد همچنین مفتخریم طی سالها بهترین فرش ماشینی با بالاترین کیفیت را به ایرانیان عزیز ارزه کرده ایم. این شرکت در سال ۱۳۵۶ در مشهد، دومین شهر بزرگ ایران، با ظرفیت تولید سالانه ۲۴۰،۰۰۰ متر مربع آغاز به کار کرد. در طول سالهای متمادی جهت رقابت داخلی و جهانی با همکاری تیمی توانمند، شامل مدیران با تجربه، مهندسین مجرب و گارگران ماهر تولید سالانه به ۲،۴۰۰،۰۰۰ متر مربع افزایش یافت.

فروشگاه فرش ماشینی

خلاقیت، هنر و تجربه را به کار گرفته ایم و جدیدترین تکنیک ها و روش های طراحی را ابزار آن ساخته ایم تا بستری مناسب برای ارائه بهترین نقش ها در بازار داخلی و خارجی فراهم آورده و برترین فرش ایرانی را آذین هر سرایی سازیم. این تیم از تکنولوژی روز دنیا و آخرین تکنیکها و آموزشها در رابطه با روش های طراحی و سلیقه روز دنیا بهره مند می باشد.


ستفاده از الیاف مرغوب شرکت درالون آلمان، بهترین و مرغوبترین رنگ ها و مواد شیمیایی کارخانجات ممتاز اروپا، پشم خالص  با برند سازمان پشم نیوزلند و نخ ابریشم طبیعی، حضور فرش مشهد در بازارهای داخلی و جهانی در طی ۳۵ سال تداوم داشته است. از نظر ما خوش نامی و محبوبیت برند فرش مشهد بدلیل مشتری مداری و استانداردهای بالای کیفیت و نیز نوآوری در طراحی و رنگ آمیزی می باشد. استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید فرش ماشینی نیز تائیدی بر اهمیت تولید محصول با کیفیت در این شرکت میباشد.


 واحد طراحی


واحد تولید

تکنولوژی روز دنیا، بهترین مواد اولیه و نیروی انسانی توانمند سه رکن پویایی و پیشرفت برندی است که کوشیده با تکیه بر تولید محصول با کیفیت جایگاهی شاخص در صنعت فرش ماشینی را از آن خود سازد. آموزش مداوم، تحقیق برای توسعه و پایش مستمر آرای مشتریان ضامن موفقیت ما در تامین نیاز روز بازار فرش و رمز ماندگاری نام فرش مشهد در چند دهه است.


واحد فروش داخل

پس از حدود ۳۵ سال فرش مشهد از جمله برند های تثبیت شده در بازار داخل می باشد. فرش مشهد شبکه قوی توزیع دارد از جمله فروشگاه‌ های شرکت و نمایندگان مختلف و عمده فروشان. فرش مشهد دارای ۲۴ فروشگاه در سراسر ایران می باشد و همراه با نمایندگان فعال خود در بیشتر از ۳۰ شهر ایران با بیشتر از ۶۶  فروشگاه حضور فعال دارد.

در کشوری که مردم آن فرش را بخوبی می شناسند و انتظارات بالایی دارند، سعی بر آن داریم تا حافظان برند خوش نام فرش مشهد باشیم.


واحد صادرات


حضور ۲۶ ساله فرش مشهد در بازارهای جهانی و صادرات فرش ماشینی ایران به بیش از ۳۰ کشور، تجربه ارزشمندی است که تداوم و گسترش آن هدف واحد صادرات می باشد. حضور در نمایشگاه های ملی و بین المللی بخشی از فعالیت های این واحد جهت نیل به این هدف است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.